SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

superserie brzucha

  • HST- przeczytaj zanim dasz plan do sprawdzenia.

    Post
    Trening w domu

    Ćwiczę już ok.2,5 roku więc mysle że taki plan będzie odpowiedni, stosujac superserie klatka+plecy barki+nogi biceps+triceps: KLATKA i PLECY wyciskanie na płaskiej+podciąganie szeroko na drążku <3serie> wyciskanie sztangielek na skosie w góre+wyciąg dolny do brzucha <2 serie> BARKI i NOGI wyciskanie z klatki+wyciskanie na maszynie <3

    Odpowiedzi: 702 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-01 11:54:55 Liczba szacunów: 0
  • kamil2121/ nowy cykl wrzesien-czerwiec

    Post
    Trening dla początkujących

    6 powt z 90% CM 115kg + waga gryfu ok 7.5kg czasami niebedzie to dokladny procent CM poniewaz nie posiadam odpowiedniej ilosci obciazen poniedzialek : superserie biceps + triceps: 1 unoszenie sztangi stojac + waskie wyciskanie sztangi w poziomie 4s 2 unoszenie sztangi styl mlotkowy + francuskie wyciskanie lezac taki sam gry

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1564 Data: 2008-10-12 16:17:44 Liczba szacunów: 0
  • ACT zakończone, i co dalej ? :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a ławce poziomej 5.Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki Nogi (przerwy 30 sekund) 1.Prostowanie nóg w siadzie (4x15) 2.Uginanie nóg w leżeniu (4x15) 3.Łydki (superserie) Spięcia na palcach w staniu (4x max) Spięcia na palcach w siadzie (4x max) Brzuch(superserie) skłony w leżeniu głową w dół (4 x max) Unoszenie nóg w podporze (4x m

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2421 Data: 2003-06-18 00:37:34 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK skl15 - "We were born to be the best" / vol. 2

    Post
    Trening w domu

    nie, to nie są superserie - najpierw 3 serie tego, potem 3 serie tego (chyba, że źle zrozumiałem). Nie wiem, co to za skrót MDS, do EU2 jest taki mod Modern Day Scenario, ale to chyba nie to chodzi mi o to cos tam pisalo przysiady + rdl (?) MDS to 3 superserie jednego cwiczenia np wioslowanie sztanga wioslowanie nadchwyt do klatki 10 pow odrazu la

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-25 14:29:09 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ### DZIEŃ 12/91 - 16 marzec ### Piątek. Rano uczelnia, trening popołudniu. Miałem mega mało czasu i połączyłem 4 ćwiczenia w 2 superserie i jakoś udało się jeszcze te 15 minut cardio chociaż zrobić. Późnym popołudniem szkolenie, bo zapisałem się na kurs z zakresu Programowania Obrabiarek CNC. Jak się znajdzie robotę to dobre pieniądze są z tego, wi

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-20 00:06:53 Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Blog/Patrz mi w oczy .urwa nigdy się nie poddam

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ---- Dzień: piątek Rodzaj treningu: siłowy -przysiady s.r. 3X10powX40kg s.w. 6X 15pow.X50kg -MC s.r. 2X10powX40kg s.w. 6X15pow.X50kg + Barki: -wyciskanie sztangielek stojąc (superserie) s.w. 4X15pow.X9kg 3X22 spięcia brzucha Czas: 40min. Średnie tętno: ------ Kalorie: ------ Uwagi,odczucia odnośnie treningu:ćwiczyło się bardzo ok Dieta: trzymana

    Odpowiedzi: 316 Ilość wyświetleń: 18987 Data: 2011-04-04 21:24:33 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ składamy podania/zgłoszenia do weryfikacji!

    Post
    Odżywki i suplementy

    e Czwartek - Nogi + Łydki 1. Przysiady ze sztangą 4 serie 2. Martwy ciąg na prostych nogach 4 serie 3. Wyciskanie na suwnicy 4 serie 4. Uginanie + prostowanie na maszynie 4 superserie 5. Maszyna stojąc albo siedziąc (łydki) 5 serii Piątek - Biceps + Triceps 1. Uginanie młotkowe sztangielek + pompki na poręczach - 4 superserie 2. Uginanie sztangi

    Odpowiedzi: 539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-05 18:51:36 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    s takiego, przynajmniej poczuje uda zewnetrzne: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4ae2bcf98a83452c91ac4c2778ee31a3.jpg - Zapomnialam o tym: - w tygodniach 3,4 ćwiczenia z par łączymy w superserie: 4 (superserie) x 10-12 powtórzeń 60sek przerwy }:-( Zaczne od nastepnego treningu MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9f66e16632084c1891b235ec5dfcb610.png Zmieniony pr

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-03 19:36:02 Liczba szacunów: 0
  • corleone / DZIENNIK / redukcja-->masa / na przekór przeciwnościom

    Post
    Trening dla początkujących

    ~~~Dzień 20~~~ W końcu przyszedł dziś czas na trening 'czwartkowy' - A2. Znów była MOC! Trening wyszedł wręcz świetnie. ~Trening A2~ I. Klatka+plecy (superserie) -SS.1 wycisk hantli skos 5-8powt. 40x8 50x8 60x8 65x8 75x7 80x6 - był zapas 1 powt. 82,5kg x5 82,5kg x4+1 --> + 5kg w rozgrzewkowych --> + 2,5kg w głównych seriach + wiosło sztangą

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 14658 Data: 2009-07-26 00:18:22 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    owt. - unoszenie sztangielek bokiem w górę 3 serie 6-8powt. - unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 serie 6-8powt. - sztrugsy ze sztangą 3 serie 6-8 powt. Brzuch: stosuje superserie, wykonując po jednej serii, każdego ćwiczenia, i po wykonaniu 1 superserii odpoczywam 1,5-2minut. - podciąganie kolan do klatki leżąc 3 serie 20-30powt. - spięcia

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-15 22:31:17 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ze sztangą 5 serie 12/10/8/5-6/5-6powt. Łydki: - wspięcia na palce ze sztangą, do wykonania 100powt. - wspięcia na palce bez obciążenie 1-2 serie po 100powt. Brzuch: stosuje superserie, wykonując po jednej serii, każdego ćwiczenia, i po wykonaniu 1 superserii odpoczywam 1,5-2minut. - podciąganie kolan do klatki leżąc 3 serie max powtórzeń - spięc

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-10-19 17:24:34 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    anie sztangielki oburącz zza głowy siedząc 12 x - 10/10/10 - pozostałam przy 10kg, bo 12 jakoś mnie przeraziło, a w sumie dobrze, te 10kg czuję. 10 też nie jest źle jak na superserie. Nie ma co szaleć w takim układzie serii z ciężarem. 12 x - 10/10/10 - na drugi dzień miałam zakwasy na trickach 12 x - 10/10 10 x - 10/10 8 x - 6/8 - za lekko 4. W

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-27 08:15:14 Liczba szacunów: 0
  • LUDZIE POMOCY MUSZE ZRZUCIC BRZUCH

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ważają to ćwiczenie za bezwartościowe, Charles się z tym nie zgadza. &#8222;Skręty z drążkiem dają mi mocne, w należytym stanie mięśnie skośne brzucha i lubię je tączyć w superserie ze spięciami w skosie - uważa Charles. Natychmiast po skończeniu serii spięć, chwytam drążek i wykonuję 25 powtórzeń skrętów na każdą stronę lutowia. Starajcie się

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-10 17:26:51 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    14kg 8x 14kg 7+1px 14kg 5+1px 14kg 10x 14kg 10x14kg 9+1px 14kg 9+1px 14kg 8+2px 14kg 10x 14kg 9+1px14kg 8+2px 14kg 8+2px 14kg 6+2px 12kg 7. Wzmacnianie rotatorów 3x15-30 superserie w obu kierunkach - góra dół 27/30x 1,25kg 25x 1,25kg 23/20x 1,25kg 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 12/20x 2kg 11/16x 2kg 10/16x 2kg 20/25x1,25kg 18/22x1,25kg 16x1,25kg

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-02 23:40:10 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    tangielek bokiem w górę 3 serie 6-8powt. - unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 serie 6-8powt. - sPodciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 serie 6-8 powt. Brzuch: stosuje superserie, wykonując po jednej serii, każdego ćwiczenia, i po wykonaniu 1 superserii odpoczywam 1,5-2minut. - podciąganie kolan do klatki leżąc 3 serie 20-30powt. - spięcia

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-15 23:26:30 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ztangi sprzed głowy 4 serie 12/10/8/8powt. - unoszenie sztangielek bokiem w górę 4 serie 8-10powt. - unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4 serie 8-10powt. Brzuch: stosuje superserie, wykonując po jednej serii, każdego ćwiczenia, i po wykonaniu 1 superserii odpoczywam 1,5-2minut. - podciąganie kolan do klatki leżąc 3 serie max powtórzeń (ok. 30

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-27 00:54:36 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    - unoszenie sztangielek bokiem w górę 4 serie 8-10powt. - unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4 serie 8-10powt. - sztrugsy ze sztangą 4 serie 8-10powt. Brzuch: stosuje superserie, wykonując po jednej serii, każdego ćwiczenia, i po wykonaniu 1 superserii odpoczywam 1,5-2minut. - podciąganie kolan do klatki leżąc 3 serie max powtórzeń (ok. 30

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-08-02 00:54:05 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    owt. - unoszenie sztangielek bokiem w górę 3 serie 6-8powt. - unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 serie 6-8powt. - sztrugsy ze sztangą 3 serie 6-8 powt. Brzuch: stosuje superserie, wykonując po jednej serii, każdego ćwiczenia, i po wykonaniu 1 superserii odpoczywam 1,5-2minut. - podciąganie kolan do klatki leżąc 3 serie 20-30powt. - spięcia

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-08-30 23:17:16 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Bartwal

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 33 - rest Cały dzień laby, praktycznie nie ruszałem się z domu ^^ Czasami czegoś takiego mi potrzeba :) Suple: Rano - 12.5ml tranu (2.5g EPA/DHA), 5g Beta-Alaniny Dzień 34 - rest Niecałe 8km wolnego biegania, super humor i powrót od rodziców do Wrocka :) Nie ma co dużo gadać. Suple: Rano - 12.5ml tranu (2.5g EPA/DHA), 5g Beta-Alaniny Dzień 35

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 12601 Data: 2015-01-12 12:04:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    0 kg, 42,5 kg, 45 kg superseria: Prostowanie przedramion ze sztangielkami w opadzie tułowia 3 x 16,16,12 7 kg, 8 kg, 9 kg Prostowanie przedramion z drążkiem wyciągu górnego 3 superserie x 16, 16, 12 20 kg, 22,5 kg, 25 kg Przedramie superseria: 1) Zginanie grzbietowe nadgarstków w oparciu o ławkę 4 x 12 20 kg Zginanie dłoniowe nadgarstków w oparciu

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-01 13:40:08 Liczba szacunów: 0