Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: trening na klatke w domu

Strona 1 z 5000

  • Trening na klatke dla And1Player

    tam za bardzo offtopowalismy. analizujac twoje proby i nieskuteczne metody, oraz to co lubisz, ulozylem dla ciebie trening na klatke ktory nie wymaga specjalizacji. wydaje sie obszerny, ale to standardowy trening zrobiony pod ciebie. jedynym

    Odpowiedzi: 135 | Ilość wyświetleń: 13115 | Data: 2008-11-28 06:27:47 | Liczba SOGów: 8
  • Trening na Klatke Piersiowa

    ,troche boks . mam problemy z rozbudowaniem klatki piersiowej, zalanczam fotke chcialbym abyscie rozpisali mi trening na klatke poniewaz jak widac na zdjeciu niejest zbyt dobrze rozwinieta , gorana czesc klatki wogule niechce sie wybic z sila

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1229 | Data: 2007-04-15 21:05:34 | Liczba SOGów: 0
  • Potrzebny trening na klatke

    witam! ćwicze od wrzesnia 2004 ,z paroma przerwami.od okolo 2 miesiacy mam nowy trening wszystkie partie miesniowe ktore cwicze poprawily mi sie w miare znaczaco lecz moja klatka dostala zastoju ... :

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 523 | Data: 2005-05-16 20:51:59 | Liczba SOGów: 0
  • Czy dobry trening na klatke piersiową

    siema czy mógł by mi ktoś napisać czy dobry mam trening na klatke piersiową a oto on: wyciskanie sztangi leżąc, na ławce płaskiej 3 serie 10 12 powtórzeń

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 809 | Data: 2013-07-08 19:07:02 | Liczba SOGów: 0
  • czy dobry to trening na klatke?

    jezeli moj trening na klatke nie jest najlepszy to porwacie plz, ale jade nim 4 miechy i efekty mam, ale moze moge jeszcze lepiej cos

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 726 | Data: 2006-04-15 12:20:43 | Liczba SOGów: 0
  • moze ktos mi powie dobry trening na klatke

    czesc mam 19 latek jestem wysoki mam 2 metry waze 130 kilo trenuje rok czasu w bicepsie mam 45 ale nie moge jakos klatki dobrze wyczuc w kalcie mam tylko 125 moze ktos mi powie tutaj dobry trening na klatke z gory wielkie dzieki

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 663 | Data: 2007-03-05 00:14:10 | Liczba SOGów: 0
  • Trening na klatke

    cze wam. chciałbym się dowiedziec czy mój trening na klatke jest o.k czy wypadałoby w nim cosik zmienić. wygląda on następująco: na prostej laweczce 73kg 3 serie po

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 651 | Data: 2004-11-21 22:16:11 | Liczba SOGów: 1
  • trening na klatke

    mam pytanie zy taki trening na klatke może być wyciskanie na plaskiej sztanga 4 seriex12 powtorzen w tym ostatnia maksymalnym obciazeniem

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 193 | Data: 2013-05-22 09:23:11 | Liczba SOGów: 0
  • Trening siłowy w domu

    witam chodze na kickboxing 2 razy w tyg. chciałbym robic trening siłowy w domu pod kb mam drązek,sztange łamaną,hantle ale niewiem co ma sie w nim znajdować. i czy ktos ma jakiś

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2077 | Data: 2009-02-17 20:08:57 | Liczba SOGów: 0
  • Trening na masę w domu

    jestem początkujący. posiadam gryf prosty+ławke+obciążniki do 60 kg, rowerek stacjonarny w domu nie umiem ułożyć treningu tygodniowego pod ten sprzęt. głownie chodzi mi o trening na masę w domu był bym bardzo wdzięczny wam jakbyście pomogli coś

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 393 | Data: 2012-05-28 23:14:40 | Liczba SOGów: 0
  • TRENING NA MASE W DOMU ?

    trening na mase w domu czy mozna , czy da rade ;d do dyspozycji jak narazie laweczka prosta ,sztanga lamana , sztangietki , drążek do podciagania , jesli trzeba chetnie dokupie cos jeszcze . wiec co proponujecie na mase i jak to ladnie

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1119 | Data: 2009-07-18 22:17:59 | Liczba SOGów: 0
  • Trening siłowy w domu - film!

    brak czasu, pieniędzy lub po prostu brak siłowni , ale nie oznacza to wcale, iż musimy rezygnować całkowicie z treningu siłowego. możemy go wykonać w domu o dowolnej porze i praktyczne za darmo! wiadomo, że trening w domu nie zastąpi w 100%

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 24933 | Data: 2011-12-28 15:35:10 | Liczba SOGów: 13
  • Jaki trening na mase w domu ze sztangielkami??

    tak więc interesuje mnie trening na mase mam 171cm i waże 60kg . jestem absolutnym nowicjuszem więc chcę ćwiczyć co 2 dzień wszystkie partie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 6907 | Data: 2006-10-20 17:08:31 | Liczba SOGów: 3
  • Problem z treningiem na klatke

    trnening na klatke pompki są 3 rodzajów normalnie, wąsko i bardzo szeroko. czy to moze mi troszke zastapic narazie trening na klatke za jakies dwa miesiace chce zacząć wprowadzac suplementy: kreatyne, gainer. czy ten trening na klatke da mi cos

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 625 | Data: 2005-01-07 17:45:46 | Liczba SOGów: 1
  • Kombinacyjny trening na klatke

    witam 3 . iż coraz trudniej jest mi zmusic klatke do rozrostu to wymyśliłem sobie kombinacyjny trening polega on na tym iż co trening klatki zmieniam typ/rodzaj wykonywanego ćwiczenia. wygląda on nastepująco.

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 5786 | Data: 2005-11-05 18:20:51 | Liczba SOGów: 2
  • Biceps - trening na mase w domu (hantle)

    witam, chciałbym was zapytać o trening na bicepsa na mase w warunkach domowych. do dyspozycji mam hantelki max 10kg . oczywiście inne partie mięśni też

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 8950 | Data: 2010-08-04 23:10:39 | Liczba SOGów: 0
  • Rzeżba brzucha i trening na klatke piersiową - początkujący

    lecz kompletnie nie wiem co mam robić . płeć : mężczyzna wiek : 15 waga : 74 wzrost : 188 cel treningowy : rzeźba brzucha staż treningowy na słowni : brak uprawiane inne sporty : chodziłem 3,5 roku na taekwondo lecz od

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2918 | Data: 2009-11-21 13:34:39 | Liczba SOGów: 0
  • Trening ogólnorozwojowy w domu+dieta

    i cycki czyli ogólnie klatę, o jak wiadomo zbliżają się wakacje. to są moje 3 główne cele. czytałem tematy o treningach w domu itp, lecz jednak prosiłbym o jakiś konkretny trening dla mnie. sprzęt jaki posiadam: hantle 1 7kg sprężyna

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 7655 | Data: 2009-05-05 14:16:15 | Liczba SOGów: 0
  • Podajcie mi jakis dobry trening na klatke piersiowa.

    plaskiej. mam staż 1,5 roku.obecnie zacząłem ćwiczyć 5 razy w tygodniu robiąc codziennie inna partie mięśni. mój trening klatki wygląda tak : 1. wyciskanie sztangi ławka prosta 5 serii staram sie tak 12,12,8,4 i pozniej mniejszym ciezarem z

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 4723 | Data: 2007-05-15 23:21:41 | Liczba SOGów: 0
  • Proszę o poradę - trening na masę w domu,

    mniej a czego wiecej jesc. pozdrawiam. płeć : mężczyzna wiek : 27 waga : 95 wzrost : 194 cel treningowy : masa / rzeźba staż treningowy na słowni : 0 uprawiane inne sporty : motocross dostęp do sprzętu np.

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 937 | Data: 2008-07-20 23:23:07 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}