Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: sztanga mocno łamana

Strona 1 z 4

  • Wielkie lapska... siakies takie porady

    na siedząco, kształtu i rozmiaru nabierają tricepsowe „podkowy . bez względu na to, w jakiej pozycji ćwiczę, mocno oporuję ruch opuszczania ciężaru, a następnie stopniowo włączam siłę wyciskania. zasada 12 do każdego treningu włącz

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 3589| Data: 2003-02-26 21:27:14| Liczba SOGów: 5
  • Unoszenie przedramion ze sztangą stojąc

    tego ćwiczenia plecy mieć oparte o ścianę. to wyłącza z pracy mięsniej tu, jednak w dolnej fazie ruchu zbyt mocno obciąża od¬cinek lędźwiowy kręgosłupa. oszukiwanie zaleca się, aby w czasie unoszenia i opuszczania sztangi tułów był w

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4642| Data: 2006-06-02 13:32:45| Liczba SOGów: 2
  • Sztanga łama lekko a mocno ...

    mam pytanie moze troche dziwne ale mam sztange lamana lekko a ostatnio w sklepie widzialem mocno lamana , jakie sa roznice jakis inny wplyw na biceps

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2422| Data: 2010-02-17 14:12:07| Liczba SOGów: 2
  • Gdy chcesz być większy, potężniejszy i mocno umięśniony-musisz być przede wszystkim s

    być rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu. w ćwiczeniach podstawowych stosuje się głownie tzw. wolne ciężary sztanga sztangielki , bowiem angażują one wszechstronniej wiele grup mięśniowych, a tym samym przyczyniają się do ich wzrostu. warto je

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3216| Data: 2008-11-06 17:10:28| Liczba SOGów: 3
  • 17 zasad treningu ramion

    na siedząco, kształtu i rozmiaru nabierają tricepsowe „podkowy . bez względu na to, w jakiej pozycji ćwiczę, mocno oporuję ruch opuszczania ciężaru, a następnie stopniowo włączam siłę wyciskania. prostowanie pojedynczego przedramienia ze

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2114| Data: 2007-02-24 11:18:22| Liczba SOGów: 3
  • TRENING RAMION WEDLUG LEE PRIESTA

    na siedząco, kształtu i rozmiaru nabierają tricepsowe „podkowy . bez względu na to, w jakiej pozycji ćwiczę, mocno oporuję ruch opuszczania ciężaru, a następnie stopniowo włączam siłę wyciskania. prostowanie pojedynczego przedramienia ze

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2099| Data: 2006-07-04 18:47:41| Liczba SOGów: 3
  • Trening Na Mase 30lat (mocno początkujący) DO OCENY

    0 uprawiane inne sporty : rower, pływanie oba rekreacyjnie dostęp do sprzętu np. full osprzęt siłownia, sztanga sztangielki : full osprzęt siłownia dieta : na razie brak przeciwskaznania medyczne : brak zażywane

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1105| Data: 2011-05-17 14:43:34| Liczba SOGów: 1
  • [S] [Śląsk] 55kg obciążenia, sztanga łamana i prosta

    kg fi 35 mm oprócz tego mam też: sztangę prostą 184 cm 111,5 cm części chwytnej fi 25 mm + nakrętki sztangę mocno łamaną 121 cm 82,5 cm części chwytnej fi 25 mm + nakrętki najbardziej odpowiadałoby mi sprzedać wszystko razem za 260

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1216| Data: 2012-10-29 17:23:39| Liczba SOGów: 0
  • sztanga łamana domowej roboty ;)

    15cm starczy całość 130cm jest robiony ze zwykłej rurki troche nacinana i pospawana, pręty gdzie jest gwint są mocno wbite w rurke+ przyspawane. prosze o ocene czy cos z tego będzie: 43 zmieniony przez jankesik w dniu 2009 07

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 7327| Data: 2009-07-09 20:19:20| Liczba SOGów: 9
  • WIELKI ART O BICEPSACH I NIE TYLKO

    jest dokładna technika, ruch wykonujemy powoli, utrzymując stałe napięcie w mięśniu, w górnej fazie ruchu dodatkowo mocno napinamy izometrycznie ćwiczony mięsień. nie zarzucamy. 10.uginania jednorącz w opadzie z linką wyciągu ćwiczenie dla osób z

    Odpowiedzi: 76| Ilość wyświetleń: 34193| Data: 2007-11-13 17:01:51| Liczba SOGów: 87
  • [art] O treningu siłowym prawie wszystko

    do brody z rozstawionymi rękoma +unoszenie bokiem w opadzie tułowia łączona biceps: uginanie ramion ze sztanga stojac uginanie z supinacja hantlami modlitewnik mlotkowo jednoracz brzuch skłony boczne czwartek: grzbiet :

    Odpowiedzi: 186| Ilość wyświetleń: 91429| Data: 2012-07-26 13:09:44| Liczba SOGów: 69
  • masa i siła bez koksu-praktyczne doświadczenia i wnioski

    angażujące duże grupy mięśniowe.nie jest powiedziane ze tydzień w tydzień każdy poszczególny mięsień musi być równie mocno katowany!traktujmy dane rejony umięśnienia całościowo !!!wytłumaczę na przykładzie: a treningi górnej części ciała jakie

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 7161| Data: 2007-04-17 15:00:24| Liczba SOGów: 4
  • masa i siła bez koksu - praktyczne doświadczenia i wnioski

    angażujące duże grupy mięśniowe.nie jest powiedziane ze tydzień w tydzień każdy poszczególny mięsień musi być równie mocno katowany!traktujmy dane rejony umięśnienia całościowo !!!wytłumaczę na przykładzie: a treningi górnej części ciała jakie

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 4066| Data: 2007-04-17 18:49:52| Liczba SOGów: 3
  • Trening do sprawedzenia - specjalizacja klata + biceps

    sztangi plasko x8 wyciskanie hantelek skos ujemny x10 brama x12 plecy: 1.martwy ciag 5x8 2.wioslowanie sztanga podchwytem 2x10 3.wioslowanie linka dolnego wyciagu 2x12 4.drazek podchwytem 2xmax 5.wyciag gorny podchwytem 2x12 biceps:

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 2047| Data: 2009-12-11 14:02:07| Liczba SOGów: 1
  • Cios w słaby punkt !!!

    tych ćwiczeń należy wykonywać ze sztangielkami, gdyż pozwalają one lepiej wyizolować pracę mięśni czworobocznych niż sztanga ćwiczenie należy wykonywać raz w tygodniu z możliwie dużym obciążeniem, takim jednak, które pozwala na ruch w pełnym

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 9516| Data: 2006-10-13 19:52:43| Liczba SOGów: 17
  • Test sponsorowany firmy BLASTEX - Masa z canecorso - podsumowanie str.13!

    podziekowania dla apokalipsy za pomoc w rozpisce. mikrocykl 12 powtórzeń martwy 2 s /siady 2s klatka sztanga skos 2s drazek nachwyt 1s hantle wycisk ściskający 1s wioslo pó sztanga 2 s barki hantle 1 s biceps sztanga 1s

    Odpowiedzi: 145| Ilość wyświetleń: 13741| Data: 2011-06-14 19:50:43| Liczba SOGów: 16
  • Kafarzyje2 - cała prawda: TRENING

    ćwiczę już w sumie ponad 3 lata 1 rok trening bokserski + elementy treningu siłowego, 0.5 roku treningu w domu sztanga sztangielki, ławka regulowana + trochę ciężaru, 1,5 roku treningu w dobrze wyposażonej siłowni i przez ten czas zdążyłem

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1777| Data: 2006-04-08 15:01:45| Liczba SOGów: 10
  • 7 wad budowy- LEKARSTWA!

    mocniej rozciągać tricepsy. trzymając sztangę w górze na wyprostowanych rękach, przesuwamy ręce do tyłu, tak aby sztanga nie znajdowała się nad naszą brodą, ale nad czubkiem naszej głowy. z pozycji tej opuszczamy sztangę do głowy. po dotknięciu jej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3625| Data: 2005-09-23 22:43:29| Liczba SOGów: 9
  • Siła-klucz do wielkości mięśni

    być rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu. w ćwiczeniach podstawowych stosuje się głownie tzw. wolne ciężary sztanga sztangielki , bowiem angażują one wszechstronniej wiele grup mięśniowych, a tym samym przyczyniają się do ich wzrostu. warto je

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 6288| Data: 2006-01-07 10:49:26| Liczba SOGów: 24
  • czarny277 / Od poniedziałku biore się za siebie

    tułowia 3 serie 12 16 powtórzeń podciąganie sztangi wzdłuż tułowia do brody 3 serie 12 16 powtórzeń szrugsy ze sztanga 3 serie 12 16 powtórzeń triceps prostowanie ramion na wyciągu 3 serie 8 powtórzeń francuskie wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1338| Data: 2008-08-01 12:09:46| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}