Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: tabletki na alergie

Strona 1 z 5000

  • Tabletki na alergie (katar sienny)

    witam ma ktos moze jakies sparwdozne tabletki na objawy alergi katar sienny . obecnie mam cet alergin ale nie bardzo działa.

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 13809| Data: 2007-06-18 14:33:05| Liczba SOGów: 1
  • TABLETKI NA ODCHUDZANIE......

    czy zna ktos jakies tabletki na chudniecie obojetnie jakie aby byly skuteczne mogą byc psychotropowe kiedys bralem mazindol ale go wycofali ze

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 85509| Data: 2003-12-27 19:47:00| Liczba SOGów: 2
  • Hydrominum tabletki na nadmiar wody w organizmie

    chciałbym zapoznać się z waszą opinią na temat produktu,co o nim sądzicie jest pomocny przy redukcji pozdrawiam http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php c=&products_id=18136&n=hydrominum tabletki na nadmiar wody w organizmie 30tabl.html

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 12528| Data: 2012-08-13 21:26:05| Liczba SOGów: 0
  • Cos na alergie

    jakie mozecie polecic dobre leki na alergie prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2053| Data: 2004-07-09 22:02:44| Liczba SOGów: 0
  • Leki na alergie:)

    gdzies na forum niewiem czy na sfd czy innym ktos pisal ze prawie wszystkie leki na alergie maja w sobie jakies ssa i mozna po nich zlapac troche masy .ktos inny napisal ze tak maja ale dzialaja odwrotnie i

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1361| Data: 2006-05-17 17:47:38| Liczba SOGów: 0
  • tabletki na sile

    http://kurde.pl/artykul/775 tabletki na sile.html 7 lol

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3581| Data: 2005-05-27 12:44:04| Liczba SOGów: 1
  • Badanie krwi i moczu, a tabletki na ciśnienie

    witam, mam lekkie nadciśnienie w granicach 140 80, i stosuje tabletki na ciśnienie prenessa 4mg . chciałbym się dowiedzieć, czy podczas badania krwi i moczu lekarz może do tego dojść.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1602| Data: 2012-08-12 12:05:16| Liczba SOGów: 0
  • Dieta vs tabletki na odchudzanie

    przed rozpoczęciem diety mówiłam wszystkim, że strasznie chcę schudnąć. dostałam więc w prezencie tabletki na odchudzanie. teraz zastanawiam się, czy aby nie porzucić diety na rzecz tabletek. z jednej strony czuje się

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1596| Data: 2015-03-20 14:51:27| Liczba SOGów: 2
  • tabletki na przytycie

    mam problemy z przytyciem przy wzroscie 170cm ważę50kg czy sa jakieś tabletki na przytycie żeby w niedlugim czasie przytyć chociaż 10 kg/co muszę zrobić zebym mogla chociaz trochę przytyć mam 39 lat i wciąz ten sam problem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2748| Data: 2010-11-10 10:59:05| Liczba SOGów: 0
  • Tabletki na trądzik - reklamy w radio

    witam, kojarzy ktos jak sie nazywaja te nowe tabletki na tradzik co reklamuja ostatnio w radio albo jeszcze lepiej stosowal je ktos

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1843| Data: 2010-03-13 14:07:11| Liczba SOGów: 0
  • Tabletki na stawy

    witam. znalazłem w domu tabletki na stawy o nazwie arthron complex nikt ich nie używa a mają jeszcze 4 miesiące ważności więc zastanawiam się czy

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1481| Data: 2011-08-16 21:09:54| Liczba SOGów: 2
  • Tabletki na stawy ?

    tabletki na stawy macie jakieś szczególne/zalecane

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1093| Data: 2012-12-09 19:28:14| Liczba SOGów: 1
  • alergie pokarmowe i nietolerancja pokarmowa

    wszystkim typom negatywnych reakcji spowodowanych przez komponenty żywnosci. rozróżniamy dwa typy nadwrażliwosci, alergie pokarmową oraz nietolerancję żywnosciową. obydwie uznawane są jako nie normalne reakcje. innyn powodem występowania zmian może

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 22074| Data: 2008-09-30 21:50:22| Liczba SOGów: 4
  • TABLETKI WZMAGAJACE APETYT

    witam, mam pytanko, czy może mi ktoś poradzić jakie i czy w ogóle dostane jakieś tabletki na apetyt w aptece które sa najskuteczniejsze i najmocniejsze. mam problem z przybraniem na masie : z góry dzięki!! pozdrawiam

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 22587| Data: 2008-06-18 12:20:33| Liczba SOGów: 0
  • PEWNE tabletki na cellulitis

    witam. mam pytanie do kobiet ktore stosowaly srodki pomagajace zlikwidowac cellulitis. czy wg was cealin jest naprawde godny polecenia ja stosowalam i w sumie nie wiem co moglabym na jego temat powiedziec, w sumie stosowany z umiarkowanym wysilkiem

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 31270| Data: 2003-07-19 13:24:36| Liczba SOGów: 0
  • 10 Reguł Poliquina na spożywanie węglowodanów dla optymalnego składu ciała

    10 reguł poliquina na spożywanie węglowodanów dla optymalnego składu ciała autor: charles poliquin 1. wyeliminuj zboża, a zwłaszcza pszenicę. to najważniejsza z zasad dotyczących spożywania węglowodanów. pszenica wpływa na poziom cukru we krwi w

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 17357| Data: 2011-05-01 23:14:40| Liczba SOGów: 12
  • Tabletki na ciemna skore

    witam was : mam prozbe, czy znacie nazwe tabletek na ciemna skore... wiem ze sa takie, jak ktos z was uzywa to powiedzcie ile takie kosztuja i gdzie mozna zakpic, aha, no i czy efekty sa, i czy rownomierny kolor skory :

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 17597| Data: 2005-11-30 17:56:08| Liczba SOGów: 1
  • Guz na w okolicy mięśnia mostkowo-obojczykowo-sutkowego

    strony pod szczęką i zastanawiam się co to może być dodam że jestem alergikiem od tamtego roku i biore leki na alergie oraz krople do oczu nigdy wcześniej tego nie miałem. kolejną rzeczą która mnie niepokoi jest to, że pije kawe zawsze przed

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 14497| Data: 2006-05-04 22:27:08| Liczba SOGów: 0
  • Tabletki na spalanie tluszczu - chce trohe shudnac-mam duzo ruchu

    a więc tak. waże jakies 105kg i mieże 182cm. i chciał bym shuść troszke. tutaj zaczynają się schody. aktywnie jeżdzę na rowerze od okolo czterech lat zalezy od mojego nastroju srednio wyjdzie ze 35km dziennie . od miesiąca troszke ćwiczę. kumpel

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 14117| Data: 2005-06-27 10:08:52| Liczba SOGów: 0
  • czym POPIJAĆ TABLETKI

    na podstawie formy często zadajemu lekarzowi pytanie : ile czasu przed/ po jedzeniu łykać medykameenty czy to ważne otoz tak : nigdy nie popijaj mlekiem leków stosowanych przy zakażeniach dróg oddechowych i moczowych np.

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 5804| Data: 2004-07-07 22:41:57| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}