SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

tussi

  • tussi (pozniej tussi + tse)

    Temat
    Doping

    Brałem ostatnio tse (2 tabs dziennie) i w ciagu 3 tyg waga spadla o 4kg, ale zulem ze juz przestala. Chce teraz zaczac brac przez tak miesiac tussi i tu moje pytanie: Wszyscy pisza tak 2-4 tussi, tu chodzi o tabsy czy o cale listki?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 901 Data: 2008-04-05 19:52:23 Liczba szacunów: 0
  • Tussi powoli zmierza na liste srodkow zabronionych %-)

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Krakowscy aptekarze nie chcą sprzedawać po więcej niż jednym opakowaniu Tussipectu. Wszystko przez studentów, którzy "wspomagają" się syropem lub tabletkami podczas ropoczętej właśnie sesji egzaminacyjnej. Lekarze ostrzegają, że Tussipect bardziej szkodzi niż pomaga. I uzależnia - Załamałam się - mówi Magda, studentka UJ. - Kobieta w aptece powiedz

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 11507 Data: 2006-02-02 16:18:28 Liczba szacunów: 0
  • Tussi i sudafed

    Temat
    Doping

    Witam mam pare pytań co do efki i pseudoefki? 1. Jaka jest najskuteczniejsza dawka efedryny np tussipectu aby wspomóc tylko efekt treningu - ie chodzi mi o jakies super mega silne pobudzenie tylko o dawke po której nie ma ze tak powiem kopa a potem zgon ko i zgon i tak w kółko po silnych dawkach zapewne tak jest - chodzi mi bardziej o rónomierne ro

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4965 Data: 2008-06-13 18:11:28 Liczba szacunów: 0
  • Sally, Clen, i Tussi - pytania początkującego

    Temat
    Doping

    Witam wszystkich bardzo serdecznie, chciałbym z miejsca zaznaczyć, iż przeglądałem archiwum, ba! Aż za nadto i to spowodowało, że się zgubiłem w ogólnej wiedzy, więc proszę o szybkie sprostowanie. Ogólnym celem użycia wyżej wymienionych środków byłaby redukcja. A więc: 1. Używanie Salbutamol'u, Clenbuterol'u i efedryny hcl, jest dopingiem aczkolwie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 837 Data: 2011-02-08 02:07:07 Liczba szacunów: 0
  • 4tyg tussi + sally

    Temat
    Doping

    1-2 tussi 2x dziennie do śniadania 30/45mg efki i godzinę przed aero/siłowym/interwał 30/45mg efki 3-5 sally zwiększając od 8 do 32 dawka do śniadania jedna Dobrze to rozpisałem ? mogę tak brać czy sally robić jakoś i czy z posiłkem w ogóle brać to z rana do efki 200mg koffy w tabletce zawsze dodam, że venom do tego dojdzie więc nie wiem czy brać k

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 768 Data: 2009-04-28 11:47:23 Liczba szacunów: 0
  • Tussi, Sudafed i Aspirin - proste pytania

    Temat
    Doping

    Od razu sorry, że wrzucam to w doping, ale nie mam pojęcia gdzie dać taki temat. Tussi został objęty receptami jak wiadomo co utrudniło do niego dostęp. Pseudoefedrynkę zawiera też Sudafed (0,06g, 12tab/13zł) więc czy może być zamiast Tussi? Teoretycznie ma 2x więcej pseudoefe i nie ma tylu innych składników (nie potrzebnych jak się jest zdrowym :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 7459 Data: 2008-11-25 22:20:42 Liczba szacunów: 0
  • Tussi czy od razu Clen?

    Temat
    Doping

    rok mocno sie opuscilem na silowni(imprezy,browary itd.) wiec postanowilem wziac sie za ostra redukcje jednak chce troche przyspieszyc ten proces.Czytalem sporo o efedrynie z tussi jednak przy moim BF zastanawiam sie czy jednak nie przejsc od razu do clen'a?Moim celem jest zejscie z 96 do 85kg. Płeć: Mężczyzna Wiek: 27 Waga: 96 Wzrost: 183

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 592 Data: 2010-06-02 15:56:18 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o tussi

    Temat
    Doping

    Wziąłem 6 tussi z kawą i aspiryną przed treningiem w ostatni piątek. Power był, pobudzenie psychiczne i fizyczne wszystko piknie Zrobiłem bary i zacząlem robic bica juz po pierwszym ćwiczeniu pompa nieziemska mysle sobie "spaniale " Ale kiedy zabrałem sie za drugie ćwiczenie wogóle nie miałem siły nie dałem rady zrobic serii Mimo że moje doznania

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1896 Data: 2006-08-01 21:39:18 Liczba szacunów: 0
  • TSE + Tussi pytanie o dawkowanie.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    owej przerwie zarzucic 120 capsow thyro zaczynajac od dawki równej 3. Lecz brakuje mi pieniedzy na to duze opakowanie. Z tad rodzi sie moje pytanie o skutecznosc i dawkowanie tussi + TSE. Ile własciwie trzeba wypic tego syropu, badz ile zjesc tabletek zaby poczuc działanie? Dokładnie nawet nie wiem skad bierze sie w nim efedryna? Z tego co sie orie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1005 Data: 2007-07-01 22:15:40 Liczba szacunów: 0
  • tussi szybkie pytanie =]

    Temat
    Doping

    krótko. od 15 maja zaczynam redukcję. planuje 4-5 tussi + jakiś legalny "spalacz" . chciałbym już teraz zacząć jeść tussi od 1 tab i co 6 dni dodawać kolejną. czyli łacznie jadłbym to ok 2 miesięcy. niby nie za duże dawki ale zawsze. jest to "w miarę" bezpieczne ?? jadł ktoś dłużej, ew.ile można jeść? dodam żę nie mam doświadczenia z tussi w celac

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6782 Data: 2006-04-26 15:37:43 Liczba szacunów: 0
  • DAWKOWANIE TSE/TUSSI prosze o podpowiedz

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    epotrzebnych tematow itp itd... biegam codziennie i cwicze pompki oraz drazek + abs na brzuch (co 2-3 robie sobie dzien przerwy) mam dietke oraz do tego kupilem wlasnie TSE + tussi na opakowaniu TSE jest napisane ze brac 30 min przed sniadaniem i obiadem 1 tabletke lecz z tego co wyczytalem na forum to niektorzy pisza zeby nie przed jezdzeniem tylk

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3052 Data: 2007-06-22 08:13:53 Liczba szacunów: 0
  • redukcja TS i tussi

    Temat
    Doping

    witam od jutra planuje zaczac redukcje dieta jest zapotrzbowanie 2390kcl trzba obciac mysle ze ok 500kcl do 800kcl i posiadam do ego thermo speed i 15opakowan Tussipect moze mi ktos napsiac jak to jesc i jezeli moze mnie ktos pokierowac gdziez zebym poczytal o jakims dobrym trningu na redukcji standardowo w suplementacji zma (olimp) prawie konie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 2005-10-09 15:10:50 Liczba szacunów: 0
  • tussi + melatonina pytanie o interakcje

    Temat
    Doping

    ie wywola to niepozadanych skutków lub/i melatonina nie bedzie blokować działania effki? 2 pytanie jest takie: czy syntetyczna efka rowniez wywoluje wachania nastrojów, bo po tussi zauwazylem takie obiawy (poddenerwowanie, rozdrażnienie, brak opanowania) oczywiście nie są to silne obiawy, jednakze są zauważalne i lekko dezorganizujące. w tym miejsc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 2006-04-08 22:02:28 Liczba szacunów: 0
  • Thermal Speed Extreme + tussi

    Temat
    Odżywki i suplementy

    i na siłowni: klata 130kg, martwy ciąg 200kg Dieta i aeroby są. I teraz mam pytanie. Czy poniższa suplementacja jest dla niego odpowiednia: - rano 1 tabletka TSE + 1 tabletka tussi - południe 1 tabletka TSE + 1 tabletka tussi - po południu 1 tabletka TSE Czy w wypadku tussi system 10 dni ON i 10 dni OFF jest dobry, czy polecacie inny? I ogólnie pro

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1767 Data: 2008-03-09 14:21:57 Liczba szacunów: 0
  • Efka = Tussi.... ?

    Temat
    Doping

    Witam! Mam pytanie co do dawkowania efedryny dostepnej w aptece pod nazwa Tussipect. W jakich ilosciach powinno przyjmowac sie te teablety i z czym najlepiej laczyc zeby spalic zbedny fat? Wyczytalem tez w wyszukiwarce ze robi sie pewne przerwy w przyjmowaniu efki ale nie moglem rozkminic zabardzo o co w tym chodzi. Zgory dzieki za odpowiedz, pozdr

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4860 Data: 2006-03-05 13:36:33 Liczba szacunów: 0
  • Sudafed czy Tussi? Redukcja

    Temat
    Doping

    Witam Chce zaczac redukcje mam 172 wzrostu i waze 80 kg Chce wspomoc sie Efydrynka gdyz bardzo ciezko mimo dobrej diety i duzej dawki aerobow idzie mi spalanie tluszczu zwlaszcza z okolic brzucha Moje pytanie: Co lepsze SUDAFED czy TUSSIPECT?? jak przy swoich gabarytach powinienem to dawkowac? Prosze o odpowiedz bo to bedzie pierwszy tego typu cykl

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4505 Data: 2010-05-05 11:05:35 Liczba szacunów: 0
  • tussi

    Temat
    Doping

    hmmm czy miesliscie podobnie?: zamierzalem brac na redukcje tussi 2 tabsy rano i 2 tabsy przed wieczorem razem z kawa. Wzielem z rana i nic, wiec ok. Trening mialem aero o 20 wiec przed wyjsciem wzielem wypilem kawe i wzielem 2 tabsy. Trening byl za***isty no i nie moglem potem zasnac, dopiero zasnelem o 2 w nocy i czulem ze cisnienie mam za***isci

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 805 Data: 2008-04-09 14:37:40 Liczba szacunów: 0
  • efedryna vs tussi

    Temat
    Doping

    było by pięknie gdyby nie to że ma problem z tłuszczem i ciężko mu go zbubić.DO tej pory brana pod uwage była tylko efedryna ale od pewnego czasu dużo osób mówi mu żeby brał tussi i że ma to takie samo działanie a jest ttańsze.I teraz niewiem czy zamówić mu efke czy ma kupić tussi.Doradzcie co jest lepsze bo juz sam niewiem.Wydaje mi sie że efka j

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2102 Data: 2006-12-15 17:15:30 Liczba szacunów: 0
  • OMG pomyłka Tussi...co teraz ??

    Temat
    Doping

    bie mocną kawe, szybko ją wypiłem no a że mam przeziębienie to biore dużo witaminy C w tabletkach... no i tu problem :(:( niewiem jakim cudem ale pomyliłem tabletki z wit c a tussipectem (wiem co to robi w polaczeniu z kawą i dlatego własnie pisze), zjadlem z 11 tabsów myśląc że to witamina C. no i mam pytanie czy w takiej ilośći może mi zaszkodzić

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2007-09-29 17:07:17 Liczba szacunów: 0
  • Nadciśnienie a tussi

    Temat
    Doping

    itam. Stosuje diete nisko ww z ww okolotreningowo i chciałbym dorzucic jakies spalacze. Mam nadciśnienie(niewielkie ale zawsze) i serce w sumie zdrowe. Czy znacie jakies spalacze które mogłbym stosowac? Czy stosowanie efki(tussi) + mocna kawa przed basenem może się skonczyc dla mnie tragicznie? Proszę o rady w sprawie splaczy dla mnie. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3612 Data: 2007-11-21 20:39:37 Liczba szacunów: 0