SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

superserie brzucha

  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Alojz07 Poniedziałek: Plecy: Biceps, Plecy: PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU W SZEROKIM NACHWYCIE 4x10 PODCIĄGANIE SZTANGI DO brzucha podchwytem W OPADZIE 4x 10 - 8 - 8 - 6 W LEŻENIU NA ŁAWCE UNOSZENIE CIAŁA Z CIĘŻARKIEM 4X10 Biceps: UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ ŁAMANĄ STOJĄC 4x 10 - 8 - 6 - 6 UGINANIE RAMION W PODPORZE O KOLANO 4x 8 - 8 - 6 - 6 Przed

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-25 00:35:56 Liczba szacunów: 0
  • Anitan222/Dziennik-Najpierw redukcja...

    Post
    Trening dla początkujących

    e powtórzeń, jaka przerwa między nimi i z jakim ciężarem? Po obwodach będę robić aero 30 min. A po klatce i nogach (pon, czw) mam robić HIIT, czy interwały? Zostaje środa wolne, sobota i niedziela. W sobotę mogłabym robić np. HIIT + brzuch, czy aero przez np45 min? Te A1 A2 to superserie? Rampa. Jak rozkładać ciężar? Wiem, że strasznie dużo pytań.

    Odpowiedzi: 569 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-17 18:44:37 Liczba szacunów: 0
  • Julita23/Dziennik-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    i co Olimp. .............................................................. A dzisiejszy trening poprostu mnie wykończył..Zaczęłam 3 tydzień i połączyłam cwiczenia tym razem w superserie po 12 powtórzeń.Po siłowych już byłam mokra, a po aerobach nie mogłam ugiąc nóg w kolanach-sztywne i twarde jak u trupa 1. wioslowanie sztangielka w opadzie 3x9kg

    Odpowiedzi: 322 Ilość wyświetleń: 17956 Data: 2008-09-12 21:34:27 Liczba szacunów: 0
  • Jak mam sobie ulozyc trening na sile??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 4107 Data: 2003-07-01 15:05:29 Liczba szacunów: 0
  • jak ułożyć sobie plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1494 Data: 2003-08-19 12:53:41 Liczba szacunów: 0
  • trening na sile

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2750 Data: 2003-08-03 13:25:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    poniedziałek 21 lipca, dzień treningowy TRENING Nóg ciężko, barków, trica lekko, brzucha: 1. Przysiady tylne: 10x50kg/ 8x60kg/ 6x65kg x 4 serie/ 12x50kg 10x50kg/ 8x60kg/ 6x65kg x 4 serie/ 14x50kg 10x50kg/ 8x65kg/ 6x70kg x 4 serie/ 16x50kg 10x50kg/ 8x70kg/ 6x75kg x 4 serie/ 20x55kg 10x50kg/ 8x70kg/ 6x77,5kg x 4 serie/ 22x55kg 10x60kg/ 8x75kg/ 6

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-23 16:03:31 Liczba szacunów: 0
  • Rodzinka na masie - Ania B. i RedAlert

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj był tylko poranny spacer 35 min. Wczorajszy trening - Plecy, bicepsy, brzuch 1. Ściąganie do klatki szerokim chwytem (3 serie, w ostatniej podwójny dropset oraz kilka powtórzeń wymuszonych) 2. Ściąganie do klatki wąsko chwyt neutralny (3 serie 15/12/10 ) 3. Wiosłowanie sztangielką (3 serie/42 kg) 4. Seria łączona ściąganie drążka wy

    Odpowiedzi: 2742 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-02 20:52:19 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o napisanie treningu na siłe i rzeźbe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 2003-06-27 11:21:54 Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie Brzucha ; /

    Post
    Trening w domu

    Wojti, mi sie włos na głowie jezy jak widzę co ty mu polecasz. Superserie do załamania miesniowego? Spalacze? Aerobiczna 6 Weidera? Spalacze bez odpowednij diety i w młodym wieku to złoo. Zaleca sie stoswanei spalaczy powyżej 18-21 roku życia i po wizycie u lekarza, czy nie ma problemów z sercem, nadciśnieniem itp. Chyba że masz zamiar polecić mu l

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 2011-07-16 16:25:27 Liczba szacunów: 0
  • Połączenie grup .?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 2004-11-14 14:52:57 Liczba szacunów: 0
  • koorasy - totalna przemiana - pods. masy s. 54

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan jest taki. Dodajemy białka, tniemy węgle: B 220 T 110 WW 220dnt/270dt Taki myk na dwa tygodnie, dowalasz dodatkowo aeroby 5 razy w tygodniu - 20 minut po każdym siłowym i dodatkowo w dwa inne dni po 30 minut i gubisz tą oponę, która Ci się przybłąkała przez te ostatnie dwa tygodnie. Po tych dwóch tygodniach, jeżeli się przyłożysz to nie ma ba

    Odpowiedzi: 825 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-07 13:53:51 Liczba szacunów: 0
  • trening typowo pod redukcje

    Post
    Trening dla początkujących

    Superserie, serie łączone i gigant serie - wariantów masz wiele. Zrób tak, aby cały Twój trening był jedną superserią. Trening zaczynaj od klatki i zamiast odpoczywać rób w tym czasie plecy polecam tutaj drążek, martwy ciąg oraz przyciąganie sztangi w opadzie tułowia. Później barki - tutaj polecałbym wyciskanie sztangi zza głowy 3 serie progresja 1

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2010-11-25 15:42:29 Liczba szacunów: 0
  • REGENERACJA!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2003-08-18 22:34:52 Liczba szacunów: 0
  • plan potrzebny MICHAIL!!!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie, bardzo intensywne(przerwy pomiędzy seriami zmniejszamy do 60-90 sekund) z dużą różnorodnością ćwiczeń (w podobnej ilości ćwiczenia podstawowe i izolowane). Można stosować superserie oraz serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach). Operujemy na obciążeniach w granicach 60-80% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1195 Data: 2003-07-05 22:58:24 Liczba szacunów: 0
  • [blog] Koniu tak trenują najwięksi - podsumowanie str53.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień szósty - dzień 1 Ostatni tydzień na kreatynie. Potem wreszcie wejdę na spalacze Jem dziś trochę inaczej niż zazwyczaj - zrezygnowałem z gaiera przed i po, zamiast tego 2h przed zjadłem ryż z białkiem i kurą, zaraz po ryż + wpc, a godzinę później normalny posiłek białkowo - tłuszczowy, zaraz twaróg. Trening też trochę zmodyfikowałem, przez

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-11 22:09:49 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o przerwe?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2089 Data: 2003-08-01 21:53:25 Liczba szacunów: 0
  • jak cw

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1331 Data: 2004-11-12 00:14:55 Liczba szacunów: 0
  • TEST - XP+XPe czyli powrót do ludzi by Lied

    Post
    Odżywki i suplementy

    CZWARTEK - Przód nóg, Barki, Łydki Przysiady ze sztangą - 40x10, 50x10, 60x10, 65x10, 70x8 - w sumie to i pewnie bym na tej 70 pociągnął 10, ale akurat byłem sam na siłowni a nie chciałem z tym usiąść bo już nogi ciężkie były ale i tak w serii 10powt (+5kg) Prostowanie nóg na wyciągu - na spokojnie na 3-ojce jak zawsze;] Wyciskanie sztangi stojąc -

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 11425 Data: 2008-11-06 18:54:45 Liczba szacunów: 0
  • pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 2003-08-01 21:52:19 Liczba szacunów: 0