Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: tabletki antykoncepcyjne yaz spadek wagi

Strona 1 z 647

  • Wapń i witamina D wpływają korzystnie na spadek wagi

    okazało się, że w grupie z wysoką podażą wapnia 1200 1300mg dziennie pochodzącego z diety i suplementów spadek wagi był o 26% większy niż w grupie kontrolnej. jednakże niesamowity był wynik grupy spożywającej duże ilości wapnia 1200 1300mg

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 10355| Data: 2008-03-20 15:30:01| Liczba SOGów: 3
  • tabletki antykoncepcyjne a redukcja wagi.

    mam pytanie do obcykanych w temacie.otoz znajoma sie ze mna kloci ze gdy bierze antykoncepcyjne leki, nie wiem jak sie nazywaja niestety, to spada jej waga bez trzymania diety i cwiczen ponoc wedlug

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 8007| Data: 2005-06-23 22:27:39| Liczba SOGów: 0
  • Lekarz rodzinny i tabletki antykoncepcyjne

    witam 1 pytanie mam czy lekarz rodzinny lub dziecinny moze wypisac tabletki antykoncepcyjne chodzi o yasmin osoby zorientowane niech sie wpiszą ogolnie moja lekarka rozne rzeczy

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 17130| Data: 2006-08-18 10:37:09| Liczba SOGów: 1
  • tabletki antykoncepcyjne - pytanie do znawców

    pytanie w związku z różnymi informacjami które się pojawiają w internecie. czy można zacząć brać tabletki antykoncepcyjne w środku cyklu z mojej wiedzy wynika, że jeżeli nie jest się w ciąży to nie ma żadnych

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1336| Data: 2009-12-14 21:29:13| Liczba SOGów: 0
  • Tabletki antykoncepcyjne na przytycie ...?

    otoz czytalem duzo o tym ze tabletki antykoncepcyjne dla kobiet rozwniez wspomagaja tycie . mam bardzo wystajace kości policzkowe, koscista szczeke i

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1352| Data: 2012-07-21 14:38:59| Liczba SOGów: 0
  • Therma PRo a tabletki antykoncepcyjne!!!!!!!!!

    witam. mam pytanko. czy kobieta bioraca leki chormonalne typu tabletki antykoncepcyjne może stosować thermę pro prosze o odpowiedz specjalistów!!!! tu są moje foty!!!! oceń mnie!!! 15 http://www.sfd.pl/topic.asp topic_id=61999

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 3966| Data: 2003-01-22 13:17:04| Liczba SOGów: 1
  • Mazindol MEGA spadek wagi

    składu. wszystkie te leki powinny być stosowane w przypadkach otyłości zagrażającej życiu. powodują znaczny spadek wagi hamują łaknienie . nie powinny być stosowane dłużej niż trzy miesiące w celu zmiany nawyków żywieniowych a następnie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 19547| Data: 2004-12-12 15:53:10| Liczba SOGów: 3
  • redukcja, szybki spadek wagi, czemu??

    waga spadła z 99,4 na 96,4 przez 2 dni, ważę się rano na czczo, błąd pomiarowy praktycznie wykluczony. skąd taki spadek wagi z czego idzie wiadomo ,że to nie fat to co woda czy eca, aero lub dieta niskowęglowodanowa może powodować aż taki

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2374| Data: 2008-04-08 17:26:55| Liczba SOGów: 0
  • weszła deka i nastąpił spadek wagi????

    co jest grane możliwe że deka zaczeła działać i woda troche opadła czy jak teraz jest 6ty tydzień z kąd ten spadek wagi czy może winko dopiero zaczyna pokazywać różki i wode odciągnęło zmieniony przez ninja pl w dniu 2010 06 25

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1199| Data: 2010-06-25 13:11:07| Liczba SOGów: 1
  • spadek wagi podczas cyklu

    witam! niepokoi mnie spadek wagi mimo tego ze jestem na cyklu .jestem w 18 tyg i biore tylko sustanon 250mg co 6 dni bo odstawilem juz winstrol i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1462| Data: 2008-09-30 20:35:21| Liczba SOGów: 0
  • Jak schudnąć 9 -13 kg w 5 dni?! - czyli skuteczne zrzucanie wagi przed walką - UFC

    [img]http://www.scrawnytobrawny.com/wp content/uploads/2013/05/after dehydration 169.7 pounds[/img] co taki spadek wagi robi z fizycznymi możliwościami zawodnika; kilka testów: głównym testem dla zawodnika jest sama walka, lecz nikt do tej

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 10038| Data: 2013-07-08 16:15:49| Liczba SOGów: 2
  • Jak schudnąć 9 -13 kg w 5 dni?! - czyli skuteczne zrzucanie wagi przed walką - UFC

    [img]http://www.scrawnytobrawny.com/wp content/uploads/2013/05/after dehydration 169.7 pounds[/img] co taki spadek wagi robi z fizycznymi możliwościami zawodnika; kilka testów: głównym testem dla zawodnika jest sama walka, lecz nikt do tej

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1393| Data: 2014-11-24 17:52:06| Liczba SOGów: 2
  • Tabletki antykoncepcyjne a Jet Fuel

    i się doszukać nie umiałam. mam jedno zasadnicze pytanie czy suple jet fuel mają wpływ na skutecznosć tabletek anty yaz uściślając bo przyjmuję jedno i drugie w niedużym odstępie czasowym i nie powiem, stresuję się tym trochę. z góry dziekuję

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1410| Data: 2011-03-29 14:47:29| Liczba SOGów: 0
  • tabletki antykoncepcyjne + spalacz ?

    czesc : mam 19 lat, od kilku miesiecy sie odchudzalam bez glowy niestety schudlam kilka kg. ale zaczelam brac tabletki anty i znow przytylam z 2kg . obecnie chce juz sie wziac na to na powaznie czyli dieta, spalacz i trening

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 3573| Data: 2010-09-12 21:02:09| Liczba SOGów: 0
  • sebaa8989 / Cel:Poprawa kondycji,wydolności, plus delikatny spadek wagi mile widzia

    cwicze bo lubie 7 wage , wymiary pozwólcie ze podam jutro zmierzę się dokładnie po pracy zważę , bo nie mam wagi w domu, ogólnie jak w poprzednią zimę robilem mase to było 90 kilo prawie bez 0,5 kg , ale za dużo tluszczu tez naszło źle się

    Odpowiedzi: 71| Ilość wyświetleń: 4265| Data: 2010-08-17 20:56:05| Liczba SOGów: 3
  • jak brać hormonalne tabletki antykoncepcyjne

    hmm... to bardziej jest zwiazane z moja dziewczyna a pytanie jest takie: czy tabletki mozna brac w drugi dzien miesiaczki i czy ma byc to juz krwawienie czy moze byc taki pierwszy dzien plamienie czakam na szybkie odpowiedzi..

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 41260| Data: 2005-04-13 21:26:06| Liczba SOGów: 1
  • tabletki antykoncep. pytanie

    i tak sie składa że na weekend chcialibysmy się zabwwić co nie co . pytanie moje jest takie po ilu dniach działają tabletki antykoncepcyjne i czy zaczyna się je brac liczmy w konkretnym czasie po okresie albo przed .p.s nigdy jeszcze nie brała tab.

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 8372| Data: 2006-06-06 17:19:36| Liczba SOGów: 7
  • Redukcja, spadek wagi a tkanka tłuszczowa w obrębie rąk głównie triceps

    żadko kiedy robię sobię odstępstwa ew. jeśli się tak owe pojawiają wliczam to w makro. ogólnie boje się, że przy spadku wagi nawet do 47 kg, wygląd rąk się nie wiele zmieni, gdyż narazie nie zauważyłam większej różnicy. przy spadku wagi z całego

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1508| Data: 2015-06-04 12:35:19| Liczba SOGów: 1
  • W jakich granicach spadek wagi w przedziale czasu jest bezpieczny dla zdrowia?

    chwala sie spadkami rzedu 9kg w miesiac. troche kosmiczne wartosci jak dla mnie. wiadomo, ze jaj nie urwie taki spadek 7 , ale czy nie za szybko

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3193| Data: 2005-04-05 09:58:18| Liczba SOGów: 2
  • najlepsze tabletki

    czy ktoś z was mogłby mi napisac jakie są najlepsze tabletki antykoncepcyjne postanowiłam zaczac coś brac tylko nie wiem co.chciałabym takze takie po których mozna coś przytyć.czekam na wasze opinie.dzieki:

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 8035| Data: 2004-06-09 16:00:30| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}