Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wódka krupnik z czym pic

Strona 11 z 653

  • czy jak nie stosuje żadnych suplementów to czy mogę pic alkohol??

    czy jak nie stosuje żadnych suplementów to czy mogę pic alkohol trening: masa/siła

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1681| Data: 2008-12-13 15:03:10| Liczba SOGów: 2
  • Na czym polega KRAW MAGA

    pytanie do ćwiczących km. na czym polegają treningi i co jest charakterystyczne dla tego systemu. pytam bo niewiele mozna znalezc w sieci informacji o

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 11814| Data: 2001-10-06 17:02:22| Liczba SOGów: 0
  • Ile pic wody po skonczenym cyklu kreatyny ?

    cze. skonczylem cykl z kretka i mam pytanie czy teraz jak niebiore tez mam pic 3 4litry wody dziennie czy juz nie musze tyle

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 2108| Data: 2005-02-18 15:07:09| Liczba SOGów: 1
  • w czym na plaze?

    nieco dluzsze od zwyklych majtek a moze cos jeszcze innego:] co na stopy pewnie jak co roku kroluja japonki; czym nakryc glowe kapeluszem, bandama, bejsbolowka czy czym tam jeszcze ; no i wracajac do 1 pytania jaki wzor tych szortow

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 5073| Data: 2007-06-10 17:15:00| Liczba SOGów: 2
  • napoje typu powerade pic czy nie?

    to wlasnie mopjje pytanie poniewaz podczas aerobow abrdzo mocno sie poce co wywoluje pozbawienie organizmu pewnych wartosciowych skladnikowi tu pytanie czy warto pic takie napoje czy to zwykle scierwo

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1393| Data: 2010-02-24 17:01:34| Liczba SOGów: 1
  • Z czym polecacie jeść ser biały

    mnie ona drogo, gdyż nie lubię białego sera i zastąpił mi to mięsem. chcę się jednak przełamać, lecz nie wiem z czym go zjeść, aby zniwelować możliwie jak najbardziej jego smak. z czym wy go jecie i co mi polecacie. z góry dzięki za odpowiedzi 3

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 9572| Data: 2010-03-21 13:13:05| Liczba SOGów: 0
  • Mam popijać glukoża kreatyne czy pić carbo po treningu?

    cze mam pytanie bo chce teraz brać kreatyne monohydrat+jabłczan i po treningu teraz pije carbo i nie wiem czy popijać kreatyne glukozą czyli wtedy bym musial pic glukoze i carbo czy z czegos zrezygnować z góry dzięki za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1628| Data: 2004-06-22 21:12:05| Liczba SOGów: 0
  • Dlaczego warto pić tran

    dlaczego warto pić tran może zamiast tego oliwe z oliwek, czy to może 2 różnie działaące substancje

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2822| Data: 2005-07-06 09:59:00| Liczba SOGów: 0
  • co pic w czasie silowni?

    co nalezy pic w czasie silowni zwykla wode mineralna czy po skonczonym treningu nie wyplukuje sie w ten sposob elektrolitow i czy nadmiar wody nie jest wydalany z moczem po silowni i czy nie prowadzi to do odwodnienia

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1607| Data: 2009-10-17 13:23:06| Liczba SOGów: 0
  • Co najlepiej pić podczas treningu?

    witam was mam pytanie co najlepiej pić podczas treningu, żeby mi zwiększyło masę nie wiem czy jakąś maślanke albo kefir czy mleko a może zwykłą wodę

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2181| Data: 2007-11-20 19:32:26| Liczba SOGów: 0
  • Co pic? jakie soki?

    witam, ciagle nurtuje mnie pytanie co moge pic na redukcji oprocz wody mineralnej jakies polecane soki itp bo potrzebuje urozmaicenia : a co myslicie np. o tarczynie :

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1046| Data: 2012-10-20 01:20:40| Liczba SOGów: 1
  • co pic przy kreatynie?

    wszedzie widze ze przy cyklu kreatynowym trzeba pic 3 5 litrow wody. czyli chodzi tu o wode czy ogolnie płyny soki, mleko, herbata sory jak sie pojawilo to pytanie ale nie znalazlem go nigdzie;

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1750| Data: 2009-04-10 17:41:28| Liczba SOGów: 0
  • czy pic gainer gdy trening jest wieczorem?

    siema mam pytanie.po treningu trzeba uzupelniac wegle.i zakupilem se gainer treniing koncze o godzinie 22.00 wczesniej pracuje czy mozna zast pic bialkeim czy pic gainer.i jak to jest z tymi weglami.

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1685| Data: 2009-05-09 23:03:14| Liczba SOGów: 0
  • kiedy pić białko??

    witam!! mam pytanie czy pić biało w takich odstepach czasowych czy innych : godzina 10.00 2 3 godz przed treningiem zalezy od dnia 15 lub 17 i jakies 30 45min po treningu

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1784| Data: 2009-11-09 18:51:58| Liczba SOGów: 0
  • Co pić podczas meczu

    witam mam takie pytanie gram w piłkę nożną i zastanawiam sie co pic podczas treningu lub meczu aby nie tracić cennych wartości odrzywczych .próbuje utrzymać wagę i nie chcę jej tracić .

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1627| Data: 2010-07-07 11:59:40| Liczba SOGów: 0
  • Co pić przed i po treningu?

    tak jak w temacie. jakie płyny pić przed i po, w jakich proporcjach, ile czasu przed i po treningu trzeba odczekać, aby je spożyć szukałem takich tematów, ale nie mogłem znaleźć. i jeszcze żeby to w miarę rozsądna cena wychodziła.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1152| Data: 2012-02-12 18:59:04| Liczba SOGów: 0
  • WPC Łowickie czy można pić z ....?

    witam no właśnie mam pytanie czy można pić białko wpc łowickie z sokiem jabłkowym lub pomarańczowym bo gdy piję z wodą to mi się żygać chce takie nie dobre. wypiłem już z sokiem ok 1kg zostało mi jakieś 0,8kg

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1357| Data: 2010-09-13 22:15:01| Liczba SOGów: 0
  • Czym sie faszerowac

    glownie ryz. 5 6 posilkow dziennie. planuje zakup kreatyny, najlepiej stacku. doradzcie bracia wielkoludy czym dobrze sie zmasuje. fundusze mam wysokie, co nie oznacza ze chce kupowac wszystko co najdrozsze. 7 prosze o porzadny zestaw od

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1781| Data: 2008-11-26 00:34:48| Liczba SOGów: 1
  • Z czym jeść Ryż

    tak jak w pytanie z czym jecie ryż moje propozycje: jogurt truskawowy gratka jogurt bananowy czy to dobre rozwiązanie i z czym można jeszcze jeśc ryż

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 11713| Data: 2007-10-13 21:02:59| Liczba SOGów: 0
  • czy mozna pic w trakcie stosowannia bcaa??

    czy przy stosowaniu bcaa mega caps mozna pic małe ilości slkocolu np. piwko chodzi mi o dni niereningowe, czyli dni w których nie biore bcaa... stosuje ten suplement tylko w dni treningowe..

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1433| Data: 2009-01-29 14:53:26| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}