Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: sterydy najbezpieczniejszy

Strona 4 z 141

  • Dla tych, co chca kupowac w aptece sterydy...

    policjanci zatrzymali w jednej z łódzkich aptek bezrobotnego kulturystę i jego koleżankę próbowali oni wykupić sterydy anaboliczne na fałszywe recepty. od początku roku zrealizowali co najmniej trzysta podobnych recept. podczas przeszukania

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 5575 | Data: 2000-12-19 11:19:53 | Liczba SOGów: 1
  • Chce zaczac brac ale takie sterydy ktore w miare naj mnej szkodza i zeby dawaly efekt

    witam chcialbym zaczac brac sterydy jestem chudym 24 latkiem waga ponad 70 kilo ale chce brac nazwijmy to bezpieczne sterydy zadna meta czy cos mysle o

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3757 | Data: 2004-04-29 00:54:31 | Liczba SOGów: 0
  • KSIAZKA - "Sterydy Anaboliczne" - Jacek Czech

    ksiazka sterydy anaboliczne jacek czech , wydawnictwo bulk up przeglad preparatow farmakologicznych stosowanych przez

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 5430 | Data: 2001-10-24 15:56:33 | Liczba SOGów: 0
  • STERYDY KTÓRE POWODUJĄ IMPOTENCJE ?

    witam mam pytanie które sterydy powodója impotencje wszystkie czy tylko te testosteronowe i czy trenabol powoduje impotencje

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 5395 | Data: 2006-11-05 09:27:21 | Liczba SOGów: 3
  • sterydy 14 latek

    czy sterydy uzależniają jakie mają skutki uboczne czy mają skutki uboczne czy 14 latek może brać sterydy czy mogą doprowadzić do bezpłodności jakie sterydy dla 14 latka czy hamują wzrost ile kosztują sterydy

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1505 | Data: 2010-12-29 21:12:58 | Liczba SOGów: 0
  • Rosja - jakie sterydy?

    pochodza z tego kraju bo przeciez testosteron z jelfy jest polski, omnadren tez, wiec jakie sa ruskie i ktore sterydy sa czesciej uzywane polskie czy te z za wschodzniej granicy pozdrowienia 470

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 5273 | Data: 2001-10-04 21:38:10 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie Sterydy dla kobiet..?

    wiele sie mówi o różnych kuracjach sterydowych dla mężczyzn.. a co z kobietami.. czy istnieją sterydy dla kobiet które pomagają zgubić tu i tam zbędny tłuszczyk oraz dać piękną rzeźbe oczywiście delikatną a nie taką jak strongmeni hehe.. ..

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 5195 | Data: 2004-07-01 23:24:59 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie sterydy na wzrost libido?

    wiadomo ze jedne sterydy obnizaja libido a inne podnosza, chcialbym sie dowiedziec jakie najbardziej podnosza libido

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 5177 | Data: 2004-08-28 22:36:45 | Liczba SOGów: 0
  • Odchudzajace sterydy?

    mam pytanie sa moze sterydy odchudzajace i to bardoz szybko i intesynwnie nie pogarszajac wygladu w sensie nie wywala pryszczy czy cos podobnego.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 5038 | Data: 2010-01-18 17:08:02 | Liczba SOGów: 2
  • sterydy w sportach walki

    witam mam pytanie jakie sterydy polecali byscie na pierwszy cykl dodam ze nie chodze na silownie, trenuje kickboxing i boks,dodatkowo staram sie

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 4900 | Data: 2009-02-01 19:40:56 | Liczba SOGów: 0
  • Sterydy a dzieci?

    planuje mieć dziecko z żoną i ciekawi mie czy sterydy mają wpływ na plemniki mękie ,czy np nieuszkadzają ich biore akurat boldolin z unichemu ,czy może mieć to skutki

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 4869 | Data: 2007-12-08 13:25:15 | Liczba SOGów: 0
  • Przewidywana redukcja. Jakie sterydy najlepsze?

    witam. waze 95 kg przy 178cm wzrostu i postanowilem ze przejde na redukcje. mam pytanie jakie sterydy najlepiej brac na utrate tluszczu. znajomi polecaja mi caly czas winstrol. czy to dobry wybor z czym najlepiej to laczyc pozrdawiam.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 4826 | Data: 2007-02-14 13:03:43 | Liczba SOGów: 0
  • Sterydy modyfikowane

    musza zgadzac sie na poddawanie roznym testom wykrywajacym srodki dopingujace. znajdujace sie w legalnie w handlu sterydy anaboliczne za stosunkowo latwe do wykrycia, totez trudno je uzywac w krajach, gdzie organizacje sportowe przeprowadzaja

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 850 | Data: 2006-01-13 11:54:13 | Liczba SOGów: 3
  • Sterydy w UK zakazane!

    nastapily male nowelizacje przepisow w uk. bez zbytniego owijania w bawelne: od 23 grudnia 2009 sterydy anaboliczne 15 wybranych srodkow zostaly podciagniete pod klase c, co oznacza ze posiadanie jest karane

    Odpowiedzi: 42 | Ilość wyświetleń: 4606 | Data: 2009-12-30 00:16:23 | Liczba SOGów: 0
  • sterydy na diecie niskokalorycznej-czy ma sens

    witanko, czy ma sens brac sterydy na diecie niskokalorycznej ok 1500 2000kcal ,czy beda jakies efekty czy duzo mniejszy niz na zwyklej diecie, czy bardziej wtedy sterydy szkodza prosze o fachowe odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 2768 | Data: 2006-12-05 21:55:30 | Liczba SOGów: 0
  • jakie sterydy, zeby szybciej biegać ?

    jak w temacie....pytam dla kumpla, bo chce poprawic swoj czas w bieganiu i pyta jakie sterydy by mu w tym pomogły dzieki z gory za odpowiedzi ! ! !

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 4508 | Data: 2004-02-18 19:56:36 | Liczba SOGów: 1
  • sterydy to narkotyki!

    nam prezentacje w power poincie, tam te tamte i doszlimy do przykładów narkotyków: haszysz, marycha, grzybki... sterydy 14 14 więc strydy to narkotyki! 14 gdzie sie spotykamy ze sterydami na siłowniach. a jak poznać że ktoś bierze

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 2571 | Data: 2007-03-28 17:44:08 | Liczba SOGów: 1
  • Nadcisnienie a sterydy, kto z was ma i koksuje?

    witam, szukam osób które mają nadcisnienie pierwotne, i biorą sterydy lub nawet nie ale ćwiczą siłowo,ja mam nadcisnienie pierwotne czyli samoistne , i przymierzam sie do cyklu,

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 4301 | Data: 2006-09-02 13:47:15 | Liczba SOGów: 1
  • Sterydy hamuja wzrost ??

    czy to prawda ze sterydy hamuja wzrost i czy sa takie sterydy co tego nei robia

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 2497 | Data: 2004-06-19 16:46:51 | Liczba SOGów: 0
  • sterydy

    czesc.mam pytanie jestem teraz w usa i na stronie nutrition.com w dziale muscle znalazlem legalne sterydy tu sprzedawac moga te srodki legalnie.sa drogie ale moze warto je kupic.czy sa to sterydy czy tylko ph

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2433 | Data: 2003-07-25 04:29:57 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}