w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "soczewica właściwości"

Strona spośród 1  stron dla zapytania: soczewica właściwości

KIEŁKI

bardzo dużo białka, witaminy a,b,c,k, żelazo, fosfor, magnez, potas .smak: łagodny, podobny do ozrechów. soczewica właściwości odżywcze: kiełki mają w sobie wartościowe białko, betakaroten, dużo wit.c oraz fosfor, żelazo, cynk, magnez. smak:

Data: 2005-03-14 20:54:39 | Dział: Odżywianie | Autor: kometa | Liczba SOGów: 16 | Trafność: 2765 |

Diety każdego rodzaju

kiszone, kalafiory, brukselka, groch zielony i suchy, kapusta pekińska, czosnek, cebula, grzyby świeże i suszone, soczewica soja, potrawy z warzyw smażone lub duszone, owoce kwaśne i niedojrzałe, śliwki, porzeczki, figi, gruszki, agrest, truskawki

Data: 2003-03-12 17:36:42 | Dział: Odżywianie | Autor: zakrześ | Liczba SOGów: 21 | Trafność: 1789 |

zdrowo jesc

— roślinnego: soja, migdały, orzechy laskowe, zboża pełno ziarniste oraz niektóre rośliny strączkowe groszek, soczewica .. . ideałem byłoby spożywanie takiej samej ilości protein roślinnych, co zwierzęcych. jednak nie zawsze jest to takie

Data: 2003-03-10 16:26:02 | Dział: Odżywianie | Autor: zakrześ | Liczba SOGów: 25 | Trafność: 1770 |

Wszystko o błonniku _tabele

rabarbar 3,2 rzepa 3,5 rzeżucha 3,3 rzodkiewka 2,5 sałata 1,4 seler korzeń 4,9 seler liście 1,8 soczewica kiełki 3 soja kiełki 2,6 szczaw 2,6 szczypiorek 2,5 szparagi 1,5 szpinak 2,6 ziemniaki 1,5 warzywa strączkowe

Data: 2005-09-02 08:49:30 | Dział: Odżywianie | Autor: kopt | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 1762 |

Diata dla grupy krwi 0

fasola, fasola sojowa, biała fasola,zielony groszek groch •należy unikać : fasola navy, fasola nerkowata, soczewica amerykańska, soczewica czerwona, soczewica zielona zboża ziarna i makarony produkty przenne w ogóle nie są

Data: 2007-03-15 12:26:26 | Dział: Odżywianie | Autor: ChRiSt | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1757 |

ciekawostki

żywność o soczewicy soczewica jest źródłem błonnika, białka, potasu, żelaza i miedzi. zawiera związki, zwane fitynianami, które chronią komórki

Data: 2004-04-26 11:16:21 | Dział: Odżywianie | Autor: zakrześ | Liczba SOGów: 59 | Trafność: 1747 |

POZYTYWNY WPŁYW ŻYWIENIA NA NASTRÓJ

drożdże; kwas foliowy sałata, warzywa kapustne, natka pietruszki, buraki, ogórki, grochy, fasole, soja, soczewica pomarańcze, chleb razowy i wątroba; cholina żółtko jaj, wątróbka i inne podroby, chude mięso, drożdże, kiełki pszenicy,

Data: 2005-09-04 18:24:23 | Dział: Odżywianie | Autor: studentcat | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 1738 |

Termogeniki- Pokarmy wpomagające spalanie tkanki tłuszczowej

i sardynki. * warzywa strączkowe bogate w proteiny rośliny strączkowe, a przede wszystkim fasola i soczewica są nie tylko bogate w proteiny, ale także w odmianę błonnika, która reguluje poziom cukru we krwi, w efekcie redukując

Data: 2010-07-04 17:12:02 | Dział: Odżywianie | Autor: flex1976 | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 1737 |

TRENING PIŁKARSKI - wszystko co Ci potrzebne by się rozwijać

lub bestłuszczowy ser. produkty roślinne fasola z puszki,czerwona,szparagowa itp. groszek soczewica inne warzywa strączkowe orzechy i nasiona chleb ziemniaki,ryż,makaron,zboże produkty sojowe chociaż nie są bogate w

Data: 2007-01-07 18:44:37 | Dział: Piłka Nożna | Autor: -Kwasior- | Liczba SOGów: 63 | Trafność: 1718 |

[art] Przewodnik pH po kwasowo zasadowym balansie pożywieniowym

potrawy zakwaszające spaghetti corn flakes biały ryż chleb żytni biały chleb pełne mleko soczewica wołowina wieprzowina bardzo zakwaszające potrawy ser parmezan ser topiony twardy ser ser gouda biały ser brązowy

Data: 2009-05-01 11:50:42 | Dział: Odżywianie | Autor: __sherry | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1715 |

[art] Zmiany w żywności podczas jej przetwarzania i przechowywania.

tylko w 5 10% z gdy są wycieki z mięsa 25%. dla roślin strączkowych przedstawia się to następująco groszek 46& soczewica 81% fasola 70 do 90%. oczywiście mówię tutaj o gotowaniu. najwyższe straty są w żywności wysoko przetworzonej. witamina b2

Data: 2009-07-08 15:37:45 | Dział: Odżywianie | Autor: s.m.p.a. | Liczba SOGów: 8 | Trafność: 1696 |

Dobrze Jeść - Zdrowo żyć

oczyszcza organizm z toksyn i metali cięzkich, wzmacnia wzrok i poprawia funkcjonowanie wszystkich narządów soczewica przeciwdziała zakwaszaniu miesni, dziala przeciwnowotworowo, zawiera więcej białka niz mięso soja zawiera

Data: 2007-06-16 19:02:15 | Dział: Odżywianie | Autor: Amana | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 1688 |

Walory zdrowotne diety śródziemnomorskiej.

świeże owoce i warzywa oliwa z oliwek extra virgin kasze w tym gryczana mąka z pełnego przemiału soczewica groch, fasola, soja ryby chude białe mięso. oto składniki diety śródziemnomorskiej, które oprócz ryb, soczewicy i

Data: 2005-03-22 07:18:08 | Dział: Odżywianie | Autor: Pentagram | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1659 |

Dieta śródziemnomorska

pieczone, surowe. i w dużych ilościach. wszechobecne są też ryby i owoce morza oraz rośliny strączkowe: soja, soczewica groch. mięso je się głównie drobiowe i jagnięce, a więc białe. wszystko solidnie przyprawia się ziołami i czosnkiem, podlewa

Data: 2007-04-17 12:12:42 | Dział: Odżywianie | Autor: Zdenek_SB | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1650 |

Redukcja

szczaw, cebula, grzyby 8. wszystkie owoce niedojrzałe, gruszki, śliwki, czereśnie, orzechy 9. groch, fasola, soczewica bób 10. ostre przyprawy ocet, pieprz, musztarda, papryka, pikle 11. kapuśniak, zupa ogórkowa, grochówka, zupy zaprawione

Data: 2006-07-24 12:08:37 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: trembel | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1645 |

[ART] Najczęstsze alergeny pokarmowe

galaretkach, maśle orzechowym, serach, ciastkach ryż rzadko uczula. rośliny strączkowe soja, groch, fasola, soczewica : wśród tej grupy soja jest najsilniejszym alergenem. produkty sojowe coraz częściej są stosowane w pokarmach

Data: 2010-03-18 18:54:16 | Dział: Odżywianie | Autor: domer | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1623 |

KILKA WSKAZÓWEK W TEMACIE PRZED-TRENINGOWEJ SUPLEMENTACJI

skrobiowe o niskim indeksie glikemicznym takie jak: brązowy ryż, płatki owsiane, kasza jęczmienna, pumpernikiel, soczewica węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym mogą powodować nadprodukcję insuliny, która w trakcie treningu może doprowadzić

Data: 2011-04-28 11:08:30 | Dział: Hi Tec Nutrition & Peak Performance | Autor: Kamil Nowakowski | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1621 |
1

Ostatnio wyszukiwane: alkochol razak | warzywa owoce bogate w potas | ochraniacz na aparat ortodontyczny | włodzimierz lechowicz | zielona mila | atak w siatkowke | dieta 102 | 4000 kalorii | tęcza | wyglad starozytnego rzymu | buick jak to sie czyta | Kenzo Jungle Elephant podobne do devotion gabrieli sabatini | moja naga | zapasy klucz turecki | dziennik ćwiczeń | zma aptecze zincas forte filomag b6 | green shock | gresca deca | priorytet triceps | dawkowanie kreatyny w proszku