Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: smieszne uwagi

Strona 1 z 1

  • Nadcisnienie - profilaktyka, zbijanie na cyklu. art.

    i magnez ich brak powoduje szybki wzrost cisnienia. rady z czosnkiem na nadcisnienie spowodowane towarem są smieszne jednak pamietajmy ze jest to profilaktyka i że czosnek obniza cisnienie ale gdy sie go stosuje regularnie a nie doraznie. w

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 11803| Data: 2009-05-08 17:08:41| Liczba SOGów: 47
  • Słaba budowa ciała, zaczynam od zera

    mimo cwiczen jak mowie regularnych 3 miesiace 3x dziennie po 5 serii po okolo 15 10 pompek . też pewnie to bedzie smieszne dla was, ale np piłki do nogi nie mogłem dokopać do połowy boiska, czy ją jakos podniesc do gory w strzale, więc grałem

    Odpowiedzi: 123| Ilość wyświetleń: 4927| Data: 2013-11-11 20:50:30| Liczba SOGów: 1
  • redukcja i trening, czy to sie nadaje ... ?:)

    odstepstwa ; bledem byla ilosc i pory jedzenia. jak zaczelam czytac fora sportowe i artykuly to juz brzestalo byc smieszne i nawet wpadalam w panike chodzby inf o spalaniu miesni a czego nie chce. moim celem jest utrata zbednego jeszcze balastu i

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 757| Data: 2012-08-27 15:38:02| Liczba SOGów: 0
  • rece opadaja %-)

    przekopane u ciebie 10548307 17:34:21 narqa wiem ze to nie dzial humor ale mysle ze tylko tutaj bedzie to smieszne 7 a zarazem niestety tragiczne : /

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 5727| Data: 2007-03-03 17:50:44| Liczba SOGów: 2
  • Letheros DZIENNIK- Masa kontrolowana

    poniedziałek i piątek, a w środe są poręcze nawet gdy sie nie pochylam , dlatego obciazenie na to cwiczenie jest smieszne 50kg x 8,8,8 biceps 52 kg x 8,8,8 łydki wspięcia 2 serie po 100 powtórzeń kaptury sztangą 100kg x

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 371| Data: 2016-10-09 00:57:01| Liczba SOGów: 1
  • Frank Shamrock - wywiad (Renzo, Ken, EliteXC)

    mma sports: byłeś mocno zdziwiony jak walka została przerwana, czy te kolana były aż tak mocne frank: to było smieszne wiedziałem, że obiłem go mocno, kolanami na ciało, lecz ledwo go uderzyłem tym kolanem na głowe... mma sports: czy

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1326| Data: 2007-04-11 09:43:05| Liczba SOGów: 0
  • Cygański werdykt i cygańska gala

    ze do mistrzostwa dochodzi sie ciezka praca na treningu, a nie wychwalaniem sie i robieniem z siebie kozaka w tv smieszne . krzysiowi przydaloby sie troche skromnosci mam nadzieje ze na ringu udowodni ze jest kozakiem czego mu z calego serca

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1723| Data: 2005-10-16 05:19:25| Liczba SOGów: 1
  • Przez Maksymalne Poświęcenie do Boskiej Chwały

    i pochwały. no ale do rzeczy..po co ten temat...niestety nie którzy ludzie sa niekonkretni niepowazni i bawia ich smieszne gierki wyzwiska itp. jedan z tych gierek było podzycie sie podemnie pare razy ostatnio na forum...na szczescie...ludzie

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1122| Data: 2004-07-18 16:22:01| Liczba SOGów: 0
  • Masa, ciag dalszy [95kg]

    nie przykladalem sie do tego z treningiem jak i z dieta tak jak powinienem, totalna olewka, takze wyniki tez smieszne gdyz od 3 miechow trenuje push pull leg zastanawialem sie nad czyms innym, chcialem przerobic 4 dniowy trening na mase,

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 427| Data: 2013-03-10 23:18:02| Liczba SOGów: 0
  • Cos do xpanda.

    i zobaczeniu skladu stwierdzilem , ze za taka cene prawie 2 stowki nie warto chyba tym bardziej , ze tam sa smieszne dawki w porcjach, np. arginina akg 750 mg w porcji, tribulus 500 mg w porcji, zas reszta to jakies same mineraly, witaminki i

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1136| Data: 2006-03-10 11:18:48| Liczba SOGów: 0
  • Porada dietetyczna

    zaopatrzć się w jakieś suplementy, jeśli tak to jakie p.s. zdaję sobie sprawe że moje pytanie może wydawać sie smieszne dla wielu zaawasowanych osob w tej dziedzinie ale jak już wspomniałem wcześniej jestem zielony. [img width=720

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 198| Data: 2017-01-04 15:54:24| Liczba SOGów: 0
  • Poczatkujacy 15-latek

    z pustakow i deski.otoz mam dwa stojaki z pustakow i deske ktora lezy na cegialkach jako laweczka.wiem ze to jest smieszne ale pracuje nad laweczka z prawdziwego zdarzenia.prosze o pomoc i uwagi odnosnie cwiczen,diety itd.

    Odpowiedzi: 68| Ilość wyświetleń: 5385| Data: 2007-11-04 13:14:29| Liczba SOGów: 3
  • Trening klatki po kontuzji

    odstawala w proporcjach od barkow, ramion itp dla przykladu powiem, ze nie chce wychodzic ponad ciezary rzedu smieszne 30kg w wyciskaniu na lawce : ciezar ten jednak w tradycyjnym treningu masowym 12,10,8,6 nijak nie dziala na moja klate i

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 584| Data: 2009-03-08 21:36:51| Liczba SOGów: 0
  • 3 x1.5h czy 2x2??

    mozna to zmienic... a moze macie jakies ciekawe uwagi na temat tych dwoch klubow i jeszcze jedno pytanie... to smieszne ale na silce robie masowke, waze jakies 87 kg przy 188cm, podobno taka waga to za***ista rzadkosc wsrod tajbokserow no i

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 962| Data: 2005-10-13 00:27:19| Liczba SOGów: 0
  • Bol serca

    za to duze ilosci bialka zaczalem wlasnie cyklona nowego. czy bialko moze miec wplyw na serce wydaje mi sie to smieszne ale moze to i prawda bo jaka to moze byc przyczyna. zmieniony przez life tec w dniu 2004 12 10 22:36:33

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3450| Data: 2004-12-10 22:34:04| Liczba SOGów: 1
  • Spalacze Ogołnie

    glownie chodzi mi o derealizacje. uczucie jak bym nie był tym kim jestem, jak by ktos byl we mnie i mną sterował. smieszne no ale zaczyna mnie to irytować ...

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 288| Data: 2013-07-08 15:58:08| Liczba SOGów: 1
  • pytanie dot. wyglądu i proporcji

    witam, mam pytanko być moze smieszne glupie ale moze cos sie dowiem od fachowcow a mianowicie stwierdzilem juz dawno ze mam nieproporcjonalnie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 534| Data: 2012-04-16 06:57:17| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}