Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: spozywanie kreatyny i bialka

Strona 7 z 1794

  • Popularne rodzaje białek i ich stosowanie

    W diecie sportowca białko stanowi szczególnie istotny składnik pokarmowy. Przyjmuje się, iż sportowcy dyscyplin siłowych powinni przyjmować ok. 1,7 - 2,5g na kg masy ciała. Sportowcy dyscyplin wytrzymałościowych i wytrzymałościowo-siłowych ok. 1,3 - 2g na kg masy ciała.

    Odpowiedzi: 999 | Ilość wyświetleń: 9999 | Data: 2016-05-17 03:33:08 | Liczba SOGów: 69
  • Charakterystyka rodzajów kreatyny

    z trzech aminokwasów arginina, glicyna i metionina . w ten sposób organizm ludzki może uzyskać maksymalnie 1g kreatyny jak wiemy jest to za mała ilość dla ludzi ćwiczących 3 . przeciętne zapotrzebowanie na kreatynę wynosi 2g. jak już wcześniej

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 4855 | Data: 2004-12-27 20:15:18 | Liczba SOGów: 3
  • 40 gram bialka dziennie ??

    no i z kumplem chodzilismy po sklepie i patrzymy składniki poshczegółnych produktów i soja w ziarnach miala 50g bialka na 100 gram produktu 4 ale maniana codziennie gotowac soje hehe niee .... i kupilem kilkanascie paczek płatków sojowych 40g

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 4832 | Data: 2004-06-28 17:56:31 | Liczba SOGów: 1
  • Zrodlo bialka w diecie redukcyjnej - jak sobie z tym poradzic?

    kilogramow moze nastreczyc niemalych trudnosci. a wszystko to z powodu niedostatecznej ilosci dostarczanego bialka do organizmu, co sobie uswiadomilem kilka tygodni temu dopiero… wedlug podstawowych obliczen moje dzienne zapotrzebowanie to

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 4116 | Data: 2008-07-08 18:23:49 | Liczba SOGów: 2
  • No Booster bez kreatyny - jaki?

    tak jak w temacie, dobry, sprawdzony i bez kreatyny jakie macie propozycje

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 7827 | Data: 2006-08-14 10:11:48 | Liczba SOGów: 1
  • ile brac bialka

    siema wszystkim.chcialbym sobie troszeczke wyzezbic brzuch i nie weim ile mam brac gramow bialka moze ktos mi udzielic rady ile brac bialka ja waze 60 kg jezeli to jest wazne.z gory dzieki.nara coolmen

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 5810 | Data: 2003-09-23 18:18:25 | Liczba SOGów: 0
  • z czym nie można mieszać kreatyny ????

    z jakimi produktami naturalnymi czyli z pokarmem codziennym nie można mieszać kreatyny prosze o wypowiedź znawcy !!!!

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 7782 | Data: 2005-03-22 17:51:31 | Liczba SOGów: 0
  • Monohydrat kreatyny vs. buforowana forma monohydratu kreatyny (KA)

    2783 9 43.pdf wnioski: w przypadku osób ćwiczących siłowo buforowana forma monohydratu kreatyny nie promowała korzystniejszych zmian w zawartości kreatyny w mięśniach, kompozycji ciała i adaptacji wysiłkowej niż monohydrat kreatyny

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 5742 | Data: 2012-09-30 19:31:29 | Liczba SOGów: 0
  • Monohydrat Kreatyny Olimp MEGA CAPS 1250

    ćwiczę półtora miesiąca na siłce i doszedłem do wniosku, że czas na kreatynę. koledzy brali właśnie monohydrat kreatyny olimpu, mówią, że jest bardzo dobry. mają podobny staż do mnie i chwalą sobie go. ale nie jestem pewien, czy powinienem go brać.

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 7735 | Data: 2007-09-25 19:13:45 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanie do lekkoatletow

    w pewnym artykule, osobom trenujacym lekka zaleca sie spozywanie kreatyny =witamin z grupy b =magnez =alc =lecytyne =bialko przy niedoborze w dietce =aminokwasy =carbo

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 516 | Data: 2009-07-17 23:40:00 | Liczba SOGów: 1
  • Monohydrat kreatyny - ciekawostka

    w zwiazku z tym, ze sa swieta i czasu mam pod dostatkiem postanowilem poruszyc temat kreatyny a konkretnie monohydtaru. moj post jest oparty na artykule s.ambroziaka sdw, marzec 2005, s.76 generalnie

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 7679 | Data: 2005-03-27 20:33:30 | Liczba SOGów: 3
  • ILE KUPIĆ KREATYNY>>>??

    witam mam pytanie ile mam kupic kreatyny g 250g 500g moze 1000g i jesli kupie to ile jej brac 10 g dziennie w dni treningowe i 5g w dni nietreningowe wystarczy aha i nakoniec z jakiej formy najlepiej kupic...moze american muscle..

    Odpowiedzi: 183 | Ilość wyświetleń: 7671 | Data: 2004-08-14 19:02:19 | Liczba SOGów: 2
  • Pierwszy cykl kreatyny

    wiem ze ten temat byl tu poruszany x razy, no ale... cwicze na sucho od roku i postanowilem zrobic sobie cykl kreatyny dlatego mam pare pytan: jaka kreatyna jest lepsza na pierwszy cykl z domieszka weglowodanow i bialka czy bez domieszek mam

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 1846 | Data: 2003-04-25 11:48:28 | Liczba SOGów: 1
  • dieta,która działa...(ilosc bialka)

    białka i masa szła w góre byłem przy tym szczupły a koksu nie brałem bo juz pewnie o tym myslicie skoro tyle bialka .. 2.w sierpniu mnie cieli na przepukline siatka operacyjna bym mógł dźwigać cieżary do końca października ćwiczyłem co

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 4047 | Data: 2005-11-25 15:11:36 | Liczba SOGów: 2
  • Co dolożyć do monohydratu kreatyny?

    witam. może pan ambroziak by powiedzial, co najlepiej dolozyc do cyklu monohydratu kreatyny ultimate, aminki zwykle, bcaa, glutamine, hmb. oczywiscie najlepiej aminki,glutamine,bcaa jesc nonstop, ale jak

    Odpowiedzi: 81 | Ilość wyświetleń: 6820 | Data: 2002-12-25 00:11:55 | Liczba SOGów: 5
  • jak ??

    cze ostatnio znajomy polecil mi zakupienie kreatyny i bialka serwatkowego 90 kilko procentowego. podobno to najlepsza mieszanka na mase. czy zakupienie kreatyny i tyle procentowego bialka serwatkowego naprawde da efekty

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 693 | Data: 2003-12-19 23:57:18 | Liczba SOGów: 0
  • ???ILE grAM ma tebletka KReatyny???

    hmm zastanawiam sie ile gram ma jedna tabletka kreatyny bo mowia zeby brac 5g po treningu i takie tam inne liczby a ja mam qrde kreatke w tabletach producen pisze zeby

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 7472 | Data: 2003-08-15 21:58:54 | Liczba SOGów: 2
  • Pryszcze mam po odzywkach }:-(((

    jednorazowej porcji. teraz mam zamiar wziasc krete z jakims bialkiem bez carbo jakis gainerow. znacie jakies dobre kreatyny lub bialka kpo ktorych bedzie jakies mniejsze prawdopodobienstwo wyskakiwania syfow bralem gainer 2 vitalmax moze jakis

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 2223 | Data: 2006-02-18 21:02:57 | Liczba SOGów: 0
  • wchłanianie się kreatyny

    do mięśni bo tego nigdzie nie moge znaleść co jest bardzo istotne bo tłuszcze skutecznie blokują wchłanianie się kreatyny więc powinienem pierw z rana 30 minut przed śniadaniem czy w 30 minut napewno sie kreatyna wchłonie do mieśni i po jakim

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 6024 | Data: 2007-02-02 17:43:34 | Liczba SOGów: 1
  • 20g kreatyny dziennie, stosowal ktos?

    chcialbym sprobowac suplementacji 20g kreatyny dziennie. stosowal ktos do tej pory nie wychodzilem poza 10g no oprocz pierwszego cyklu na mono kiedy zrobilem

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 5334 | Data: 2008-12-10 23:56:02 | Liczba SOGów: 1
  • monohydrat i monowodzian kreatyny ? ?

    czym sie rozni monohydrat od monowodzianu ktory jest lepszy dzis zauwazylem na swojej kretce ze jest to monowodzian kreatyny a nie monohydrat.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 7304 | Data: 2004-06-26 10:34:03 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}