w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "stawka godzinowa w kfc"

Strona spośród 20  stron dla zapytania: stawka godzinowa w kfc

Tabele odżywcze - McDonald, KFC i inne

tutaj podaje kilka ciekawostek dla stołujących się w mcdonald sie i kfc może to komu się przyda kcal białko g węglowodany g tłuszcz g big mactm

Data: 2003-10-25 01:40:25 | Dział: Odżywianie | Autor: macko5i | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2679 |

Panierka z KFC

wiem wiem wiem...że najniezdrowsza i tłusta w kotletach i kurakach jest właśnie panierka,ale ta z kfc jest za***ista w smaku i proszę was o podanie receptury jak koś zna : czasem wolę samą panierkę niż kurczaka ; mały

Data: 2001-09-09 02:00:50 | Dział: Odżywianie | Autor: Doctor | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2664 |

kfc - jesc czy nie jesc?

pracuje w kfc 2 razy w tygodniu i kazdemu pracownikowi przysluguje jeden posilek w czasie pracy do tego podjadam jakies stripsy itp

Data: 2007-02-13 13:34:25 | Dział: Odżywianie | Autor: MAcias- | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2624 |

Praca w Szkocji

na zachód od glasgow. z wykształcenia jestem kucharzem. pracuje jako housekeeper w hotelu w, którym też mieszkam moja stawka godzinowa to 5,85 funta z czego 0,85 od każdej godziny mam odciągane za pokój + jedzenie śniadanie, kanapki na lunch i

Data: 2010-03-31 19:01:20 | Dział: Polacy za granicą | Autor: Lexar | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2618 |

masaż LEczniczy

jaka jest stawka godzinowa dyplomowanego masażysty

Data: 2013-06-25 12:23:17 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2614 |

KFC

moze glupie pytanie, ale co sadzicie o jedzeniu z kfc czy jezeli obiore ten usmazony filet z panierki to to bedzie dobre zrodlo bialka btw. pracuje w kfc i mam troche darmowego zarcia, wiec po co ma sie marnowac 1

Data: 2007-11-25 19:27:05 | Dział: Odżywianie | Autor: N-e-o | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2610 |

"Pocket" z KFC ???

ale albo np. jakiś kebab jest niezdrowy, albo porcje serwowane są za duże. wczoraj jednak spróbowalem pocket z kfc gramatura tego dania to 270g. jest to dość gruby filet z kurczaka, niestety smażony i panierowany, ale obłożony do okoła sałatą,

Data: 2006-04-26 13:09:24 | Dział: Odżywianie | Autor: szakalik | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2594 |

Czy KFC to taki sam syf co McDonald??

kazdy wie po obejrzeniu super size me co moze zrobic mcdonald 2 sprawa kto tyle je tego , ale czy kfc albo pizza tez taka niezdrowa jest wogole jak czesto bywacie w fast foodach

Data: 2005-01-04 18:17:51 | Dział: Odżywianie | Autor: peki | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2587 |

Zestaw KFC jako codzienny element diety? :D

zawdzięczam temu iż za mało jem. więc sobie pomyślałem czy dobrym pomysłem będzie wzbogacenie posiłków zestawem z kfc który ma około 1000 1500 kcal. wydaje mi się, że nic mi nie powinno zaszkodzić poza upragnionymi kg, no ale chcę sie was

Data: 2008-03-05 15:36:39 | Dział: Odżywianie | Autor: Raskol_waw | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2575 |

STS- stawka

5zł 2. jak się oblicza ile zapłace za cały zakład np. przykładowo mój zakład: 556 1 665 x 999 x2 stawka 2zł i wszystko niech będzie w stawce po 2zł. ile zapłacę aha i jeszcze jedno, jak postawie sts zakład pojednyńczy to

Data: 2008-12-31 12:20:00 | Dział: Hazard | Autor: Czehu | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2574 |

Kurczaki z KFC, z rożna i zieloa herbata w puszce :)

witam mam pytanie co do kurczaków z kfc i z różna. czy te kurczaki mają dużo tłuszczu, i czy ewentualnie nadają się do spożycia jako skłandik diety masowej nie

Data: 2009-09-09 15:26:36 | Dział: Odżywianie | Autor: whime | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2571 |

Kurczka z KFC jako element diety ?

siema mam pytanie mysle ze uznacie je za glupie ale ciekaw jestem.skoro kurczak jest dobry do diety to jak jes z żarciem w kfc to w koncu kurczak

Data: 2008-04-16 14:36:18 | Dział: Odżywianie | Autor: amaboys | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2571 |

Stawka VAT

wiedzieliscie, ze tylko na kreatyne jest stawka 22% vat na pozostale produkty odżywki, hmb, karnityna i inne tylko 7%. wie ktoś może z czego to wynika jak ktoś rozwiąże tę zagadkę daje soga.

Data: 2004-11-13 17:48:14 | Dział: NUTRIFARM&OLIMP | Autor: kuf3leq | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2567 |

kfc

jakie chemikalia zawiera panierka pikantna jest ona bnezpieczna dla dzieci czesto jadam w kfc ale zadko zabieram dzieci sadze ze taka firma dba o swojego klijent majac to na uwadze ja bede kozystac z panstwa uslog

Data: 2010-12-10 22:49:21 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2565 |

gdzie najnizsza stawka?

dzien do bry 1 wiecie moze gdzie jest najnizsza stawka w kasynach internetowych z chcecia sprubowalbym roznych systemow ale wolalbym zaczac od jak najnizszej stawki zeby w razie wtopy za bardzo sie nie zdenerwowac...

Data: 2010-12-04 04:14:08 | Dział: Hazard | Autor: nocnyMichu | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2563 |

Pieniądze Polskiej Piłki

właśnie tyle musi zapłacić za uprawnienie do gry nowego nabytku .dieta asystenta sędziego w b klasie. 45 średnia stawka za ochronę meczu odry wodzisław.widełki za pracę na obiekcie przy bogumińskiej wynoszą bowiem od 30 do 60 złotych.także

Data: 2005-06-16 11:42:38 | Dział: Piłka Nożna | Autor: Michalinho | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1680 |

ROZWALONY METABOLIZM / dieta redukcyjna - HELP !!!!!!

danio warzywny o: chude mieso, surowki p: owoc k:serek wiejski light, warzywa wychodzi ok 1000kcal. pracuje w kfc 5 dni w tygodniu ok 6h i jestem tam caly czas na nogach, w ruchu zawsze wracam padnieta i to jest jak dla mnie niezly

Data: 2008-09-03 10:18:37 | Dział: Odchudzanie | Autor: @LeX | Liczba SOGów: 12 | Trafność: 1664 |

Sphinxbet AKO: 2

2:3 25 20 22 25 19 25 25 23 11 15 : italy poland 1 1.25 kosz 88:72 27 15 17 17 12 20 32 20 : ako: 2.00 stawka 50zł #2 korona kielce ruch chorzów under 3.5 1.18 2:2 2 2 : wawrinka, stanislas nalbandian, david 1 1.65 2:0 6 1 6 4

Data: 2011-08-16 17:35:00 | Dział: Hazard | Autor: Sphinxbet | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1649 |

Power Tour 2 Krakow (Gym & Juice) !!

godzina ~13:30 , siedze w sklepie i slysze ze ekipa nadjechala , odrazu co panowie zrobili to poszli sie najesc do kfc 7 obok sklepu haha , masakrycznie wygladalo to, jak wszyscy razem schodzili z takiej fajnej gorce, po trawniku wesolo 17

Data: 2007-04-26 21:49:22 | Dział: Galeria Zdjęć | Autor: Pitt Bull | Liczba SOGów: 41 | Trafność: 1647 |

Pokarmy z największą ilością białka

kaczka 14g karp 18g kasza jaglana 10g kasza kuskus 13g kawior 24g kfc d hot wings 17g kiełbasa przewaznie powyzej 15 g kiszka 14g królik 21g piers z kurczaka

Data: 2008-07-05 20:08:20 | Dział: Odżywianie | Autor: Fryd15MaX | Liczba SOGów: 15 | Trafność: 1647 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: zamiana jednostek stopnie celcjusza | x pand mono efekty | nistrol androl testosteron | przemiana ssa | x reps | zakup roweru do ćwiczeń | zamiania po silowni | z czym bra nitro | ile g ma lyzka jogurtu | zachowac silce | odrazu po treningu | na czasie | na sztandze | prop deca | ściana wspinaczkowa | 1 gram | x mass clomid | obliczanie zawartości alkocholu we krwi | przeżiębienie krwotoki z nosa | przepis na panierkę kfc