SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trening

  • Hormonalna reakcja na trening, przetrenowanie – trening aerobowy i beztlenowy

    Artykuł
    Trening

    Wbrew opiniom głoszonym przez wielu guru treningu, np. na youtube czy na facebooku, przetrenowanie wcale nie jest nierealnym zagrożeniem. Wystarczy, że nie zapewniasz właściwej dziennej podaży kalorii (w tym odpowiedniej ilości białka, zdrowych tłuszczy, węglowodanów złożonych), nie śpisz wystarczająco długo, zbyt dużo pracujesz, nadużywasz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 518 Data: 2017-03-28 11:42:19 Ocena: 5
  • Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki

    Artykuł
    Zdrowie

    owego (naturalnej bariery ochronnej). Ogólnie przyjmuje się, iż sportowcy nie powinni sięgać bez potrzeby po aspirynę, ibuprofen czy diklofenak, gdyż hamują one efekty treningu (a nawet mogą powodować powikłania sercowo-naczyniowe) . Umiarkowany stan zapalny jest częścią korzystnych adaptacji jakie zachodzą w ciele i zwalczanie tego stanu je

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6077 Data: 2017-12-08 23:36:10 Ocena: 5
  • Glikogen VS trening na czczo

    Artykuł
    Pogromcy Mitów

    Glikogen i trening na czczo nadal są tematem, o którym większość ludzi nie wie zbyt dużo. Niestety, dotyczy to również autorów artykułów na portalach, facebooku czy forach dyskusyjnych. Poniżej opiszę typowe nieprawdziwe stwierdzenia i błędne porady dotyczące treningu aerobowego i interwałowego, które wynikają z b

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3098 Data: 2017-07-03 13:02:18 Ocena: 5
  • Czy trening aerobowy szkodzi przyrostom siły, mocy i masy?

    Artykuł
    Trening

    awodnik biega 3, 5, 15 czy może 30 i więcej km tygodniowo, czy wybrał zamiast biegania jazdę na ergometrze, pływanie, marsze czy skoki na skakance. Bez wątpienia objętościowy trening wytrzymałościowy nie jest dobrym pomysłem dla zawodnika bazującego na sile i masie mięśni, nawet z tego prozaicznego powodu: zajmuje za dużo czasu. Po drugie ćwicząc o

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5893 Data: 2017-06-14 08:37:18 Ocena: 5
  • Trening zwiększający atrakcyjność kobiet

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    okrotnie na wieczorną „przekąskę” kupują lody, słodycze, napoje słodzone, alkohole wysokoprocentowe, pizzę czy chipsy.  Nie jesteś w stanie nawet najcięższym treningiem naprawić błędów żywieniowych. Oczywiście, jednorazowy „wyskok” (czy nawet dzień „oszukanych posiłków”) jeszcze nikomu nie zasz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 16084 Data: 2017-11-10 10:25:22 Ocena: 4,33
  • Trening na czczo - fakty i mity

    Artykuł
    Pogromcy Mitów

    te;re kiedyś stosowano, bo niewiele wiedziano o fizjologii, dobowych wahaniach poziomów hormonów anabolicznych i katabolicznych. Dokładnie nie badano np. wpływu treningu na skład ciała (nie istniało wiele ze stosowanych współcześnie metod). Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie próbował szaleńczych treningów, kt&oa

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5596 Data: 2018-05-21 08:48:23 Ocena: 4,64
  • Trening siłowy oraz TABATA – jak to połączyć?

    Artykuł
    Trening

    Krótko trwające treningi mające dawać niesłychane efekty stanowią wabik, najczęściej dla osób nie wiedzących jak pracochłonne jest osiąganie danych celów (np. odtłuszczonej, atletycznej sylwetki). Innymi słowy przekonuje się daną osobę, iż można zastąpić 75 minutowy trening kilkoma minutami interwałów lub nawet sauną! Au

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4732 Data: 2018-02-06 09:16:32 Ocena: 5
  • Trening objętościowy nie ma sensu, czyli kontrowersyjne badanie o GVT

    Artykuł
    Trening

    XX wieku. Zanim zaczniemy głębiej wgryzać się w temat - słowo ostrzeżenia. Często w badaniach naukowych jako grupa występują osoby niewytrenowane lub z krótkim stażem treningowym. Nie muszę dodawać, iż nawet 10 serii po 10 powtórzeń dla osoby niemającej zbytniego pojęcia o technice wcale nie musi być dużą objętością treningową. Dlacz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2477 Data: 2017-06-26 00:37:50 Ocena: 5
  • Czym tak naprawdę jest trening do załamania?

    Artykuł
    Trening

    Istnieje ogromna ilość koncepcji treningowych. Większość znacząco się różni. Gdybyś zapytał o sposoby budowania sylwetki Arnolda Schwarzeneggera zapewne zasugerowałby trening dzielony o gigantycznej objętości i dużej częstotliwości. W taki właśnie sposób kiedyś „budowano masę”. Na dodatek praktycznie nie stosowano aer

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5658 Data: 2018-03-13 12:37:01 Ocena: 5
  • “Wielki” trening Aliny i Alusi!

    Artykuł
    Fitplota

    Dziś o godzinie 16.00 odbył się długo wyczekiwany “wielki” trening Ali Soroczyńskiej z Aliną Pettke w Gdańsku! Były katowane nogi i bicki- czyli ulubiona partia Aliny. Przy okazji wizyty nad morzem, Alusia przeszła również metamorfozę u fryzjera- Jonasza Pulchnego. Fit- maniaczka Ala już od dawna zapowiadała swój przyjazd

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2722 Data: 2017-08-02 20:36:33 Ocena: 2,71
  • Trening dla przyszłych żołnierzy

    Artykuł
    Trening

    i lub inne miejsce, gdzie możesz zaczepić nogi.  Aby mieć jakiekolwiek szanse – musisz biegać 3x w tygodniu. W wariancie poniżej zawarłem maksymalną propozycję z 5 treningami biegowymi (dla zaawansowanych). Dojście do tej objętości może zająć wiele tygodni (na początku wystarczą 3 treningi biegowe w tygodniu, np. poniedziałek środa, sobo

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3446 Data: 2017-07-15 11:31:05 Ocena: 5
  • Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

    Artykuł
    Lifestyle

    ano dane od: 2 zawodników - kulturystów, 2 zawodników - Men’s Physique, 2 pań Wellness Fitness. Kulturysta nr 1 miał 26 lat, 10 lat doświadczenia w treningu siłowym, startował już dwa razy. Inne opisane osoby startowały po raz pierwszy. Kulturysta nr 2 miał 28 lat i 10 lat doświadczenia treningowego. Zawodnicy Men’s

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 12226 Data: 2017-06-16 08:47:04 Ocena: 5
  • Trening ekscentryczny – przydatny czy szkodliwy dla siły, mocy i masy? CZĘŚĆ I

    Artykuł
    Trening

    symalnego, cykl trwa 2-4 tygodnie, jest dla zaawansowanych, a przerwa między sesjami negatywnymi powinna wynosić co najmniej 2 tygodnie . Jednakże Thibaudeau rozróżnia trening ekscentryczny oraz metodę supramaksymalną (gdzie stosuje się ciężar 120-140% maksymalnego, powtórzenia częściowe, ruchy oszukane, które pozwalają obejść

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 561 Data: 2017-03-28 12:14:26 Ocena: 5
  • Trening na maszynach czy z ciężarami, co jest lepsze? Niekończąca się wojna!

    Artykuł
    Trening

    Wielu kulturystów uważa, iż nikt już nie trenuje „ciężko”. Część zarzutów wiąże się z nadmiernym stosowaniem maszyn treningowych w treningu współczesnych kulturystów. Niestety tego sporu nie da się rozwiązać. Z pewnością zmienił się sposób treningu kulturystycznego. Ale, czy jest to zmiana na gorsze?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2058 Data: 2018-07-21 07:42:42 Ocena: 4,6
  • Trening na masę dla kobiet - „uwarunkowania hormonalne”

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    mie „na masę” nie zamienię się w Arnolda Schwarzeneggera lub Evana Centopani? Jeśli jako kobieta boisz się „nadmiernego wzrostu masy”, to w kontekście treningu używaj sformułowania: „ujędrnianie, tonizowanie, rzeźbienie mięśni”. Podobnie możesz nazywać trening z ciężarami „body pump, sztangami, rzeźbieniem

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2691 Data: 2017-03-28 12:00:12 Ocena: 5
  • Czy trening może zastąpić dietę?

    Artykuł
    Odchudzanie

    iałanie przeciwzapalne. Podobnie kompletnie inaczej oddziałuje na człowieka cukier z Coca Coli, a np. porcja węglowodanów pochodzących z ryżu, czy kaszy gryczanej. Czy treningiem jesteś w stanie zwalczyć złą dietę? Niektóre badania z Wielkiej Brytanii np. pochodzące z Academy of Medical Royal College donoszą o istnieniu „cudowne

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6562 Data: 2018-05-25 11:00:51 Ocena: 4,5
  • Jak zacząć trening, by się za szybko „nie wypalić”?

    Artykuł
    Trening

    a w takiej sytuacji po sterydy anaboliczno-androgenne lub prohormony. Powiem krótko – one dają efekty, ale osobom z przynajmniej kilkuletnim stażem przemyślanego treningu. Dopóki nie nauczysz się techniki podstawowych ćwiczeń, nawet najsilniejsza farmakologia zostanie zmarnowana. Większość mężczyzn, których kulisy przygod

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1490 Data: 2017-08-23 09:31:22 Ocena: 5
  • Trening siłowy - absurdalne teorie

    Artykuł
    Trening

    i być bardziej świadomi od ogółu społeczeństwa, jeśli chodzi o podobne kwestie. Przekonanie nr 1: „Trening na masę buduje ... masę tłuszczową!"  Po pierwsze trening „na masę” bez odpowiedniego zaplecza dietetycznego wcale nie buduje żadnej masy! Powiem więcej – może być używany do redukcji masy ciała! Zwykle z hi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3472 Data: 2017-09-29 23:09:03 Ocena: 5
  • Trening HIIT- trening interwałowy

    Artykuł
    Trening

    cji tkanki tłuszczowej wypruwamy sobie żyły byleby uzyskać ciało, jakie nam się marzy. Oprócz dobrze dobranej i nieraz restrykcyjnej diety musimy jeszcze skupić się na treningu, który podkręci odpowiednio nasz metabolizm i pozwoli w szybki sposób osiągnąć to, czego pragniemy. Niestety, niekiedy wybór treningu sprawia, że

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5361 Data: 2017-07-05 08:31:07 Ocena: 5
  • Trening ekscentryczny – przydatny czy szkodliwy dla siły, mocy i masy? CZĘŚĆ II

    Artykuł
    Trening

    W pierwszej części artykułu omówiłem podstawowe informacje potrzebne by móc korzystać z treningu ekscentrycznego. W obecnej części rozwinę temat przytaczając wybrane badania dotyczące tej tematyki. Z oczywistych względów zbyt duża ilość badań zbyt wiele tu nie wnosi. Należy pamiętać, iż nie zawsze wszystkie badania znajdą przeł

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 171 Data: 2017-03-28 12:18:15 Ocena: 5