SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

total abs

  • [Blog] Point - Walka o nietypowe marzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    5.10 - Podciąganie na drążku nachwyt 12/7/5 - Pompki 25/20/20 - Reverse hypers 6x20s - Plank 2x30s - Total ABS -1 seria Drążek jak zawsze wykonany ok 2h przed treningiem ogólnym,trochę za mocno go zacząłem i brakło sił na kolejne powtórzenia.Pompki lepiej,progres +5 jest.Co do reverse hypers,zmieniłem szybkie powtórzenia na przytrzymanie nóg dłużej

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 920 Data: 2016-10-05 22:27:28 Liczba szacunów: 0
  • Otłuszczona klatka piersiowa - lipomastia

    Post
    Trening dla początkujących

    6) - Rozpiętki na ławeczce 4x12 Barki: - Arnoldki 4x10 - Wyciskanie sztangielek 4x10 - Opuszczanie ramion z ciężarem 4x8 ABS na brzuch (przykład: http://neilarey.com/workouts/total-abs-workout.html) Krótki i intensywny trening cardio: 1 minuta ćwiczenia/ 15 sekund przerwy - tyle serii ile dam radę, zwykle około 5. Wtorek: - Skakanie na skakance wed

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2676 Data: 2014-03-11 18:56:41 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Point - Walka o nietypowe marzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    10.10 - Drążek podchwyt 6/8/6/6/8 - Pompki 3x20 - Reverse hyper 5x20s - Plank 2x30s - Total ABS 1 seria Taki dziwny trening,niby była siła a jakoś jej nie czułem.Nie wiem czy to skutki niewyspania po ślubie czy czegoś innego 8-)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 920 Data: 2016-10-10 21:25:23 Liczba szacunów: 0
  • Porada, jak działać?

    Post
    Trening dla początkujących

    To nie jest tak, że nie ćwiczę. Robię pompki, ćwiczę z ekspanderem oraz podjąłem jakiś plan total abs, ale to robiłem żeby cokolwiek robić. Teraz mam cel którym jest 90 kg, oraz rozbudowa mięśni. Wiem że bez siłowni się da wyćwiczyć ładnie, potrzebuje tylko pomocy przy rozplanowaniu treningu na cały tydzień, żeby ktoś pomógł mi taki plan ułożyć. Do

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 285 Data: 2016-11-28 17:13:13 Liczba szacunów: 0
  • czy dobrze trenuje mięśnie brzucha?

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatę też trenujesz 20 razy tygodniowo? Brzuch to też mięsień. Mięśnie proste brzucha uwidaczniają się, gdy masz niski poziom tkanki tłuszczowej. Jak masz oponkę, to choćbyś do emerytury robił "total abs" to nawet zarysu nie zobaczysz ;) Chcesz brzuch? Zrzuć tłuszcz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 5226 Data: 2014-02-21 00:12:18 Liczba szacunów: 0
  • Aerobic: ABS, TBC, BBS... co to znaczy???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    wyjąsnie te które znam: -ABS( Abdominal Body System)- są to ćwiczenia na mięsnie ud, pośladków brzucha ,bioder z użyciem ciężarków na nogi.liczy się tu sposób pracy mięsni. -TBC(Total Body Condition)- są to ćwiczenia wzmacniające mięśnie całego ciała z wykorzystaniem hantli, ciężarków ,pasów gumowych.są to raczej ćwiczenia dla wszystkich.poprawiają

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-01-07 15:28:56 Liczba szacunów: 1
  • Plan trójboju siłowego na 10 tygodnii 4 razy w tygodniu

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Competition period: 1 Tydzień 1 Dzień(Poniedziałek) 1.Przysiad 50% 3 x 1, 60% 3 x 2, 70% 3 x 2, 75% 2 x 3.(21) 2.Wyciskanie leżąc 50% 3 x 1, 60% 3 x 1, 70% 3 x 2, 75% 2 x 3.(1 3.Lateral side rises with dumbbells 8 x 4 4.Abs 10 x 3

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3271 Data: 2004-03-20 02:00:08 Liczba szacunów: 0
  • rozkład treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ową w górę 4 x 6 3. Pompki na poręczach 6 x 5 4. Martwy ciąg(z podstawek) 60% 4 x 1, 70% 4 x 2.80% 3 x 2, 90% 2 x 4(26) 5. Dzień Dobry (siedząc) 5 x 5 Total: 40 Tydzień total: 339 Tydzień 2 1 Dzień (Poniedziałek) 1. Wyciskanie leżąc 50% 5 x 1, 60% 4 x 1, 70% 3 x 2, 80% 3 x 3, 85% 2 x 3.(30) 2. Przysiad 50% 5 x 1, 60% 4 x 1, 70% 3 x 2,

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 809 Data: 2006-03-30 15:38:18 Liczba szacunów: 0
  • co teraz?

    Post
    Trening w domu

    znalazlem na necia jekis plan Tydzień 1-3 Dzień 1 - Upper Plus, Abs Core Plus Dzień 2 - Interval X Plus, Abs/Core Plus Dzień 3 - Total Body Plus Dzień 4 - Yoga X Dzień 5 - Upper Plus, Abs Core Plus Dzień 6 - Kenpo Cardio Plus Dzień 7 - Odpoczynek lub X Stretch Tydzień 4 Dzień 1 - Back and Biceps, AB Ripper X Dzień 2 - Core Synergistics Dzień 3 - Ch

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1074 Data: 2011-02-10 11:11:03 Liczba szacunów: 0
  • walka z tłuszczem /uwaga! blog!!!/

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    when one gram of different green tea samples were taken from different brands (and some from different countries) and boiled in 100 ml of water for 30 minutes, the content of total catechins ranged from 20-130 mg and the content of EGCG ranged from 8-20 mg. Unfortunately, there’s really no way of predicting exactly what amount is going to

    Odpowiedzi: 326 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-26 14:22:37 Liczba szacunów: 0
  • Na gwałt

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e for a CKD is 5-6 days of strict low carbohydrate eating (less than 30 grams per day) with a 1-2 day carb-loading period (where carbohydrate intakes is roughly 60-70% of the total calories consumed). The idea behind the CKD (which will be discussed in a later article) is to force the body to burn fat during the lowcarb days, while sustaining exerc

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 4419 Data: 2004-06-23 23:13:14 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Power/Sumo Squat,czyli historia ślepego naśladownictwa...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    p.blogspot.com/-UCkMUoc7d70/TrX46vibjaI/AAAAAAAACEE/e8Ud2MnEd4o/s400/jamie+miserable.jpg na 3 h przed zawodami,w ciągu tyg zbicie+odwodnienie z 89kg na 82kg a w dniu zawodów (total RAW-bez pasa i opasek na nadgarstki)88-O : SQ: 270kg ,4te podejście 277kg WL: 160,168(nie zaliczone) MC: 288,4te podejście 295kg i żeby było śmiesznie to przez ostatni

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 7525 Data: 2011-11-07 01:08:04 Liczba szacunów: 0
  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    No dobra, poniżej rozpiska całości. Ja zaczęłam 5 tydzień. Dziś mam total body plus. Total body plus to ćwiczenia następujące: Wrzuciłam na serwer trening Całość moge zgrać na płyte - jeśli ktoś chce poćwiczyć .. Total body plus: http://www.sendspace.com/file/uecyf6 Upper plus: http://www.sendspace.com/file/dnc5sl Abs core plus: http://www.sends

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-21 17:18:18 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    ilość serii/powtórzeń wg. potrzeb. Na pewno będę dbał o zróżnicowanie zakresów powtórzeń. pull (plecy, tył barków, biceps, przedramiona) 1. Podciąganie na drążku podchwytem (total reps) 2. Wiosłowanie sztangą nachwytem w pochyleniu RP 10->90%->75%->60% 3. Wiosłowanie sztangielką/półsztangą jednorącz w opadzie RP 8->90%->80%->70% 4. Wiosłowanie pół

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-29 09:49:53 Liczba szacunów: 0
  • Brzuszek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ng, body contorting exercises are no better than simple crunches. "Abs are made in the kitchen, NOT in the gym!" The big problem is that intellectually, many people totally agree. However, emotionally it does not click. I know this because day after day I see people doing marathon abdominal work. They do four or five different exercises.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6913 Data: 2004-07-16 11:32:43 Liczba szacunów: 0
  • żele termogeniczne ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    on thereof). Q: It is recommended that one should optimally use LipoDerm-Y with a caloric deficit of 500-1000 calories. This is 500-1000 calories below one’s daily total maintenance intake—activity levels included—and not one’s Resting Metabolic Rate (RMR) correct? I.e., my maintenance level is around 2040 f

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 6371 Data: 2003-05-20 19:25:26 Liczba szacunów: 0
  • trening na masę - po pewnym czasie brak efektów - prośba o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    slabym wyciskaniu w staniu (barki). troche inaczej bedzie sprawa wygladala przy drazku. tutaj zaloz sobie jakas docelowa serie podciagniec TOTAL i wykonaj tyle serii,az ten total osiagniesz. zacznij od TOTAL=15p (chyba,ze juz jestes niezly,bo np.masz niezly poziom sily wzglednej,to 30,a pozniej nawet 50) jesli jestes w stanie wykonac wiecej,niz

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1228 Data: 2012-08-16 15:15:30 Liczba szacunów: 0
  • Sniper/dziennik/ I Am The King And I Be Fit.

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek 15.09.2011r Dieta: Tuńczyk 200g+Warzywa. Kurczak 200g+Olej rzepakowy 30g+warzywa Kurczak 200g+Olej rzepakowy 30g+warzywa zapomniałem posiłku.. 6 jaj całych + warzywa. Samopoczucie: Jest zamuła lecz Wszystko mi się chcę. na ckd bede wyglądał jak narkoman ale ja to zlewam. Trening: CHEST + TRICEPS. nie pamietam liczby serii i powtórzeń.ponie

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 6641 Data: 2011-09-15 19:36:41 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny masa

    Post
    Trening dla początkujących

    4s 50kg i np co tydz zwiekszac ciezar troche inaczej bedzie sprawa wygladala przy drazku. tutaj zaloz sobie jakas docelowa serie podciagniec TOTAL i wykonaj tyle serii,az ten total osiagniesz. zacznij od TOTAL=15p (chyba,ze juz jestes niezly,bo np.masz niezly poziom sily wzglednej,to 30,a pozniej nawet 50) jesli jestes w stanie wykonac wiecej,niz 1

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2948 Data: 2012-06-11 21:22:18 Liczba szacunów: 0
  • redukcja kontrolowana ..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    utaj ćw głównie z hantlami, pompki .. no i ćw strikt na brzuch wtorek: interwal plus, abs plus -> jakieś 13 różnych ćw w trzech poziomach szybkości + brzuch osobno. środa: total body plus -> ćw z hantlami, na drążku, wypady, sqady, pompki czwartek: tu mam free bo praca, szkoła - wracam po 21 piątek: upper plus, abs plus sobota: kenpo cardio p

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1419 Data: 2010-03-26 07:21:28 Liczba szacunów: 0