Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: strzelanie w krzyzu

Strona 6 z 20

  • kontuzja barku?

    czy powinienem się przejsc do lekarza skoro przechodzi i ból nie jest juz tak intensywny nadal wystepuje tzw. strzelanie ile czasu po tym jak ustąpi ból i strzelanie mógłbym wrócic do siłowni za pomoc daje sog i

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 605 | Data: 2010-12-10 16:04:14 | Liczba SOGów: 1
  • Jarro6 - Dziennik / Domator FWB + Technika piłkarska

    10 serii bieg wahadłowy 10 serii bieg po kopercie ze zmianą tempa przyjmowanie piłki 10 minut strzelanie na pustą bramkę z różnych odległości 10 minut strzelanie do celu 10 minut zwodzenie 10 minut rzucanie piłki lekarskiej

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 567 | Data: 2011-05-01 21:05:38 | Liczba SOGów: 0
  • Bóle i strzelanie w łokciach

    witam najpierw coś o sobie: ćwicze od 7 miesięcy na początku bez pojęcia o treningu ale od 3 miesięcy dzięki sfd zrozumiałem wiele spraw , waże obecnie 67kg mam 175 cm wzrostu, odżwywiam się zdrowo 5x dziennie ale nielicze kalorii itp. a pisze

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 5537 | Data: 2005-03-17 13:37:46 | Liczba SOGów: 2
  • Fotografie/rysunki jak cwiczyc jakie partie miesni.

    cel treningowy : rzezba z masa staż treningowy na słowni : poczatkujacy uprawiane inne sporty : strzelanie z gumki od majtek : dostęp do sprzętu np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki : hantelki, laweczka dieta :

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 5529 | Data: 2009-03-13 18:49:31 | Liczba SOGów: 1
  • problemy ze stawami - kulturystyka nie dla mnie?

    kolanie przy przysiadach, nawet bez obciążenia; kolana mam trochę koślawe, nie wiem czy ma to jakiś związek. strzelanie i przeskakiwanie w lewym barku przy krążeniach ramion, pompkach, rozpiętkach, unoszeniach hantli na boki itp. czasem przy

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 500 | Data: 2014-07-31 19:50:39 | Liczba SOGów: 0
  • Fit Fest 13-14 czerwca 2015r. , Łódź - festiwal ludzi aktywnych

    ze sportowym sprzętem i akcesoriami, a na terenie parkingu przy al. politechniki sportowe atrakcje, jak np. strzelanie z łuku, czy naukę gry w golfa. w drugi weekend czerwca łódzka hala sportowa przy ul. ks. skorupki 21 wypełni się

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 458 | Data: 2015-06-11 13:46:53 | Liczba SOGów: 0
  • Strzelanie kosci

    ostatnie pytanie. od pewnego czasu zaczelo mi strzelac w kosciach. wiecie o co chodzi troche to denerwujace. podejrzerwam ze musze miec za malo witaminek. kolagen olimpu pomoze podpisane

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 5375 | Data: 2001-07-16 12:46:30 | Liczba SOGów: 0
  • ból nad kością ogonową

    od niedawna zaczely mnie bolec plecy powyzej kosci ogonowej w krzyzu bardzo mozliwe ze to kontuzja bo robilem martwy ciag i na drugi dzien zaczelo mnie bolec. teraz po kazdym w f czy

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1563 | Data: 2004-09-22 15:18:00 | Liczba SOGów: 0
  • Problem z Kolanem

    pojawił. mianowicie chodzi o to że od dłuższego czasu mam problem z kolanami. już w szkole średniej zaczęło się strzelanie w prawym kolanie , potem w lewym , w końcu doszedł ból przy poruszaniu się. z początku to zlekceważyłem ale kiedy ból się

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 354 | Data: 2012-02-10 19:20:21 | Liczba SOGów: 0
  • wYBICIE PALCA

    palca to czuje ze cos lekko wyskakuje i wskakuje zaraz na swoje miejsce ... jednym slowem czuje takie jakby strzelanie ...

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 5349 | Data: 2008-04-24 19:52:04 | Liczba SOGów: 0
  • pokazowe zawody w street luge (szczyrk 26 czerwiec)

    wiekszosc z krakowa ok godzi 21 nastopil wieczorny zjazd z przeleczy salmopolskiej dokladnie strat przy bialym krzyzu trasa kreta o dlogosci ok 7 km predkosc maksymalna 90 km/h nie odbylo sie bez wypadkow ; a tu pare fotek z imprezy :

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1506 | Data: 2004-06-29 13:55:25 | Liczba SOGów: 0
  • dziwny bol od posladka

    przez 14 lat mialam prace siedzaca od 2 stojaca i zaczelo bolec w krzyzu ale od pol roku boli mnie lewy posladek promieniuje az do lydki nie moglam siedziec ale ostatnio pracowalam na

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1482 | Data: 2010-05-15 10:57:35 | Liczba SOGów: 0
  • Normalny objaw strzelanie w kolanie?

    witam jak podciągam tak noge jak ten gosc ponizej na foto rano!! i mi strzela http://www.legialive.pl/zdjecia/07trening8_f4 ale reką lapie stope i dociagam ją do posladka do posladka i wtedy strzela, jak stzreli raz to juz puzniej wogóel czy to

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 5262 | Data: 2006-11-13 21:50:13 | Liczba SOGów: 0
  • Moje HST

    wznoszenia kolan w podpoze i tzw. swieca. ze wznoszenia kolan chyba zrezygnuje, poniewaz strasznie mi chrupie w krzyzu nie czuje bolu ale jakos boje sie, co moze byc pozniej.. no chyba, ze to klasyczny objaw dzieki.

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 1455 | Data: 2005-02-12 01:06:49 | Liczba SOGów: 1
  • strzykanie w krzyżu

    spocony na zakonczenie. ale nie w tym problem. ostatnio zaczalem czuc jak podczas opuszczania nog cos jakby mi w krzyzu przeskakiwalo. nie boli ani nic innego nie czuc poza tym strzyknieciem a raczej wlasnie przeskoczeniem czegos. zaczalem sie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1453 | Data: 2008-01-29 22:11:32 | Liczba SOGów: 0
  • Trening na siłowni pod tricking.

    jem tyle co powinienem na caly dzien ; przeciwskaznania medyczne : no niby nic, ale od skakania łupie mnie w krzyzu zażywane suplementy : nudle knorra zmieniony przez zeluu w dniu 2009 04 12 23:25:32 zmieniony przez

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1448 | Data: 2009-04-12 23:22:57 | Liczba SOGów: 0
  • Ból barku i kostki + pytanie o wzrost

    unosilem cięzar lapal mnie straszny bol w barku lewym , czulem jakby cos mi sie przemieszczalo w barku, takie strzelanie slychac sory nie wiem jak to wytlumaczyc, jak robie kułko barkiem w sensie no krece nim prawie jak przy szrugsach ale

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 226 | Data: 2014-01-24 00:07:15 | Liczba SOGów: 0
  • dziwna (?) reakcja na ból

    ... spazmatyczny smiech, wczoraj cos mi w krzyzu strzelilo, bolalo mocno, w sumie ciezko mi bylo oddech zlapac, polozylem sie na ziemi i sie smialem... to samo bylo

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1348 | Data: 2005-07-15 09:44:56 | Liczba SOGów: 0
  • Bol w krzyzu

    wczoraj rano obudzilem sie z nieprzyjemnym bolem w okolicach krzyza. najdziwniejsze jest to ze za bardzo nie moge znalesc przyczyny tej dolegliwosci. na silowni nie bylem od paru dni wiec jaki kolwiek uraz mechaniczny raczej odpada, i

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1080 | Data: 2004-09-14 18:34:44 | Liczba SOGów: 0
  • Coś strzeliło w kregosłupie...

    to mogło być iść z tym do lekarza czy poczekać np. z 2 dni i może przejdzie nie znam się ale to było tak jakby strzelanie palcami z tym że nadal czuję ból. edit: staż 3 lata, bo pewnie będzie to pytanie, wydaje mi się że technicznie robię

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 4674 | Data: 2009-12-13 13:11:42 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}