Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: uginanie ramion nachwytem

Strona 1 z 702

  • Armagedon - trening ramion

    10 wznosy boczne z hantlami 3x8 10 dzień ii armagedon i wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2x20, 3x12/10/8 uginanie prze ramion ze sztangą stojąc 1x20, 3x10/8/6 prostowanie prze ramion nachwytem na wyciągu 3x12/10/8 uginanie przedramienia

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 382| Data: 2016-12-16 09:55:29| Liczba SOGów: 0
  • OLD SCHOOL : wioslowanie

    nie da ci wymowki ze sie zmeczyles. sadze ze dojdziesz do ok 50kg 13tygodni . powinienes przytyc ok 3 4kg. 2 uginanie nog lezac: 3serie po 50 powt. kiedy ktoregos dnia nie bedziesz w stanie wykonac wszystkich serii czas na faze 2. faza

    Odpowiedzi: 384| Ilość wyświetleń: 94625| Data: 2006-08-16 19:59:16| Liczba SOGów: 67
  • opisy poszczegolnych cwiczen

    z ugięcia ramion na tyle na ile jest to wygodne i ponowne ich wyprostowanie do pozycji startowej. ze względu na uginanie ramion z tyłu tułowia tricepsy wykonują większość pracy. możesz robić to ćwiczenie na dwóch równoległych poręczach większe

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2325| Data: 2005-08-17 15:45:12| Liczba SOGów: 1
  • opis ćw. BY sewim !

    z ugięcia ramion na tyle na ile jest to wygodne i ponowne ich wyprostowanie do pozycji startowej. ze względu na uginanie ramion z tyłu tułowia tricepsy wykonują większość pracy. możesz robić to ćwiczenie na dwóch równoległych poręczach większe

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1429| Data: 2005-08-18 11:24:25| Liczba SOGów: 0
  • Makrocykl!!! (by PLŚ)

    palcach 1. 10. przeciąganie nogi w tył 1. ćwiczenia: 1. wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 12 2. uginanie ramion ze sztanga stojąc podchwytem 12 3. wyciskanie francuskie w siadzie 12 4. wyciskanie sztangi sprzed głowy stojąc 12

    Odpowiedzi: 110| Ilość wyświetleń: 20171| Data: 2006-07-04 01:19:03| Liczba SOGów: 33
  • [ART] Masa dla początkujących.

    tylniego ze sztangą a potem rdl lub przysiadu przedniego i klasycznej wersji martwego ciągu. można też dać uginanie nóg leżąc/siedząc poniewaz jest to cięzka izolacja. plecy kolejna duża partia mięśniowa, tutaj bez apelacyjnie ćwiczeniami

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 9987| Data: 2010-11-11 00:02:41| Liczba SOGów: 16
  • TRENING NA MASĘ: partia 2 razy w tygodniu I-wszy tyd.+ partia raz w tyg. II-tydzień

    tułowia 4s 10 10 8 8p prostowanie ramion na wyciągu w płaszczyźnie poziomej stojąc: 4s 12 10 8 6p biceps: uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem uchwyt klasyczny 4 s 12 10 8 6p uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie w

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 10022| Data: 2004-11-26 22:54:29| Liczba SOGów: 1
  • Co na początek , a co potem ?

    sztangi leżąc 4s podciąganie na drążku 3x max powt marty ciąg 3s wyciskanie sztangi z klatki 3s uginanie prze ramion ze sztangą 3s francuskie wyciskanie sztangi leżąc 3s wspięcia na palce z hantlami 2s skłony na ławce skośnej

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 908| Data: 2010-06-12 11:58:54| Liczba SOGów: 2
  • ogólne porady

    3. wiosłowanie ze sztangielką lub hantlem w oparciu o ławkę 3x10 11kg biceps 1. unoszenie sztangi prostej uginanie ramion ze sztangą 3x10 21kg 2. uginanie ramion z hantlą siedząc 3x10 10kg/ręka 3. uginanie ramion siedząc w oparciu

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 861| Data: 2014-10-27 22:53:11| Liczba SOGów: 1
  • Przykładowe Plany Treningowe !! Masa & Siła

    leżeniu w poprzek na ławce poziomej: 4 serie 12/10/8/6 sztrugsy ze sztangą: 4 serie 12/10/8/6 biceps: uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku: 4 serie 12/10/8/6 uginanie ramion z hantlami w na ławce skośnej z supinacją

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 18275| Data: 2006-11-14 09:32:57| Liczba SOGów: 4
  • Makrocykl: Michail, Brutus rzućcie okiem, na to. Będę wdzięczny.

    sztangi w leżeniu na ławce prostej 4 serie 10 12powt. sztrugsy ze sztangą 4 serie 10 12powt. biceps: uginanie prze ramion ze sztangą podchwytem stojąc 4 serie 12/10/8/6 8 powt. uginanie prze ramion z hanklami stylem młotkowym 4 serie 10

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 780| Data: 2003-06-28 17:46:58| Liczba SOGów: 2
  • POPROSTU WEJDŹ--sam zobaczysz.

    1. bicepsy cały biceps uginanie prze ramion ze sztangą stojac cały biceps, głownie w początkowej fazie

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 7124| Data: 2002-12-18 01:19:14| Liczba SOGów: 16
  • Jeśli możecie to ocencie mój plan treningowy .

    nogi w tył 3 1. przysiady ze sztanga na barkach [1,5] 12 10 8 6 2. prostowanie nóg w siadzie [1,5] 12 10 8 3. uginanie nóg w leżeniu [1,5] 12 10 8 6 barki rozgrzewka: wyciskanie sztangi sprzed głowy 12 rozciąganie: dociskanie ręki do klatki

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 918| Data: 2006-11-07 16:14:59| Liczba SOGów: 1
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    6 podciąganie szeroko na drążku 4x6 8 wiosłowanie sztangielką 3x8 10 szrugsy ze sztangą 3x10 12 uginanie prze ramion ze sztangą stojąc 4x8 10 uginanie prze ramion ze sztangielkami chwytem młotkowym leżąc na ławce 60 75o

    Odpowiedzi: 317| Ilość wyświetleń: 12279| Data: 2010-03-07 19:56:11| Liczba SOGów: 4
  • Trening nowicjuszy

    krążenie ramion w tył i w przód, krążenie bioder w prawo i w lewo, skłony do lewej, do prawej nogi, wymachy ramion uginanie ramion w podporze przodem, 3 4 serii na mięśnie brzucha. jeżeli jesteś w posiadaniu roweru treningowego, możesz dołożyć

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 905| Data: 2007-09-04 08:10:18| Liczba SOGów: 1
  • trening

    z ugięcia ramion na tyle na ile jest to wygodne i ponowne ich wyprostowanie do pozycji startowej. ze względu na uginanie ramion z tyłu tułowia tricepsy wykonują większość pracy. możesz robić to ćwiczenie na dwóch równoległych poręczach większe

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 807| Data: 2005-08-26 13:05:27| Liczba SOGów: 0
  • Plan na pol roku

    3 x max 2. wspięcia na palce w staniu 3 x max przedramiona rozgrzewka: zwijanie sznurka z ciezarkiem 1. uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3 x max 2. uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3 x max trening 2 4 tygodnie

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 588| Data: 2007-12-15 11:32:00| Liczba SOGów: 0
  • Mój pierwszy 6-miesięczny plan treningowy.Oceńcie

    siadzie 3 x max 2. wspięcia na palce w staniu 3 x max przedramiona rozgrzewka: zwijanie sznurka z ciezarkiem 1. uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3 x max 2. uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3 x max trening 2 4 tygodnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1545| Data: 2007-11-20 17:42:08| Liczba SOGów: 0
  • plan treningowy, pomoc w wyborze

    klatką piersiową spoczywa krążek biceps: unoszenie prze ramion ze sztangą stojąc 4 serie 12/10/8/6powt. uginanie prze ramion ze sztangielkami stylem młotkowym 4 serie po 10 12powt. przedramie: uginanie nadgarstków ze sztangą

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 549| Data: 2009-10-10 15:57:39| Liczba SOGów: 0
  • Plan terningowy do sprawdzenia

    karku 4x12 podciąganie linki wyciągu górnego do klatki 4x12 podciąganie końca sztangi w opadzie 4x10 biceps: uginanie ramion na modlitewniku 4x10 uginanie ramion ze sztangą stojąc 4x12 uginanie ramion z hantlami 4x12 uginanie ramion na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1044| Data: 2007-11-22 21:32:54| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}