Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: spasmolina a alkohol

Strona 8 z 121

  • Zastrzyk sterydowy a alkohol

    dwa zastrzyki sterydowe w kazdym z barkow. sa to moje pierwsze zastrzyki sterydowe. czy w sobote moge pic alkohol nie bedzie zadnych powiklan zastrzyki nie pojda na marne zaznaczam, ze bedzie to raz, wyjatkowo, nie zamierzam wiecej tak robic.

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 2085 | Data: 2013-11-28 23:18:23 | Liczba SOGów: 0
  • alkohol po operacji

    czy można pić alkohol tydzień po operacji

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2012 | Data: 2012-12-22 17:25:15 | Liczba SOGów: 0
  • Alkohol w okresie przygotowawczym.

    witam, pisze tego posta poniewaz jestem ciekaw jak wplywa alkohol na nasz organizm w okresie przygotowawczym moj trener ostatnio powiedzial ze cwiartka wodki cofa nasz organizm w rozwoju o 2 tygodnie.co na ten temat myslicie

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2008 | Data: 2008-07-09 22:24:47 | Liczba SOGów: 3
  • Alkohol a kreatyna proszeo szybka odp.

    wiem że kreatyna nawadnia a alkohol odwadnia. ale mnie raczej chodzi czy jak biore kreatyne i jak wypije to mi się cos stanie

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 1990 | Data: 2007-10-27 20:27:37 | Liczba SOGów: 0
  • reduktory tk tłuszczowej a alkohol

    chciałem zapytać czy przy zażywaniu reduktorów tkanki tłuszczowej ja mam akurat thermo fat burner z treca można pić alkohol czy jest to raczej niewskazane....

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1976 | Data: 2005-04-18 22:22:27 | Liczba SOGów: 0
  • Alkohol po suplementacji :)

    siema,mam takie nurtujace pytanie,jak wszyscy wiemy alkohol a głównie wódeczka,bardzo walczy z kreatyną. moje pytanie jest nastepujace,powiedzmy ze dzis koncze suplementacje

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 1948 | Data: 2009-04-21 18:30:06 | Liczba SOGów: 0
  • Czy stosując Megace możnna spozywac alkohol?

    jak w temacie, czy biorąc megace dawka dzienna 10 ml, można spożywać alkohol

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1934 | Data: 2007-12-23 13:13:06 | Liczba SOGów: 0
  • antybityki a alkohol

    mam pytanie czy można pić alkohol w trakcie przyjmowania antybiotyku,akurat przyjmuje antybiotyk ceclor mr,czy to osłabia działanie leku czy mogą wystąpić jakieś działania nieporządane np.wstrząs itp,

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1933 | Data: 2010-12-30 18:14:42 | Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna+alkohol??

    kreatyna alkohol czesc.czy na cyklu zabronione sa nawet niewielkie dawki alkoholu : dzieki z gory..

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1923 | Data: 2005-07-13 22:23:14 | Liczba SOGów: 0
  • alkohol we krwi

    czy jeśli wczoraj wypiłam jedno piwo a rano poszlam na pobranie krwi, to czy to badanie wykryje alkohol we krwi

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1899 | Data: 2013-05-27 19:40:00 | Liczba SOGów: 0
  • koks a alkohol

    witam, jestem przy końcu kuracji ok. 2 tyg. do końca czy mogę pić alkohol w sylwestra bez wpływu na koks

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1897 | Data: 2003-12-29 16:21:49 | Liczba SOGów: 0
  • Alkohol????

    czy bedąc na cyklu omnadrenu 13 ampułek, można pić alkohol naprzykład 2 4 piwa lub wódke jesli nie to dlaczego proszę o szzegóły pozdrawiam arnoldd

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 1888 | Data: 2003-05-08 22:42:21 | Liczba SOGów: 1
  • Odżywki ( kreatyna, no booster, białko, aminokwasy ) a alkohol

    witam czy uprawianie sportów siłowych, sportów walki i przyjmowanie suplementów może wpłynąć na odporność podwyższenie/osłabienie na alkohol jeśli tak to jakie odżywki mogą na to wpłynąć

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 1874 | Data: 2011-03-26 15:44:18 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanie jecie : chipsy , słodkie rzeczy itd ? + alkohol , cola

    a więc moje pytanie jest takie czy pijecie alkohol , a może jecie chipsy , słodkości itd .

    Odpowiedzi: 69 | Ilość wyświetleń: 1823 | Data: 2013-08-08 22:44:48 | Liczba SOGów: 1
  • Efedryna a alkohol

    cześć czy mozna biorąc efedrynę thermal pro 2 tablety dziennie pić symbolicznie alkohol myśle tu o ilościach wielkości 1 2 lampki wina czy jedno piwo.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1783 | Data: 2006-05-18 09:21:06 | Liczba SOGów: 0
  • Alkohol

    witam mam pytanie czy jak sie bierze białko serwatkowe 80% białko czy mozna pic alkohol nie chodzi mi o to czy jest to dobre dla miesni bo nie jest , ale czy w polaczeniu białka serw. z alkoholem moze

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1758 | Data: 2004-06-05 22:31:40 | Liczba SOGów: 0
  • alkohol a cykl.

    pic w ogole 2 okazyjnie 1 2 piwa w tyg 3 week, impreza ok 5 piw + wóda 4 wóda z kolegami ok 0.3l czy alkohol zaszkodzi mi w przyrostach masy i sily jezeli juz pic to wóde czy piwa ale zaczyna sie robic cieplo i wiadomo z

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1704 | Data: 2008-03-07 21:46:13 | Liczba SOGów: 1
  • trenowanie a alkohol

    dlatego sie zdecydowalem na zaledwie 2 treningi w tygodniu. wiem tez ze bardzo niekorzystnie na miesnie wplywa alkohol a ja lubie sobie porzadnie poimprezoeac i wypic przynajmniej 2 razy w tygodniu taki wiek , w zwiazku z tym mam pytanie.. jako ze

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1693 | Data: 2010-04-03 20:33:28 | Liczba SOGów: 1
  • Alkohol?

    pracuje akurat w takiej branzy budownictwo ze czesto zdarza mi sie popic sluzbowo z klientami, z tego co wiem to alkohol nie jest najlepszy dla mieska czy moge sie jakos chronic przed negatywnymi skutkami alkoholu dla miesni jakie one wogole

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1690 | Data: 2007-07-04 10:51:37 | Liczba SOGów: 0
  • jak wpływa alkohol na białko

    jak alkohol wpływa na białko w organizmie człowieka.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1684 | Data: 2011-09-21 15:57:52 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}