Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: stol do tenisa uzywany

Strona 1 z 5000

  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    ok moj pierwszy spam! tytul to suchar, ale przynajmniej oddaje w nim hold komu trzeba dupeczka w klimacie germanskim jawohl na czesc dennisa [img width=740 height=955]/sfd/images/2016/2/13/58b3a8fff8a447b3833e4af6f2f06fa9[/img]

    Odpowiedzi: 5002| Ilość wyświetleń: 122999| Data: 2016-02-13 19:46:55| Liczba SOGów: 43
  • Hale kryte w Krakowie, do tenisa ziemnego

    witam, mam pytanie, czy ktos moglby podac mi namiary, to znaczy nazwe i adresy hal krytych do tenisa ziemnego, na terenie krakowa. bede bardzo wdzieczna. a moze ktos z was gra w tenisa i moze mi polecic dobra hale kryta czekam na wiadomosci! agata

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 12427| Data: 2005-01-28 19:59:33| Liczba SOGów: 3
  • Kozłowanie piłeczką do tenisa

    jest zimno, mokro, i nie mogę wyskoczyć z piłką do kosza na boisko 1 . słyszałem, że kozłowanie pieczką do tenisa poprawia drybling. co o tym sądzicie ja raz próbowałem, ale potem jak wziąłem w łapę normalną piłę to mi było jakoś niewygodnie...

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1786| Data: 2004-12-25 19:18:06| Liczba SOGów: 0
  • Rakieta do tenisa ziemnego

    2008/20081109143250 mam do sprzedania rakietę do tenisa ziemnego donnay andree agassi. rakieta jest świetna za czym przemawia firma. była mało używana. jest pęknieta

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1773| Data: 2008-11-09 14:32:50| Liczba SOGów: 0
  • Rower do 700zl -uzywany --

    witam .chce zakupic rowerek do 700zl uzywany nie chce jakiegos zwyklego .moze byc szosowy jakis tuning hehe:d:d ,crossowy : d

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1394| Data: 2007-05-03 23:35:17| Liczba SOGów: 0
  • ABC tenisa ziemnego

    i wie, że dał z siebie wszystko, rozporządza jednym z największych bogactw świata sportowego. źródło www.ab tenisa republika.pl przygotowanie fizyczne cechy organiczne: wytrzymałość pozwala wykonywać pracę o niskiej lub średniej

    Odpowiedzi: 152| Ilość wyświetleń: 33310| Data: 2005-04-20 11:40:26| Liczba SOGów: 5
  • Stół do armwrestlingu ( siłowania na rękę ) MC-T001

    witam, 3 jestem zainteresowany tym stołem, dla ułatwienia link: http://www.marbo sport.pl stol do armwrestlingu silowania na reke mc t001.html mam jednak kilka pytań odnośnie sprzętu: 1. czy można u was

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2762| Data: 2011-08-07 22:13:01| Liczba SOGów: 0
  • Stół do armwrestlingu

    jest ktos kto zrobilby mi pelnowymiarowy stol do armwrestlingu pisac ceny itp

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2156| Data: 2008-08-16 16:50:14| Liczba SOGów: 0
  • paletka do tenisa stołowego firmy POINT

    2007/20070210124228 nie znam sie w temacie paletek tenisowych ale mam takową paletke stan bdb. real foto paletka jest w 100% oryginalna drewniana rączka dopasowana do kazdej reki bardzo mocno ciągnie włosy jak sie przejedzie po głowie :]

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3976| Data: 2007-02-10 12:42:32| Liczba SOGów: 0
  • Pomoc w wyborze rakiety do tenisa dla poczatkujacego mistrza %-)

    siemanko pomozcie mi wybrac jakas w miare dobra rakiete na poczatek, ale zebym sie nie musial martwic o jej szybka wymianie : ja sklaniamsie do tej http://allegro.pl/rakiety tenis rakieta wilson impact 6 pilek i3082129831.html lub

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1441| Data: 2013-03-14 18:11:06| Liczba SOGów: 1
  • ?? Ścianka do tennisa w Krakowie ??

    no właśnie, jak w temacie. czy ktoś widział, czy ktoś wie, gdzie znajde jakąś ściankę do tenisa w krakowie. wiem o jednej, na czyzynach, niedaleko akademików polibudy, ale to dla mnie w tej chwili koniec świata. wdzieczna będe bardzo za info.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3180| Data: 2004-03-19 10:53:35| Liczba SOGów: 0
  • Sprzedam 2 rakiety do tenisa ziemnego super okazja!!!!!!

    tak jak ww mam do sprzedania 2 rakietki head tifire, glowka wieksza 690, raczka 3, w kazdej z rakiet nowy naciag kirschbaum super smash. sa to uzywane rakiety przez rok 1 raz w tygodniu tzn. ja i moj ojciec gralismy sobie. stan dobry, cena przy

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1577| Data: 2003-05-27 19:55:25| Liczba SOGów: 0
  • Stół do tenisa stołowego

    mam zamiar zrobić sobie stół do ping ponga i mam 2 pytania. 1. jaką płytę wybrać na blat 2. co zrobic potem z płytą, może czyms okleic z góry dzięki

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1527| Data: 2011-11-04 16:54:31| Liczba SOGów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać vol.11

    link do poprzedniej edycji: http://www.sfd.pl/temat1055007

    Odpowiedzi: 27764| Ilość wyświetleń: 1423825| Data: 2015-03-01 21:09:46| Liczba SOGów: 413
  • dieta na wycinke

    witam, od jakiegos czasu kombinuje z redukcja...metoda prob i bledow. raz dieta byla, ale efekty slabiutke wiec ulozylem nowa.licze na uwagi. 1.owsianka, mleko 2.chleb razowy, mozzarella 3.ryz, piers z kurczaka bez skory, sporo swiezych warzyw,

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 13705| Data: 2011-03-27 14:50:54| Liczba SOGów: 0
  • JOANNA SZYMANIAK - Sforcia - w drodze do MP 2017

    [size=big][color=green]sforcia droga na scenę % [/color][/size] wzrost 174 cm waga 68 kg wiek 26 lat przygodę z siłownią rozpoczęłam w marcu 2013. różne treningi, miska od tego czasu liczona raczej cały czas bilans ujemny. ale

    Odpowiedzi: 1937| Ilość wyświetleń: 194893| Data: 2014-11-24 21:32:49| Liczba SOGów: 132
  • [BLOG] natalijka - ze sztangą jej do twarzy (286s roczna przemiana)

    hej ! : zakładam dziennik w celu dodatkowej motywacji oraz żeby dzielić sie spostrzeżeniami dotyczącymi treningu, diety, etc. życie i dieta oczywiście if oraz iifym. a więc często będą: lody, serki, konserwy , sosy , oraz wiele innych rzeczy

    Odpowiedzi: 3022| Ilość wyświetleń: 133590| Data: 2015-08-30 20:35:20| Liczba SOGów: 92
  • Służba przygotowawcza, testy psychologiczne do wojska.

    olać i się nie odzywać ćwiczycie zakładanie maski i op 1. strzelacie trochę ze ślepaków poznajecie budowę kilkudziestoletnich akmsów, granatów i amunicji. kolejny ważny punkt to [color=red]rzut granatem[/color] bojowym rg 42. dużo przed tym

    Odpowiedzi: 1726| Ilość wyświetleń: 304461| Data: 2013-10-03 03:17:06| Liczba SOGów: 61
  • Szybkie newsy ze świata sportów walki

    [size=big] p [/size]onieważ do tej pory wszystkie mniejsze, ale równie ważne i ciekawe informacje ze świata sportów walki nie nadające się na tworzenie osobnych tematów lądowały w spamie, pomyślałem, że dobrze będzie zrobić osobny temat. zachęcam

    Odpowiedzi: 4129| Ilość wyświetleń: 126616| Data: 2015-11-04 18:02:02| Liczba SOGów: 34
  • AllNutrition - Dymitr Zasada - DEBIUTY 2016

    siema, jestem dymek, a na forum cienkigosciu : w grudniu będę miał 24lata % a w przyszłym roku minie mi dziesięć lat treningowych więc fajnie było zweryfikować ilość zbudowanych mięśni na scenie % nie myślałem nigdy o startach w zawodach

    Odpowiedzi: 2143| Ilość wyświetleń: 292641| Data: 2015-07-31 21:40:50| Liczba SOGów: 92

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}