Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: swedzace krosty na ciele

Strona 5 z 152

  • plamy na ciele co to jest

    od prawie dwóch miesięcy mam takie dziwne plamy na ciele głownie na szyi i czole wie ktos co to moze byc pojawiły sie nagle i nie chca schodzic byłem juz z tym u dermatologa i u trzech lekarzy ale nic nie pomogło

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1267 | Data: 2010-12-13 12:50:49 | Liczba SOGów: 0
  • białe plamy na ciele co to jest

    na ciele pojawily sie plamy biale które strasznie sie łuszcza i swedza najgorzej jest w lecie wtedy zajmuja prawie 30 procet mojej reki szyi i pleców gdy sie opale to te miejsca wygladaja jakby zeszla mi skura co to jest

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1258 | Data: 2011-07-10 17:12:22 | Liczba SOGów: 0
  • PLAMY NA CIELE

    plamy na ciele różowe a na obkoło otoczka która się łuszczy pierw pokazała się jedna a po paru dniach następna i nastepne z każdym dniem więcej prosze o pomoc czy mam o co się martwić i iść do dermatologa

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1205 | Data: 2011-02-13 20:07:16 | Liczba SOGów: 0
  • Jerome Le Banner: miękkie serce w twardym ciele! Geronimo pisze książki i pomaga potr

    jerome le banner: miękkie serce w twardym ciele geronimo pisze książki i pomaga potrzebującym!

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1194 | Data: 2011-12-14 17:11:06 | Liczba SOGów: 0
  • czerwona wysypka na ciele

    witam wstajac dzisiaj rano zauwazylem na ciele najbardziej na rekach czerwona wysypke, nie swedzi jakos strasznie, pierwszy raz w zyciu mi sie cos takiego

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1191 | Data: 2013-04-01 14:58:34 | Liczba SOGów: 0
  • dziwne plamy na ciele, wodnista kupa

    mam problem z układem pokarmowym, albo mam wodnisty bardzo kał albo całkiem twardy, a na ciele mam takie dziwne plamki czerwone, wyglądają jakby po oparzeniu i mam je w kilku miejscach ale na prawej ręce tylko

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 987 | Data: 2011-03-03 07:39:30 | Liczba SOGów: 0
  • Mrowienie na ciele po wypiciu BCAA.

    witam. kupiłem 3 dni temu stamina booster activ lab bcaa. zauważyłem że po wypiciu 10g z 250ml wody mam na ciele tak jakby mrowienie. piszę tutaj bo chce się dowiedzieć czy tak powinno być czy coś złego się dzieje... proszę o odpowiedź. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 979 | Data: 2013-06-12 18:02:11 | Liczba SOGów: 1
  • Meszek na całym ciele

    gdy tak się przyjrzę na całym ciele to mam meszek klata, barki, plecy, ramiona. jest on jasny i raczej nie zanosi się na to żeby wyrosły włochy. to jest normalne czy to jakieś wahania hormonów

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 962 | Data: 2013-05-10 08:56:01 | Liczba SOGów: 0
  • chrosty na ciele

    co to może być chrosty na całym ciele z przezroczystą mazią w środku, mam to już od kilku dni i prawie mnie nie swędzi to nie jest ospa ani szkarlatyna tylko coś innego. najpierw robi się czerwone a potem wypełnia się tym czymś i robi się taka bańka

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 920 | Data: 2011-02-12 12:01:50 | Liczba SOGów: 0
  • wysypka na ciele

    mam od dwoch dni wysypke na ciele ale nie na twrzy male chrosty ale strasznie swędzą co to moze byc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 892 | Data: 2010-05-17 17:45:57 | Liczba SOGów: 0
  • bulimia a siniaki na ciele

    witam choruje na bulimie od ponad roku nic mi niewiadomo o powstawaniu zaczerwien i siniakow przy tej cgorobie a ostatnio coraz wiecej mam ich na ciele zwlaszcza na nogach i rekach niesa od stluczen pojawiaja sie sama prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 880 | Data: 2010-12-25 20:29:26 | Liczba SOGów: 0
  • PRAWDZIWA siła - trening na własnym ciele

    plan/tryb treningów. siła zdobyta na siłowni to nie jest prawdziwa siła. chcę zacząć ćwiczyć tylko na własnym ciele . ja + drążek, drabinka lub rzeczy tego typu. chcę potrafić zrobić tzw. flagę, chcę zrobić pompkę z nogami w powietrzu.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 767 | Data: 2012-10-05 23:46:01 | Liczba SOGów: 3
  • znamie na ciele

    mam fioletowe znamie na ciele .co to jest

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 614 | Data: 2010-07-23 16:40:03 | Liczba SOGów: 0
  • plamy na ciele

    podczas osłabienia organizmu wychodzą na ciele brązowe plamki z czerwoną otoczką . są to duże plamki i swędzą, towarzyszy temu czerwone podniebienie,swędzi i nie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 536 | Data: 2011-01-24 12:01:16 | Liczba SOGów: 0
  • brak owlosienia na ciele u faceta

    dlaczego brak owłosienia na ciele meszczyzny

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 501 | Data: 2013-07-09 14:41:41 | Liczba SOGów: 0
  • wysypka na ciele

    mam wysypke na ciele sa to to nawet centymetrowe plamki w ktorych zbiera sie wydzielina jak ropa. wystepuje mi to nawet na glowie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 479 | Data: 2011-03-22 09:30:39 | Liczba SOGów: 0
  • Znamiona na ciele

    ciągle przybywają mi nowe znamiona na całym ciele na solarium nie przebywam w ogóle i także nie wylęguje się na słońcu bo nie sezon. od czego mogą powstawać nowe znamiona mój organizm produkuje za dużo melatoniny

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 436 | Data: 2013-01-06 20:21:54 | Liczba SOGów: 0
  • wyprysk na całym ciele

    co to jest wyprysk na całym ciele wszy itp jajeczka mełe kuleczki na głowie cała w strupach co mam zrobić proszę o szybką radę!; nie wiem ja sama z

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 371 | Data: 2011-02-16 18:36:21 | Liczba SOGów: 0
  • Rozkład na ciele

    siema , takie szybkie pytanie :d czy w miarę czasu robienia mas i redukcji możliwa jest zmiana rozkładu tłuszczu na ciele ja sam na masie brzuch mam zalany i tu grubo :d a na przedramionach żyły wychodzą. czekam na odp .

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 317 | Data: 2015-08-28 18:20:20 | Liczba SOGów: 0
  • czerwone plamy na ciele

    dzien dobry mam taki problem pojawiaja mi sie czerwone plamy na calym ciele wyskakuja wszedzie i bardzo swedza a jak je drapie to puchna i to bardzo a nastepnie piecza i swedza az nie idzie wytrzymac moze potraficie mi pomuc

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 128 | Data: 2016-04-08 15:30:48 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}