SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

tygodniowy plan treningowy redukcja

  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : kobieta Wiek : 22 Waga : 75 Wzrost : 170 Cel treningowy : trwała redukcja Staż treningowy na siłowni : 1 rok, 6 mies. przerwy i teraz ćwiczę od 1,5 mies Uprawiane inne sporty : obecnie tylko siłownia Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : siłownia z ogrniczonym sprzętem Dieta : redukcyjna zbilansowana Przeciwska

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-08 20:21:45 Liczba szacunów: 0
  • MEGA MASA z HI TEC NUTRITION - Test Sponsorowany

    Post
    Odżywki i suplementy

    ER_PL...s-t625304.html Faza I barki – 5 tygodni (jestem w 5 tyg. aktualnie) Faza II plecy – 4 tygodnie Faza III nogi – 3 tygodnie Faza IV klatka – 6 tygodni = 18 tygodni Plan tygodniowy (trening + dieta) będzie wyglądać następująco: Poniedziałek – CBL Wtorek – CBL Środa – CBL Czwartek – VLCD Piątek – CBL Sobota – CBL Niedziela – VLCD Dodatko

    Odpowiedzi: 832 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-18 22:19:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    CrJYottzvI/AAAAAAAAGns/K3b1pHFPzn4/s610/BTW%2520DT1.jpg BTW DNT: https://lh6.googleusercontent.com/-YiadvF3XbIs/VCrJZiJJvBI/AAAAAAAAGn0/vgiUjpNu7ng/s610/BTW%2520DNT1.jpg Plan tygodniowy (trening + dieta) będzie wyglądać następująco: Niedziela – HIGH CARB/Fast food day Poniedziałek – HIGH CARB Wtorek – LOW/ MEDIUM CARB Środa – HIGH CARB Czwarte

    Odpowiedzi: 16347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-30 17:00:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Redukcja z jednoczesnym wzrostem masy mięśniowej

    Post
    Trening dla początkujących

    zynosi tak jak siłowe (progres na każdą partię mięśni ponad 100% od początkowego) tak i przyrost masy mięśniowej z jednoczesną redukcją tkanki tłuszczowej. Progres liniowy co tygodniowy przez cały cykl. Po cyklu redukcji planuje tygodniową przerwę w ćwiczeniach i powolnym przejściem z deficytu na nadwyżkę kaloryczną. W cyklu na masę planuje cztery

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6162 Data: 2016-03-24 20:24:24 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.3

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam na forum. Zapoznałem się z podstawami układania diety, nim jednak spróbuje ułożyć sobie właściwą dietę mam kilka pytań. Nadmienię, że nie stosowałem nigdy specjalnej diety, po prostu w okresach ćwiczenia/na cyklach starałem się rozłożyć standardowe 3 posiłki na 5-6, dbałem o odpowiednia ilość białka, kwasy tłuszczowe z suplementacji itd. Tak

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-20 11:29:42 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ##### REDUKCJA 2011 ##### No to jedziemy z paleniem fatu! Uzbierało się go trochę przez okres masy, więc trzeba trochę się wyciąć, żeby w wakacje bez koszulki nie straszyć WYMIARY Wiek: 22 lata WZROST: 184 cm Tydzień -1 to pomiary z końca masy, które były w podsumowaniu. Tydzień 0 to wymiary z dzisiaj, 5 dni po odstawieniu mono, bez treningu i na

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-26 12:17:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    15 reps potem 3 min przerwy i C - 12 reps Ciężar cały czas taki sam. Po prostu trzeba tak dobrać kg aby zrobić 2-3 serie bez przerwy z tą ilością repsów obieg A, B i C. Plan tygodniowy: Poniedziałek: Pull + interwały Wtorek: Push + aeroby Środa: Leg + aeroby Czwartek: wolne Piątek: Obiegi + aeroby Sobota: Interwały (dojdą za 1-2 tyg) Niedziel

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-22 18:16:24 Liczba szacunów: 0
  • NABÓR DO TESTU - MEGA MASA z HI TEC NUTRITION! dla 6 osób!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ER_PL...s-t625304.html Faza I barki – 5 tygodni (jestem w 5 tyg. aktualnie) Faza II plecy – 4 tygodnie Faza III nogi – 3 tygodnie Faza IV klatka – 6 tygodni = 18 tygodni Plan tygodniowy (trening + dieta) będzie wyglądać następująco: Poniedziałek – CBL Wtorek – CBL Środa – CBL Czwartek – VLCD Piątek – CBL Sobota – CBL Niedziela – VLCD Dodatko

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 10529 Data: 2014-09-18 22:18:50 Liczba szacunów: 0
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    Nadszedł czas podsumować 11-tygodniowy plan treningowy. CZAS: Początek redukcji: 1 sierpnia 2016 Koniec redukcji: 31 sierpnia 2016 Start masy: 26 września 2016 Muszę przyznać się bez bicia, że między końcem redukcji a startem masy był wyjazd i nie posłużył zbyt dobrze formie. WAGA: Koniec redukcji: 54,4 kg Początek masy: ~56 kg Obecnie: 57 kg KAL

    Odpowiedzi: 1929 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-08 17:54:35 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    lozyl, ale sobie pomyslalem, ze mam ferie, i ze w pierwszym tyg moge gdzies wyjechac itd wiec moznaby zrobic przerwe. Jeszcze jutro i pojutrze trening, wtedy bedzie pelny, 4-tygodniowy cykl, w ktorym zgodnie z zalozeniami wykonam 16 treningow. Oto on: biceps -uginanie ze sztanga 20,12,6-8+redukcja 6-8+6-8 -uginanie ze sztangielkami na lawce skosne

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-06 14:36:27 Liczba szacunów: 0
  • Oceniajcie plan na mase ;) I prosze o poprawki jak by było źle.

    Post
    Trening dla początkujących

    DUKCJA AGRESYWNA/ SIŁA KULTURYSTYCZNA / REGENERACJA / GĘSTOŚĆ INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : 3 dni w tygodniu po 1,5h POPRZEDNIO ROBIŁEM : Plan na mase cykl 6 tygodniowy ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: Nie ma PRZEBYTE KONTUZJE: NIe ma ALERGIE: Jest na roztocza. PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIA

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 469 Data: 2009-11-15 00:06:32 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie na czczo a trening na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    ste, ale nie dam rady mieć tych 5-6 pełnowartościowych posiłków. Jem dużo owoców. Z 2 tygodnie temu postanowiłem, że chcę popracować nad kondycją i zacząłem realizować plan 6-tygodniowy, biegając zawsze rano na czczo. Przeczytałem, że to może spalać mi mięśnie, a tego już chcę uniknąć. Co do treningu domowego to doszedłem do wniosku, że bardziej za

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2449 Data: 2010-08-20 22:25:19 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA VI str.24 CYKL VI - GĘSTOŚĆ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie rocznej. Trenuje od Sierpnia 2003. Teraz mialem znów przerwe 2 tyg. z powodu grypy. 2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-konkretny plan treningowy zawierający: -rozkład tygodniowy treningów(z podziałem na grupy mięśniowe), -ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś, -jakie efekty przy

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-02-05 22:03:25 Liczba szacunów: 0
  • od pół roku brak przyrostu w bicepsie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    le? Do tej pory nie stosowałem. Obecnie jestem po 2 tyg. okresie regen. _______________________ (4).Jak trenowałeś ostatnio:konkretny plan treningowy zawierający: -rozkład tygodniowy treningów(z podziałem na grupy mięśniowe), -ćwiczenia, serie, powtórzenia, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś, -jakie efekty przyniósł ten trening-ko

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2651 Data: 2004-03-30 08:25:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzezbe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    -to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów? _______________________ 3.Jak trenowałeś ostatnio:konkretny plan treningowy zawierający: -rozkład tygodniowy treningów(z podziałem na grupy mięśniowe), -ćwiczenia, serie, powtórzenia, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś, -jakie efekty przyniósł ten trening-ko

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 875 Data: 2004-01-17 09:51:42 Liczba szacunów: 0
  • redukcyjka :/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów? pół roku 2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający: -rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe), -ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś, -jakie efekty prz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 796 Data: 2005-09-28 15:56:16 Liczba szacunów: 0
  • jaki trening i diete stosować kiedy ma się na calu rzeźbę

    Post
    Trening dla początkujących

    ie po 10 powtórzeń WIOSŁOWANIE SZTANGI : - WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : - X3serie po 10 ****CEL************************************************* INTERESUJE MNIE MEZOCYKL :4 tygodniowy REDUKCJA JAKOŚCIOWA Rzeźba INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : POPRZEDNIO ROBIŁEM : 6 ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1053 Data: 2012-08-20 14:54:50 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla sprintera. Poprawienie szybkości.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eźbieni a szybko nie biegają :D Cechy motoryczne to kwestia wytrenowania i naturalnych predyspozycji, wygląd jest tylko ,,efektem ubocznym" treningu. Moja rada: Rozpisz sobie tygodniowy plan treningowy z uwzględnieniem zakładanych priorytetów - dynamika, szybkość, redukcja. Przykład: poniedziałek - sprinty, przyśpieszenia, ćwiczenia na dynamikę wto

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2890 Data: 2012-06-06 23:00:24 Liczba szacunów: 0