Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: solux

Strona 1 z 1

  • [ART] ODNOWA BIOLOGICZNA w sportach walki,traumatologia, postępowanie.

    aerozoloterapie balneoterapie klimatoterapie światłolecznicto helioterapię, laseroterapię, światło spolaryzowane, solux itp. hydroterapie termoterapię krioterapię i ciepłolecznictwo przeciwwskazania ogólne do zabiegów: choroby o

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 7007 | Data: 2011-06-24 01:00:47 | Liczba SOGów: 7
  • choroba stawów tylko nie wiem jaka :-(

    w granicach normy opis ze zdjecia morfologia i mocz w normie miałem jeszcze laseroterapie, jondoforeze, solux leki: nlpz, glucosamina, msm, chondroityna, kolagen, artrox, witc, a, e, d3, z grupy b, omega3, osteoblock, wapn, selen,

    Odpowiedzi: 105 | Ilość wyświetleń: 27903 | Data: 2005-11-17 12:14:30 | Liczba SOGów: 7
  • Złamane IX lewe żebro i naderwane mięśnie. Powikłania i czas leczenia. Pomocy

    przeszedłem n rehabilitację. miałem przypisane zabiegi na kręgosłup ultra dźwięki, prądy inferencyjne oraz lampę solux oraz ćwiczenia w odciążeniu i izomeryczne mięśni brzucha. z tych ostatnich zrezygnowałem, ponieważ bardzo mi się po nich

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 6662 | Data: 2010-04-11 12:05:24 | Liczba SOGów: 0
  • Leczenie obitego RYJA Boofi'ego

    24h po zdarzeniu warto to robić traktowana jest arcalenem zastanawiałem się nad czymś z heparyną + może jakas lampa solux albo bioptron strupów na policzku i nad brodą nie ruszam nie zdrapuję !! !! !!

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 3531 | Data: 2008-01-15 10:49:30 | Liczba SOGów: 0
  • bark - dziwny ból

    barku i kosci sa cale, nie ma zadnych zmian. smaruje ten bark fastum zelem. mam miec przez ten tydzien tez zabiegi solux i krwioterapie na przemian jednego dnia to, jednego co innego . czy ktos ma moze jakis pomysl, co to moze byc martwi

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2507 | Data: 2006-03-13 21:49:34 | Liczba SOGów: 0
  • Boli w krzyzu :(

    juz rozne masci fastum algesal tabletki najpierw ibuprom pozniej od lekarza mydocalm i bylem na 10 zabiegach solux lampa i interwen takie prady a bol jak byl tak jest.co moglo mi sie stac czy to cos powaznego moze znacie jakies metody zeby sie

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 1852 | Data: 2004-06-20 15:28:26 | Liczba SOGów: 0
  • Stan Zapalny więzadeł. Kolano

    siedzieć na tyłku, tak zrobiłem, rehabilitacja trwała dwa tygodnie, miałem 3 zabiegi; laser, ultradźwięki i lampa solux , brałem leki, zrobiłem miesięczną pauze, ból w prawym kolanie troszeczkę zmalał, ale dalej przeszkadza w codziennym życiu, nie

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1517 | Data: 2012-08-30 01:49:04 | Liczba SOGów: 0
  • płyn w pochewce miesnie dwuglowego

    do prywatnego, bo o nfz to juz niewspomne minimum 6 miesiecy na wizyte!!! nic mialem wziaść rehabilitacje jonofereza, solux laser i po 2 tygodniach mialobyc ok, zadnych lekow nieprzepisal. sam na własną reke załatwiłem olfen 15mg ktory tylko

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1305 | Data: 2014-04-15 18:23:13 | Liczba SOGów: 0
  • Kolano, zabiegi.

    zapisana jestem na zabiegi: laser, mg [coś z polem magnetycznym, nie pamietam dokładnie] i jakiś rozgrzewający solux czy jakoś tak]. miał już ktoś z was coś podobnego i czy zabiegi pomogły ja osobiście słyszałam, że nie bardzo pomagają i

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 935 | Data: 2010-05-01 09:54:50 | Liczba SOGów: 1
  • Cykl a zatoki

    mam pewien problem, chcę zacząc cykl na metanabolu eapu ale muszę chodzić na suszenie zatok i tam dostaje lampy solux bioptron i laser i nie wiem czy nie bedzie to kolidować z moim cyklem. dzisiaj po soluxie miałem suche usta i trochę

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 722 | Data: 2007-06-12 20:48:21 | Liczba SOGów: 0
  • Ból kręgoslupa

    trenwoac i pzrerwalem je udalem sie do elkarza i kazal odpoczac 2 tygodnei i dal mi wyslal mnei an zabiegi jakis solux i prady oraz kazal mi rozwinac miesnei brzucha i dolnce partie miesni plecow cwicze na to juz 5 dni i troszeczke mi pzrecjhodizlo

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 713 | Data: 2005-04-24 22:09:14 | Liczba SOGów: 0
  • Dyskopatia-POMOC

    wysyłanie mnie dalej na rezonans w trakcie oczekiwania na prześwietlenie leczyłem się sam mianowice prądy lasery solux 10 wizyt na każde z typów efekt znikomy załamany spróbowałem terapia mckenziego ktora dała najlepse efekty ze

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 698 | Data: 2010-03-30 00:10:42 | Liczba SOGów: 1
  • Niby dyskopatia - Co dalej?

    do innego ortopedy i spojrzał na zdjęcie i stwierdził, że odcinek lędźwiowy jest schorowany i to samo prądy i solux nic mi to nie pomaga i chciałem spytać się, co dalej z tym zrobić iść na jakieś prześwietlenie rezonansem, żeby stwierdzić, co

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 674 | Data: 2012-03-05 21:46:07 | Liczba SOGów: 0
  • kontuzja czy moze koniec ?

    w okloicy lokcia. kontuzji doznalem w licpu b.r .robilem masaze ,bylem na fizykoterapi 11dni zabiegów w tym solux pole magnetyczne,prądy jest duzo lepiej juz powoli zaczęlem powracac na silownie ,lecz odczuwam przeskakiwanie ścięgna widac do

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 626 | Data: 2008-11-17 00:37:52 | Liczba SOGów: 0
  • Lampaa

    witam co sądzicie o takiej lampie solux beurer 3 emituje ona promieniowanie podczerwone 3

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 550 | Data: 2009-02-09 18:27:52 | Liczba SOGów: 0
  • Ciprofloxacinum wpyw na zrost kośi po złamaniu

    po złamaniu 3 m ce od złamania oraz czy mogę podczas stosowania tego antybiotyku naświetlać chore miejsce lampą solux

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 472 | Data: 2011-03-27 12:00:49 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}