Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: undestor solo efekty

Strona 1 z 555

  • enan solo efekty po cyklu

    witam kto brał enana solo jakie mieliscie efekty po cyklu chciałem załozyc ten temat poniewaz niema nic konkretnego na temat takiego cyklu

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 3689| Data: 2015-01-31 14:33:37| Liczba SOGów: 0
  • dieta na wycinke

    witam, od jakiegos czasu kombinuje z redukcja...metoda prob i bledow. raz dieta byla, ale efekty slabiutke wiec ulozylem nowa.licze na uwagi. 1.owsianka, mleko 2.chleb razowy, mozzarella 3.ryz, piers z

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 9253| Data: 2011-03-27 14:50:54| Liczba SOGów: 0
  • Bromergon i Undestor Testocaps

    ponad 20kg, wypadanie włosów itp. przepisał mi on na zbicie prolaktyny bromergon 2,5mg 1 raz dziennie oraz undestor testocaps 40mg 2 razy dziennie. bromergon na 1 miesiąc, testocaps na 3 miesiące . zwracam się do was tutaj z pytaniem głównie o

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1539| Data: 2015-12-07 00:48:22| Liczba SOGów: 0
  • Intermitten fasting - co zrobić, żeby post przynosił efekty?

    sylwetką, a połączenie odpowiednio ukierunkowanego treningu z przerywanym postem przynieść może naprawdę znakomite efekty w przypadku rozkładu posiłków nawiązującego do koncepcji leangains istnieje kilka różnych protokołów, z których najczęściej

    Odpowiedzi: 658| Ilość wyświetleń: 87662| Data: 2013-05-18 08:08:56| Liczba SOGów: 18
  • CO TO JETS I JAK DAWKOWAC UNDESTOR?

    witam mógłby mi ktos powiedziec czy undestor do dobry koks sa po nim efekty ...i jak go dawkowac zbey ybyło jak najlepiej

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 7094| Data: 2005-09-13 15:48:21| Liczba SOGów: 6
  • Turanabol solo.

    wrzucał rozpiske typu: 1 6 meta 15mg/ed 1 8 tura 60mg/ed proszę o sugestie, jak byście widzieli taki cykl, tura solo da widoczne efekty , czy dorzucić inny oral meta w małej dawce, na osłone bedzie leciał heparagen. probiotyk, olej z

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 1228| Data: 2016-08-01 21:58:49| Liczba SOGów: 2
  • undestor!!!!

    czesc!!! czy undestor jest dobry jakie daje efekty i z czym go najpepiej laczyc. dzieki za odpowiedzi najlepsze dostana sogi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 3853| Data: 2003-05-07 16:47:57| Liczba SOGów: 2
  • Meta Bułgarska i Ruska , Undestor

    siema u mnie jest tylko meta bułgarska i polska oraz moge miec undestor meta bułgarsa odpada bo to scierwo podobno. zostaje polska i undestor ... który z tych srodków lepiej by wchodził w

    Odpowiedzi: 61| Ilość wyświetleń: 8484| Data: 2005-02-12 17:16:53| Liczba SOGów: 6
  • Undestor-Organon

    2007/20071224231446 mama pytanie... brał ktoś undestor firmy organon jak to działa, mocne są po tym efekty opłaca się to kupować

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 3696| Data: 2007-12-24 23:14:47| Liczba SOGów: 0
  • Undestor, co po nim?

    witam, jakies 2 miesiace temu zrobilem swoj pierwszy cykl w zyciu, bardzo delikatny z samego tylko undestoru, bralem naprawde delikatne dawki, 200 240mg dziennie przez 5 tygodni. nie mam duzego doswiadczenia wiec moze to

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1903| Data: 2008-02-11 11:30:11| Liczba SOGów: 0
  • Prop solo - relacja

    na dystansie 1 km urwałem dwie minuty porównując z czasem w trakcie kuracji. ogólnie uważam kurację za udaną, bo efekty mi się podobał, nie było szału z libido, ale nie było też żadnego bloka. pytania spostrzeżenia bądź wnioski mile widziane ;

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 2367| Data: 2014-12-06 16:12:57| Liczba SOGów: 4
  • winstrol solo

    nabyc winstrol, przyjmowałbym go oralnie, wiadomo do tego heparegen i srodki na ochrone stawów. czytałem ze winstrol solo gówno daje i łaczy sie go z innymi sterydami zeby to miało rece i nogi oraz dawało efekty ale tak jak wspominałem wczesniej

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1373| Data: 2013-06-23 14:26:55| Liczba SOGów: 0
  • Undestor?

    witam mam kumpla ktorego ojciec jest lekarzem, ostatnio zalatwil mi recepte na 4 op. undestoru 60 kaps. x 40 mg undekonianu testosteronu , 2 op. provironu i 1 tamoxifenu. jako że recepty ze zniżką , to

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2908| Data: 2009-10-31 12:55:12| Liczba SOGów: 2
  • Problem z libido (samopoczucie ) itd brak pomocy od lekarzy (undestor)

    mowi ze testosteron jest za niski dla tego tak sie dzieje jadra mi sie skurczyły zbadał prostatę i ok przepisał undestor 3x dziennie po 1 tab po 1,5 h jest ciut lepiej bo wyglada na to ze mam hypogonadyzm i przepisal sildenafil ale nie jest

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1148| Data: 2015-07-25 11:40:57| Liczba SOGów: 1
  • UNDESTOR I ODBLOK

    witam, mam zapytanie odnośnie zażywania undestor testocaps 40mg. kończę brać opakowanie. podobno trzeba się po tym odblokować. czy dobrym środkiem do tego bd

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 6175| Data: 2011-12-31 13:15:19| Liczba SOGów: 0
  • Prośba o pomoc undestor + furagin

    pewne obawy jako że no co tu dużo mówić straciłem w ostatnim czasie dużo zdrowia.mam jeszcze jedno pytanie odnośnie undestor mianowicie popijac go wodą czy nie na ulotce jest napisane żeby popić woda w razie koniezności tymczasem w jednym z

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1635| Data: 2009-02-12 13:04:20| Liczba SOGów: 1
  • Testosteron solo-do znawców którzy stosują

    wiadomo ze dieta dopieta moze nie na ostatni guzik ale jest ostatnio po rocznej przerwie zrobilem cykl na testolicu solo i bylem bardzo zadowolony z efektu 1. wiek: 24 2. waga: 88 3. wzrost: 187 4. wymiary: biceps: 44 klatka: 128

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 4180| Data: 2010-08-02 17:27:49| Liczba SOGów: 1
  • Wyrok - Rak watroby - cykl solo metanabol i winstrol

    chec wygladania na duzego, przejde do szczegolow zanim wzialem metanabol tajlandzki anabol tablets stosowalem go solo bez zadnych oslonek, bez zadnej diety, bez zadnej profilaktyki mowiac wiec prosto, i bez odbloku, wiec domyslacie sie jaka

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 6063| Data: 2013-05-26 15:35:19| Liczba SOGów: 2
  • UNDESTOR - Przechowywanie jak to w końcu jest ?

    naczytałem się, że undestor musi być przechowywany w lodówce, bo jak nie to nadaje się tylko do kibla. mam przed sobą kilka opakowań tego

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1505| Data: 2010-10-02 11:25:32| Liczba SOGów: 0
  • undestor ,co z odblokowaniem .

    ,czytam wasze wypowiedzi i często mało rozumiem . pytanie moje jest następujące : brałem przez 2 miesiące undestor w kapsułkach 40mg , brałem to 3 razy dziennie . czy po takiej dwiumiesięcznej porcji konieczne jest odblokowanie własnej

    Odpowiedzi: 204| Ilość wyświetleń: 7295| Data: 2014-02-08 15:09:55| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}