SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

tamox

  • Pierwszy cykl T3 + enan

    Post
    Doping

    Na pct combo tamox+clomid Na zbicie estro exemastanum

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2444 Data: 2016-02-23 17:17:29 Liczba szacunów: 0
  • Wasze najmocniejsze cykle

    Post
    Doping

    spect.dzięki za wyrozumiałość poniosło mnie z nudów. mój hardcore nadchodzi za jakis miesiac,jestem poczatkujacy wiec; 1-6npp 100mg eod 1-9prop150mg eod 4-10 winstrol 50mg eod 9-13 spiropent 40mcg ed 11-11 hcg 5000j 12tyg 100mg cloma ed 13-16 50mg ed 1-16 tamox 10mg ed jak sie nie wykoncze to dam znac jak poszlo,bo cos mnie to przeraza hehehehhehe

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-27 00:17:18 Liczba szacunów: 0
  • ODPOWIEDNI ODBLOK PO PIERWSZYM CYKLU PROP,ENAN,WINO,OXA 12TYG.

    Post
    Doping

    zma to na poprawe snu ten triboster to też g**** wrzuć jutro wyniki badań ok 3-4 dni po ost hcg dał bym ok 3 tyg cloma 50 mg i równo z clomem startuje tamox 30 dni po 20 mg

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2519 Data: 2015-09-07 20:48:23 Liczba szacunów: 1
  • cykl prop+ npp

    Post
    Doping

    exe-exemestenum np. symex lub etadron tak lepsza opcja niż tamox zrób teraz te badania Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2016-04-19 04:05:24

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2016-04-19 04:03:50 Liczba szacunów: 0
  • Nareszcie upragniona pompa!!

    Post
    Doping

    d spaniem i nawet przy sporej nadwyzce kalorycznej /clean food/ idzie sucho ceta na dopieszczenie jak najbardziej ja bym pociagnal 9-14, proviron nie teraz - po cyklu, teraz tamox po provironie badasz poziom testo i decydujesz dalej jak bedzie niski to walisz szota hcg a jak bedzie straszna lipa to dopiero uderzasz sermami to chyba rozsadne doku

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 11265 Data: 2006-05-23 15:55:00 Liczba szacunów: 0
  • Ginekomastia - najprawdopodobniej problem ze zbiciem estrogenu

    Post
    Doping

    Dzięki wielkie za odpowiedź. A czy po takim czasie i dawkach e2 nie powienien juz spsc? Mam lekką retencje wody, dlatego najprawdopodobniej to estro. Jednak czemu tamox nie robi roboty? Wiem, ze bez badan ten temat nie ma sensu, ale jednak wole spróbować się dowiedziec czegos, a dopiero w poniedziałek zrobie badanie i uzupelnie temat

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2894 Data: 2018-04-05 07:35:34 Liczba szacunów: 0
  • Ginekomastia - najprawdopodobniej problem ze zbiciem estrogenu

    Post
    Doping

    Mógłbym ogarnąć, ale czy będzie skuteczne? Tamox nie pomógł, wiec jaka jest pewnosc? No a pieniądze nie rosną na drzewach, a na czarnym rynku tanie to nie jest

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2894 Data: 2018-04-10 17:27:11 Liczba szacunów: 1
  • Ginekomastia - najprawdopodobniej problem ze zbiciem estrogenu

    Post
    Doping

    Dzięki za odpowiedź. Dam znać w tym temacie gdy się coś zmieni. Skończę teraz tamox (schodząc z dawki w dół) i pod koniec nolwy wlecę na armidex. Dobry pomsył? Gdyby ktoś miał coś do dodania to będę wdzięczny ;)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2894 Data: 2018-04-10 18:50:47 Liczba szacunów: 0
  • Ginekomastia - najprawdopodobniej problem ze zbiciem estrogenu

    Post
    Doping

    tamox nie obniżył e2 ?od kiedy jesteś na tamoxie?nie wiadomo jak test lh i fsh ,nie wiadomo czy jesteś odblokowany teraz jeśli nie jesteś odbokowany odstawisz tamoxa dasz aro to zbijesz e2 nisko albo do zera i to pociągnie za sobą testa w dół

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2894 Data: 2018-04-10 19:44:54 Liczba szacunów: 1
  • Egipt saa dla zainteresowanych .

    Post
    Doping

    roponowac, tam kupisz tanio tyton do shiszki po 30groszy za 50gr u nas nawet 10zl wolaja, towar calkiem legalny jak juz chcesz saa kupowac to nie baw sie w duze rzeczy typu tamox tylko bierz susła i cido to przy 1000szt bedziesz mial zwrota za wycieczke+ srut na naurkowanie z delfinami z wiagra lepiej uwazac, cena bardzo kusi ale walek na walku,

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-22 12:08:23 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dopracowaniu cyklu

    Post
    Doping

    nolva = tamox - to jedna rzecz, rozne nazwy handlowe, ta sama substancja czynna o tym mailu nie mam pojecia

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3343 Data: 2007-12-05 13:06:48 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w cyklu Prop+meta i symex

    Post
    Doping

    Dobra czyli polece propa 16 tyg i metke tak jak napisał kolega wyżej. Ale w temacie było jasno napisane, że nie chce ruszać clomu i tamoxa bo ostatnio tamox znacznie pogorszył mi wzrok. Mam symex i chciał bym trzymać estro w ryzach od początku do końca cyklu. Podobno symex też jest dobry na odblok z tego co wyczytałem w kilku innych wątkach itp. Co

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2018-01-13 12:28:43 Liczba szacunów: 0
  • Artrofia jąder po dece

    Post
    Doping

    test calkowity LH FSH prolaktyna progesteron e2 od tych badań zacznij - koszto kolo 200zl lub wal clomid +tamox jak lentylki ze 2 miechy

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 4241 Data: 2015-10-18 15:32:04 Liczba szacunów: 0
  • Artrofia jąder po dece

    Post
    Doping

    Tamox blokuje estro exe je usuwa z organizmu. Jestem zwolennikiem exe bo jest lekiem nowszej generacji. Nolva przyblokujesz estro które może wybić po odstawieniu

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 4241 Data: 2015-11-20 06:45:56 Liczba szacunów: 0
  • TERAZ!!!!LUKASZ KAZIMIERCZAK ODPOWIADA..

    Post
    Doping

    napewno nie podwyzsza,tamox w trakcie cyklu tak

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-31 18:09:55 Liczba szacunów: 0
  • TERAZ!!!!LUKASZ KAZIMIERCZAK ODPOWIADA..

    Post
    Doping

    tamox walczy z estro powstalymi w czasie aromatyzacji z powstalej w wyniku duzej dawki testo, robisz mniejsza wage bo mniejsza retencja i z zalozenia mniej fety ciagniesz , reasumujac lepiej jest zbudowac czyste mieso stosujactamo/ari , z drugiej strony z czego jest zbudowany miesien? woda daje lepsze warynki do rozbudowy po zejsciu spada i pokazuj

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-31 18:21:13 Liczba szacunów: 0
  • TERAZ!!!!LUKASZ KAZIMIERCZAK ODPOWIADA..

    Post
    Doping

    sprobuj tamox 5/2off 20mg

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-18 19:43:33 Liczba szacunów: 0
  • TERAZ!!!!LUKASZ KAZIMIERCZAK ODPOWIADA..

    Post
    Doping

    okresowo tamox rozwiarze problem - epizody czterotygodniowe miedzy 5-9 tyg i 12-16 5/20ff 20mg na noc

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-21 20:42:58 Liczba szacunów: 0
  • TERAZ!!!!LUKASZ KAZIMIERCZAK ODPOWIADA..

    Post
    Doping

    odstawiasz na ten czas sterydy? czy dodatkowo ddajesz tamox ? Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2009-02-22 09:26:05

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-22 09:25:27 Liczba szacunów: 0
  • 39+ pierwszy cykl

    Post
    Doping

    Żebyś miał pełny obraz to tamox na pct i /lub gino. Exe na częściowe (bez przesady z dawkami) zablokowanie procesu aromatazy (zamiany nadmiaru testo w estrogeny). Z płynnymi granicami pomiędzy specyfikami a obszarami zastosowań.

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 1904 Data: 2017-03-10 14:23:57 Liczba szacunów: 0