Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: strzelanie w krzyzu

Strona 6 z 10

  • Strzelanie kości barków

    witam! mam pewien problem. gdy podnoszę sztangę zza karku co pewien czas przeskakuje mi w barku cos. raz w jednym raz w drugim. różnie. czasem jest to nawet bolesne. w innych ćwiczeniach jest ok, nawet w innych na barki. z góry dziękuje mortin

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 4149| Data: 2005-07-02 17:50:04| Liczba SOGów: 1
  • Słaba psychika

    zawodnikiem ponieważ przeszedłem selekcje skladało sie na nia m.in. technika czyli podbijanie, celnośc czyli strzelanie do bramki itd ale nie oto chodzi moim najwiekszym problemem jest słaba psychika, nie radze sobie na meczach ze wzgledu na

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 4090| Data: 2008-08-19 22:47:31| Liczba SOGów: 1
  • strzelanie w kostkach

    mam pytanie, od zawsze strzelaly mi kostki u nog, ale nigdy mi to nie przeszkadzalo, dopiero niedano kiedy kolezanka zaczela sie ze mnie nasmiewac zaczalem sie zasytanawiac czym moze byc to spowodowane, po prostu chdze i non stop strzela mi to jedna

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4046| Data: 2008-05-07 00:40:04| Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia w biurze :)

    w firmiei nformatycznej i bite 10 godzin spedzam siedzac przy komp. od pewnego czasu zaczal mnie bolec kregoslup w krzyzu przy robieniu sklonow pojawia sie bol niezbyt silny ale wyrazny. porosze o zaproponowanie cwiczen ktore moge wykonac na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2214| Data: 2005-08-24 20:09:10| Liczba SOGów: 0
  • stawy...

    dlaczego stawy chrupią i strzelają czy celowe strzelanie z stawu np u ręki powoduje jakieś zmiany w stawie o czym świadczy zwiekszenie sie częstotliwości chrupania stawu

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3892| Data: 2004-04-19 20:54:58| Liczba SOGów: 3
  • PLAN 5 dniowy do OCENY

    witam, plan rozpisywalem pod siebie na profesjonalną siłke. co sądzicie trening]]] barki: siedząc na ławce z podparciem pleców 90 stopni wyciskanie hantli 4x 8 10 , 1 min. 30 sek. przerwy m.s. unoszenie rączek wyciągu dolnego

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2039| Data: 2008-04-05 01:45:59| Liczba SOGów: 0
  • Pomocyyyyy

    zawsze jak przytyje i juz fajnie wygladam to nagle zaczynam sie pocic i wszystko ze mnie schodzi i jak sie poce to w krzyzu mnie lamie... strasznie plecy mnie bola wtedy i wgl barki mi wypadaja do przodu jak sie prostuje i naginam barki do tylu to

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 2027| Data: 2016-01-11 22:23:32| Liczba SOGów: 1
  • ZANIM ZDECYDUJESZ SIE NA KOKS, PRZECZYTAJ O JEGO NASTEPSTWACH !!

    zmiany zewnętrzne zmiany na skórze skóra jest największym organem ludzkiego ciała i najbardziej wrażliwym na efekty uboczne, szczególnie u kobiet. najłatwiej dostrzegalnym efektem jest powiększenie porów, co sprawia że skóra staje się

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1894| Data: 2003-06-23 13:24:10| Liczba SOGów: 1
  • TEST FLEX fit - saduu

    rozciąganie po każdym treningu [color=yellow]dolegliwości:[/color] ból prawego nadgarstka + strzelanie w stawie prawdopodobnie jakiś stan zapalny w odcinku lędźwiowym stara nie doleczona kontuzja barku doraźny ból prawego

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 3641| Data: 2012-05-19 21:11:20| Liczba SOGów: 0
  • Jednostki AT

    jak człowiek działa, gdy jest zmęczony 2.kurs to od pół roku aż... do skutku. ale najczęściej jakiś rok. strzelanie narty, wspinaczka, wysadzanie w powietrze, nurkowanie, desant na linach ze śmigłowca, skoki spadochronowe i taktyka... a

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3619| Data: 2009-11-05 20:42:07| Liczba SOGów: 2
  • Skrzywienie kręgosłupa

    witam ponownie ... tak tak to znowu ja ;s zamieszczam moje zdjęcia rentgenowskie gdyby były nie wyraźne mogę dorzucić : z boku : http://imageshack.us/photo/my images/857/dsadq/ z przodu lub tyłu jak kto woli :

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1794| Data: 2011-05-12 15:44:06| Liczba SOGów: 1
  • HST i dieta - prośba o ocenę i porady

    cześć, chciałbym poprosić was o pomoc : na początek ankieta: płeć : mężczyzna wiek : 22 waga : 76 kg wzrost : 179 cm cel treningowy : przyrost masy mięśniowej staż treningowy na siłowni : ok. 10 lat z przerwami uprawiane inne

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1790| Data: 2014-04-13 09:58:27| Liczba SOGów: 1
  • Glukozamina(artreum)-20dni-czy warto?

    potrzebne raczej nie mam problemów ze stawami może tylko czasami lekki ból w prawym barku od siatkówki, no i strzelanie w kościach nie wiem czy glukazamina może na te dolegliwości pomóc . sumując czy powinienem zakupić sobie glukazaminę artreum

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3554| Data: 2004-08-15 09:13:59| Liczba SOGów: 1
  • Gladiatorzy umierajom powoli.........

    sportach zespołowych, tam nie każdy bierze. ale trzeba mieć świadomość, że czystymi dyscyplinami są dzisiaj tylko strzelanie z łuku, golf i szachy. koń na dopingu nie tak miało być, kiedy w 1896 roku wskrzeszano igrzyska olimpijskie. baron

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 3506| Data: 2005-01-03 00:03:14| Liczba SOGów: 11
  • pokazowe zawody w street luge (szczyrk 26 czerwiec)

    wiekszosc z krakowa ok godzi 21 nastopil wieczorny zjazd z przeleczy salmopolskiej dokladnie strat przy bialym krzyzu trasa kreta o dlogosci ok 7 km predkosc maksymalna 90 km/h nie odbylo sie bez wypadkow ; a tu pare fotek z imprezy :

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1619| Data: 2004-06-29 13:55:25| Liczba SOGów: 0
  • Moje HST

    wznoszenia kolan w podpoze i tzw. swieca. ze wznoszenia kolan chyba zrezygnuje, poniewaz strasznie mi chrupie w krzyzu nie czuje bolu ale jakos boje sie, co moze byc pozniej.. no chyba, ze to klasyczny objaw dzieki.

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1588| Data: 2005-02-12 01:06:49| Liczba SOGów: 1
  • idealny plan na rzeżbe?

    witam mam 17 lat, od 2 miesiecy cwicze i niedawno stworzylem plan treningowy na rzeźbe, jest to poradnik złożony z wielu źródeł i poradników a oto moje wypociny, prosze o skomentowanie tego planu, czy jest dobry czy zły, ja korzystam z niego juz

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1573| Data: 2006-02-02 23:24:58| Liczba SOGów: 0
  • Skolioza w wieku 15 lat

    2010/20101223213736.jpeg witam, wyrkyto u mnie skolioze, discopatjie z jakąś rotacją czy coś. widać, że nie jsest tak źle, wszystko zaczęło sie od silnego bólu z prawe strony w krzyżu.. jakieś porady niedługo ide do neurologa to na pewno coś

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1556| Data: 2010-12-23 21:37:36| Liczba SOGów: 0
  • Cienias.

    funkcji szukaj . wreszczie chce coś zrobic z tym patykiem :p. zbierałem się na to długo, ale juz nie daje rady i strzelanie z kbks nie zastąpi mi świata :p. zmieniony przez gigin_s w dniu 2006 01 02 17:30:39

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 3345| Data: 2006-01-02 17:14:07| Liczba SOGów: 5
  • Strzelanie kosci

    witam! mam takie jedno pytanie, poniewaz od jakiegos czasu zaczolem sobie trenowac cwiczenia na skok. wykonujac cwiczenie cwiercskok po prostu strzelaja mi kosci w okolicy kolana i kostki co jest nie tak

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 3211| Data: 2005-05-28 08:44:08| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}