Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: terapuls skutki uboczne

Strona 87 z 310

  • CZY PO 4 MIESIACACH TRENIGU NA SILOWNI MOZNA BRAC KREATYNE

    cwicze juz 4 miesiace i chcę zaczac brac kreatyne doradzcie jaka, jej zalety i skutki uboczne

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1026 | Data: 2012-02-23 14:25:21 | Liczba SOGów: 0
  • Dobry cykl- kasa nie wazna

    mam wziasc. myslalem nad deka+vino+prop ale nei wiem... moze jest cos lepszego cos co daje lepsze efekty a ma male skutki uboczne obojetnie czy saa czy ph. kasa nie jest az tak wazna ale wiadomo ze nie wydam 10 tys na cykl zeby przybrac troche

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 1025 | Data: 2004-10-04 18:37:45 | Liczba SOGów: 0
  • Charakterystyka ogolna....

    ogolne poszczegolnych sterydow. ale nie takie ,ze metanabol jest na mase i tyle . wszystko jak brac , na co jest , skutki uboczne i wszystkie szczegoly. to bedzie taka encyklopedia sterydow 1 moze jak ktos ma to niech jakas strone poda z

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1024 | Data: 2004-01-07 17:47:43 | Liczba SOGów: 0
  • PH vs SAA

    co lepiej brac ph czy saa jesli chodzi o efekty skutki uboczne jednym plusem jest to ze nie trzeba sie kluc tylko sbie tabsiki zajadasz. jakie sa minusy ogolnie co

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1024 | Data: 2004-07-11 13:39:57 | Liczba SOGów: 0
  • Horse power+aagk skutki uboczne

    witam, czy po horse power i zwyklym aagk mogę mieć jakieś problemy z funkcjami seksualnymi wgl. czy to lub kreatyna stopuje wzrost członka gdzieś tak wyczytałem, ciężko mi w to uwierzyć, ale mam dopiero 16 lat i nie chce mieć żadnych problemów :p

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1024 | Data: 2010-07-06 23:05:24 | Liczba SOGów: 1
  • Od kiedy warto stosować obciążniki?

    do biegania i skakania na skakance jak tak to jaki ciężar i jak często w nich skakać na skakance czy są jakieś skutki uboczne obciążników

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1024 | Data: 2011-12-11 18:20:13 | Liczba SOGów: 0
  • Gainer

    witam . jakie są skutki uboczne używania gainerów i czy niepełnoletnia osoba może je kupić w sklepie z tego typu rzeczami

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1020 | Data: 2004-03-02 15:53:16 | Liczba SOGów: 0
  • Tetralysal, a ...

    moze stac. wiem, ze watroba moze od tego niezle dostac, ale czy cos pozatym... czy antybiotyk ten moze tez oslabic skutki uboczne chodzi mi tu o tradzik oczywiscie zwiazane z przyjmowaniem sterydów w szczegolnosci testosteronu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1020 | Data: 2005-08-03 17:18:19 | Liczba SOGów: 0
  • Stanazol+propionat.? pierwszy cykl.

    1.ile clomidu na odblok i jak go rozłożyć. 2.czy dać cos na gikenomastie. 3.co dorzucić żeby zminimalizować skutki uboczne jakieś magiczne herbatki czy coś,,oczywiście oprócz podstawowej osłonki jakiś apteczne bajery. 4.co, aby

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1020 | Data: 2010-09-19 16:46:27 | Liczba SOGów: 0
  • proscar skutki uboczne

    mam 66. choruje od 2 lat na cukrzyce 2 od 2mies. biore proscar. mam uwarunkowania genetyczne.ojciec mial r prostaty .zyl 91lat.martwi mnie ze mam wzmozony apetyt i tyje co cukrzycy jest no good czy to proscar .

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1020 | Data: 2011-05-31 18:50:46 | Liczba SOGów: 0
  • META + OMA PROSZE O ROZPISKE

    witam chce walnac na cykl 150 tajskiej mety tej rozowej i 10 szotow omy napiszcie co i jak najlepiej brac i co po tym by byly najmiejsze skutki uboczne

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1020 | Data: 2005-01-22 22:49:42 | Liczba SOGów: 1
  • cos na wzrost

    chcial bym sie dowiedziec czy jest jakis chromon albo cos co przyspiesza lub powoduje wzrost ciala ile kosztuje mniej wiecej i czy ma jakies skutki uboczne

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1018 | Data: 2005-07-24 20:18:13 | Liczba SOGów: 0
  • Tabletki antykoncepcyjne na przytycie ...?

    na buzi. czy te tabletki nic mi nie zaszkodza , dobrze by bylo gdyby przez nie rysy twarzy zlagodnialy, sa jakies skutki uboczne spozywania ich przez mezczyzn ... z gory dzieki za pomoc ; .

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 1018 | Data: 2012-07-21 14:38:59 | Liczba SOGów: 0
  • czy omka dobra na I raz??

    mam 19 lat i chce zacząć brać omke narazie mam 5 strzałów jakie będą efekty po zażyciu i czy będą ewentualne skutki uboczne prosze o odpowiedź

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1016 | Data: 2004-05-20 19:57:55 | Liczba SOGów: 1
  • deca na 1 cykl i co po tym ??

    witam czy mozna wziasc dece na 1 cykl jezeli tak to w jakeij ilosci a i jaki ujemny wplyw ma na organizm tzn jakies skutki uboczne staz 12miechow

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 1016 | Data: 2005-09-06 19:59:26 | Liczba SOGów: 0
  • Stosunek anabolików do androgenów

    słyszałem nawet o 400mg deki na tydzień do 100mg prolki tylko jako podkład. jak wiadomo nie każdy lubi androgeny i skutki uboczne które owe generują, lecz z drugiej strony bez androgenu efekt samych anabolików może być kiepski, zatem

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1014 | Data: 2006-12-17 09:10:38 | Liczba SOGów: 1
  • propionat + metanabol (jak bezpiecznie?)

    się nie znasz, to proszę nie pisz tu nic. planuję zrobić cykl masowy z propem i metą, lecz bardzo zależy mi, żeby skutki uboczne głownie chodzi mi o wątrobę były możliwie jak najmniejsze, z tego względu, iż musze odbywać okresowe badania

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 1014 | Data: 2009-01-21 09:18:52 | Liczba SOGów: 2
  • Wrazenia po kuracji

    od masy 12kg nie wiem ile spadnie sila tez poszla spoko ale nie wiem dokladnie ile.kuracje mialem rozpisana na 7 tyg.skutki uboczne jak narazie mialem ogromne 3 albo 4 pryszczyki na barkach; zobaczymy za pare lat. odrzywialem sie fatalnie lepiej

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 1012 | Data: 2001-11-22 19:11:11 | Liczba SOGów: 0
  • co zaczac brac?

    chce przybrac na masie... zaproponujcie mi cos co nie bedzie az tak bardzo szkoldliwe napiszcie tylko jakie to ma skutki uboczne pozdrawiam

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 1012 | Data: 2006-10-22 13:28:52 | Liczba SOGów: 0
  • prolipid lek roslinny

    skutki uboczne prolipidu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1012 | Data: 2010-08-01 13:30:24 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}