Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: testosteron propanicum

Strona 18 z 327

  • Testosteron a Układ kostny....

    witam wszystkich.mam maly problem.slyszalem ze sterydy a zwlaszcza testosteron wplywa na uklad kostny co oznacza iz mozna po tym urosnac do gry wzrostem..czy to prawda w sumie to ja nie mam

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 2023 | Data: 2007-01-08 20:49:45 | Liczba SOGów: 2
  • testosteron problem

    inicjowałem testosteron ale na 7 inicjacji sie zakonczyło nie brałem osłonek ani odlboku było to rok temu . czy moge miec problemy z

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 223 | Data: 2015-07-08 09:59:05 | Liczba SOGów: 0
  • testosteron

    testosteron testosteron

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 218 | Data: 2015-06-01 20:56:45 | Liczba SOGów: 0
  • testosteron cypionate 200mg/m cos innego po tej butli

    2009/20090611152725.jpeg mam takie pytanko ]zaczelem brac testosteron cypionate ,,w sumie mam tylko jedna butle 10 ml w sumie zostaly mi jeszcze jakies 4 strazly nie zabardzo

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2017 | Data: 2009-06-11 15:27:25 | Liczba SOGów: 1
  • Testosteron Propaniat...

    zamierzam zaniedlugo sobie kupci ten testosteron i chcialem,zeby ci ktorzy juz go brali wypowiedzieli sie na jego temat,zeby wypisali wszystkie za i przeciw,skutki uboczne,mile widziane obszerne posty..

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 2000 | Data: 2004-03-26 13:34:00 | Liczba SOGów: 1
  • testosteron

    testosteron testosteron

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 196 | Data: 2014-12-07 21:33:30 | Liczba SOGów: 0
  • testosteron priopionate dla kolarza

    witam mam pytanko biore testosteron priopionate 5% od tygodnia co 2 dni wczoraj zrobilem 3 zastrzytk, czy moge go wbic jeszcze dzsisiaj i jutro 2h przed zawodami,wtedy wyszloby ze bede bral przez 3 dni pod rzad .

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 1990 | Data: 2006-08-26 14:23:11 | Liczba SOGów: 3
  • jaki testosteron

    1 jaki testosteron jest najbezpiecznieszy,najlepszy,gdzie go mozna nabyć 2 co brac jeszcze do niego aby na maxa zminimalizowac wszystkie skutki uboczne nieznający się marianooo

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1979 | Data: 2003-07-03 20:06:23 | Liczba SOGów: 0
  • Cukrzyca a Testosteron.

    na cukrzycę. na dzień dzisiejszy ważę 83 kg , bicek 41. i tu moje pytanie : jakie są przeciwwskazania do brania testosteronu przy cukrzycy. czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem czy podwyższony testosteron może powodować jakieś konflikty z

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1970 | Data: 2011-03-01 18:41:42 | Liczba SOGów: 0
  • Testosteron. "Pytanko"

    mam mała proźbe do was. kupiłem sobie testosteron jest to 5 strzałów po 2 miligramy. biore to po pół strzała, czyli jeden strzał = 1 miligram. będę brał co 3 dni

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 1964 | Data: 2010-03-03 22:50:20 | Liczba SOGów: 0
  • Cykl Winstrol + Testosteron+ HCG

    nastepujace wynalazki winstrol pmp steroids stanonaxin stanazolol 10mg/tabletka 2op czyli 200 tabletek testosteron testosterone propionate testonex p100 4 butle hcg provigil swizera 5000iu 1opakowanie clomid 2 listki czy ktos

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1958 | Data: 2011-12-23 10:46:04 | Liczba SOGów: 0
  • Oxymetholone [Anapolon] + Methandienone + Testosteron.

    witam. mam kilka pytań odnośnie cyklu na anapolonie z methandienonem i testosteronem . cel: masa. 1 . wątpliwości dotyczące wyboru rodzaju teścia, zastanawiam się nad enanthatem i prolongatum.

    Odpowiedzi: 75 | Ilość wyświetleń: 1954 | Data: 2012-10-13 14:20:21 | Liczba SOGów: 0
  • Testosteron+silabolin prosze o rade

    witam! prosze o rade! chcialbym zrobic cykl skaldajacy sie z testosteron prolongatum 100mg/ml 15 ampolek i silabolin 25 mg/ml 10 ampolek co sadzicie o tym polaczeniu prosze bez

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 1946 | Data: 2006-11-02 11:47:43 | Liczba SOGów: 0
  • Testosteron enanthate

    co myslicie o testosteron enanthate ktos z was moze brał i moze go ocenic

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1939 | Data: 2009-06-18 22:24:30 | Liczba SOGów: 0
  • Testosteron a zarost?

    witam, czy testosteron powoduje zarost włosów na twarzy, nawet jeśli raczej się go nie powinno mieć patrząc po krewnych nie mówię, że

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 1938 | Data: 2012-11-13 22:54:38 | Liczba SOGów: 0
  • problem testosteron

    inicjowałem testosteron ale na 7 inicjacji sie zakonczyło nie brałem osłonek ani odlboku było to rok temu . czy moge miec problemy z

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 135 | Data: 2015-07-06 11:14:27 | Liczba SOGów: 0
  • testosteron

    testosteron a po 2 lub 3 tyg extrem mens formula trec a dla usunięcia skutków ubocznych sterydu , co o tym sądzicie

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 1914 | Data: 2004-10-13 23:59:20 | Liczba SOGów: 0
  • testosteron iran różne ampułki

    2011/20110831010525 dostalem w jednym opakowaniu testosteron o róznym nadruku.czy mial ktos takie serie i czy dzialaja

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1899 | Data: 2011-08-31 01:05:25 | Liczba SOGów: 0
  • Jest sens brać suplementy podnoszace testosteron w wieku 18 lat

    jest sens brać suplementy podnoszace testosteron w wieku 18 lat drenuje już z 3 lata napewno nie bralem jeszcze nic co moglo by wplywac na wzrost hormonów

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1898 | Data: 2009-04-13 15:55:46 | Liczba SOGów: 0
  • NANDROLON i TESTOSTERON - BADANIA

    przypomnialo mi sie ze mam takie badania wplyw roznych dawek na organizm... nandrolon http://*******/mmlz testosteron http://*******/mml3 jak bylo mozna wy***ac...

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1897 | Data: 2006-02-02 08:35:08 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}