Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: stłuczenie kości ogonowej odszkodowanie

Strona 1 z 115

  • ból powyrzej dupy, kosci ogonowej

    od niedawna zaczely mnie bolec plecy powyzej kosci ogonowej w krzyzu bardzo mozliwe ze to kontuzja bo robilem martwy ciag i na drugi dzien zaczelo mnie bolec. teraz po

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 24468| Data: 2004-09-22 15:15:19| Liczba SOGów: 0
  • Problemo na kosci ogonowej

    help...zrobila mi sie jakas narosl na kosci ogonowej 0,5 cm i zaczyna mnie to bolec..co to moze byc i jak sie tego pozbyc.nie uderzylem sie w to miejsce ani nic

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 11784| Data: 2006-06-07 08:08:36| Liczba SOGów: 0
  • Plamy na skórze kości ogonowej

    witam. na skórze kości ogonowej mam sporo brunatnych plam, które wyglądają bardzo nieatrakcyjnie i w ogóle nie chcą zniknąć: zdjęcie:

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3260| Data: 2007-01-15 22:05:06| Liczba SOGów: 0
  • Stłuczenie nadgarstka

    nie mogłem ruszyć bez bólu. poszedłem wtedy do lekarza i po zdjęciach rtg stwierdził że nie ma złamania a jest to stłuczenie kości łodeczkowej i będzie boleć max 2 3 tygodnie. w ten poniedziałek będzie 4 tydzień po tym zdarzeniu. teraz już moge

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 19538| Data: 2009-06-29 14:08:38| Liczba SOGów: 0
  • ABS II - najlepszy program rozwoju mięśni brzucha

    się dzięki działaniu innych mięśni, a mianowicie lędźwiowego i lędźwiowo biodrowego biegną od przedniej powierzchni kości udowych pod kością łonową do dolnych sześciu kręgów kręgosłupa . zginają one tułów w kierunku ud, podobnie jak mięśnie

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 68761| Data: 2005-02-07 21:20:00| Liczba SOGów: 6
  • Bóle kręgosłupa,rwa kulszowa,drętwienie kończyn?? zajrzyj tutaj!!

    miesiąca drętwiała mi lewa noga poniżej kolana.zacząłem brać magnez,ale to niewiele pomagało.obawiałem sie nawet raka kości takie objawy ponoć . przedwczoraj mojego tate zaczal strasznie bolec kregoslup.on wie od czego.. ..wysunęły mu sie 3 dyski

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 148740| Data: 2006-11-03 16:25:26| Liczba SOGów: 0
  • Bóle dolnej części pleców

    images/20020408224114 witam. niedawno zacząłem odczuwać bóle w okolicach krzyża i kości ogonowej jest to troche dziwne, ponieważ ostatnio nie przeciążałem kręgosłupa żadnym ćwiczeniami typu martwy ciąg.

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 75294| Data: 2002-04-08 22:41:14| Liczba SOGów: 2
  • bol w pachwinie

    tylko tluszczowe wezly chlonne o wymiarach okolo 1cm/05cm. dodatkowo po lewej stronie oraz na wysokosci kosci ogonowej okolice korzonkow czuje silny bol.czasem tak silny, ze nie moge stanac na lewej nodze.urazu ani wypadku nie mialam.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 25472| Data: 2007-06-22 22:20:25| Liczba SOGów: 1
  • pare porad

    górze. przy zewnętrznych kącikach oczu rzęsy tuszujemy dwukrotnie. jest bardzo istotne, aby dobrać maskarę dobrej j kości wtedy nie ma obawy, że w najbardziej nieoczekiwanym momencie rozmaże się ona na oku. maskara a.t.w. nie tylko łatwo i szybko

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 16022| Data: 2004-04-08 08:46:33| Liczba SOGów: 0
  • PZU o odszkodowanie

    kostke włożyli mnie na prawie 2 tygodnie w gips i dali zwolnienie na miesiąć ćwiczeń czy należy mi sie odszkodowanie z pzu rozwaliłem sobie noge na kickboxingu a tam jestem ubezpieczony!!ile powinienem dostać pieniędzy za noge

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 125249| Data: 2005-11-18 15:15:49| Liczba SOGów: 1
  • Mocne stłuczenie lub odklejona łękotka

    kolana. kolano stabilne. radiologicznie bez pewnych zmian urazowych. lekarz powiedział mi, że albo jest to stłuczenie kolana, albo odklejenie się łękotki na jednym rogu . powiedział też, że jeżeli dolegliwości nie ustąpią w ciągu 7 10dni, mam

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 23055| Data: 2008-05-12 13:18:31| Liczba SOGów: 0
  • Skrecenie kręgosłupa a odszkodowanie.

    przy skreceniu jego w odcinku szyjnym chodzi mi o to ze mialem skrecenie i ciekawy jestem jak to bedzie z odszkodowanie wiem ze zalezy to od ubezpieczenia ale interesuje mnie procentowy uszczerbek. moze mial ktos juz cos takiego za soba i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 18888| Data: 2007-04-19 17:54:41| Liczba SOGów: 1
  • [art] Pas treningowy- za i przeciw

    a nie prostopadle do niego. kregoslup u ludzi zbudowany jest z kregow, rozciagajacych sie od glowy do kosci ogonowej kregoslup, podobnie jak inne kosci, pelni rowniez funkcje ochronna oslania przechodzacy przez jego wnetrze rdzen kregowy, bedacy

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 11050| Data: 2008-09-09 21:07:00| Liczba SOGów: 11
  • Guzowatość kości piszczelowej!!pomocy!!!!!

    hej wszystkim choruje na pewno chorobe kości która nosi nazwe guzowatość kości piszczelowej.cierpie juz na nią ok 2 lat i własnie w tym jest problem czy wiecie i

    Odpowiedzi: 63| Ilość wyświetleń: 59207| Data: 2005-12-29 22:13:31| Liczba SOGów: 3
  • Czy rak kości może byc umiejscowiony w stopie? :-(

    byłem na konsultacji lekarskiej w związku z nieustającym zapaleniem kości prawej stopy noga jest zniekształcona i jest obrzęk lekarz zlecił badania. natomiast czy ktoś z was słyszał

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 22216| Data: 2006-04-14 17:53:20| Liczba SOGów: 0
  • Przeciążenie kręgosłupa / Rwa kulszowa

    kompem i tu nagle, poczułem ból jakiego nigdy nie czułem. bolały mnie plecy w odcinku lędźwiowym, na dole, w obrębie kości ogonowej pierwsza noc była trudna do przespania, ale następną już dobrze spałem i postanowiłem chodzić na treningi dalej

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 11689| Data: 2010-07-17 00:59:38| Liczba SOGów: 1
  • Lepsze zrastanie kosci i odbudowa miesnia

    /20020712221633 no wlasnie guru, co polecasz za specyfiki na lepsze i szybsze zrastanie sie kosci to raz, a po drugie na szybsza odbudowe miesnia czworoglowego uda zostal przebity przez kosc i zanikl. juz sie powoli odbudowuje, ale ten proces

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 38263| Data: 2002-07-12 22:16:33| Liczba SOGów: 2
  • RAK KOŚCI????

    kolega powiedział mi że od obijania piszczeli jak w krwawym sporcie można dostac raka kości . pewnie ściemniał ale zapytać warto.czy są jakieś inne choroby przecież na początku na treningach każdy musi to robić.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 24680| Data: 2004-04-28 21:31:13| Liczba SOGów: 1
  • Ból kości i stawów :(

    od niedawna czuje straszny ból w kościach i stawach szczegolnie barkowych: od czgeo to moze byc co robić aby przestało boleć ktoś mi powiedział że

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 21943| Data: 2004-11-28 13:20:08| Liczba SOGów: 1
  • strzelające kości.

    czesc mam taki dziwny problem, a mianowicie, praktycznie zawsze gdy zginam kolano np. przysiad to strzelają mi kości w kolanie 17 niby to nic takiego, ale co zrobić zeby nie strzelały problem dotyczy najczesciej nóg, ale tez i

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 32948| Data: 2004-12-15 22:57:57| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}