SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

superserie brzucha

  • [BLOG] RafalRRRR / Dalsza redukcja IF+CN

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Całą noc miałem mega bóle brzucha. Nie mam pojęcia skąd to. Musiałem wstawać do kibla 4 razy. Wstawałem z bólu, mega twardy brzuch napęczniały. Ból po prawej stronie, między pępkiem a kością biodrową. Na tej wysokości mniej wiecej. Cholera wie. Rzadko tak mam. Zjadłem wczoraj dużo różnych rzeczy i wypiłem pare browarów (4 chyba) no i nie wiem z cz

    Odpowiedzi: 890 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-16 21:03:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] RafalRRRR / Dalsza redukcja IF+CN

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    os 4 x 10 - 12; 60s przerwy; D1. Wyciskanie sztangi wąsko 4 x 10 - 12; 3s w dół, 3s w górę D2. Uginanie ramion ze sztangą wzdłuż ciała 4 x 10 - 12; 60s przerwy; Dwie serie, 2 superserie. W ćwiczeniu B zapomniałem o półtoraku. Pierwszy raz to robiłem. W WL się gubiłem czasem. Dodatkowo zmieniłem uchwyt na szerszy niż zwykle. Wydaje mi się że za wąsk

    Odpowiedzi: 890 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-05 11:33:21 Liczba szacunów: 0
  • zwiększenie siły wyciskania na ławeczce poz ze 120 na... w 4 miesiące

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    n trening to masa!! jak mówie na mnie on działa świetnie, czuje sie po nim nieźle zmęczony, czujekażdy mięsien ale na następnym treningu siły nie brakuje, łapa rośnie, siła to dokładnie nie wiem bo wiadomo: superserie rekordów się tu nie bije. Prosze o komentarz do niego, później podam trening siłowy na klate który zaczne za tydzień, już z suplami

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3060 Data: 2010-06-05 04:31:49 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    Oki doki. Wprowadziłam małe poprawki do swojego treningu. Mini zmiany w cwiczeniach, głównie zminimalizowanie przerw, superserie, plus dwa kompleksy, które tak sobie wymysliłam ale muszę przetestować jak się będzie je w praktyce robiło. W interwałach chyba postawię na 20s/40s i nieco większą ilosć (stopniowo). Po 9tygodniach subiektywnie stwerdzam

    Odpowiedzi: 3459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-09 18:14:48 Liczba szacunów: 0
  • Układanie planu treningowego - case study

    Post
    Ladies SFD

    końca. ok, dziękuje za odp. Czy możemy gdzieś wcisnąć ćwiczenie Gironda swing? Miałam je krótką chwilę w jakimś planie i polubiłam dosyć mocno, można by to połączyć w jakąś superserie z czymś? :-) Jak słyszę nazwisko Gironda to mi się robi niedobrze. To człowiek który wymyślił największą ilość wysoce ryzykownych ćwiczeń - może nie dla wszystkich

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-08 16:31:35 Liczba szacunów: 1
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A6W juz polecialo z sfd. Post zostal zamkniety jako ikonka glupoty. Za chwile to samo spotka ABS2. Miesnie brzucha rosna od treningu silowego i masowego, miesnie brzucha uwidaczniaja sie od diety. Jak szukasz pomyslu na redukcje to zapraszam do eksperyment: ostateczne poswiecenie. Juz jets blisko 100 stron opisu i konsultacji. Jak szukasz cwiczen m

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2244 Data: 2009-02-24 17:35:43 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    podchwytem do załamania mięśni. Odpoczywam 60 sekund pomiędzy seriami, za wyjątkiem ćwiczeń na brzuch gzie odpoczywam 10 sekund, a z dwóch pierwszych ćwiczeń na brzuch robię superserie sobie. Powtórzenia każde wykonuje w ten sposób że: ruch pozytywny 3 sekundy, negatywny 4 sekundy. Trenując w ten sposób trening ten wraz z rozgrzewką i wychładzanie

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9643 Data: 2009-04-07 19:56:05 Liczba szacunów: 0
  • Chodzi o plan na brzuch

    Post
    Trening w domu

    Przez 2 tyg. nie rób nic. Żadnych brzuszków, żadnych pompek, drążka. Nic. Graj w nogę i takie tam. Po dwóch tyg. zacznij ten plan który ci rozpisałem. pon. drążek- pompki 3-4 superserie( miałeś już wytłumaczone co to jest:) tu rób drążek wąskim chwytem( może być nachwyt, może podchwyt lub neutralny wzdłuż drążka) a pompki szeroko wt.wolne/ piłka no

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 6064 Data: 2010-02-28 16:04:54 Liczba szacunów: 0
  • Układanie planu treningowego - case study

    Post
    Ladies SFD

    iero wtedy wstajesz do końca. Czy możemy gdzieś wcisnąć ćwiczenie Gironda swing? Miałam je krótką chwilę w jakimś planie i polubiłam dosyć mocno, można by to połączyć w jakąś superserie z czymś? :-) Jak słyszę nazwisko Gironda to mi się robi niedobrze. To człowiek który wymyślił największą ilość wysoce ryzykownych ćwiczeń - może nie dla wszystkich

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-08 16:01:44 Liczba szacunów: 0
  • TygrRyseK/Dziennik/Poprawa sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    na dolne brzucha - na drążku unoszenie nóg jak lubisz superserie to połącz tak samo sobie inne partie na przykład: wyciskanie sztangi+ściąganie drążka wyciskanie na barki+unoszenie w przód

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-21 10:46:25 Liczba szacunów: 0
  • POMOCYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 726 Data: 2003-08-15 13:57:33 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do Oceny. Pon-Wt-Czw-Piat. Prosze o pomoc :)

    Post
    Trening dla początkujących

    y ciąg (klasyczny) 8/8/8/8 -wiosłowanie ze sztangą w opadzie 10/10/8/8 (2 serie do brzucha 2 serie do klatki - naprzemiennie) -szrugsy 10/10/8/8 PIĄTEK Barki/Biceps+Triceps (superserie) 1.Barki -wyciskanie sztangi zza głowy 10/10/8/8 -arnoldki 10/10/8 -unoszenie sztangiełek w opadzie tłowia 10/10/8 2.Biceps -unoszenie hantli chwytem młotkowym 12/1

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 829 Data: 2010-02-02 18:47:59 Liczba szacunów: 0
  • Jaki nastepny trening na mase?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    óg na poręczach/na dół brzucha/ skręty -wykonuj te ćwiczenia co drugi trening na początku albo na końcu, najpierw po dwie serie każdego, potem po trzy, a potem połączymy to w superserie. zamiast trzech treningów trenuj cztery razy w tygodniu/lepiej rozłożymy i poukładamy każdą grupę/. 1 dzień; klatka; wyciskanie sztangi na poziomej ławce 3 do 4 ser

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 2005-12-29 21:42:11 Liczba szacunów: 0
  • Co robic mam problem z masa i ramionami?Jak przypakowac w lapie (biceps triceps}

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 10055 Data: 2003-06-20 23:53:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] STEEL Endo Road To Aesthetics !

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ICEPS SUPERSERIE 1.WL 4s 15,12,12,10 + drop set 10+8+5 2. Wyciskanie hantli skos gora 4s 12x + 1 drop set 3. Wyciskanei na maszynie siedzac 4s 15x 4. Brama 4s 15x BARKI + BIC superserie 1. Unoszenie hanli bokiem siedzac 5s 18x + biceps, przyciaganie linek dolnego wyciagu 15x CARDIO 40MIN MICHA 8:30 CLENBUREXIN OMEGA 3 MULTIWITAMINA 9;00 POSILEK 80

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 4321 Data: 2016-04-25 20:53:09 Liczba szacunów: 0
  • Sevrond - OBLIgatoryjna forma na wakacje

    Post
    Trening dla początkujących

    Za bardzo wierzyłem w swoje możliwości i rzuciłem się na ciężar. Z drugiej strony takie natężenie na bicepsa tak mi go spompowało że ledwo z tego powodu zrobiłem francuza i superserie, które to uznaje za najlepsze podczas dzisiejszego treningu. Co do zamieszania z WL wąsko również się tłumaczę - zrobiłem 3 serie, po których stwierdziłem że trzyma

    Odpowiedzi: 1668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-24 22:25:46 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    DNT - 27.11 1900 kcal (B: 120g, W: 193g, T: 73g) 1. Omlet - 2 jajka, szpinak, ser pleśniowy 25g 2. racuchy z jabłkiem i kokosem + polewa z czekoladowego whey'a(15g) 25,8g/35g/10g 3,4,5 - (całość) basmati 180g, łosoś 200g, orzechy brazylijskie 15g, serek wiejski 150g Suplementy: Euthyrox, tran x2 W/O: czosnek, marchew, kalafior, szpinak Napoje: wo

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-28 17:34:22 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Drugi cykl treningowy, dla odmiany wracasz do "klasyki" Superserie i gigantserie Po kazdym treningu 20min aerobow w tempie ok 75-80% max Dzien 1. Klatka Plecy 1,2 tydzien 1. pompki w superserii sciaganie drazka gornego szeroko do klatki 3x max // 10/8/6 90sek odpoczynku 2.wyciskanie sztangielek skos superseria przyciaganie drazka do

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-22 12:53:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    rie 12,10,10,8 2) wyciskaie sztangielek na skosie do gory 4serie 12,10,8 8 3) przenoszenie hantli za głowy 2x 12pwt. 4) rozpiętki hantlami na płaskiej ławce >>2serie superserie jedna po drugiej 2x Barki tylne aktony *unoszenie ramion na boki 3x12 -to jest na boczne *unoszenie ramion na boki w opadzie 3x12 -na tylne (uwazam ze nie bedzie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 872 Data: 2009-06-04 22:50:28 Liczba szacunów: 0
  • Revan2005/DZIENNIK - OldSchool w piwnicy, Pp 99kg x5 str.72

    Post
    Trening dla początkujących

    nie takie jak trzeba" ale może zwróciłem na to uwagę bo sie bałem że nikt za mną nie stoi maly ipgrade do planu se zrob zerknij do bloga Jarot09 i obczaj "magiczna superserie skladana" Zaraz zajrzę EDIT: Zajrzałem i widzę że Jarot robi podciąganie na zmianę z pusch press, to tyczy się również mnie, czy tylko superseria która następ

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-11 19:32:20 Liczba szacunów: 0