SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

superserie brzucha

  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA III str.79 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    amion ze sztangielkami w oparciu o kolano Tylko że trzeba by było go troche zmodyfikowac (przynajmniej wg mnie ) na taki który bedzie zawierac przed wszystkim serie łączone i superserie, druga sprawa - martwe ciagi, jest dla mnie bardzo wazne cwiczenie i musze je jakos do tego planu upchnac. i jeszcze jedno, wg zalozen w tygodniu bede poswiecal int

    Odpowiedzi: 1559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-30 21:35:43 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    ostatnie cwiczenie. przedramie - w dniu ramion. Jesli czytasz uwaznie faq, to wiesz ze dobry trening bicepsu zawiera w sobie nachwyt i mlotek. To oznacza ze musisz dodac 1, 2 superserie i przedramie zaliczone. lydki - mozesz spokojnie z poczatku robic w domu, nim zaadaptujesz sie do ostrych treningow nog. Wspiecia jednonoz na jakiejs podkladce z ci

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-10 15:10:21 Liczba szacunów: 0
  • 15kg w 4 miesiace ?

    Post
    Dietetyka sportowa

    zmeczenia] A) B) zamiana kolejnościa ćwiczeń co 2 tygodnie Superserie • Przenoszenie sztangielki zaa głowę leżąc na ławce poziomej • Rozpiętki odwrotne 3 superserie po 15 powtórzeń w każdym ćwiczeniu Mięśnie brzcha • Skrety towia 2 serie po 15 • Spięcia brzucha 2 serie po 20 Wtorek Mięśnie ud • Pr

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 5890 Data: 2011-02-22 13:59:56 Liczba szacunów: 0
  • METODYKA TRENINGU : PROGRESJA A STRES

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    s + biceps: Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem od połowy w górę na ławce poziomej: wg rozpiski OK + Uginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc: wg rozpiski -2 powtórzenia (superserie) SPROBOJ SIEDZAC http://www.sfd.pl/temat304350/ Francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc: 3x 12 + Uginanie młotkowe ze sztangielkami siedząc: 3x 12 (superserie)

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-14 20:06:33 Liczba szacunów: 0
  • METODYKA TRENINGU : PROGRESJA A STRES

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eps + biceps: Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem od połowy w górę na ławce poziomej: wg rozpiski + Uginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc: wg rozpiski -2 powtórzenia (superserie) Francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc: 3x 12 + Uginanie młotkowe ze sztangielkami siedząc: 3x 12 (superserie) Brzuch: Unoszenie kolan o klatki wisząc na drą

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-12 19:36:28 Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE "PORADNIK" CIĄGLE UZUPEŁNIAM :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    y posilek ... Moj trening: KLATKA i Barki 1.wyciskanie na maszynie lezac 3x12 2.rozpietki na lawce poziomej 3x15 3.rozpietki na lawce dodatniej 3x10(wiekszym) + 10(mniejszym) superserie 4.Brama 4x15 1.unoszenie sztangielek przodem stojac 3x15 2.unoszenie sztangielek bokiem naprzemiennie siedzac 3x15 3.unoszenie sztangielek bokiem w opadzie (na law

    Odpowiedzi: 442 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-02 23:49:27 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ożonego planu. Ale będę się kierował pewnymi zasadami. Napewno nie będę pchał jak najwięcej ciężaru na sztangę, nie będę się skupiał tylko na złożonych ćwiczeniach. Zastosuję superserie, może przeplatanie serii na różne grupy. Nie będę schodził poniżej 10-ciu powtórzeń. Skupie się na treningu brzucha. Co do aero i hiit, to jeszcze musze doczytać co

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-09 22:38:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na rzeźbę do poprawy!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PLAN TRENINGOWY NA GĘSTOŚĆ MIĘŚNI I dzień A) Trening mięśni nóg i mięśni pośladkowych (1+2, 3+4 ? superserie) 1. Przysiady ze sztangą na barkach (5*15 ? 1<2<3=4=5) 2. Uginanie nóg w leżeniu (4*15) 3. Prostowanie nóg w siadzie (4*15) 4. Uginanie stojąc (4*15) B) Trening mięśni podudzi ? łydek i piszczeli (4+5 ? serie łączone) 5. Wspięcia na pa

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 10636 Data: 2003-06-08 01:24:24 Liczba szacunów: 0
  • Xzaar77 DT - droga do Paris Marathon i 1/2 Ironman Gdynia 2014

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    m do treningu, i tak mi shot dopalil, ze znow jak na wojne szedlem. W wyniku tego robilem minimalne przerwy miedzy seriami, co zemscilo sie na mnie oczywiscie :) Po kolei: 1. superserie wyciskanie stojac i podciaganie na drazku. Wyciskanie 5x 40, 60, 70 i 77,5kg. Dolozylem 2,5kg i za tydzien znow doloze, dam rade. Z kolei podciaganie 5x CC, CC+10,

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-27 20:14:49 Liczba szacunów: 0
  • Lejdi Bi redukcja (175 cm/ 68 kg)

    Post
    Ladies SFD

    hej, dzień poszedł zgodnie z planem, do diety dorzuciłam banana i zjadalm więcej tatara, w sumie wyszło mi ok 2000 kcal, B 155 W 150 T 80 trening wg planu znalezionego na innej stronie ale myślę, że jest ok. ( dziś był trening A, wklejam obydwa ) Trening A Superseria 1: Przysiad ze sztangą na plecach lub sztangielkami trzymanymi na wysokości bar

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 13196 Data: 2012-12-14 19:37:25 Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by StaRa_EkiPa pods.str 21

    Post
    Odżywki i suplementy

    edząc: 20kg x 6powt. (samym krążkiem to robiłem) 12,5kg (sztangielka) x 10powt. + pompki w podporze tyłem 1 x max :) 6. Mięśnie brzucha: spięcia leżąc na podłodze + unoszenie zgiętych nóg w kolanach do brzucha w zwisie na drążku - 2 superserie x max powtórzeń. To tyle, jestem bardzo zadowolony po treningu O dziwo, ramie napuchło o równiutki 1cm

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-04-11 22:49:58 Liczba szacunów: 0
  • Konkretny plan do oceny prosze o pomoc znawców

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ii), w których skupisz się na technice ruchu i szczytowym napięciu mięśni. W tych ostatnich Ćwiczeniach Milos gęsto korzysta z zaawansowanych technik treningowych, takich jak superserie, serie z wywoływaniem palenia wewnątrzmięśniowego, czy serie ze zmniejszanym obciążeniem, aby w ten sposób wywołać szok w organizmie i spowodować rozrost tkanki mię

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 4937 Data: 2008-08-07 00:41:11 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiedź na twoje pytania dla wszystkich, zwlaszcza nowicjuszy, wszystko tu jest!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    52* A teraz rola witamin, ich zastosowanie... Witaminy należą do związków organicznycg niezbednych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, którycj ustrój nie jest w stanie sam wytwarzać. Z tego powodu misza być dostarczone w odpowiednich ilościach w pożywieniu, a w przypadku sportowców niezbędna jest dodatkowa suplementacja wybranych w

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-18 12:44:05 Liczba szacunów: 1
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Witam kivlov nie przestawaj cwiczyc brzucha, jedynie zmniejsz intensywnosc. Trening brzucha min. dobrze wplywa na funkcjonowanie ukladu pokarmowego... Strangeman nie oczekuj cudow po b12 to tylko zwykla witamina... wspomaga apetyt i jakies przemiany metaboliczne, niewarto sie kłuć tym Widze ze gadka raczej sie nie klei to wrzuce moj zmodyfikowany

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-17 16:42:36 Liczba szacunów: 0
  • CYKL NA MASE I SILE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dużą różnorodnością ćwiczeń(dodajemy więcej ćwiczeń izolowanych, jak np. rozpiętki w leżeniu, krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych).Można stosować superserie, serie łączone, serie potrójne, gigantserie(powyżej 3 ćwiczeń na tę samą grupę wykonywanych w minimalnych odstępach)-oczywiście w miarę zaawansowania ćwiczącego. Na

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2043 Data: 2006-08-24 19:47:13 Liczba szacunów: 0
  • kamil2121/ nowy cykl wrzesien-czerwiec

    Post
    Trening dla początkujących

    nowy trening z priorytetem na ramiona ,tez bede robil progresje z treningu na trening, tylko teraz zaczynam od 12 powt i schodze do 6 poniedzialek : superserie biceps + triceps: 1 unoszenie sztangi stojac lamany gryf + waskie wyciskanie sztangi w poziomie 3s 2 unoszenie sztangi styl mlotkowy + francuskie wyciskanie lezac taki sam gryf 3s 3 unoszn

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1564 Data: 2008-10-27 17:22:40 Liczba szacunów: 0
  • Utrata tłuszczu - demitologizujemy aeroby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    obry, i co mam zmienic Pozdro i z góry dzieki. DEFINICJA MIESNIA !!! Dieta - duzo białka, zmniejszone wegle i minimalnie tluszcze Cwiczenia siłowe bardzo intensywne (głównie superserie z duzymi ciezarami)) z kródkimi przerwami (pomiedzy superseriami i cwiczeniami 1,5min a seriami 40sec) Przed treningiem siłowym rozgrzewka +4-5minut na orbiterku *P

    Odpowiedzi: 561 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-08 14:17:05 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam. Jacku, czy pomógłbyś mi w zmodyfikowaniu planu, zresztą Twojego autorstwa, tak aby priorytetem w tym planie był TRICEPS ? Nie wiem zupełnie jak się do tego zabrać, czy zmniejszyć intensywność ćwiczeń na inne partie, a dołożyć na trójgłowy, czy może zostawić bez zmian, a podokładać ćwiczeń na tą partię ? Liczę na Twoją pomoc. Trening: 1 DZIE

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-27 14:09:40 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jakiś czas temu napisałem o pomoc w zmodyfikowaniu planu, zrezygnowałem jednak z priorytetu na triceps i chciałbym spróbować planu, który chciałem pozmieniać. Prosiłbym Cię Jacku abyś udzielił mi odp na moje pytania. Trening: 1 DZIEŃ Klatka -wyciskanie w skosie w gore,sztangielki, kat nachylenia 35stopni 20,12,8,6+redukcja 6-8 -wyciskanie w skosie

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-04 17:21:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe, rzeźbe i wytrzymałość...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Cześć A więc: 1.Ćwicze systematycznie już od dokładnie 2 lat, starałem sie chodzić najmniej 3 razy w tygodniu (w zależności od planu) 2.Aktualnie już od kilku tygodni ćwicze ten plan: Poniedziałek I)Wyciskanie w leżeniu 3 serie 9 powtórzeń II)Rozpiętki na skośnej ławce 3 serie 9 powtórzeń III)Wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3456 Data: 2003-07-12 12:25:17 Liczba szacunów: 0