Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: sprzet do treningu bokserskiego

Strona 9 z 5000

  • ziemniaki po treningu?

    wlasnie czy moge zjesc gotowane ziemniaki po treningu

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 10743 | Data: 2003-03-03 15:21:09 | Liczba SOGów: 0
  • gainer przed czy po treningu

    gainera mass xxl i carbo olimpa. mam pytanie. czy gainerka lepiej brać przed treningiem, a po carbo, czy odrazu po treningu np. 70 g gainera a przed treningiem jakis owoc mam dobrą dietę, jednak obiady jem normalne, dlatego chyba lepszym

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 10677 | Data: 2006-08-30 13:01:50 | Liczba SOGów: 0
  • nie czuję zmęczenia klatki po treningu

    co polecacie może: wyciskanie sztangi na poziomej ławce 4 serie 12,10,10,8 i rozpiętki 4 serie po 15 mój sprzet to ławeczka, sztanga, hantle. jakie cwiczenia jeszcze polecacie robić na klatkę żebym czuł ją po treningu wyciskanie

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3619 | Data: 2006-11-11 17:38:43 | Liczba SOGów: 1
  • w jaki sprzet najlepiej zaopatrzyc domowa silownie?!

    2010/20100111115053 witam jestem swierzakiem chcialbym dowiedziec sie czy ten atlas to dobry wybor do mojej domowej silownie .chce przeznaczyc ok 1800zl.moze zamiast tego atlasu udalo by mi sie zlozyc lepszy i tanszy sprzet podpowie ktos 3

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 4995 | Data: 2010-01-11 11:50:53 | Liczba SOGów: 37
  • Sauna po treningu czy następnego dnia?

    ze mnie żaden i nie wiem jak robić. na nowej siłowni mam saune next door od szatni i zastanawiam się jak lepiej, po treningu czy następnego dnia w wyszukiwarce opinie były wyłącznie przypuszczeniami więc tak naprawdę nic mądrego się nie

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 10568 | Data: 2005-01-31 21:20:30 | Liczba SOGów: 0
  • 10 SEKRETÓW TRENINGU SIŁOWEGO FRANCO COLUMBU

    10 sekretów treningu siłowego by franco columbu 1.nie pozwól aby wielkość ciężaru , który zamierzasz podnieść przestraszyła cię .

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 9347 | Data: 2002-09-17 12:21:37 | Liczba SOGów: 10
  • GDZIE KUPIC SPRZET I WYPOSAZENIE DO SILOWNI?

    gdzie kupic sprzet i wyposazenie do silowni czy znacie jakies namiary, gdie kupic sprzet i wyposazyc silownie jakies prywatne preferencje, sugestie, wskazowki, linki

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3746 | Data: 2008-01-28 15:06:01 | Liczba SOGów: 0
  • Potrzebuje pomocy w ustaleniu treningu... Pomozcie mi pliz

    i domyslalem sie ze jest to zle, ale kurde nie mam znajomych ktorzy znaja sie na tych sprawach a cwicze w domu. sprzet do dyspozycji: laweczka plaska, skosna skosna laweczka na brzych atlas moze byc na grzbiet, triceps i nogi do

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1122 | Data: 2006-05-30 00:25:51 | Liczba SOGów: 0
  • trening brzucha a sw

    sob: siłownia nie: wolne no i tu mi sie nasuwa pytanie. czy mam cwiczyć mięsnie brzucha normalnie po każdym treningu siłowym takim schematem: 1 ćw na dolne mięsnie brzucha 3x20 1 ćw na proste brzucha 3x20 1 ćw na skosne brzucha

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1111 | Data: 2006-07-10 14:27:29 | Liczba SOGów: 1
  • piwo po treningu

    czy mozna wypic piwo po treningu wiadomo ze alkohol dziala katabolicznie ale jezeli zaraz po treningu wypilem glukoze pozniej wpc to czy mozna wypic piwo plus załózmy duzo wody i 2 tabsy teuryny zeby podzialac antykatabolicznie

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 9902 | Data: 2006-06-02 21:43:04 | Liczba SOGów: 0
  • Ból głowy po treningu. Czy to ciśnienie ?

    mam 18 lat. ćwiczę już 5 miesięcy na siłowni. od około 3 tygodni zaczęła boleć mnie głowa. boli mnie podczas treningu np. gry robię klatkę na płaskiej ławce. robie się przy 6 8 powtórzeniu czerwony na twarzy. staram się poprawnie

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 9485 | Data: 2006-03-02 14:27:53 | Liczba SOGów: 1
  • Płatki owsiane po treningu ?

    tak jak w temacie czy można jeść płatki po treningu chodzi o to że ryż brązowy narazie mi sie przejadł i szukam zastępczego węgla po treningu czy płatki owsiane

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 9875 | Data: 2007-05-11 19:55:23 | Liczba SOGów: 2
  • dobry sprzet

    ,,,juz mowie w czym rzecz, a mianowicie dysponuje kwota okolo 13 tysiecy zlotych i mam zamiar przeznaczyc ja na sprzet do typowych sportow silowych wyciskanie, dwubój i trójbój siłowy,na sprzecie maja rowniez cwiczyc ludzie ,ktorzy trenuja

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 3643 | Data: 2009-11-15 01:41:59 | Liczba SOGów: 2
  • Stretching (rozciąganie) - przed czy po treningu siłowym?

    witam! kiedy najlepiej jest robic stretching calego ciala cwiczac hst po seriach rozgrzewkowych a przed rozpoczeciem wlasciwego treningu czy moze po jego zakonczeniu a moze w trakcie miedzy kolejnymi grupami

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 10419 | Data: 2005-09-05 10:04:39 | Liczba SOGów: 0
  • Po treningu-gainer, bulk czy białko i oddzielnie węgle np. z bananów

    czy białego pieczywa są to węgle o wys. indeksie glikemicznym, a więc takie, jakich należy dostarczyć wkrótce po treningu , czy rozsądniej jest obstawiać odzywkę białkową i uzupełnić ją po treningu o węgle z wymienionych powyżej źródeł jeszcze

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 9773 | Data: 2006-06-09 13:52:16 | Liczba SOGów: 5
  • Trening bokserski

    poświęcić również sporo czasu na takie partie jak brzuch, kark, kaptury może robić je podczas indywidualnego treningu bokserskiego a na siłowym resztę indywidualny trening bokserski tutaj na pewno skakanka. lubię skakankę. mogę skakać

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 939 | Data: 2014-03-06 00:49:23 | Liczba SOGów: 0
  • efekty treningu bez siłowni

    starałem się robić min 40km ze średnią prędkością min 30km/h. w domu nie miałem profesjonalnego zaplecza do treningu siłowego jedynie co miałem to własnej roboty sztangę 40kg, 2x hantle 15kg, ekspender. treningi o ile można tak to nazwać nie

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 9528 | Data: 2013-01-18 00:40:31 | Liczba SOGów: 13
  • Efekty treningu na siłowni po 2 tygodniach?

    obciążenia, które z taka trudnością podnosilem, są po prostu lżejsze! to wprost niebywałe, trener mówi efekty treningu hmm, w 3 miesiące powinieneś coś dostrzec , kolega no mi to efekty zaczęło przynosić po 1,5 miecha , komuś tam jeszcze dwa

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 9719 | Data: 2009-11-09 23:00:28 | Liczba SOGów: 0
  • suple do boksu

    sie przewijalo w kilku postach,ale nigdzie nie znalazlem wyczerpujacej odp: jakie suplementy dobrac do treningu bokserskiego tak,aby przy podniesieniu wydolnosci nie spowodowac zbytnich spadkow masy. na razie biore alc i tauryne. zdaje sie ze

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 894 | Data: 2004-04-23 13:57:00 | Liczba SOGów: 1
  • Pompatyczna muzyka do treningu.

    witam jestem nowy, na wstepnie chce zalozyc dośc prosty temat mianowicie muzyka podczas treningu zebrałem pare pompatycznych utworów z różnych klasycznych filmów. muzyka ta jest pompatyczna i mnie osobiście

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 10245 | Data: 2006-02-02 18:29:02 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}