SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

vermodje oxa

  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    jak deczka euromed klepie,ktora oxa teraz pewna Deka dobra, oxa Vermodje, Shree, Alpha, Genamed. jaka tura na dzis dzien trzyma poziom? jaki turanabol pewny obecnie? Jesli masz dostep to z drozszych Vermodje org, polecam. Z tanszych PMP pierwsze wypusty jadlem dzialal bdb. Teraz Genamed sobie odlozylem. ktora lepsza meta inj pmp czy dose? jak

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-10 10:42:13 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    Cześć! Jaka obecnie OXA warta uwagi? Do wyboru mam: PMP, Genamed, Dose, Shree, Alpha, Vermodje. Pozdr Shree, Alpha, Vermodje i Dose.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-28 14:03:38 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    ze shree wszystko dziala dobrze na ta chwile. I jeszcze lepiej kosztuje%-) Pytanie czy wato dawać 1,5 raza taką cenę jak za genameda czy dose.... moim zdaniem nie oplaca sie ale to moje zdanie skoro taka cena Komu zalezy na niekotrych lepszych pozycjach, temu bedzie sie oplacalo doplacic i kupic drozszy sprzet, pimperom zawsze nie bedzie sie o

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-28 14:21:49 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    Wino Vermodje w tabsach jadł ktoś ostatnio? Ok. Jak sie prezentuje oxa z vermodje i susta z ap? 2x ok.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-24 11:16:42 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    Oxa z vermodje szamal ktoś ?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-25 13:18:09 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    genameda oxa dobra, jadlem w ubieglbym roku halotestin vermodje ktos jadl?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-29 00:01:39 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    oxa, antek genamed czy vermodje blistry luz? roznica 40-60zl na korzysc genameda. Testowal ktos albo zna opinie kolegow?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 08:56:47 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    Master p dose wiem ze chwalony, genameda nie slyszalem wlasnie zeby ktos testowal a Ty Aras próbowałeś go? A oxa, antek vermodje albo genamed probowal tu ktos? bo to raczej środki ktore kazdy woli brać z drozszych pewniejszych labow. Jest sens w nie inwestowac z verka albo genamedem??

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-16 12:11:34 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    xie, propie. Przy enanie troche dluzej zawsze trwalo. Master p dose wiem ze chwalony, genameda nie slyszalem wlasnie zeby ktos testowal a Ty Aras próbowałeś go? A oxa, antek vermodje albo genamed probowal tu ktos? bo to raczej środki ktore kazdy woli brać z drozszych pewniejszych labow. Jest sens w nie inwestowac z verka albo genamedem?? Vermo org

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-16 12:51:36 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    Cześć! Jaka obecnie OXA warta uwagi? Do wyboru mam: PMP, Genamed, Dose, Shree, Alpha, Vermodje. Pozdr

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-28 14:02:42 Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    Jak sie prezentuje oxa z vermodje i susta z ap?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-24 11:08:18 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    A deka z nexium duża różnica od Shree ? Opłaca się dopłacić do Shree czy dużej różnicy nie będzie ? Lece akutalnie cypio i deke Nexiuma. Bardzo dobra deka jak i cyp. Jak wypada OXA z VERMODJE? Wie ktos? Bardzo dobra oxa, ogolnie orale Vermodje i 1ml/amp bardzo dobry towar. meta i prop który lab na dzień dzisiejszy ? z tego co masz do wyboru bierz

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-30 21:30:33 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    Oxa z Vermodje to oxa? :-) Jak nie ta to jaka, Shree? I Vermodje i Shree będzie działała dobrze.

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-28 09:09:03 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    bolda nigdzie nie ma jak oxy a halo dobre jest? Jak stoją teraz soki z vermodje? Glownie chodzi mi o tescie. Celuj w amp, bdb towar. A vermodje tam jest oxa? Dobra oxa.

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-29 19:34:15 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    witam w jakiej kolejności wybierać prop shree, genamed, nexium, alphapharma, genesis british dragon? oxa nexium, vermodje shree alpha pharma, genamed? Z propa nexiuma, genesisa ampułek będziesz zadowolony, robia robotę te propki. Oxa z tego vermodje i nexium jedzone bardzo dobre. Shree gh lipa na maxa, bił ktoś jeszcze może? czy tylko mi wynik zat

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-09 22:41:06 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    ktory master najlepszy; malay,dose,titan,genamed Dose bilem dzialal bdb. Ode mnie pytanie . Jaka na Tura na dzien dzisiejszy ? Zmieniony przez - PuChatqo w dniu 2015-03-28 10:34:37 Vermodje, Genamed, Dose, PMP. Oxa z Vermodje to oxa? :-) Jak nie ta to jaka, Shree? Obie pewne oxy.

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-28 12:17:54 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    witam w jakiej kolejności wybierać prop shree, genamed, nexium, alphapharma, genesis british dragon? oxa nexium, vermodje shree alpha pharma, genamed? Z propa nexiuma, genesisa ampułek będziesz zadowolony, robia robotę te propki. Oxa z tego vermodje i nexium jedzone bardzo dobre. Shree gh lipa na maxa, bił ktoś jeszcze może? czy tylko mi wynik zat

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-10 08:32:21 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    z jednej i drugiej firmy bylem zadowolony. Roznica jedynie w cenie w moim przypadku byla. Zostalo mi jeszcze po jednej flaszce propa i mastera, bo przechodzilem na nexiuma. panowie mam do wyboru master galaxy, nexium. prop galaxy, nexium. oxa galaxy vermodje, nexium. w które laby uderzać z tych 3 środków? tak jak Ci pisali, oxa vermodje pewniak

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-01 22:09:01 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    Jeśli masz tą versje vermodje spiętą gumkami co krążyły to oxa była bardzo dobra więc ktoś Ci dobrze proponuje. Są też wersje orali vermo totalnej lipy i trzeba uważać. jakie wino w tabsach teraz najlepsze/ najpewniejsze? ewentualnie czy da rade w PL prawdziwą oxe dostać? Oxa oraz wins szukałbym z genesis blistry, nexium z kodami, vermodje, alpha,

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-05 14:46:55 Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    Post
    Doping

    Dziekuje , a jak z ta oxą ? szamał ktos ostatnio ? poleci cos pewnego ? nexium, genesis blistry, vermodje, shree Mam dostep do genesis i vermodje a vermodje ktos ostatnio szamał ???

    Odpowiedzi: 50811 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-08 22:52:20 Liczba szacunów: 0