Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ucisk worka oponowego

Strona 14 z 22

  • buty crossfit

    istnieje to nawet i lepiej. więc mój obecny trening to: poniedziałek: kompleks sztangowy, walka z cieniem, chwila worka bieganie/ergometr wtorek: mma środa: bieganie/ergometr, mma czwartek: basen piątek: crossfit, walka z cieniem/worek,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4631| Data: 2013-10-13 13:21:00| Liczba SOGów: 0
  • Czy tak wygląda jęczmień?

    oczu. tylko, że ona zawiera octan hydrokoryzonu... właściwie to posmarowałem sobie tym wczoraj powieke i napuściłem do worka spojówkowego. wydaje mi się, ze moge dzisiaj bardziej mrugać, ale wygląda na takie dojrzalsze. męcze się z tym już 3 dzień.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5516| Data: 2008-04-05 13:05:35| Liczba SOGów: 0
  • ostrowia 1850g i tauryna 250g za 40zł

    przesyłki 9zł priorytet białko ostrowi jak by ktoś chciał moge zapakować do opakowania z sp80 olimpu a reszte do worka foliowego, albo wszystko w worku foliowego no i do tego miarka olimpowska 5 z sp80 jak co to pytać na gg: 2776165 email

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1434| Data: 2005-10-04 15:15:23| Liczba SOGów: 4
  • dodatkowy trening w domu

    wydaje mi sie ze 2 treningi to troche za malo.jak myslicie co moglbym robic w domu problem w tym ze nie mam gdzie dac worka treningowego wtedy bym nie mial dylematu .moze gruszke bokserska tylko...jak to sie wiesza,na czym mozna to przyczepic

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 4142| Data: 2005-01-03 20:43:29| Liczba SOGów: 1
  • Boks

    50kg, mam 14 lat i słyszę, że w tym wieku niepowinienem cwiczyc z ciezarami.. a jakbym sie przeciągną na boksowanie worka bo mam dobrze by było oczywiscie ta 20kg bym podnosil od czasu do czasu ale wiekszosc boksowaniu poswiecil dało by to

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4759| Data: 2008-03-19 23:34:22| Liczba SOGów: 0
  • Sprzedam białko Ostrowia WPC 80 KRAKÓW ! 25zł/kg

    chce to da radę podrzucić. tel. 515/813 446 gg: 8954178 niewidoczny mail: auschtagen@gmail.com z całego worka chce zostawić dla siebie ok.5kg także 10kg jest do zbycia. zmieniony przez auschtagen w dniu 2009 03 03 17:36:06

    Odpowiedzi: 69| Ilość wyświetleń: 4365| Data: 2009-03-03 17:34:03| Liczba SOGów: 0
  • Efedryna męczarnia :(

    niepozytywnymi skutkami brania tego owszem czuje pobudzenie, poce się okrutnie po tym ale czuje sie jakbym zjadl pol worka amfy : / kręci mi się w głowie, jestem rozkojarzony itp. ciężko mi się przez to cwiczy. siłę mam na treningach, jednakze

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 2425| Data: 2008-12-26 20:34:27| Liczba SOGów: 2
  • WALKA NA ULICY

    zycia . jestem w stanie sie sam nauczyc walczyc nie wchodzi w gre trening na przechodniach : . myslalem o zakupie worka treningowego tylko co potem wy jestescie zabijaki to moze znacie jakies sposoby moze ksiazki/filmy/czy moze wystarczy ze

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 3513| Data: 2002-06-09 14:53:57| Liczba SOGów: 1
  • Worek boxerski

    zamierzam wkrótce kupić worek do boksowania i mam pytanie. na co zwrócić największą uwagę przy kupnie takiego worka z czego ma być wykonany taki worek aby długo służył. może ktoś poleci jakąś dobrą firme zajmującą się produkcją

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3551| Data: 2002-06-04 11:53:12| Liczba SOGów: 1
  • WYWIAD z Arnoldem Schwarzeneggerem

    nie ma nikogo takiego. spójrz, jak wiele wysiłku włożyliśmy w arnold ciassic. wrzuciliśmy wszystko do jednego worka od przyjęcia po seminarium, sztuki walki, festiwal, wreszcie po sam pokaz, tak aby ludzie wychodzili i czuli, że świetnie się

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3512| Data: 2008-09-21 14:35:18| Liczba SOGów: 1
  • CO WŁOŻYĆ DO WORKA TRENINGOWEGO ?

    witam! chciałbym się dowiedzieć czym mam wypełnić worek treningowy o długości 1.1 m

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2475| Data: 2007-05-21 14:34:52| Liczba SOGów: 1
  • Który worek bokserski??

    zastanawiam się też czy dokupić dodatkowe dociążenie worka http://www.allegro.pl/item429928625_obciazenie_kazdego_worka_worek_bokserski_hit.html wszelkie pomocne wypowiedzi nagradzam sogami 3

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1463| Data: 2008-09-09 10:35:20| Liczba SOGów: 3
  • białko w proszku

    zastanawiam się nad białkiem w proszku tylko nie wiem czy będzie to dobry wybór . mam możliwość załatwienia takiego worka tylko jaki to ma smak i czy nie zaszkodzi krótki opisz producenta białko w proszku zastosowanie: białko w

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2398| Data: 2009-02-25 15:28:54| Liczba SOGów: 2
  • Rekawice Green hill KSW - opinie ?

    sie zapytac czy te rekawice sa warte uwagi zamierzam zapisac sie na mma i chce zaczac od zakupienia rekawic i worka treningowego : kiedys juz cwiczylem ale rekawice pozyczalem. tak wiec chcial bym wiedziec czy te rekawice sa dobre do

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 4398| Data: 2009-10-24 21:05:06| Liczba SOGów: 0
  • trening bokserski

    wolne śr obijanie ciężkiej gruszki bokserskiej imitacja ćwiczenia robania drewna czartek obijanie ciężkiego worka i ćwiczenia z piłłką lekarska pt siłownia sob. boks na tarczach i sparingi niedziela sparingi worek i rąbanie drewna

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2333| Data: 2003-03-05 15:00:30| Liczba SOGów: 2
  • torebki do gotowania w mikrofali

    przykładowo brokuły, kalafior, ziemniaki 5 6 min. tradycyjnie ok. 30 min. . jedyny mankament to objętośc worka tutaj demonstracja: http://www.youtube.com/watch v=ny4nzanufay ps. nie, nie mam nic wspólnego z firmą jan niezbędny %

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3294| Data: 2012-11-09 10:45:57| Liczba SOGów: 0
  • worek bokserski

    ostatnio zastanawiałem się nad kupnem worka w grę wchodzą dwie opcje: najtańszy z najlepszych najlepszy z najtańszych mam na myśli worek o wyskości ok. 100cm. poradźcie mi coś najlepiej na bazie własnych doświadczeń

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 3128| Data: 2004-06-29 20:21:13| Liczba SOGów: 1
  • Czy Tygrys zjadłby Górala ?

    przeciętniakiem, niewierzącym dodatkowo w szanse swojego powodzenia. walka taka sprowadza się wielokrotnie do obijania worka treningowego a na worku nawet gigant valujew prezentuje się zupełnie przyzwoicie. mocnymi stronami tomasza

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2066| Data: 2007-02-13 10:43:42| Liczba SOGów: 2
  • sila ciosu i inne przydatne rzeczy...

    itp itd etc. : . prosilbym wlasnie o takie cwiczenia lub tez inne ciekawe i przydatne : jakby co to mam dostep do worka rekawic, jako takiej silowni... jakby ktos sie jeszcze znal dobrze na rozciaganiu to dodatkowa prosba o jak najlepsze

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3058| Data: 2004-10-31 12:47:23| Liczba SOGów: 1
  • Guma do cwiczen?

    zaczynaja sie wakacje, nie mam dostepu do worka treningi ustaja na 2 miesiace, a chce sie wziac za siebie by rozpoczac sezon z kopyta [kick] na treningu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3868| Data: 2010-06-12 17:25:09| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}