Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: trening na drążku dla zaawansowanych

Strona 1 z 2

  • Plecy (dobry trening)

    sie, by kiedykolwiek zbudowac ich grubosc i zageszczenie.wielu ludzi nigdy nie zastanawia sie nad tym, ze intensywny trening plecow pomaga rozciagnac i rozszerzyc lopatki, poszerzajac przez to obrecz barkowa i dajac mozliwosc na zdobycie

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 41008| Data: 2002-08-26 03:11:13| Liczba SOGów: 15
  • TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH SIŁACZY

    tu na forum zauwazylem iz jednym z najczesciej wystepujacych pytan drugie w kolejnosci zaraz za rozpisaniem treningu na poprawe wyniku w wyciskaniu na lawie jest pytanie dotyczace rozpisania treningu dla poczatkujacego trojboisty. oczywiscie ktos

    Odpowiedzi: 71| Ilość wyświetleń: 62680| Data: 2005-04-29 15:20:48| Liczba SOGów: 12
  • Drążek i ławka skośna - czas zabrać się za siebie!

    idąc dalej nadszedł czas abym zabrał się za siebie, wcześniej praca nie pozwalała mi na rozpoczęcie jakichkolwiek treningów. w kółko tylko praca, praca, praca system akordowy ma swoje wady! czułem, że ten magazyn mnie wyniszcza no i nadszedł

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1267| Data: 2011-06-02 03:46:57| Liczba SOGów: 1
  • trening na superrzezbe

    przedstawiam trening dla tych co juz mase maja i tych troszke bardziej zaawansowanych nalezy trenowac ciezko i szybko.przerwy miedzy

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1824| Data: 2002-07-08 09:49:24| Liczba SOGów: 2
  • Trening po powrocie do oceny...tylko dla zaawansowanych

    siema moj staz to 5 lat...obecnie wracam do treningow po 6cio mies.przerwie wywolanej kontuzja.prosze o ocene powrotnego treningu. wiek 23, waga 82 spadek z 97 ! ,

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 945| Data: 2008-11-03 12:29:23| Liczba SOGów: 0
  • Plan na sile do oceny.

    jakis rok ale bez jakiegos konkretnego planu. nie ma prawie wogole efektow, wiec postanowielm sie wziac porzadnie za trening diety nie mam ulozobej, ale staram sie jesc dobre rzeczy typu ryz, piersi z kurczaka, pic mleko itp. wstepnie ulozylem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 733| Data: 2005-12-08 00:32:29| Liczba SOGów: 0
  • Trening ukierunkowany na podciąganie na drązku

    co sadzicie o treningu laczonym dla zaawansowanych ze strony http://www.pspnd.pl/html trening html wasza ocena jego skutecznosci. zalezy

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 416| Data: 2012-03-11 19:05:59| Liczba SOGów: 0
  • [art] FBW- Full Body Workout by georgu

    na początek rozwińmy tajemniczy skrót fbw: fbw= full body workout. jest to nic innego jak trening na którym trenujemy cale ciało w ciągu jednej sesji treningowej. [spistresci] spis treści [paragraf]1. do kogo kierowana jest ta magiczna

    Odpowiedzi: 967| Ilość wyświetleń: 726059| Data: 2007-11-22 20:19:30| Liczba SOGów: 196
  • FBW DLA POCZĄTKUJĄCYCH (traktora i drsquata)

    i drquata. piszę ten art by było gdzie odesłać spragnionych prawdziwego fbw z dużych liter. 7 fbw oznacza trening całego ciała na 1 treningu. nie oznacza to jak kiedyś ktoś zauważył na sfd przerobienie całego atlasu na jednej sesji.

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 44569| Data: 2009-07-18 21:06:52| Liczba SOGów: 17
  • tylko dla zaawansowanych

    ile trenuje 4 lata na silce 8 lat zapasow wczesniej razem12 lat przez ostatnie 6 miechow trenowalem wakacje 2005 treningi 4 razy w tyg na podtrzymanie sprawnosci[rekreacyjnie wrzesien juz ostro rzezba a wiec tak: 6 razy w tyg przykladowy

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1398| Data: 2006-03-14 15:39:19| Liczba SOGów: 0
  • trening na mase-split system.

    na mase ,itd.,itp. ...wiec,przygotowalem z mysla wlasnie o nich a moze jakis starszy wyjadacz sie skusi plan treningu w oparciu o system split. tak troche dla rownowagi,bo juz widze,ze czeka mnie szuflada z napisem hst,abw,full body .plan ten

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 8370| Data: 2007-10-30 16:24:37| Liczba SOGów: 4
  • Trening dzwonnika-sposob na brak postepow

    2011/20110716001810 trening dzwonnika 1.cel:rozwoj opornych grup miesniowych,zdobycie czystej masy,wlaczenie treningu dzwonnika do splitu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2843| Data: 2011-07-16 00:18:11| Liczba SOGów: 4
  • Trening plyometryczny

    polozeniem stoja a maksymalnym zaznaczeniem skaczac ta odleglosc jest naszym wynikiem skoku dosieznego. trening plyometryczy czyli zamieniamy sile w moc. nowoczesne opracowanie w 1964 radziecki naukowiec jurij verkhoshansky zmarl w tym

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3536| Data: 2010-11-07 21:31:37| Liczba SOGów: 3
  • Trening - prośba o ocenę lub ewentualne poprawki :)

    nie tak, czegoś nie dopisałem lub napisałem źle postanowiłem spróbować szczęścia tutaj : ankieta w dziale trening dla początkujących płeć : mężczyzna wiek : 17 waga : 85 wzrost : 185 cel treningowy : masa / siła staż

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 172| Data: 2016-09-01 20:34:38| Liczba SOGów: 1
  • moj trening Mawashiego, co by tutaj doodac..

    witam. od ponad miesiaca robie trening mawashiego i jak narazie efekty widze, przyszlo mi z 5kg masy miesniowej tak ze nie nazekam

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 916| Data: 2012-10-28 09:51:20| Liczba SOGów: 1
  • split masa 4 dni

    witam, na szybko staż treningowy ponad 3 lata, cel masa. dotychczas ćwiczyłem planem 3x dniowym push,pull,legs. postanowiłem po tygodniu

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 339| Data: 2016-05-04 18:48:34| Liczba SOGów: 0
  • Zaawansowany plan Armstronga na drążek

    gdyz program podstawowy i tak jest meczacy wiec trzeba dac miesniom odpoczynek. zasady programu: 1. trening 3 razy w tygodniu, np. poniedzialek, wtorek i piatek nie musza byc te dni, ale wazne sa odstepy. 2. w kazdy dzien treningowy

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 988| Data: 2013-09-28 10:52:47| Liczba SOGów: 0
  • Zasady Weidera

    1. trening obwodowy. te forme treningu stosuje sie u poczatkowych kulturystów, u zaawansowanych w okresie przygotowania

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 11708| Data: 2003-03-06 20:42:33| Liczba SOGów: 3
  • Przykladowe plany Masy i Sily (poczatkujacy , zawansowani)

    25 35 powtorzen ======================================== cel: masa, trenig niespójny, przerwy 60 120s. trening ten ma na celu zaangazowanie do pracy wszystkich wlokien miesniowych, zarowno bialych, jak i czerwonych. poniedzialek:

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 970| Data: 2007-04-05 09:30:28| Liczba SOGów: 0
  • Metody treningu siłowego- polecam!!

    metody treningu siłowego podajemy wybrane metody treningu. wybór przez was odpowiedniej metody powinien zalezec od stopnia

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 17928| Data: 2004-10-23 11:25:33| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}