Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: sustanon opinie

Strona 4 z 974

  • VITALMAX CFM Whey Protein Isolate 90% - opinie o produkcie

    cfm whey protein 90% vmaxa czy ktoś to testoawł. opinie o produkcie. przymierzam sie do zakupu ale to cholernie droge i nie wiadomo czy warto. sogacze porozdaje .

    Odpowiedzi: 58 | Ilość wyświetleń: 11880 | Data: 2005-03-03 09:44:30 | Liczba SOGów: 3
  • sustanon 250

    w zwiazku z licznymi podrobami zwiazanymi z brakiem omnadrenu na rynku czy warto pokusic sie o zakupienia sustanonu mam wieksza pewnos o oryginalnosci tego leku niz omy testex zamiast prolongatum sustanon zamiast omki ralf

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 5595 | Data: 2002-01-19 10:50:38 | Liczba SOGów: 2
  • Wasze opinie na temat Jabłczanu Kreatyny cm3

    witam, chciałbym się dowiedzieć od kogoś kto stosował tą odżywkę: jakie są efekty, wasze własne opinie na temat tej odżywki i czy warto inwetsować w w/w towar

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 11707 | Data: 2007-12-12 19:40:07 | Liczba SOGów: 0
  • Sustanon 250 -Pakistan

    zero retencji. macham z kumplem ,bilismy co 5 dzien i jego robi identycznie wiec to raczej towar. pytanie czy sustanon jest podrabiany propem zmieniony przez aldon w dniu 2008 03 12 02:17:04 zmieniony przez aldon w dniu 2008 03

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 5427 | Data: 2008-03-12 02:15:37 | Liczba SOGów: 1
  • Połączenie: Sustanon+Deca Durabolin+Metanabol

    witam, planuję kolejny cykl po nowym roku okolice stycznia bazujący na sustanonie, metanabolu i dece. jest trochę postów na temat takiego połączenia, ale jakoś nie znalazłem wyczerpujących

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2992 | Data: 2008-12-07 23:44:47 | Liczba SOGów: 1
  • Deca+Sustanon, Deca+Meta czy Deca+Winko

    mam pytanie z jakim sterydem najlepiej laczyc dece zastanawiam sie nad cyklemn deca + meta moze deca + sustanon albo deca + winstrol. ktory z tych cyklow jest najlepszy niech masa bedzie z wami!!!

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 5384 | Data: 2003-11-22 21:19:58 | Liczba SOGów: 0
  • Sustanon 250 - Turecka Apteka

    2009/20090602232903 sustanon 250 turecka apteka eczane pharmacy

    Odpowiedzi: 30 | Ilość wyświetleń: 5287 | Data: 2009-06-02 23:29:03 | Liczba SOGów: 1
  • Sustanon + Winstrol - cykl do ocenki

    przerwać cykl do winstrolu jakaś osłonka jaką poradzicie + cynk + dieta cykl jest ok 1 wszystkie opinie są mile widziane 1

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2803 | Data: 2008-04-15 00:21:39 | Liczba SOGów: 0
  • cykl ?? wasze opinie

    węglowodanów : 1,5 ilość spożywanych tłuszczów : 2,6 opis przebytych cykli sterydowych : glownie byly sustanon tesc, winko ostatni okolo 8mies temu propinat + winko tab trening : 4razy w tyg + aeroby w dni bez treningu 4km bieg

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 349 | Data: 2010-03-17 14:21:47 | Liczba SOGów: 0
  • Proszę o opinie mojego cyklu i ewentualne uwagi...

    przemyślane i dobrane... methaxen androxen 1 6 30mg testosterone enanthate galeika 250mg/ml 1 10 250mg e7d sustanon organon pakistan 250mg/ml 1 5 250mg e7d 6 10 500mg e7d nandrolone decanoate unigen 250mg/ml 1 10 250mg e7d trenbolone acetate

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 344 | Data: 2011-12-07 13:37:39 | Liczba SOGów: 1
  • Wasze opinie o SCITEC Creatine 100% Pure 500g

    witam. chciał bym usłyszeć wasze opinie o kreatynie firmy scitec creatine 100% pure 500g . zamierzam kupić tą kreatyne. jest to moja pierwsza kreatyna.

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 11305 | Data: 2012-05-17 21:25:28 | Liczba SOGów: 0
  • Sustanon Organon Pakistan do sprawdzenia ;)

    2009/20090926133544 witam zakupilem wczoraj troche 17 susty pakistanskiej i prosil bym was o opinie real czy fake. dodam ze siedze wlasne na wyspach i zakupilem ja od pakola 43 wrzucam pare fotek.

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 2693 | Data: 2009-09-26 13:35:44 | Liczba SOGów: 0
  • Enanthate Iran albo Sustanon 250-(Organon, Egipt) WARTO?

    zbytnio chwalone postanowiłem zainwestować w coś innego. chodzi mi główni o testosteron. enanthate iran albo sustanon 250 organon, egipt , są to środki godne uwagi mam superke z ec i mete scenbech, potrzebuje jakąś baze testosteronową.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 4860 | Data: 2006-07-27 20:54:30 | Liczba SOGów: 4
  • czy oliwki tucza ? sprzeczne opinie ;/

    witam. probowalem znalesc odpowiedz na pytanie czy zielone oliwki jak i czarne tucza, jednak opinie byly sprzeczne wiec pytam sie tutaj was. uwielbiam zajadac sie oliwkami zielonymi, jednak nie jestem pewien czy

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 10960 | Data: 2009-01-16 18:53:51 | Liczba SOGów: 1
  • Sustanon 250 czy można solo - pytanie

    czy są przeciw wskazania do zrobienia cyklu na samej suscie sustanon 250 + dobrej diecie + nolvie

    Odpowiedzi: 45 | Ilość wyświetleń: 4740 | Data: 2007-03-14 00:01:11 | Liczba SOGów: 2
  • sustanon 3*1 ml pakistan prawdziwy czy wal

    2008/20080708145308 dziw przysla paczka i jestem ciekawy czy to walek czy dobra susta prosze o opinie

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 2201 | Data: 2008-07-08 14:53:08 | Liczba SOGów: 0
  • deca+sustanon

    co myslicie o tym polaczeniu 1 8 e7d deca 2ml/200mg 5 8 e7d sustanon 250 1ml/250mg odblok 28tab tamoxifen 10mg 3 tygodnie po ostatnim strzale chodzi mi o to czy bedzie ok jezeli wlacze sustanon w 5 tygodniu i pociagne do 8 co o tym myslicie

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 2398 | Data: 2008-07-06 21:28:06 | Liczba SOGów: 2
  • OLIMP AAKG Wasze opinie

    witam , chcialbym sie dowiedziec czy ktoś to brał. jesli tak to czy byliscie zadowoleni z dzialania tego produktu. aha i czy odczuwaliscie wieksza pompe . prosze o opinie pozdrawiam

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 10784 | Data: 2007-08-02 15:10:30 | Liczba SOGów: 2
  • 20 winstrol depot 50mg/1ml 5 sustanol 250mg/1ml efedryna i clen wasze opinie??

    siemanko: przed cyklem zaczalem brac efedryne po ok. 30 tabletkach zaczalem brac winko i sustanon .. skonczylem wlasnie 100 tabletek efedryny i zmienilem na clenbuterol i caly czas jestem w trakcie cyklu...

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2020 | Data: 2008-04-21 12:18:13 | Liczba SOGów: 1
  • Scitec Big Bang - Opinie

    tak jak w temacie, czy brał ktoś ów suplement interesuja mnie opinie ludzi, ktorzy go brali. ostatni booster przedtreningowy jaki bralem to mesomorph, wiec zastanawiam się czy klepnie mnie on równie mocno. 3

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 10544 | Data: 2010-08-09 14:34:48 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}