SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trening na kółkach gimnastycznych

  • Trening na kółkach gimnastycznych

    Temat
    Inne dyscypliny

    tak jak w temacie :) a więc bardzo prosze kogoś doświadczonego w tej dziedzinie o pomoc w rozpisaniu treningu na kółka gimnastyczne bo jak narazie nic ciekawego w sieci nieznalazłem.Ćwicze systematycznie planem HST od około roku ale ostatnio bardzo zainteresowała mnie inna forma aktywności którą są właśnie kółka które niedawno zawisły u mnie na str

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 9548 Data: 2008-09-13 17:42:17 Liczba szacunów: 0
  • Filmy instruktażowe - Trening na kółkach gimnastycznych od A do (..)

    Temat
    Inne dyscypliny

    Razem z partnerem treningowym rozpoczęliśmy projekt, w którym wprowadzimy Cię w trening na kółkach gimnastycznych. Jeżeli uważasz za problematyczne szukanie zagranicznych filmów, zrozumienie języka obcego; jeżeli szukasz czegoś bardziej kompletnego, czegoś co poprowadzi Cię od samego początku aż do trudnych ćwiczeń - to zachęcam do oglądania naszyc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2187 Data: 2014-08-20 21:45:09 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg Lukson

    Post
    Po 35 roku życia

    vCe4X3ug 40kg jakoś idzie. https://www.youtube.com/watch?v=SwHcnqOdxks 50kg pokonał mnie:P https://www.youtube.com/watch?v=khHkQN8Zbys Podchodziłem też do konkursowej sztangi i na początku treningu ledwo podniosłem, myślałem że nagram ze 2 sekundy:P Później trochę bardziej rozgrzany przytrzymałem dłużej, ale rewelacji nie ma%-) Ciężka ta sztanga:P

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 7746 Data: 2014-03-30 22:09:54 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza zbilansowana dieta. Proszę o poprawki.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ucam za to 2 jaja gotowane na twardo (ewentualnie surowe). Dodam jeszcze parę warzywek. Jak będzie więcej podpowiedzi, uwzględnię je i wrzucę jeszcze raz poprawioną dietę. Do treningu (robię trening na kółkach gimnastycznych i uzupełniam sztangą nogi) dorzucę raz w tygodniu kompleks sztangowy HIIT. /SFD/Images/2015/11/10/838cbb0314c747f3b69b734ae7c

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 516 Data: 2015-11-09 22:19:06 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    9.00 - kawa z masłem (40g) 11-12 - trening po treningu banan 13 - jajecznica z 4 jaj L na boczku (60g) i kokosie (spora łycha) + śmietanka 30% (250ml). Niebawem wleci jeszcze kawa.. czarna. Potem jeszcze 1-2 posiłki, bo godzina młoda. TRENING: DIPY na kółkach gimnastycznych - 1,2... koniec.. ciężkie to!! planowałem drabiny 1,2,3, ale odpuściłem. Po

    Odpowiedzi: 4829 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-06 13:48:15 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS CROSSFIT I TREC

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ym „slangu”, czyli podstawowe terminy i nazewnictwo nierozerwalnie powiązane z Crossfitem, oraz o podstawowych ćwiczeniach, których znajomość jest niezbędna by uczestniczyć w treningach. Tak jak wspomniałem na początku - poradnik ten zawierać będzie same podstawy. Jeżeli zainteresują Cie one na tyle, że zapragniesz wiedzieć więcej, wtedy cz

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 7961 Data: 2016-09-11 00:53:12 Liczba szacunów: 1
  • Gimnastyk - "Building the Gymnastic Body" cykl tłumaczenia wybranych artykułów.

    Post
    Trening w domu

    lę, że napisałem w miarę przejrzystym językiem nie ustrzegając się zapene drobnych błędów, jednak sądzę, że każdy powinien na podstawie tych wypociń skonstruować prosty plan treningowy. Mam nadzieję, że się doczytacie... Miłego czytania i zapraszam do długiej lektury. TWORZENIE PROGRAMU W całym tomie zostało opisanych i

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 9046 Data: 2011-11-10 20:00:58 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    2013.11.04 CROSSFIT Dzisiaj bylo ciezko i mocno silowo. Xzaar77 wpadl rowniez do nas na trening - bez ksiazki :) - szkoda ze kiedys bedzie musial wyjechac ... Rozgrzewka wioslarka: 3 km (14:07) + barki hantelkami 2x2 kg + standardowa przed CF TRENING 3 obowody: 45/10, 40/5, 35/5 1. Burpees 2. Osle spiecia na TRX 3. Pompki z uzyciem bosu 4. Swing K

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-04 23:08:58 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    http://img812.imageshack.us/img812/6669/q5bk.jpg Siofor 3x850 Naraya Znowu dzisiaj wstałam z bólem głowy, przemęczyłam się w pracy a po powrocie zmusiłam się do wyjścia na trening, potem już poszło, tylko przy RDL-ach i przysiadach, trochę mi się w głowie kręciło @-) Zmieniony przez - filonka w dniu 2014-02-17 22:15:11 Zmieniony przez - filonka

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-17 22:16:02 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    k.us/img153/9642/2p7i.jpg Poranny bieg w terenie, dzisiaj ciut szybciej niż zwykle ale bez szaleństwa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7407d26ae85c4d9192f13c40fabda68c.jpg Wieczorem trening na siłowni Trening A. na siłowni 1. Przysiad ze sztangą na plecach 3x10 10x40kg/10x50kg/10x60kg 10x50kg/10x60kg/6x70kg - jakoś dziś nie dałam rady więcej 10x50kg/10x60

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-03 22:16:47 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    03.02.2014 2z4 1400kcal http://img836.imageshack.us/img836/7939/vnal.jpg http://imageshack.com/a/img541/5443/mc1z.jpg cały dzień na głodzie, herbata i woda nie pomaga, nic nie pomaga http://img153.imageshack.us/img153/9642/2p7i.jpg Bieg rano na czczo, spokojny bieg, bo nogi jak kołki #-P Trening siłowy przed ostatnim posiłkiem http://imageshack.c

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-03 22:18:55 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]filonka/DT/2013-2015-redukcja,foto str.53

    Post
    Ladies SFD

    24.02.2014 1600kcal - na bogato %-) http://img836.imageshack.us/img836/7939/vnal.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/124337140beb46cbb664b0da5baa16a2.png http://img153.imageshack.us/img153/9642/2p7i.jpg Trening siłowy przed ostatnim posiłkiem rower stacjonarny 10 minut, poziom 6 4,28 km Trening A. na siłowni 1. Przysiad ze sztangą na plecach 3x10 10x50kg/

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-24 21:55:48 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    em poprzednio, więc plan 5x5x5 - Umysł ponad ciałem porzucam na rzecz Full Body Workout. To jednak nie koniec. Zmiana będzie dotyczyła także odżywiania. Jak w przypadku planu treningowego także i tutaj składam broń w kwestii IF+CN na rzecz pięciu posiłków w ciągu dnia. Makro będzie teraz wyglądało tak: 2600 kcal (podbijam o 200kcal) Białko 220g Węg

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-29 08:37:45 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    2013.09.26 CROSSFIT Po wtorkowym treningu, dawno nie cwiczone dwuglowe tak dawaly znac o sobie od wczoraj, ze dzisiaj rano cienko widzialem pojscie na CF. Po poludniu jednak jakos nabralem werwy i powiedzialem sobie ze boli czy nie boli trzeba isc i zrobic tyle ile sie po prostu da. Udo jakos od paru dni nie dokucza co jest dosc dziwne, ale to moze

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-26 22:29:48 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] - WŚ

    Post
    Trening w domu

    ======= 3 minuty przerwy ======= 5. Handstand(przy ścianie) 4s x 25sek 6. Podpór na kółkach 4s x 15sek Czas odpoczynku: a)między seriami: 90s b)między ćwiczeniami: 120s Czas treningu: 1:15 (R) - rings, na kółkach gimnastycznych. Tragedia. Zacząłem trening normalnie, ale po łydkach jakoś mnie zamuliło, nie wiem może od pogody, bo brzydko u mnie. Ch

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-24 18:12:37 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    2013.05.23 Dzisiaj bylem na treningu crossfit. Kondycja i wytrzymalosc powoli ida do przodu. Rozgrzewka Bieg: 1 km (6:50) + standardowa bezposrednio przed obwodami Trening Liczba obwodów: 3 z przerwa 3 min. Liczba stacji: 10 kolejno: 1. Obwod 1: Przysiad - wyrzut - 30 kg x 20 powt. - 60 sek. / Obwod 2: rwanie - 30 kg x 20 powt. - 55 sek. / Obwod 3

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-23 20:19:12 Liczba szacunów: 0
  • DT DreamEvil - może tym razem się uda

    Post
    ActivLab

    00 siadów 100 pompek 100 spięć tułowia 100 wzniosów nóg 100 pompek w podporze tyłem 100 wspięć na palce jednonóż Rozciąganie NIEDZIELA 4km bieg + rozciąganie Dieta Przed i po treningowo makaron + sos + jakieś mięso Reszta posiłków zależnie od dnia, humoru, pomysłu (tym razem nie codziennie to samo \-) ) Generalnie w planach redukcja do 75kg do końc

    Odpowiedzi: 739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-15 12:58:13 Liczba szacunów: 2
  • [Dziennik] - WŚ

    Post
    Trening w domu

    Już powinieneś potrafić bo siły Masz widząc po planie treningowym. Ja we framudze mam kółka(samoróbki, strasznie cienkie uchwyty) na 3/4 jej wysokości, czyli z kolan jak wyciągam ręce to akurat łapie głębokim chwytem. Przed każdym treningiem, po rozgrzewce możesz robić negatywne ruchy tego ćwiczenia byś przyzwyczaił stawy łokciowe i mięśnie do tego

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-10 20:57:14 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] - WŚ

    Post
    Trening w domu

    . RLL headstand 4s x 8p ======= 3 minuty przerwy ======= 5. L-Sit 4s x 20sek 6. Hollow body 4s x 15sek Czas odpoczynku: a)między seriami: 90s b)między ćwiczeniami: 120s Czas treningu: 2:43 (R) - rings, na kółkach gimnastycznych. 1. Oj ciężko ciężko, plecy styrałem wcześniej, bo ojcu pomagałem jakieś szafy nosić, i ostatnie powtórzenie w ostatniej

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-28 20:59:55 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] - WŚ

    Post
    Trening w domu

    ======= 3 minuty przerwy ======= 5. Handstand(przy ścianie) 4s x 25sek 6. Podpór na kółkach 4s x 15sek Czas odpoczynku: a)między seriami: 120s b)między ćwiczeniami: 120s Czas treningu: 2:18 (R) - rings, na kółkach gimnastycznych. 1. Ale siła, tak fajnie mi się wykonywało ćwiczenie. 2. Również fajnie, starałem się dynamiczniej podnosić. 3. Pewnie

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-07 19:23:57 Liczba szacunów: 0