Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: usuwanie nadmiaru wody w organizmie a kamica nerkowa

Strona 1 z 832

  • 17kg nadmiaru wody w organizmie.

    byłem dziś na pomiarze składu ciała mam 182cm wzrostu oraz 95kg wyszło mi, iż mam 5kg nadwyżki tłuszczu oraz 17kg nadmiaru wody czy jest realne mieć tak wysoką nadwyżkę spożywam 250g twarogu dziennie oraz jestem na jabłczanie kreatyny .

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 256 | Data: 2014-02-28 21:32:36 | Liczba SOGów: 0
  • Jak się skutecznie pozbyc nadmiaru wody

    przepraszam zacznę jeszcze raz.proszę o pomoc odnośnie nadmiaru wody przez pół roku byłam na diecie pewnego pana z lublina i tam nie jadłam soli przez ok pół roku.gdy w

    Odpowiedzi: 451 | Ilość wyświetleń: 16161 | Data: 2013-03-17 12:26:11 | Liczba SOGów: 2
  • Wydalanie nadmiaru wody z organizmu

    przypadku sól w nich zawarta zatrzymywała wodę stąd waga już nie spadała. proszę o poradę co jeść aby pozbyć się nadmiaru wody czy i jakie suplementy zastosować.

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 12876 | Data: 2012-02-17 19:39:44 | Liczba SOGów: 1
  • zawartosć wody w organizmie tabela

    jaką powinnam mieć prawidłowa zawartość wody w organizmie waga 61 kg wzrost 160 cm wiek 34 lata bardzo proszę o odpowiedz na ten temat, ponieważ myslę że moja waga

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 9567 | Data: 2011-02-14 10:25:02 | Liczba SOGów: 0
  • zioła na szybkie pozbycie się nadmiaru wody z organizmu

    jakie zioła są skuteczne na szybkie pozbycie się nadmiaru wody z organizmu. zatrzymywanie wody powoduje ogromną opuchliznę zwłaszcza nóg, do tego stopnia, że utrudnia

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 8103 | Data: 2011-04-28 10:36:54 | Liczba SOGów: 0
  • Hydrominum tabletki na nadmiar wody w organizmie

    chciałbym zapoznać się z waszą opinią na temat produktu,co o nim sądzicie jest pomocny przy redukcji pozdrawiam http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php c=&products_id=18136&n=hydrominum tabletki na nadmiar wody w organizmie 30tabl.html

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 7795 | Data: 2012-08-13 21:26:05 | Liczba SOGów: 0
  • WODA W ORGANIZMIE.

    jakie ziola pomagaja pozbyc sie szybko nadmiaru wody w organizmie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 155 | Data: 2013-10-21 10:10:14 | Liczba SOGów: 0
  • Zatrzymywanie wody w organizmie a spalacze

    antykoncepcyjne, które przyklejałam od paru lat nagle zaczęły złe na mnie działać. spowodowały duże zatrzymywanie wody w organizmie co za tym idzie przyrost wagi oraz straszny cellulit nawet na plecach! . plastry zmienione na tabletki, ale ja

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1961 | Data: 2011-02-23 16:13:21 | Liczba SOGów: 0
  • nadmiar wody w organizmie

    mam pytanie mialem w tygodniu mniej wiecej 3 cheat day e konczy mi sie redukcja i szaleje ale po nich mam bardzo duzo wody w organizmie i pytanie do was co zrobic po takim cheat day zeby woda szybko zeszla moze mam obciac wegle albo bialko nie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 466 | Data: 2014-08-22 19:39:45 | Liczba SOGów: 0
  • Hormon wzrostu - artykuł

    hormonu wzrostu przez przysadkę. w momencie pojawienia się pierwszych efektów ubocznych w postaci zgromadzenia nadmiaru wody w organizmie lub powstania niepokojących zmian w budowie ciała, dawkę hormonu należy zmniejszyć. oczywiście przedstawione

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 13997 | Data: 2006-05-31 22:50:37 | Liczba SOGów: 2
  • hgh(art.)

    hormonu wzrostu przez przysadkę. w momencie pojawienia się pierwszych efektów ubocznych w postaci zgromadzenia nadmiaru wody w organizmie lub powstania niepokojących zmian w budowie ciała, dawkę hormonu należy zmniejszyć. oczywiście przedstawione

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 13188 | Data: 2005-07-03 12:29:00 | Liczba SOGów: 5
  • Uważajcie na picie wody z kranu

    nie zwracamy uwagi ,jaką wodę pijemy.ma to jednak istotne znaczenie dla naszego zdrowia. nie pijmy nie przegotowanej wody z kranu.to co leci z naszym kranów,w wiekszośći miast,czy z prywatnych powierzchniowych ujeć wodnych to ciecz a nie woda.w

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 11859 | Data: 2008-07-08 10:11:19 | Liczba SOGów: 4
  • przyczyny zatrzymywania wody w organizmie

    uva ursi ,gdzie mozna to kupic bezpieczne to czy moze odrazu mu zapodac lasix ,lepiej sie czuje jak pije tylko 1 litr wody dziennie, im wiecej pije wody tym bardziej puchnie i skora mu sie wysusza, i jest mu goraco i serce szybko wali. co jest

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 12021 | Data: 2006-05-27 13:14:19 | Liczba SOGów: 1
  • Skąd się bierze duża ilość wody w organizmie?

    zrobiłam sobie pomiar tkanki tłuszczowej w moim klubie fitness i wyszło mi 18% tłuszczu podobno w normie i 68% wody podobno więcej niż powinno być . o co chodzi z tą wodą, czy powinnam się jej jakoś pozbyć, jeśli tak to jak

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 12794 | Data: 2005-12-06 13:40:55 | Liczba SOGów: 0
  • Fitmax - Fire fit

    zmniejsza łaknienie sprawia, że tłuszcze są efektywniej wykorzystywane jako źródło energii umożliwia usuwanie nadmiaru wody z organizmu wykazuje działanie antyoksydacyjne fire fit zawiera optymalne proporcje składników aktywnych o

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 8054 | Data: 2008-07-13 20:06:26 | Liczba SOGów: 1
  • IM WIECEJ SODU JEMY TYM MNIEJ WODY W ORGANIZMIE

    skad taki glupi mit sie wzial , ze sod zatrzymuje wode jest dokladni eodwrotnie, sod pomag apozbyc sie wody a potas zaatzrymuje wpde w komorkach a przy braku sodu w przestrzeniach miedzy komorkowych, ludzie zrozumci eze to

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 11324 | Data: 2005-05-12 00:22:01 | Liczba SOGów: 2
  • dieta usowajaca nadmiar wody z organizmu

    najprostrzy sposob na usuniecie nadmiaru wody z organizmu,poniewaz czuje sie ociezala i napuchnieta,ogolnie jestem zdrowa ,sadze ,ze w moim organizmie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4300 | Data: 2010-12-27 14:06:00 | Liczba SOGów: 0
  • Czas najwyższy wziąć się za siebie!

    żadna choroba, a jedynie moje zaniedbanie . aktualne, krótkoterminowe cele w chwili obecnej chcę pozbyć się nadmiaru wody w organizmie tak, tak mimo obecnej wagi mam co wylać . zamierzam również poprawić retencję wody w organizmie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1897 | Data: 2006-07-15 01:40:37 | Liczba SOGów: 0
  • kreatyna a kamica nerkowa

    czy osoby z kamica nerkową moga stosować kreatyne i inne jej pochodne citrate,creafusion,puryvate

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1763 | Data: 2004-11-10 18:55:17 | Liczba SOGów: 1
  • KAMICA NERKOWA

    siema zawsze miałem z tym problem aczkolwiek teraz nie mam po usg... i pytanko co zrobic zeby zwapnienie czy złogi juz nie wrocily dieta i 3l wody ok... ale jakies sprawdzone leki zioła cos pzdr

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1065 | Data: 2008-04-10 21:27:00 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}