SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trec

  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    FitWhey 1 Trec 0 I cardio w terenie! Nie oszukuj :D widziałem %-) Zmieniony przez - lasican1 w dniu 2018-04-08 11:21:30 Haha dobre %-) Cardio w terenie takie, że już mi nogi w dvpe wchodzą, a w piątek były czwórki...

    Odpowiedzi: 7658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-08 13:34:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening brzucha - problem z dużą ilością tkanki tłuszczowej.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziej wskazane będą: Kreatyna (czy to w stacku, czy to w wolnej formie) imo warte uwagi : -Clout, Horse Power, Cell Pump, TCM. Spalacz: -AMP(Ergopharm), Scorch, Dyma-Burn extreme, Tight, Redline, Leviathan. BCAA: -Olim, Fitmax, Trec. Środki poprawiające apetyt (tłumiony przez spalacze): Dibencozide - trec, megabol. To narazie tyle. Milej lektury.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2396 Data: 2008-02-26 22:31:34 Liczba szacunów: 0
  • WYBRANY ZESTAW TESTOWY -> STRONA 10 !

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie wiem czy nie za pozno na moja jeszcze propozycje? ---- Storm + NO-Explode x 2 co daje sume ok. 520 zl + TREC Extreme Men's Formula 30tab x 3 razem 760 zl dawkowanie: NO-Explode na czczo i przed treningiem Storm po treningu (ewentualnie - gdyby te 10 zl nadwyzki stanowilo problem to XP tez jest ok) TREC Extreme Men's Formula - standardowo Zmien

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 2422 Data: 2007-09-01 23:40:06 Liczba szacunów: 0
  • Anglia / UK - czyli gdzie kupować i co jeść na emigracji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rozlgadam sie za odzywka ww+b Na forum polecaja trec mass xxl problem w tym ze cena tego produktu w uk to 49.99£ co troche odstrasza. Pytanie: czy warto? Czy moze jakas alternatywa? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-31 13:10:58 Liczba szacunów: 0
  • konkret MASA! SOGI! ostatnie poprawki

    Post
    Odżywki i suplementy

    zdecydowalem sie zmienic to na troche inny zestaw nitrobolon energized 550g trec nitrobolon II 1100g trec bcaa tst 500g hi-tec elite whey protein 2270g dymatize leucine carboplus 100g vitafit co o tym myslicie?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 999 Data: 2011-01-03 21:59:17 Liczba szacunów: 0
  • Carnogenic

    Post
    Trec

    kartoniki to myślę że byłbym chętny :-) jak nie to ok rozumiem:-) Jak znajdę to czego potrzebuje to zrobię zakupy w Twoim sklepie i rzucisz mi w gratisie te płatki :-) http://trec.com.pl/esklep/koszulka-koszykarzem-bezrekawnik-p-283.html Bądź potrzebuje innego bezrękawnika treca - gdzieś widziałem taki czarny z niebieskim napisem TREC - nie wiem cz

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16207 Data: 2012-03-08 09:59:32 Liczba szacunów: 0
  • Carnogenic

    Post
    Trec

    mam wszystko co Trec produkuje - również wszystkie koszulki ale tej z niebieskim napisem TREC już nie produkuje to była edycja limitowana. Wrzucę ci taką ilość płatków że będziesz zadowolony

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16207 Data: 2012-03-08 10:23:44 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/malgorzatap/ podsumowanie str22

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 7 dzien 5 Podyzurowo, zaczyna sie tez okres kiedy albo mam dyzury albo jestem w rozjazdach albo jeszcze cos innego wiec teraz bede sie mocno gimnastykowac,zeby wszystko zgrac. Pewnie treningi bede musiala robic w roznych dziwnych porach a pojemnikowe zarcie stanie sie codziennoscia (zreszta micha coraz skromniejsza wiec coraz mniej do nosze

    Odpowiedzi: 271 Ilość wyświetleń: 7094 Data: 2014-05-14 12:49:34 Liczba szacunów: 0
  • NajLepsze białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    białko z USA o którym wspominasz to prawdopodobnie Nitrotech z Muscletecha...świetne ale nie warte swojej ceny. Odpowiedź na pytanie włąsciwie dał Ci już Redrum:)))) Dobry koncentrat wystarczy...np. z Ultimatea Whey jest super smakowo i jakośc tez rewelka. Oczywiście i ten Trec, który obecnie mas jet tez bardzo dobry! Co do Olimpa to jeszcze go nie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4098 Data: 2003-04-27 21:44:29 Liczba szacunów: 0
  • Słaba jakość białka serwatkowego !!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    i tak napiszę! jeżeli już jesteśmy przy opakowaniach... to opakowanie TFB trec-a to najgorsze pudło z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia... przecież to nie pasuje jedno do drugiego... nie da się zamknąć pudła w rozsądny sposób... faktem jest, że specyfik dobry i działa fajnie ale za to opakowanie trec ma u mnie 0 pkt!

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 6967 Data: 2004-09-15 19:05:03 Liczba szacunów: 0
  • II cykl kreatynowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    mega 3 olimp ok witaminy ok Carbo ok, po treningu ZMA trec ok WPC smak naturalny trec ok http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Creapure_+_ALA_+_B1-opis560.html + http://www.sfd.pl/sklep/Trec_NitroBolon_II_powder-opis1032.html lekki spalacz na trzymanie brzucha może CLA lepiej daj: http://www.sfd.pl/sklep/Trec_ClenBurexin-opis556.html

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 644 Data: 2010-07-09 15:32:05 Liczba szacunów: 0
  • OPOLE SPORT FAIR - 31.05-1.06.2014

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Firmy które się zapowiedziały ze stoiskami i atrakcjami: F.A, Olimp, Trec, Activlab, Scitec, Grenade, IHS, Fitmax, Ostrovit ( chyba o nikim nie zapomniałem) Mowa o naszych partnerach, wszystkich pozostałych nie mam spisanych. Kilku naszych partnerów jeszcze analizuje sytuację Takiej imprezy jeszcze nie było w PL jeszcze nigdy tyle firm branżowych n

    Odpowiedzi: 649 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-16 08:28:34 Liczba szacunów: 0
  • OPOLE SPORT FAIR - 31.05-1.06.2014

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    AL, Olimp, Trec. FA, UNS, USN, Scitec, SFD, niech ktoś jeszcze cos dopisze bo nie spamietałem;-)

    Odpowiedzi: 649 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-02 17:03:42 Liczba szacunów: 0
  • OPOLE SPORT FAIR - 31.05-1.06.2014

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Jeśli chodzi o prowadzenie i konkursy to activlab był nie do przebicia. Prowadzący świetnie nakręcał publiczność i zachęcał do udziału w konkursach. Mobilizował ludzi :) Trec jeszcze dynamicznie prowadził akcje. Oby impreza była cykliczna :)

    Odpowiedzi: 649 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-04 11:45:51 Liczba szacunów: 0
  • [Trec Boxing News] Saleta chce ringowej wojny

    Post
    Trec

    a Nastula? a Włodarczyk? Kołodzie? Jonak? Krzysiek Zimnoch tez jest w trec team. sam nie lubię szpilki - ale akcje ZTreca (chociazby wspolpraca z druzyna mistrzów) dają chociaż części młodych alternatywe od siedzenia na ławce... to jak postrzegam takich ludzi jak Szpilka i Saleta nie znaczy że trzeba negowac cały trec team... btw - nie zapominaj

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 2013-02-21 14:12:12 Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ - SAW W BLISTRACH ! !

    Post
    Trec

    Więcej tutaj: http://trec.com.pl/esklep/blistry-nowosc-p-541.html

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2451 Data: 2011-09-18 21:18:07 Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ - SAW W BLISTRACH ! !

    Post
    Trec

    W końcu Trec wypuszcza blistry Jeszcze tylko przydałyby się saszetki S.A.W. takie jak NOX Pump

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2451 Data: 2011-09-23 15:02:54 Liczba szacunów: 0
  • Gainer do uzupełnienia diety

    Post
    Odżywki i suplementy

    Remik, dopiero zobaczylem temat o gotowych zestawach a szkoda bo juz zrobilem male zakupy :/ z tego co widzę twoja rozpiska jest inna niż na opakowaniach mógłbyś mi napisać tak, dla tego co ja mam (Trec CM3 Powder, Trec Max Carb (wiem, ze po treningu) i SFD Mass Activator co prawda dopiero dzis bede zamawial ale mógłbyś wziąć to pod uwagę.) Z gór

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2012-04-16 14:11:34 Liczba szacunów: 0
  • Giszman-po ME/str.63

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki panowie! Rybas, jeśli chodzi o najlepsze BCAA jakich używałem do tej pory to: -Animal Nitro-UNIVERSALA -Amino Bolic-ULTIMATE NUTRITION -BCAA G FORCE-TREC NUTRITION -BCAA Mega Capsy z Olimpa Teraz jak pewnie zauważyłeś od poniedziałku wytestuję BCAA 12,000 z ULTIMATE NUTRITION,zawsze przy wyborze BCAA sugeruję się dawką leucyny,która jest na

    Odpowiedzi: 693 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-21 18:23:14 Liczba szacunów: 0
  • Giszman-po ME/str.63

    Post
    Trening dla początkujących

    Giszman: Mam pytanie odnosnie suplementacji, bo widze ze uzywasz wielu firm, ale w oczy rzuca sie szereg supli z Treca, wiec czy Trec Cie w jakis sposob sponsoruje badz wspiera czy jest to tylko i wylacznie Twoj wybor? Pytam bez zlosliwosci, tylko dlatego ze chce wiedziec czy jak bedziesz opisywal dzialanie poszczegolnych supli, efekty itd to bedzi

    Odpowiedzi: 693 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-22 13:24:19 Liczba szacunów: 0