w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "spis leków na recepte nasenne"

Strona spośród 4  stron dla zapytania: spis leków na recepte nasenne

INSOMNIA --- leki nasenne :)

wiadomo że wszystko ma swoją ciemną stronę... więc najpierw kilka wskazówek na temat stosowania: dotyczą typowych leków nasennych benzodiazepin i pochodnych leki u zdrowych osób należy przyjmować wyłacznie doraźnie gdy zachodzi

Data: 2003-10-08 19:21:34 | Dział: ZIELONA STREFA | Autor: Clarity | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2624 |

leki nasenne a alkohol

hey. niestety jestem zmuszony zakupić lek na bezsenność. koleżanka poleciła mi benosen 20 tab koło 15 zł jest najlepszy nieuzalezniający relamax 30 tabletek koło 7 zł ale słaby lekosen 20 tabletek 10 zł tez w miare dobry i chodzi o to

Data: 2009-01-09 00:11:25 | Dział: Zdrowie | Autor: frantic21 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2590 |

Lekki nasenne

wita. który z leków nasennych poleciacie mi co mysliscie o valium lub relanium. miałem imovane tyle że ,musiałm 5 tabl. na raz połknąć to

Data: 2009-06-11 17:13:57 | Dział: Zdrowie | Autor: opona27 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2586 |

zamienniki

przeszukaniu sfd, nie mogłem odnaleźć dokładnych danych które potrzebuje. chciałbym was prosić o nazwy zamienników leków na m.in, odblok po cyklu metanabolu. wiem, żeby brać clomid, lecz jest on na recepte czy jest jakiś zamiennik który jest

Data: 2012-05-25 12:19:05 | Dział: Doping | Autor: zachowawczy | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2581 |

Trądzik - bardzo skuteczna pomoc (lek)

http://efotek.pl/pokaz_fotke/upload/qe8lm0bn wystarczy wydrukować i iść z tym do lekarza żeby wypisał recepte a później do apteki żeby zrobili ten lek. jeśli komuś to pomoże niech napisze i udowodnić, że tanie nie znaczy nie dobre.

Data: 2008-08-18 14:12:51 | Dział: Uroda | Autor: szajbus055 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2576 |

cos silnego na tradzik

duzo specyfikow na tradzik... miedzy innymi : benzacne , seria clerasil , seria under 20 , lubexyl , lek robiony na recepte , acoss , afrodyta adonis , taki bialy kremik w tubce z naturalnych ekstraktow niepamietam jak sie nazywa ale kosztuje

Data: 2005-07-09 19:28:06 | Dział: Uroda | Autor: syrius16 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2574 |

angielskie odpowiedniki polskich leków.

: elcom , sorel , protopic. jeśli ktoś zna proszę o odpowiedź. ps. zdaje sobie sprawe ze wiekszosc z wymienionych leków jest na recepte , ale moze ktos wie jaki odpowiednik jest potrzebny zeby powiedziec lekarzowi a on mógł je przepisać na

Data: 2013-01-18 14:00:24 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2573 |

Kreatyna do kupienia na recepte w aptece?

witajcie. mam proste pytanie, bo ostanio spodkałem sie z taka opinia, ze lekarz 1 kontaktu, moze wypisac recepte na lek, ktory jest kreatyna... identyczna jak ta 5x drosza: tylko nie pamietam jaka to choroba była.. czy to

Data: 2007-05-20 11:45:53 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Tofff | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2573 |

leki nasenne bez recepty

co brać gdy estazolam 2g nie pomaga biorę ten lek od 2 lat i jakoś było ale ostatnio weszłam na 1,5 tabletki i lekarz załamuje ręce.nadmieniam,że jestem już osobą starszą i estazolam biorę od 2 lat od śmierci męża.

Data: 2010-12-12 04:14:49 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2573 |

Pytanie o recepte

witam i mam pytanie odnośnie clomidu.czy jak pujdę do lekarza jest jakaś szansa że mi to przepisze i co mam mu powiedzieć aby dostać recepte na ten lek wszystko co piękne,rodzi się z bólu

Data: 2003-11-24 10:06:09 | Dział: Doping | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2567 |

co to za lek heparegen

dostalam na recepte od p doktor heparegen na co ten lek bedzie mi pomagal.a moja babcia zarzywa lipanthyl supra 215 mg. wie ze to sa

Data: 2011-03-02 11:56:43 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2565 |

co brac na nerwobole w mostku

sprawna ponieważ jak chodzę mnie boli. jeżeli leże na boku nic nie boli. nie wiem co robić ponieważ nie mam ze sobą leków proszę o pomoc. jest mi bardzo potrzeba. co mogę zastosować nie mogę iść tu do lekarza czyli nie mogę też mieć leków na

Data: 2011-08-22 19:48:20 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2564 |

Osłonka na metke

witam chcialem się was poradzic jaki lek osłonowy stosowac przy zażywaniu metki i czy ten lek jest na recepte czy nie i kiedy go stosowac i w jakich dawkach prosze o pomoc specialiste płeć : mężczyzna wiek : 28 lat

Data: 2010-05-31 21:12:10 | Dział: Doping | Autor: ahme666 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2562 |

Noredol

na tym forum czesto reklamowany jest zel noredol.stosowal go ktos moze jesli tak to rzeczywiscie jest tak efektywny jak go reklamuja mam troche zaczerwienien.ten lek jest na recepte czy to kosmetyk z gory thnx za odpowiedzi.

Data: 2007-01-21 11:13:30 | Dział: Uroda | Autor: Lukelvf | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2562 |

cennik leków

jaka jest cena leku na recepte seretide to jest lek na astme

Data: 2011-01-20 15:44:49 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2562 |

Ibuprom a meta

czy na cyklu na mecie można brać ibuprom bo wiem ,że do jakiś tam leków na recepte niemożna więc wole sie upewnić...

Data: 2009-10-26 16:29:22 | Dział: Doping | Autor: Bover0 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2558 |

Prosze o pomoc

powlekane czy ktos zna moze nazwe tych tabletek bo niemam jak ich kupic a do lekarza niechce mi sie isc lek jest na recepte ale z tym niema problemu

Data: 2005-07-25 18:45:03 | Dział: Zdrowie | Autor: FaT-JoE | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2556 |

clenbuterol małe pytanko

witam mam clenbuterol ten standardowy najpopularniejszy oxyflux w czerwonych listkach i mam pytanie czy jest podobny lek sprzedawany na recepte w polskich aptekach bo oxyfluxu nie ma niestety.pozdrawiam z z gory dzieki!!+

Data: 2008-06-27 13:47:23 | Dział: Doping | Autor: witek33 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2556 |

Nazwa preparatu ???

na łuszczyce jak na rysunku{w przyblizeniu} w plynie białym , pieniacym sie, bez zapachowy lek chyba na recepte cena okolo 15zl moze ktos wie co to za preparat prosze o pomoc !!!

Data: 2004-12-10 10:23:56 | Dział: Zdrowie | Autor: milo24 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2555 |

Skuteczny lek na łysienie?

spowodowane na wskutek stosowania testosteronu. do ktorego lekarza udac sie z tym problemem sa jakies leki na recepte ktore faktycznie dzialaja pozdrawiam

Data: 2014-02-19 01:35:41 | Dział: Zdrowie | Autor: actiVe | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2554 |
1 2 3 4

Ostatnio wyszukiwane: jak szybko rośnie rzeżucha | ćwiczenia na spalanie brzucha | 20 tygodniowy cykl na rzezbe | cd key do nfs undergrund | groprinosin antybiotyk | kuracja drożdżami | cykl po hmb | skutki uboczne bic | grudki pod sk ra na po ladku | super pump rewolucje | przekształcenie wzoru | Ginekomastia jak wykryć | zarobki telemarketer partner plus | jak poprawic mase miesniowa na brzuchu | Sprzedam LG KU990 | referat o zdrowym żywieniu | gry menagery wszystkie piłkarskie | Oxy Elite Pro opinie | spis leków na recepte nasenne | nowykk