SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

stawy

  • Gawlak Bench Press

    Post
    ActivLab

    bardzo ładnie rozpisałeś sobie plan ja robie 2 razy w tyg jednak na obciążeniu dostaja stawy po dupie;/;/

    Odpowiedzi: 227 Ilość wyświetleń: 10835 Data: 2014-03-18 14:48:29 Liczba szacunów: 0
  • czas na suplementacje?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Generalnie dociskanie max 4 tyg, albo dłużej (tyle że nie w każdy tydzień) - bo inaczej stawy Ci mogą zaastrajkowac i bedzie problem podstawki mozna robić dłużej - ale nie cały czas na cieżarach powyżej 100 % tyle że dla kolegi to raczej te specjalistyczne ćwiczenia są niepotrzebne na razie - wystarczy sama ława pozioma, wyciskanie wąskie, poręcze

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2591 Data: 2005-02-10 18:19:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Bo jest kontuzjogenne i powoduje, że duża czesc prayc przejmują stawy.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 980 Data: 2010-09-09 15:34:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    wiu) - 3s Barki 1. Wyciskanie sztangi - 4s - zawsze robiłem zza karku, może teraz lepiej z klatki(bo w sumie przy pierwszym wyciśnięciu gdy muszę ją wypchnąć z karku to czuję stawy)? 2. Unoszenie bokiem w opadzie - 3s 3. Unoszenie bokiem stojąc - 3s Triceps 1. Wyciskanie łamanej wąsko 4s 2. Wyciskanie francuskie sztangielką leżąc 3s 3. Francuskie j

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 980 Data: 2010-09-14 00:23:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prosba do znawcow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    osc ciezaru nie moze byc zbyt duza poniewaz nie chce sie jeszcze badziej pograzyc. Prosil bym tez o dobranie odpowiednich cwiczen, takiech ktore w mniejszym stopniu obciazaja stawy lokciowe i wlasnie szyje. ps. mam jeszczw 1 pytanie odnosnie rozciagania, te cwiczenia z forum sa raczej dobrze opisane ale nie wiem zabardzo czy wykonywac np dane cw ro

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4618 Data: 2002-12-06 15:20:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prosba do znawcow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    niem, bardziej nurtuje mnie dobranie odpowiednich cwiczen ktore jak juz naipsalem wczesniej pomoga rozbudowac mi miesnie plecow i szyji ale niezbyt wlasnie obciaza ta szyje i stawy łokciowe. Mógł bys mi w wolnej chwili wypisac wlasnie wszystkie takie cwiczenia? Te w twoim planie byc moze tez takie wlasnie są ale wydaje mi sie ze są tez jeszcze jak

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4618 Data: 2002-12-11 10:57:10 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prosba do znawcow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Np. przed treningiem m.naramiennych musisz odpowiednio zaangażować w rozgrzewce stawy barkowe, łokciowe i nadgarstki. No i w tej częsci wykonujesz już ćwiczenia głownie rozgrzewające własnie te rejony. Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Moderator Działów:"Trening" & &qu

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4618 Data: 2002-12-11 13:31:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prosba do znawcow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zgadza sie, ale gdyby miesnie i stawy byly lepiej rozgrzane i rozciagniete ryzyko kontuzji bylo by duzo mniejsze nawet przy szaleniu z duzym cienzarem. "RUTKOWSKI PATROL" "Każda zbrodnia powinna zostać wykryta a jej sprawca ukarany"

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4618 Data: 2002-12-13 11:06:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prosba do znawcow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poręczach 3x max lub pompki w podporze tylem 3x max Jezeli chodzi o triceps to jeszcze nie wiem jakie i ile cwiczen wykonywac, najpierw sie upewnie przy ktorych nie bola mnie stawy w lokciach. Moze zamiast 1 i 2 cw z tricepsu bede wykonywal: -PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNIE POZIOMEJ W PODPORZE 3x 10-12 gif 8 lub -PROSTOWANIE RAMION NA

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4618 Data: 2002-12-22 16:06:24 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 4 dniowy. Do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ei proponuję Ci zamienić wyciskanie siedząc na push press, stanowi to mniejsze obciążenie dla kręgosłupa, można zastosować większy ciężar a lekki drive z nóg pozwala odciążyć stawy w najniebezpieczniejszym dla nich początkowym odcinku ruchu. To tyle jeśli chodzi a drobne porady z własnego doświadczenia. Pozdr Zmieniony przez - Wzwut w dniu 2012-08

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 678 Data: 2012-08-15 13:55:09 Liczba szacunów: 0
  • więzadła przy kolanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ans jest zawcześnie, co wydaje mi się bardzo dziwne bo z tego co wiem to rezonas powinien być podstawowym badaniem w diagnozie kolana , bowiem RTG pokazuje tylko kości, a nie stawy i chrząstkiitd. Już sama nie wiem kogo słuchać, bo jeśli nie zrobiono mi tego badania to tak naprawde niewiadomo co jest z moim kolanem i jaką ja mam pewność, że ćwicząc

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-14 18:43:23 Liczba szacunów: 0
  • więzadła przy kolanie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    za,na dworze.Dwa razy zgrzałam się i rozebrałam.Za pierwszym razem nic mi nie było.Ale po drugim razie na drugi dzień coś mi strzeliło po prawej stronie na dole, z tyłu pleców.Nie mogłam podnieść sie z łóżka!Plecy już ustąpiły,ale ból lewego łokcia i kolana utzymuje sie,pobolewa najbardziej mnie w nocy...co to może być???Przewiało mi stawy czy co?

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-18 12:05:28 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ąg górny, szeroko do karku 30 kg x 5 50 kg x 5 60 kg x 10 Zmieniłem na inny wariant, bo w poprzednim już nie było progresu. Przeciwieństwo wyciskania zza karku. Ponoć niszczy stawy, ale nie moje. 6. Wyciskanie hantli na barki, siedząc 2 x 15 kg x 5 2 x 20 kg x 8 Zmieniłem hantle z 17,5 na 20, bo już ciężko było zwiększać ilości powtórzeń w serii. 7

    Odpowiedzi: 183 Ilość wyświetleń: 18523 Data: 2018-06-05 11:14:25 Liczba szacunów: 0
  • $$$$$$$$$$$ NAGRODY za konkurs - i nie tylko ;-) $$$$$$$$$$$$$$

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to byśmy przekroczyli o 4zł we 2 %-) Najwyżej dopłacimy jak by coś, ja stawy co tam mają, + bcaa jak mogę przekroczyć o zł:d

    Odpowiedzi: 358 Ilość wyświetleń: 11900 Data: 2012-04-29 21:39:35 Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja masowa dla niedowiarka :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Glutamina? Co to jest i co daje? Na moim białku (Hi-Tec Protein) jest napisane: zawiera 23% czystej glutaminy. Jeśli chodzi o stawy, to wiosną zeszłego roku miałem kłopoty z kolanem, łykałem sporo glukozaminy i szczerze mówiąc nie czułem żadnej poprawy. Pomogła miesięczna przerwa w bieganiu, dużo basenu i roweru na wysokim siodle (wzmocnienie przyś

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4365 Data: 2005-02-04 00:06:14 Liczba szacunów: 0
  • Ocena/Poprawa planu redukcyjnego dla Endomorfika

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tawa... Teraz HIIT, czy aby napewno nie nadurzywasz tego okreslenia ? jak go wykonujesz ? Moze bardziej wskazane bylyby intensywne spacery ? W koncu taka masa to nie zarty, a stawy i kregoslup masz jedne... Co do zrodel bialek, to mozesz je swobodnie wymieniac. Piersi z kury, indyka, wolowina, wieprzowina, do wyboru, w swoich proporcjach. Uzywaj dz

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2092 Data: 2009-02-13 11:45:04 Liczba szacunów: 0
  • prośba o wskazówki raz jeszcze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trening siłowy i HIIT Nie odpadają, HIIT robisz w dni nie treningowe. Np: Pon Siłka Wt HIIT Śr Siłka Czw HIIT Pt Siłka Sob HIIT Dałbym siłkę 3-4 razy w tygodniu Trening typowo masowy Z pływaniem jako HIIT możesz spróbować, chociaż biegi byłby bardziej efektywne, dlaczego nie mozesz biegać? Stawy?

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3401 Data: 2007-09-22 10:02:09 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO OCENY - ogólnorozwojowy, ciężki.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pamiętaj też, że mięśnie współpracują ze sobą. np. zmęczone prostowniki grzbietu po treningu pleców zamiast dać im odpoczynek atakujesz na drugi dzień przysiadami. Zaś Twoje stawy łokciowe i barkowe atakujesz praktycznie 6 x w tygodniu. Podobnie sprawa nóg 3 x przysiady i 2 x piłka - niewiele mają szans na wypoczynek. POSTAW NA JAKOść - nie ilość.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1662 Data: 2008-02-08 13:38:37 Liczba szacunów: 0
  • WINKO MMA

    Post
    Doping

    wytu bedzie rosla drastycznie. na treningach stojkowych tez technika, podczas tarczowania i workow stawiaj na szybkosc, wkladaj minimum sily w ciosy i kopniecia zeby ochronic stawy. zadbaj o dobra rozgrzewke przed kazdym treningiem i rozciagaj sie po, ale z rozciaganiem tez nie przesadzaj zeby nie bylo naderwan, wszystko jest dla ludzi tylko z glow

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1635 Data: 2013-04-02 04:24:49 Liczba szacunów: 0
  • Ciężki przypadek...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzi - trening na siłe? pisal ze jest poczatkujący więc to chyba nie zbyt dobre rozwiązanie:/ jedno słowo - stawy MatZog - wszyscy sie pytają czy od siłki aby nie zahamuje im sie wzrost a ty chcesz od niej urosnąć?? chociaz moze i cos w tym jest bo od kad zaczalem intensywnie ćiczyć to wszyscy mowili ze jakos szybko rosne ale to pewnie zbieg okolicz

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 2006-07-12 20:31:49 Liczba szacunów: 0