Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: tatuaże skorpion na szyi

Strona 1 z 5000

  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    ok moj pierwszy spam! tytul to suchar, ale przynajmniej oddaje w nim hold komu trzeba dupeczka w klimacie germanskim jawohl na czesc dennisa [img width=740 height=955]/sfd/images/2016/2/13/58b3a8fff8a447b3833e4af6f2f06fa9[/img]

    Odpowiedzi: 5002| Ilość wyświetleń: 117841| Data: 2016-02-13 19:46:55| Liczba SOGów: 43
  • Straszneeeeee podrażnienia po goleniu na szyi .....

    hej moze mi tutaj ktos doradzi..,po goleniu mam całą czerwoną skóre na szyi ,po godzince wyskakuje mi czerwone krostki,wyprobowałem juz rózne maszynki zwykłe /quatro 4,mach 3,exel/ a niedawno

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 60969| Data: 2006-03-03 01:12:05| Liczba SOGów: 0
  • Guzek na szyi

    witam. potrzebuję porady. moj ojciec od około roku ma na szyi dziwny guzek. nie ma siły, żebym go namówił na pojście do lekarza. dlatego chciałbym zapytać tutaj,co to może być. otóż

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3971| Data: 2010-08-19 17:46:26| Liczba SOGów: 0
  • Golenie rano czy wieczorem, podraznienia na szyi

    hej.mam bardzo twardy zarost.czesto podraznia mi skore,stale wyskakuja krostki na szyi mimo ze uzywam nietanich balsamow,pianek etc. nic nie pomaga. gole sie rano, jednak ostatnio slyszalem ze golenie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 12006| Data: 2006-07-09 15:14:51| Liczba SOGów: 0
  • dieta na wycinke

    witam, od jakiegos czasu kombinuje z redukcja...metoda prob i bledow. raz dieta byla, ale efekty slabiutke wiec ulozylem nowa.licze na uwagi. 1.owsianka, mleko 2.chleb razowy, mozzarella 3.ryz, piers z kurczaka bez skory, sporo swiezych warzyw,

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 9999| Data: 2011-03-27 14:50:54| Liczba SOGów: 0
  • Zanim zapytacie co to pryszcz i co na niego działa!

    też niezbędne jest utrzymywanie ich w czystości. włosy należy myć codziennie, zwłaszcza przy trądziku ulokowanym na szyi karku, czole i skroniach. noszona bielizna wchłania w siebie tłuszczopot i enzymy bakteryjne; zatrzymują się na niej

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 65392| Data: 2003-10-30 15:24:31| Liczba SOGów: 1
  • Informacje na temat tatuazy

    zł. za to samo w kolorze być może trzeba będzie zapłacić 200 zł. ale koszt nie zależy tylko od powierzchni. są małe tatuaże które z powodu dużej ilości szczegółów są pracochłonne to podobnie, jak za sztukaterię należy zapłacić jubilerowi mimo że

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 22590| Data: 2004-07-09 11:44:35| Liczba SOGów: 6
  • Punkty witalne szyi

    /20030602004840 zgodnie z życzeniem balroga zapodam teraz punkty witalne szyi 14 a więc na szyi znajdują się 4 punkty witalne, a o to one podstawowe punkty witalne przedniej części szyi

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6984| Data: 2003-06-02 00:48:40| Liczba SOGów: 6
  • wrastające włosy po goleniu szyi

    jak w temacie, mam z tym duży problem włosy wrastają mi strasznie na szyi nawet ostry peeling gąbką niewiele pomaga, dalej wrastają powodując zaczerwienienie i małe krostki, czy też małe bąble

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 16731| Data: 2009-12-29 15:13:16| Liczba SOGów: 0
  • Za biedni na piłkę? A może raczej już za bogaci?

    piłki. a właśnie na takich boiskach wszystko się zaczynało. wśród tych dzieciaków, biegających z zawieszonymi na szyi kluczami, rośli przyszli piłkarze. na sto tysięcy chłopaków, stu grało wybitnie i z czasem przebijało się do ekstraklasy. ale

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1387| Data: 2010-07-15 15:39:11| Liczba SOGów: 1
  • Wysypka na szyi 2 dni po goleniu

    mam problem,moze ktos z was wie o co chodzi,na poczatku myslalem,ze delikatna wysypka,ktora pojawia sie na mojej szyi jest spowodowana ,goleniem sie tepa golarka czy uzywaniem zlej pianki,uzywam ostrych golarek i mam pianke dla cery

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 7608| Data: 2005-07-17 14:02:48| Liczba SOGów: 0
  • bol szyi/karku

    siema tydzien temu se robilem przysiady ze sztanga na barkach i podczas tych przysiadow mnie cos strzykło w szyi w karku tak z tyłu. zrobilem se wtedy 2 min przertwe i robilem trening dalej. nastepnie w piatek robilem trening i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1387| Data: 2009-12-20 19:49:10| Liczba SOGów: 0
  • Dziwne plamy na ciele.

    . miejsce wystepowania: mam je po obu stronach na wysokości kości biodrowej zdjęcie ostatnio pojawiły się też na szyi koło obojczyka może ktoś z was miał podobny problem: co się dzieje: ani to nie swędzi moze raz dziennie tak naprawdę

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 33797| Data: 2009-02-06 23:29:11| Liczba SOGów: 0
  • Nie mogę się ogolić na szyi :((

    niedawna to znaczy tak moge powiedziec od jakis 2 lat najpierw co 2 tg teraz co tydzien, ale nie moge ogolic dokladnie szyi 3 razy porawiam ale pozniej juz piecze i daje sobie spokoj. gole sie zwykla maszynka z pianka. co robie nie tak

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4224| Data: 2005-03-02 18:11:57| Liczba SOGów: 1
  • Guzek na szyi

    siema niewiem co mam robić wyskoczył mi na tylnej cześci szyi guzek wielkośći 1cm 1,5 cm biore dece i teścia enathan kiedyś jak miałem cykl z teścia i deci tez mi coś takiego wyskoczyło, ale po jakims czasie zeszło wiecie coś może o tym

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3168| Data: 2008-07-12 11:40:25| Liczba SOGów: 0
  • bardzo mocny zarost na twarzy

    o ile z jedno dniowym zarostem radzi sobie jako tako czesto na szyi zostawia pojedyncze wloski ktore scinam pozniej zwykla golarka to jak juz mam zarost dwu dniowy to bardzo trudno go jej zebrac... golenie zwykla maszynka odpada golilem sie

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 15951| Data: 2008-08-04 11:04:01| Liczba SOGów: 0
  • bulwa na szyi....

    ostatnio podczas sprzeczki typ uderzył mnie z pięści w bok szyi czyli nie tam gdzie jest jabłko adama tylko obok , nie mogłem złapać powietrza, a potem czułem jakby mi to napuchło i

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1355| Data: 2007-06-19 10:48:06| Liczba SOGów: 0
  • TATUAZE KONKRETNE NA PLEGARY :)

    wiem ze jest tego pewnie mnostwo na forum ale mimo wszytko prosze o wrzucenie linkow z wzorami nietuzinkowych tatuazy na plecy !! odwdziecze sie sogaczami

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1823| Data: 2012-09-25 20:58:32| Liczba SOGów: 0
  • Lancuch na szyje ;)

    ; otoz chcialbym sie dowiedziec co myslicie zarowno kobiety jak i mezczyzni o chlopakach/facetach z lancuchami na szyi oraz jak takie lancuchy 13 15mm sa odbierane przez spoleczenstwo. czy to nie jest tak, ze takie osoby traca przy pierwszym

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 6988| Data: 2008-09-26 23:32:35| Liczba SOGów: 5
  • Łańcuch na szyje

    to za cygan . i jeszcze jedno waże około 105kg wiec moge sobie troche na grubszy pozwolić, ale tez nie chce kagańca na szyi

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 5865| Data: 2010-08-09 14:34:18| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}