SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trec

  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    Cykl 7 Wypiski 25.04.2012, tydzień 2, DNT Miska założenia: B-100-120, T-75-80, W-100 fruktoza-do 50 + woda min. 2,0l + warzywa: brokuł, sałata, ogór kiszony, kalarepa, szpinak, pomidor, cukinia (z oliwą i octem jabłkowym) + napoje: woda 2,00l, herbata zielona i owocowa, kawa czarnax2, kawa białax3, wino czerwone wytrawne + suple: TREC Multipac

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-26 09:04:11 Liczba szacunów: 0
  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    Ponieważ mimo wszystko uważam, że moje ponad roczne wypiski to nie tylko jęki, ale też w k***Ę ciężka praca i mając świadomość, ile zalogowanie na forum uczyniło dla mojej psychiki, a także dla ciała, zamieszczam wypiskę. ___________________________________________________________________ Cykl 7 Wypiski 15.05.2012, tydzień 4, DT Miska założenia:

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-15 21:33:37 Liczba szacunów: 0
  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    Cykl 7 Wypiski 26.03.2012, tydzień 5, DNT Miska założenia: B-? T-?, W-? + woda min. 2,0l 1. płatki owsiane, truskawki, scitec 2. łosoś wędzony, jajko, oliwa, cukinia, rzodkiewki, fasola red kidney 3. jajka, masło klarowane, cukinia 4.łosoś świeży,oliwa,warzywa + warzywa: brokuł, sałata, ogórek świeży i małosolny, kalarepa, pomidor (z oliwą i oct

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-23 09:33:03 Liczba szacunów: 0
  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    Cykl 7 Wypiski 28.05.2012, tydzień 6, DT Miska założenia: rybno-jagodowa dzień 4 1.jajko surowe, truskawki, mleko kokosowe, 2.dorsz, łosoś, oliwa, awokado, ogórek, rzodkiew 3.dorsz, łosoś, oliwa, awokado, ogórek, rzodkiew ***Trening *** 4.łosoś świeży, oliwa, warzywa, majonez,mleko kokosowe z wheyem + warzywa: brokuł, sałata, ogórek świeży i małos

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-29 08:18:21 Liczba szacunów: 0
  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    Cykl 7 Wypiski 29.05.2012, tydzień 6, DT Miska założenia:rybno-jagodowa + woda min. 2,0l 1. koktajl- truskawki, mleko kokosowe, jajko surowe 2. dorsz, olej kokosowy, łosoś wędzony, warzywa 3. dorsz, olej kokosowy, łosoś wędzony, warzywa ***Trening *** 4.łosoś świeży,oliwa,warzywa 5. koktajl lodowy- truskawki mrożone, mleko kokosowe, jajko surowe

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-30 09:03:45 Liczba szacunów: 0
  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    Cykl 7 Wypiski 30.05.2012, tydzień 6, DNT Miska założenia: rybno-owocowa, min 2 l wody 1. koktajl- jajko surowe, mleko kokosowe, truskawki 2. dorsz, łosoś wędzony, warzywa, olej kokosowy 3. dorsz, łosoś wędzony, warzywa, olej kokosowy ***Trening - body art, intensywny*** 4. łosoś świeży,oliwa,warzywa 5. koktajl- jajko surowe, mleko kokosowe, trusk

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-31 09:08:03 Liczba szacunów: 0
  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    czas na porządniejszą wypiskę w końcu ;-) _____________________________________________________________________ Cykl 7 Wypiski 06.06.2012, tydzień 7, DT Miska założenia: ?? -+ woda min. 2,0l 1. jajko surowe, truskawki, mleko kokosowe 2. łosoś surowy, pekińska, awokado, ogórek, rzodkiew 3. łosoś i pstrąg wędzony, pekińska, awokado, ogórek, rzodkie

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-07 11:20:20 Liczba szacunów: 0
  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    Stety niestety- ten tydzień rozwalony przez konferencję/szkolenie wyjazdowe (od niedzieli do wtorku), święto wczoraj i wyjazd na cały weekend dziś.... ___________________________________________________________________ Cykl 7 Wypiski 07.06.2012, tydzień 7, wytrzymałość siłowa Miska - czysta nieliczona + warzywa: brokuł, sałata, ogór świeży, małoso

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-08 12:00:28 Liczba szacunów: 0
  • pavilna/życie jest zmianą/ podsumowanie str. 39

    Post
    Trening dla początkujących

    Jezusie - jeden dzień i spadam na drugą stronę !!! _____________________________________________________________________ Cykl 7 Wypiski 11.06.2012, tydzień 8, DT Miska założenia: ? -+ woda min. 2,0l 1. truskawki, mleko kokosowe, surowe jajko 2. morszczuk, oliwa, pstrąg i dorsz wędzony, oliwa, awokado, rzodkiew, ogórek, pekińska 3. morszczuk, oli

    Odpowiedzi: 1279 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-12 08:43:24 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    obliques ok, będę pilnować i poprawiać :-)) dziękuję Dzień 16/177 DNT Miska suple: omega3, tran, wit. c, Trec - Multi Pack warzywa: kapusta pekińska, pomidory, pieczarki, szpinak, brukselka, fasolka szparagowa (900g}:-( - wstawiłam dwie paczki i cały dzień podjadałam, a potem męża oskarżałam, że wszystko zjadł, a to jednak byłam ja) BTW 120/70/200

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-18 20:33:41 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 44/177 Trening Dodatki: HIM, HAM, Mawashi, rozciąganie dynamiczne, stabilizacja Trening A 1. przysiad przedni z push press 3x10 R:15x 15kg, 12x 20kg 1. 10x 24kg 2. 10x 24kg 3. 10x 25kg R:15x 15kg, 12x 20kg 1. 10x 22kg 2. 10x 24kg 3. 10x 25kg R:15x 15kg, 12x 20kg 1. 10x 22kg 2. 10x 24kg 3. 9,5x 25kg R:15x 15kg, 12x 20kg 1. 10x 22kg 2. 10x 22k

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-15 23:10:30 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 58/177 Filmiki do kontroli Obliques gdybyś mogła zobaczyć czy o to chodziło i co jeszcze poprawić? Poprzednie - s. 17 MC sumo https://www.youtube.com/watch?v=8QEjwSGLTDI PP+PP https://www.youtube.com/watch?v=tOsh8FTxHB8 Snatch https://www.youtube.com/watch?v=fKYFQQVWNaY Trening Dodatki: HIM, HAM, rozciąganie dynamiczne Trening A 1. przys

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-01 22:25:39 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 70/177 DNT Popracować trzeba było;-] Miska suple: tran, omega3, wit. c, Trec - Multi Pack warzywa: pomidory, rukola, ogórki kiszone, brukselka BTW 120/70/200 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/86cea3932d6a455396c880e058f57a89.png Dzień 71/177 Pracy ciąg dalszy, ale udało się pójść na siłownię tylko bardzo późno i nie zdążyłam już zrobić ostatniej serii

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-14 11:32:34 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 72/177 Trening Dodatki: HIM, HAM, Mawashi, rozciąganie dynamiczne Rano - 37 min rozbiegania Trening A 1. przysiad przedni z push press 3x10 R:12x 22kg, 12x 22kg 1. 10x 25kg 2. 9,5x 27kg 3. 8x 28kg R:12x 22kg, 12x 22kg 1.8+3x 25kg 2. 7+4x 27kg 3.6x 28kg R:12x 22kg, 12x 22kg 1. 10x 25kg 2. 8x 27kg 3. 8x 27kg R:12x 22kg, 12x 22kg 1. 10x 25

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-16 00:24:27 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 84/177 DNT Miałobyć bieganie, ale stwierdziłam, że pójdę rano%-) Dodatki: Mawashi, rozciąganie dynamiczne, rolowanie Hmm motywacja do robienia stabilizacji mi spadła... muszę się ustawić do pionu}:-( Miska suple: tran, omega3, wit. c, Trec - Multi Pack warzywa: kapusta biała i czerwona, pomidory, kapusta pekińska, rukola, roszponka, szpinak

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-28 08:54:58 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 102/177 DNT Trzeba było odpocząć/-) Miska Ehh i nie ma to jak wcześniej ułożona miska@-) Pierwszy raz ugotowałam flaki, mniam mniam. Włoszczyzna to marchewka, seler, pietruszka i ziemniaki z zupy. Kiełbasa myśliwska sucha to super kiełbasa eko - po gryzie myśliwskiej, jałowcowej i surowej wołowej8-) Nawet nie wiedziałam, że istnieje surowa w

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-15 08:55:53 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 117/177 Zoria_Polunocznaja - dziękuję, miło mi};-) mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się na jakimś wspólnym biegu:-)) Trening A Dodatki: HIM, HAM, Mawashi, rozciąganie dynamiczne 1) WL 3x 10-12 R: 15x 25kg, 12x 30kg 1. 12x 35kg 2. 12x 37kg 3. 7x 40kg + 2x 35kg R: 15x 25kg, 12x 30kg 1. 12x 35kg 2. 12x 37kg 3. 6x 40kg + 5x 35kg R: 15x 25kg, 1

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-30 09:43:46 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 129/177 DNT Dodatki: Mawashi, rolowanie Miska Śniadanie mistrzów mi wyszło! Pycha - placki drożdżowe z rabarbarem i jabłkiem plus pudding z nasion chia wg Arphiel};-) suple: tran, omega3, wit. c, Trec - Multipack Sport Day/Night Formuła - sobie wygrałam w wyciskaniu:-D warzywa: kalarepa, rzodkiewka, cebula, szpinak, rukola, pieczarki, ogórki

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-11 18:34:32 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 142/177 DNT - sauna - dużo wody podskórnej ze mnie zeszło z okolic brzucha, bioder i ud, a cellulit prawie zniknął88-O Miska suple: tran, omega3, Trec - Multipack Sport Day/Night Formuła warzywa: rzodkiewki, kalarepy, pomidory, sałata + rosół na kościach cielęcych BTW 120/70/200 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4c57c108abd3462988d0c59f5bc3e634.png

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-26 10:29:05 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 153/177 Dodatki: Mawashi, rozciąganie dynamiczne, stabilizacja Bieganie - 58' - 3x 1,8km tempo, 900m wolno - jakie to wolne było, a jakie ciężkie, porażka#-P Miska suple: tran, omega3, vit. C, Trec - Multipack Sport Day/Night Formuła warzywa: kalarepa, rzodkiewki, pomidory, szczypiorek, kalafior BTW 120/70/200 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bbbf1

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-06 09:44:20 Liczba szacunów: 0