Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: terapi szok

Strona 17 z 40

  • Metka - Data ważności

    przez rękę przechodzi jkaby ktoś wiedział jak można to leczyć, to bardzo proszę o pomoc. gdyż próbowałem juz lasero terapi i terapii ultradźwiękami i nic. 19 czy jeśli wszamam tę metkę powiedzmy dwa miesiące po dacie ważności to nic sie nie

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 514 | Data: 2008-11-08 22:33:33 | Liczba SOGów: 1
  • szpecu zajrzyj!!

    zapotrzebowania i pasi mi ta dieta w hooojj wiec jak powinno by wygladac zapotrzebaowanie na makroskladniki podczas terapi sterydowej na diecie tluszczowej

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 506 | Data: 2005-03-14 16:06:29 | Liczba SOGów: 0
  • ALERGIA vs. Biorezonans BICOM [Odczulanie]

    drób, cytry na które jestem teoretycznie uczulony po tym badaniu. w tym temacie będę opisywał czy po wizytach i terapii biorezonansem coś się poprawiło, pomogło, mam zdrowszą skórę, nie kicham, nie mam objawów itd. to takie moje małe pogromcy

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 498 | Data: 2014-03-12 18:53:11 | Liczba SOGów: 0
  • PSSD (Post-SSRI Sexual Dysfunction). Nie mogę sobie z tym poradzić.

    gdy jest się zdrowym człowiekiem, ale ja nim nie jestem. słyszałem, że istnieje coś takiego jak htz hormonalna terapia zastępcza wiem, że może być do końca życia . chciałbym na nią przejść. wiem, że po dłuższym okresie czasu może dojść do

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 494 | Data: 2013-02-04 20:16:26 | Liczba SOGów: 0
  • Co lepsze białko czy masówka??

    mi o jaknajszybszy przyrost masy mięśniowej. co pójde do jakiegoś sklepiku z odżywkami to tam taki bajer wciskają że szok jedni mówią że to inni że coś innego, mam wrażenie że wszyscy wciskają to co mają. prośba o odpowiedź tylko proszę szczerze.

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 2486 | Data: 2005-11-04 23:54:04 | Liczba SOGów: 0
  • Hmm...

    następnie floater żeby cieszyć się mięśniem 14 18 testosteron enanthate 300mg /7 i od razu cutter tnie, że szok 19 26 testosteron propionate 100mg ed 19 24 trenbolone acetate 75mg ed 1 26 nolvadex 10 20mg ed hcg 500i.u. co

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 2466 | Data: 2004-11-01 10:36:30 | Liczba SOGów: 1
  • Omega Sports FlashOver /kosa

    puszke omega sports flashover, dal mi na probe pol porcji, i przyznam ze niewiem co w tym jest ale ********** mnie ze szok .. nie wiecie gdzie to mozna w pl dorwac 3

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 2464 | Data: 2010-09-27 00:00:55 | Liczba SOGów: 2
  • hmm jakie CLA?

    słyszałam ze cla jest niezle i nie rozwala zoładka; postawiłam wiec kupic, weszlam do waszego sklepiku i szok tych cla jest duzo, nie zbyt roznia sie cenowo, skad mam wiedziec ktrego mam uzyc a moze powinnam brac co innego niz cla

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 2461 | Data: 2007-02-23 14:14:31 | Liczba SOGów: 1
  • BLOG - schudnąć 6 kg na zawsze

    opanować, mimo , że wiedziałam jakie będą konsekwencje czyli roztycie sie do 65 kg! : u was też taki psychiczny szok następował jak chudliście macie moze jakieś sposoby to naprawde było grozne i głownie przez to przytyłam. bardzo będę

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 2455 | Data: 2010-02-16 17:47:55 | Liczba SOGów: 1
  • Dyskopatia - rehabilitacja

    kręgosłupa z podejrzeniem dyskopatii. konsultowałem się już z rehabilitantem który stwierdził że poprzez właściwą terapię nadal będę mógł pływać, ćwiczyć. pracuje jako kucharz, 8 godzin w pochylonej pozycji. czy moja praca nie będzie kolidować z

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 452 | Data: 2012-09-19 23:03:15 | Liczba SOGów: 0
  • Niski poziom testosteronu ... dziwne ...

    maja problemu z impotencja i np z erekcja, u mnie takiego problemu nie ma wprost przeciwnie takie mam lipido ze szok mam 21 lat. cwicze na silowni juz z 1,5 roku i efekty mizerne. nie wiem moze omena albo cos innego dorzucic czy moze jakies

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 2444 | Data: 2009-06-26 18:44:57 | Liczba SOGów: 0
  • BLOK PO M-DROLU jak tra la la ;/ pomocy

    witam panowie mam taki problem kończe teraz jeść m drola i czuje taki blok ze szok wiekszy duzo niz po koksie ;/ co byście polecili na odblok wiek 22 lata dzieki

    Odpowiedzi: 42 | Ilość wyświetleń: 2443 | Data: 2010-06-03 09:59:53 | Liczba SOGów: 4
  • GET FN RIPPED od G.E.T (Genetic Edge Technologies) 90 tabl !

    2010/20101029103653 cena 99zł szok !! 90 tabletek data 04/11 nie ma tu mowy o jakimś przebiciu daty czy coś w tym stylu gdyż była tylko jedna seria

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2427 | Data: 2010-10-29 10:36:53 | Liczba SOGów: 0
  • gwiazda nadzieji jak mozna sie zakazic wzw c?

    czy poprzez stosunek z partnerka bez zabezpieczenia można ja zarazić czy to ze jestem nosicielem hcv ma wpływ na to że w ciągu dnia robię się senny jakie warunki trzeba spełniać żeby zakwalifikować się na terapię interferonową

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 416 | Data: 2011-02-13 22:06:53 | Liczba SOGów: 0
  • Niski teść

    dawce 300mg co 5 dni przez 1 8 może 10 . czy są jakieś przeciwskazania jakby nie było to nawet zastosuję tym cyklem terapię hormonalna heh chociaż dawka lecznicza wynosi 100mg/tyg. cóż o tym sądzicie : zbadać może jeszcze lh fsh prawdopodobnie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 387 | Data: 2010-12-17 15:50:49 | Liczba SOGów: 0
  • Pogleniona lordoca odc.LEDZWIOWEGO

    bo bolało, wkoncu przestałem robic mc i przysiady, poszedłem na rehabiltacja, tam zabronili obciążać krgosłup, po 1 terapi kregosłup bolał jeszcze bardziej, jednak potem ból ustał, poszedłęm na koleją terapie, byłem 3 razy na 10, z powodu paskudneo

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 384 | Data: 2012-03-11 15:51:07 | Liczba SOGów: 0
  • Plan FBW konsultacje.

    4s biceps uginanie ramion ze sztangą nachytem stojac 3s brzuch do tego mam zamiar zakupić pouszeczki shock terapi i storma. dzięki za zainteresowanie płeć : mężczyzna wiek : 28 waga : 84 wzrost : 183 cel treningowy :

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 383 | Data: 2009-10-25 17:56:53 | Liczba SOGów: 0
  • Andrzej Gołota dla Dziennika: Mam do siebie pretensje, wielkie pretensje...

    briggs pobił tego liachowicza. rk: mistrzami jest trzech rosjan. co się dzieje z czarnoskórymi pięściarzami ag: szok nigdy bym się tego nie spodziewał. może czarni się skończyli rk: dzisiaj za najlepszego pięściarza wagi ciężkiej

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 2368 | Data: 2006-11-29 14:45:47 | Liczba SOGów: 0
  • Czy stosowal ktos?

    czy stosowal ktos sam srodek novedex xt bez wychodzenia z terapi ssa czy ph jezeli tak to jakie byly efekty

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 364 | Data: 2011-01-23 20:22:54 | Liczba SOGów: 0
  • Astma i inhalatory !!!!! (pochodne strerydów) Wypowiadajcie się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    imprezach baletach zdażało się i spalać 1,5 paczki.czyli tak około 20 paczek miesiącznie.no i 135x 12 miesięcy=1620 zł.szok !!! może tak miesięcznie po kieszeni nie bolało bo mam stały dochód z pracy ale jednak.jaki zaje…sty zestaw odżywek miałbym

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2362 | Data: 2010-11-02 12:05:07 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}