Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: tematy zajęć na siłowni

Strona 18 z 5000

  • Reverse Diet na IF(potem masa)

    witam. od 1 lutego zamierzam wejsc na reverse diet poniewaz nie ukrywajac na poczatku if zaduzo ucinalem kcal i sie zatrzymalem na niezbyt duzej ilosci czyli 1.750kcal na dobe. redukcje wlasnie mam zamiar skaczyc za tydzien i w niedziele dodac

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1650| Data: 2014-01-26 20:14:53| Liczba SOGów: 1
  • Dietka na MASE do oceny

    witam. nie cwiczylem od ponad roku na silowni, tzn kilka razy zaczynałem ale na zaczynaniu się kończyło. teraz biore się powaznie i byłoby milo gdyby mi ktos pomogl i sprawdzil moja diete i . waze 68kg, wzrost 177cm, wiek 22lata. b/t/w 2.0/5.0/1.0.

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1369| Data: 2007-08-25 11:47:44| Liczba SOGów: 1
  • cykl na luty

    1.wiek: 27 2.waga: 95 3.wzrost: 175 4.wymiary: biceps: 45 prawa 44 lewa klata: udo: talia: 5.staz na silowni: 4 lata z przerwami 6.dieta bialko: weglowdany: tluszcz: 7.ile i jakie przebyte cykle sterydowe:wiko deka aktualnie

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 1134| Data: 2008-09-12 19:59:45| Liczba SOGów: 2
  • Cykl na siłę

    1.wiek: 28 2.waga: 104 3.wzrost: 189 4.wymiary: biceps: 45 klata: 125 udo: 68 talia: 90 5.staz na silowni: 10 lat 6.dieta bialko: 250 gram weglowdany: 400 gram tluszcz: 100 gram 7.ile i jakie przebyte cykle sterydowe:1 cykl,

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2898| Data: 2007-07-30 22:26:27| Liczba SOGów: 1
  • Nowy na forum, zacznijmy od podstaw

    czesc, jest to moj pierwszy post na tym forum, takze jak czegos nie zrozumiem to sory ; ostatnio przegladalem internet w poszukiwaniu jakiegos treningu aby zrobic podstawy pod intensywne treningi calego ciala. na poczatku przygody z silownia nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1444| Data: 2013-09-18 00:34:06| Liczba SOGów: 0
  • Co i kiedy jesc aby przybyc na masie?

    cwicze na silowni juz kilka miesiecy i nie jestem zbytnio zadowolony ze swoich efektow.wydaje mi sie, ze za malo waze [jakies 64 kg przy 180cm wzrostu] zaczalem pic mleko w proszku i staram sie jest duzo pelnowartosciowych produktow. kiedy pic

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 8234| Data: 2003-04-20 20:34:54| Liczba SOGów: 3
  • potrzebuje skorygowac plan na triceps

    witam, na wstepie chcialbym napisac ze malo co zagladam na tego typu strony , ale pomyslalem ze jednak ilosc uzytkownikow przekracza znacznie ilosc rad zasluchanych na silowni, moim problemem jest prawdopodobnie genetycznie maly triceps, juz dobrych

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1041| Data: 2011-05-20 23:36:36| Liczba SOGów: 0
  • Trening na rzezbe

    czy moglby mi ktos rozpisac jakis sensowny trening na rzezbe silownie do dyspozycji mam 3 razy w tygodniu. sprzety jakie sie tam znajduja to: dwa gryfy proste krotszy i dluzszy , laweczka moze byc prosta lub skosna , drazek, hantelki i ew. worek

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 6959| Data: 2003-08-27 21:10:16| Liczba SOGów: 0
  • Jestem glodny mimo diety na mase o_O

    tak jak w temacie...trenuje od miesiaca na silowni oraz stosuje aktualnie diete ktora zaraz tu wkleje lecz wczesniej napisze pare informacji o sobie : 23 lata 178cm 64kg silka 3x w tygodniu 1x basen. sniadanie orzechy wloskie 20g platki

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2420| Data: 2008-02-26 18:04:40| Liczba SOGów: 0
  • Dieta na mase /pilka i silka

    wiec mam 16lat trenuje pilke nozna i chce to polaczyc z silownia cel zdobycie masy miesniowej. ogolnie na silowni na czysto cwiczylem 3 miesiace i 1 miesiac bralem tylko mass xxl, te cwiczenia byly szczerze mowiac takie byle jakie .. teraz chce na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1191| Data: 2010-01-09 01:00:50| Liczba SOGów: 0
  • długi cykl na samym Testosteronie!

    1 .wiek: 23 lat 2 .waga: 83 kg 3 .wzrost:178 cm 4 .wymiary: biceps: 40 klata:102 udo:59 talia:86 5 .staz na silowni: 36 miesięcy bialko:2,5g weglowdany:4g tluszcz:0,9g 7.ile i jakie przebyte cykle sterydowe: 8.trening: 9.cel

    Odpowiedzi: 74| Ilość wyświetleń: 4644| Data: 2012-06-10 21:19:04| Liczba SOGów: 0
  • redukcja na propie i metanabolu

    1.wiek: 22 2.waga: 88 3.wzrost: 175 4.wymiary: biceps: 42 klata: udo: 63 talia:92 5.staz na silowni: 5l w tym 3 konkretniej 6.dieta bialko: 2,5 3 g/kgc weglowdany: 100g dzien tluszcz: 7.ile i jakie przebyte cykle

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2281| Data: 2007-10-14 12:02:55| Liczba SOGów: 1
  • Pierwszy cykl na kreatynie mono

    6000, olimp carbo 8 . bf bardzo niski 9 .typ budowy: ektomorfik 11 . dietę mam w ciągu roku chodzenia na siłownię 3 razy w tyg udało mi się przytyć 7kg, dieta plus jej uzupełnienie gain bolic i w trakcie treningu woda z carbo, w końcu

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1267| Data: 2008-01-22 19:03:40| Liczba SOGów: 0
  • Cykl na Endomorfika?

    macie jakies propozycje na cykl dla endo, interesuje mnie cos w kosztach całkowitych do 500zł z odblokiem bez supli oczywiscie . myslałem ostatnio o 1 10 deka 300mg e7d decaject 1 10 prolong 200mg e5d z jelfy 8 12 vinstrol 50mg e2d ale na

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1790| Data: 2007-05-08 00:47:37| Liczba SOGów: 1
  • trening na silowni w pilce noznej

    witajcie, trenuje pilke nozna, brakuje mi jednak troche masy ktora przydaje sie przeciez do walki bark w bark, do zastawiania itp. mam 185cm i ok. 72kg wagi. z powodu dosc intensywnych treningow pilkarskich nie moge stawiac sobie wysokich celow w

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 5113| Data: 2006-11-11 11:59:42| Liczba SOGów: 0
  • co dorzucic do boldenonu na cykl?

    1.wiek:21 2.waga:87 3.wzrost:178 4.wymiary: biceps:39.5plewa 38.5prawa klata:117 udo:61 talia:88 5.staz na silowni:2lata 6.dieta bialko:2,5g na kg weglowdany:5g tluszcz:0,7g 7.ile i jakie przebyte cykle sterydowe:testosterone

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2232| Data: 2008-02-16 19:21:34| Liczba SOGów: 0
  • Czy karate Kyokushin jest dobre na ulicy?

    czy ta odmiana karate przyda mi sie na ulicy nigdy wczesniej nie trenowalem , ,nie jestem zabijka , wole unikac komplikacji , ale wiadomo...czasem sie nie da. oprocz tego cwiecze na silowni od 2 lat... chce sie skuteczniej i efektywniej

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 5380| Data: 2003-02-17 12:28:29| Liczba SOGów: 5
  • Chlopy pomocy szybko potrzebuje porady na odblok

    jutro ostatni strzal deka/tesc , wszystkich razem bylo 24 d 300 t 250 x2 1ml w tygodniu , koncze cykl i chce teraz wejsc odrazu na winstrol depot w strzalach planuje min 12 strzalow cykl ktory wlasnie koncze trwal 3 m ce . moje pytanie jest czy

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 1092| Data: 2012-07-15 16:54:04| Liczba SOGów: 3
  • Plan na mase do oceny.

    witam po przerwie na silowni chcę zmienic plan bo ostatni nie zadowalał mnie. moim celem jest nabranie masy. nizej wklejam plan. i dzień nogi: 1. wyprosty nóg 3x 12 8 2. przysiady 4x 12 8 3. wypychanie nóg na suwnicy 3x 12 8 4.

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 1426| Data: 2012-03-06 11:46:21| Liczba SOGów: 2
  • brzuch na masie

    witam! nurtuje mnie juz od dawna jedna sprawa, a mianowicie to ze niektorzy bedac nawet na masie maja widoczne miesnie brzucha a u mnie jest tak czy redukcja czy masa to miesni brzucha prawie wogole nie widac mimo dobrej diety nha redukcji aerobów i

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 3227| Data: 2010-11-23 19:16:53| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}