Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: sprzet do rozciagania

Strona 1 z 5000

  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    ok moj pierwszy spam! tytul to suchar, ale przynajmniej oddaje w nim hold komu trzeba dupeczka w klimacie germanskim jawohl na czesc dennisa [img width=740 height=955]/sfd/images/2016/2/13/58b3a8fff8a447b3833e4af6f2f06fa9[/img]

    Odpowiedzi: 5002| Ilość wyświetleń: 124120| Data: 2016-02-13 19:46:55| Liczba SOGów: 43
  • Sprzet do domowej silowni.

    postanowilem zalozyc nowy temat, bo nie chce rozmywac innych tematow chociaz juz i tak to zrobilem . chce kupic sprzet do silowni tak jak w temacie i mam kilka pytan. 1 laweczka wielofunkcyjna + stojaki:

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1336| Data: 2009-09-07 16:36:53| Liczba SOGów: 0
  • Sprzet do pomiaru ilościowego tkanki mięsniowej i tłuszczowej

    witam, posiadam specjalistyczny sprzet do badan ilościowych tkanki miesniowej i tluszczowej w organizmie. dla zainteresowanych wklejam treść ogłoszenia

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2594| Data: 2009-11-17 11:55:07| Liczba SOGów: 0
  • Sprzedam sprzet do cwiczen

    witam mam do sprzedania sprzet do siłownii. w zestaw wchodzi: ławka skosna gorna, dolna , 2x laweczki do brzuszków, wyciag wielofunk. dolny, gorny ,

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 2136| Data: 2007-05-06 17:58:23| Liczba SOGów: 0
  • Sprzet do cwiczen - bez lawki?

    powoli kompletuje sobie domowy sprzet do cwiczen, zeby w koncu zaczac cos ze soba zrobic :d zalozylem, ze dam rade cwiczyc bez lawki do wyciskania ...

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1436| Data: 2007-01-04 08:06:27| Liczba SOGów: 0
  • Jaki sprzet do brzuszkow jest lepszy

    witam, jaki sprzet do brzuszkow jest lepszy cos w stylu http://allegro.pl/kolyska z licznikiem najlepsza na brzuch wygodna i1203449257.html czy http://allegro.pl/rewel na brzuch ab 2010 x rocket dvd dieta i1199051343.html . prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2596| Data: 2010-09-01 21:22:13| Liczba SOGów: 0
  • sprzet do mma i zegarki nike meskie

    sprzedam sprzet do mma: kask top ten rekawice chwytowe skorzane bokserskie allright 10oz ochraniacz na krocze 2 razy

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1450| Data: 2010-05-16 12:20:59| Liczba SOGów: 0
  • jaki najlepszy sprzet do kratki na brzuchu???

    ludzie jaki polecicie mi sprzet do zrobienia kratki na brzuchu wykonuje rozne cwiczenia typu wznosy kolan,skretosklony itd. a to sa cw. raczej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1374| Data: 2004-06-22 22:26:46| Liczba SOGów: 0
  • Jaki sprzet do silowni?

    witam jaki radzilibyscie kupic sprzet do silowni

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1377| Data: 2007-10-14 12:50:22| Liczba SOGów: 0
  • Kuba_SnK / dziennik / Powrót do przeszłości - TS

    serie... jak ktos bedzie sie pytal to moge podac jak robiłem rozgrzewke. legenda: bandaze bandaze na nogach sprzet pelny sprzet w siadach bandaze + kostium kostium sprzet kostium do ciagów koszulka sprzet do wyciskania

    Odpowiedzi: 189| Ilość wyświetleń: 9767| Data: 2008-07-19 01:53:15| Liczba SOGów: 6
  • Maszyna do Rozciagania ?

    wiecie moze gdzie mozna kupic maszyne do rociagania szpagat szukalem wszedzie ale nie moge znalesc moze ktos ma jakis link zeby kupic ten sprzet

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1877| Data: 2005-10-26 00:52:04| Liczba SOGów: 0
  • dobry sprzet

    ,,,juz mowie w czym rzecz, a mianowicie dysponuje kwota okolo 13 tysiecy zlotych i mam zamiar przeznaczyc ja na sprzet do typowych sportow silowych wyciskanie, dwubój i trójbój siłowy,na sprzecie maja rowniez cwiczyc ludzie ,ktorzy trenuja

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 3837| Data: 2009-11-15 01:41:59| Liczba SOGów: 2
  • sprzet, firmy

    witam jakiej firmy sprzet do domowej silowni jest najlepszy chodzi mi o laweczke, stojaki na sztange, sztange i talerze do tego. na silowni

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1409| Data: 2005-03-28 12:27:01| Liczba SOGów: 0
  • Czy opłaca sie kupić swój sprzet czy lepiej iść na siłownie?

    chcialem zakupic sprzet do cwiczen poniewaz posiadam wolne pomieszczeenie i niewiem na czym lepiej wyjde czy zakupic

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2628| Data: 2008-11-20 21:22:38| Liczba SOGów: 0
  • POMORZE - sprzet do cwiczen

    ze slupska i mam do was pytanie ludzie z regionu: slupsk, trojmiasto, koszalin : czy jest u nas jakis sklep ze sprzetem: genralnie chodzi mi o talerze od 2,5kg do 10kg, gryfy krotkie, lamane i czy wyjdzie to taniej niz zamawianie z allegro

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3804| Data: 2007-02-22 16:59:34| Liczba SOGów: 1
  • Jaki sprzet do domowej silowni?

    co powinno sie znalezc w domowej silowni poczatkujacego. budzet jakim dysponuje to +/ 1000zl czy polecacie sprzet tej firmy czy moze lepiej marbo

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 4422| Data: 2013-06-23 14:40:16| Liczba SOGów: 0
  • Sprzedam sprzęt do silowni !!

    2004/20041229175638 witam sprzedaje sprzet do silowni lawki modlitewniki stojaki ... wiecej informacji pod mail pawelkkk@o2.pl gg 2906021 tel 603924339 pozdrawiam i zahcecam do zakupu bo sprzet jest bardzo solidny i tani !!

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2145| Data: 2004-12-29 17:56:38| Liczba SOGów: 0
  • Jaki sprzet do 500 zł

    witam!!! prosze o porade jaki sprzet kupic do wlasnej silowni tzn do pokoju. nie posiadam nawet zadnej sztangi wiec co kupic i jakiej firmy najlepiej.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1261| Data: 2007-01-14 21:52:53| Liczba SOGów: 1
  • sprzet do domku

    widzialabym go u mnie w pokoju wiec sklaniam sie ku niemu. co wy na to fajny pomysl zainwestowac w taki osobisty sprzet czy moze jednak polecacie kupic cos innego

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1306| Data: 2003-06-11 15:27:56| Liczba SOGów: 0
  • sprzedam sprzet do siłki

    witam forumowiczow mam do sprzedania sprzet z silowni troszke tego jest a wiec: 110 kg talerzy: 2x 15 kg 2 x 10 8 x 5 4 x 2,5 kg 4 x 1,25 kg sztanga 170

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1381| Data: 2005-02-27 17:30:28| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}