Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: swedzenie skory oraz zluszczone plamki na przedramieniu przyczyny co stosowac

Strona 1 z 5000

  • Czerwone plamki na klatce piersiowej

    witam mam od pewnego czasu czerwone plamki na klatce piersiowej.co może być przyczyna ich nasilania się ponieważ czasami znikają prawie całkowicie a czasami nasilają się i jest ich więcej. http://imageshack.us/photo/my images/198/21122011236/

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 11017| Data: 2011-12-21 20:18:42| Liczba SOGów: 1
  • czerwone plamki na brzuchu

    2011/20110521145055 witam, mam pewien problem, od pewnego czasu zaczęły mi się pojawiać czerwone plamki na brzuchu, nie wiem od czego to jest, czytałem pare rożnych tematow i to nie jest od słońca nie opalałem się nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 20977| Data: 2011-05-21 14:50:55| Liczba SOGów: 0
  • Plamki na twarzy...po tradziku

    witam...mam pewien klopot ] plamki na twarzy po tradziku, powstaly one dlatego ze wyciskalem pryszcze..teraz sie ograniczam prawie nie wyciskam ale

    Odpowiedzi: 48| Ilość wyświetleń: 32026| Data: 2005-01-17 11:41:50| Liczba SOGów: 0
  • >>>>SWEDZENIE SKORY PO KAPIELI<<<<

    witam.mam pytanie jak zapobiec swedzenie skory po kapieli.stosuje rozne balsamy po kapieli,ake mimo to skora swedzi mnie.czasami mozna zwariowac od tego swedzenia.jezeli ktos moze pomoc to dziekuje z gory.pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 16148| Data: 2007-04-24 10:19:50| Liczba SOGów: 2
  • jasne plamki na rekach

    2007/20070507174759 2007/20070507174717 witam wszystkich. od razu do rzeczy, wiec jest tak: od dawna mam takie plamki jasne na rekach tzn pojawialy sie od czasu do czasu przewaznie gdy bylo mi zimno w rece, ale w ostatnich dniach zauwazylem

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 9107| Data: 2007-05-07 17:47:17| Liczba SOGów: 2
  • Tatuaz na przedramieniu

    otoz 18.04 poniedzialek zrobilem sobie tatuaz na przedramieniu to prawie 10dni, tatuaz jest nadal nawilazny. moj tatuaz jest to 5 znakow chinskich, od paru dni zaczal mi

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 9299| Data: 2011-04-28 16:43:16| Liczba SOGów: 1
  • EKG serca, co zrobic zeby wyniki byly dobre?

    witam mam za 2 tygodnie badanie ekg trenuje bardzo dużo stosuje stacki kreatynowe a wyniki musze mieć dobre. co wplywa na złe ekg co stosowac zeby ekg na okres badan unormowac to bardzo wazne pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 9469| Data: 2008-07-23 15:19:09| Liczba SOGów: 0
  • Dziwne plamki na ciele

    : gdy jestem na powietrzu lub gdy jest mi zimno moje rece staja sie sine tzn. na ppoczatku sa takie jak by dziwne plamki na skorze tak samo wiosnal gdy mam krotkie spodenki tez mam to samo na ciele jak by dziwne plamki czerwono fioletowe nie wiem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6652| Data: 2007-01-11 21:57:29| Liczba SOGów: 0
  • Blade plamki na ciele- co to jest?

    2010/20100711202750 witam. mam 17 lat mam problem od jakiegoś czasu mam na ciele blade plamki głównie to na brzuchu i klatce. nie biorę sterydów jedynie dieta i siłownia. wcześniej były one raczej słabo

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 5741| Data: 2010-07-11 20:27:50| Liczba SOGów: 1
  • Gulka na przedramieniu

    siema. jakieś 3 tygodnie temu wyskoczyła mi jakaś gulka na przedramieniu wygląda to troche na tłuszczak ale nie wydaje mi się, żeby był to właśnie tłuszczak... co to może być

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4360| Data: 2006-11-07 19:25:19| Liczba SOGów: 0
  • Dziara na przedramieniu

    siema, mam 17 lat i przestałem rosnąć 180cm , chcę sobie zrobić drugą dziarę, na przedramieniu tylko nie wiem czy mi się rozciągnie. pierwszą zrobiłem na łydce i nic mi się nie rozciągnęło, wszystko gra,

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3754| Data: 2009-04-04 23:01:39| Liczba SOGów: 0
  • Jak pozbyć się skóry po odchudzaniu?

    witam, udało mi się już jakiś czas temu spaść z 65kg/170cm na 56kg/170cm 3 wszystko byłoby jakbym jeszcze pozbył się tej skóry, bo bf mam na poziomie 12%. co proponujecie załączam zdjęcia. http://fotozrzut.pl/zdjecia/4705210915

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 4781| Data: 2011-07-04 14:31:14| Liczba SOGów: 1
  • Białe plamki na plccach

    witam od jakiegoś czasu x mies pojawiły sie u mnie białe plamki na plecach. na początku była to jedna wiec zlekceważyłem ją i teraz mam dość sporo ich na plecach dodam, że w okresie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1509| Data: 2009-06-13 01:02:14| Liczba SOGów: 0
  • PLAMKI NA MECIE!!! POMOCY!!!

    2007/20071210151521 witam!!! kupiłem metke ruska nie dawno ok kolesia, dzisiaj otwieram i jakies plamki na tabsach, czy to normalne, czy jak, bo pierwszy raz sie z takim czyms spotykam... pozdrawiam i czekam na

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1678| Data: 2007-12-10 15:15:21| Liczba SOGów: 0
  • Martwy ciąg i wybroczyny na przedramieniu?

    ok czwartej serii, w kolejnych robi się intensywniejsza. wraz ze wzrostem intensywności ćwiczenia i wysypka robi się oraz większa, do tego stopnia, ze dziś na treningu przedramię zaczęło mnie piec i musiałem odpuścić... dziwnie to wygląda, jakby

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1188| Data: 2015-08-20 23:53:30| Liczba SOGów: 0
  • Co stosowac pomiedzy cyklami kreatyny??????

    witam czy ktos da mi dobra rade co stosowac pomiedzy cyklami kreatynowymi, ja zastanawiam sie nad jakims antykatabolikiem na hmb, czy to dobre rozwiazanie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1076| Data: 2008-07-05 00:09:04| Liczba SOGów: 0
  • TRENING NA MASE 5 DNIOWY HELP!

    biceps: uginanie ramion do klatki 4x8 z dokładaniem... uginanie ramion w górę siedząc/stojąc stylem młotkowym oraz normalnym niekiedy łączę 4x8 z dokładaniem... modlitewnik wąsko podchwytem 4x8 z dokładaniem... tzw 7

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1805| Data: 2008-07-04 23:02:39| Liczba SOGów: 0
  • Grubszy cykl, blok, mostek na HCG i co dalej?

    witajcie, zaczynam od ankiety, regulaminowo. 1. wiek: 34 2. waga: 130 na masie zima/wiosna, aktualnie poniżej 110. 3. wzrost: 194cm 4. wymiary: biceps: 48 49 klatka: udo: 67 talia: na dziś ok 90cm, genetycznie nie będzie tu zbyt

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 2197| Data: 2015-08-07 10:16:23| Liczba SOGów: 2
  • Cykl na Boosterach testosteronu, co sądzicie?

    mam 19 lat ; na wstępie powiem żeby nie sugerować się liczbą przeczyanych postów przezemnie ponieważ utraciłem stare konto ; cwiczę 3 lata, bez dłuzszych przerw. dużo czytam o suplementach na zagranicznych forach. co sądzicie o takim cyklu ; 7

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1788| Data: 2010-04-11 20:00:32| Liczba SOGów: 0
  • Brak ochoty na trening, kreatyna, co zrobić ?

    panowie i panie może też jak są hehe : mam do was pytanie. jestem w trakcie 5 tygodnia na kreatynie jednak w niektóre dni boli mnie głowa lub jest takieś dziwne wahanie atmosferyczne i nie mam wogóle ochoty na trening albo sił ;/ macie nieraz też

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1389| Data: 2012-02-20 16:42:15| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}