SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

slabsza lewa

  • byle do przodu ,,,

    Post
    Ladies SFD

    Wczorajszy trening. Nie miałam go jak wpisać wczoraj bo moja jedna z latorośli okupowała mój komputer bez możliwości zwrotu}:-(((. TRENING XIX 15 rozgrzewki (miał być bieg w terenie ale pogoda była dziwna to wolałam nie ryzykować) 1a. MC ze sztangą na prostych nogach -3x25kg 1b. przysiad ze sztangielkami -3x10x7,5 kg 2a. wznosy bioder z nogami na ł

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 7825 Data: 2015-05-07 08:19:10 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    DT 09-10-2014r. Dieta: 3938 kcal, białko 253,6g, ww 433 g TRENING: plecy + grzbiet + nogi-tył uda MC - walka z techniką, ściągam łopaty, klata w przód, niżej na nogach, łeb nie zadarty tylko w przód i jechana. chyba nie było źle. jest w filmiku, ciężary śmieszne ale prostowniki czuję i czułem podczas opuszczania i to znacznie. nie pomagał za bardzo

    Odpowiedzi: 3749 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-09 22:27:00 Liczba szacunów: 0
  • Teija-redukcja / podsumowanie str.19

    Post
    Ladies SFD

    (11) 18.05. - DT Pull 1. Martwy ciąg klasyczny 4 x 10 45x10 / 50x10 / 55x8 / 60x4+2 40x10 / 45x10 / 50x10 / 55x8+2 - ręce mokre, chwyt puszcza 2. Wiosłowanie sztangielką w podporze (np. o ławeczkę) 4x10 12,5x10 / 15x10 / 17,5x10 / 20x5 - zostanę w ostatniej serii przy 17,5kg. Z 20kg brzydko mi wychodzi. 12,5x10 / 15x10 / 17,5x10 / 17,5x10 3. Ściąga

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-19 10:53:45 Liczba szacunów: 0
  • Cobra / Dziennik/ Iron Mind czyli Podnoszenie ciężarów.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening Lekko 60% Rwanie ze zwisu 5x5x50kg Ciagi rwaniowe 5x5x80 Podciaganie z klaśnięciem 5x3 Ciężko 75% imaxy wybicie na nożyce 5x40 5x60 5x70 5x75 5x75 5x75 (wyjaśnienie w komentarzu) dociskanie w siadzie na rekord 4x40 4x50 3x60 2x70 1x75 1x80 1x85 1x90 wykroki na rekord 4x40 4x60 3x70 3x80 2x90 1x95 1x100 1x105 1x110 1x115 1x120 koncówka siad

    Odpowiedzi: 640 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-14 20:47:27 Liczba szacunów: 0
  • Nauka

    Post
    Sztuki Walki

    Ale ty głupoty piszesz, oburęcznośc nie oznacza używania dwóch rąk w walce, ale że ktoś nie ma strony wiodącej większość jest prawo lub lewo ręczna w zależności od aktywności półkuli mózgu. I dawniej w boksie stali z wiodącą ręką z przodu żeby precyzyjniej sxybciej i silniej uderzać. Jeśli masz słabsza rękę vz przodu to siłą rzeczy nie będzie silni

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 5937 Data: 2017-04-17 21:06:54 Liczba szacunów: 1
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    26.10.2008r Dzień #20 *martwy ciąg- 50kg/54kg/58kg (10/8/6 powt) *podciąganie nadchwytem- (8/6/4 powt) *wyciskanie lezac- 48kg/50kg/52kg (8/6/4 powt) *wyciskanie sztangi sprzed głowy- 24kg/26kg/28kg (10/8/6 powt) *francuz jednorącz siedząc- 8kg/9kg (8/6 powt) *modlitewnik- 10kg/11kg (6/4 powt) komentarz: - MC dziś powoli i jak najlepiej techniczni

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-26 16:35:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkujących - pytania

    Post
    Trening w domu

    z inne ale tez na ta sama partie czy jecha caly czas tym samym ? bo skonczonym treningu bardzij mnie boli lewa reka bardziej ja czuje niz prawa to chyba normlane ze lewa jest slabsza i bardziej dzialaja na nia te obciazenia ? prawa reka zrobie 10 powtorzen i czuje ze jeszsce moglbym zrobic 3 w lewej robie 10 i czuje ze juz wystarczy. pozdrawiam Zmi

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3176 Data: 2007-12-02 22:51:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Tak zrobię, na pewno zejdę z ciężarem około 30% i zrobię wolniejszy negatyw. Z progresu w tym ćwiczeniu jestem bardzo zadowolony zarówno ze strony technicznej jak i ciężarowej ale czuję się niepewnie na takich ciężarach @@-). Pierwszy raz widziałem jak ktoś robi MC na talerzach 10kg o małej średnicy z pasem, nie wyglądało to dobrze :-(. 17/06/16 Gó

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-17 20:26:35 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Celem jest na pewno wzmocnienie ramion z naciskiem na lewą rękę, która jest zdecydowanie słabsza i dlatego tyle ćwiczeń sztangielkowych. Dalsza budowa podstaw, praca na ćwiczeniach złożonych. Powoli będę zwiększał ilość jedzenia w diecie wchodząc na lekką masę. Klata + przód/bok barków+ triceps lekko jedno ćwiczenie złożone Plecy + tył barków + b

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-18 19:22:05 Liczba szacunów: 0
  • Azzi- podsumowanie str.141, rzeźba str.144

    Post
    Ladies SFD

    Trening 1. wyciskanie na płaskiej 4 x 10-12 60sek przerwy 26kg/12 30kg/10 28kg/12 28kg/10 2. rozpiętki 3x 15-20 30sek 7kg/16 6kg/18 5kg/20 3. wyciskanie sztangielek siedząc 4x10-12 60sek 7kg/12 9kg/11 8kg/12 8kg/10- nie dokładam bo mocno czuję ten bark co go sobie poprzednio nadwyrężyłam. Nie jest to jeszcze ból ale niedaleko. 4. wznosy ramion boki

    Odpowiedzi: 1614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-29 20:19:59 Liczba szacunów: 0
  • Kaszmir...--- dalsza droga

    Post
    Ladies SFD

    Kaszmirko 3a - zaczynaj od słabszej ręki (u Ciebie jest to lewa). Słabsza dyktuje ilość powtórzeń. ps. dobre rady... może bym i tej lasce coś powiedziała ale ja nie miałam po treningu siły buzią ruszać:-)

    Odpowiedzi: 421 Ilość wyświetleń: 19564 Data: 2012-11-20 09:47:25 Liczba szacunów: 0
  • LEWA STRONA wieksza od prawej

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moja lewa strona (przy wyciskaniu hantli na ławce) jest troszkę słabsza od prawej i zdarza się że przy ostatnich ruchach lewa dochodzi do końcowej pozycji trochę później . Poza tym przy ćwiczeniach na biceps odczuwam większą pompę w lewym reku . Ćwicząc barki dobieram ciężar, którym jestem w stanie zrobić poprawnie wszystkie założone sobie powtórze

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2839 Data: 2011-08-29 12:52:09 Liczba szacunów: 0
  • Niekiepa dziennik! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    No to dzisiejszy trening:D : Plecki + Biceps 1.Unoszenie tułowia z opadu 4x15 +15kg 2.PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 4x 12-10 3.ŚCIĄGANIE Wyciągu górnego do karku): 4x 12-10 4. Wiosłowanie sztangielka 3x12 5.Uginanie Ramion młotkowo 4x 12 6.Uginanie ramion w podporze o kolano 4x12 7.Uginanie ramion na modlitewniku jednorąc

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4047 Data: 2009-11-08 20:28:05 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mam dwa pytania po dzisiejszym treningu pierwsze czy duża jest różnica między treningiem takim że robie np. jedną serie brzuszków potem jedną serie martwego ciągu itd. niż najpierw dwie serie brzuszków przerwa dwie martwego ciągu itd.?? no i co dwa tygodnie jedna seria do tego drugie pytanie to co moge zrobić jeżeli mam taką sytuacje że mam jedną r

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2341 Data: 2007-02-07 22:35:20 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    ienna predkoscia (8,10,11) 1.ok,plecy znacznie lepiej ,juz wiem co zle robilam . 2.ciezko o progres 3.Jak wyzej 4.12,5 kg to jeszcze dla mnie za duzo ,lewa noge mam znacznie slabsza i oszukiwala ostatnie powtorzenia 5.ok czuje dobrze dwuglowe i tylek 6.ok WRAZENIA Juz pod koniec cala sie trzeslam .Jeszcze dostalam po treningu silowym @ ,dobrze ,

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-22 10:14:25 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    25(5kg) 1x20(7,5kg) 3x25(5kg) 3x25(5kg) 1.Progres ale bardzo ciezko z 23 kg 2a.ok 2b.Pomylilo mi sie ,powinnam zwiekszyc ciezar w trzeciej serii . Lewa reka zdecydowanie slabsza niz prawa i ostatnie powtorzenia w kazdej serii bardzo ciezko 3a.ok regres 3b.ok 4a.ok 4b.ok WRAZENIAJeszcze sie do konca nie wykurowalam dlatego wykanczala mnie ilosc

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-24 12:01:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    ego zrobilam dodatkowa serie 5/5/5x7,5 ostatnia seria bardzo ciezko 5/5/5 ok 5/5/6x7,5 ok 3/5/5 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) 5/5/8x7,5 lewa reka slabsza,prawa bym pociagla do konca 5/5/5x7,5/5 Jak wyzej 5/5/5 ok ostatnia seria ciezko MISKA warzywa-pomidor,zielenina,pieczarki,kapusta biala napoje-woda ,kawa,woda z

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-23 11:26:59 Liczba szacunów: 0
  • problem z klatą. nierówno

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak napisał matliii rozpiętki na ławce prostej, możesz jeszcze dodać przenoszenie sztangi lub sztangielki w leżeniu w poprzek na ławeczce poziomej, rozpiętki w pewien sposób rozciągną piersiowy większy w szerz a przenoszenie na długość. W jakiś sposób ogranicza Ci to ruch? To że czujesz bardziej lewą stronę jest jak najbardziej normalne, z racji te

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2009-11-13 12:30:16 Liczba szacunów: 0
  • problem z bicepsem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    prawie każdy zaczynając ma jedną słabsza, potem sie to wyrównuje, a po paru latach wogóle sie o tym nie pamieta ze lewa słabsza była, względnie prawa:)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2006-06-21 23:12:53 Liczba szacunów: 0
  • BAD ASS SQUAD - karolcia3008

    Post
    Ladies SFD

    Trening drugi dał mi dzisiaj popalić, szczerze mówiąc jeszcze nigdy się tak nie trzęsłam a zakwasy na rękach po wczorajszym treningu dodatkowo spotęgowały to uczucie. Sama rozgrzewka tym razem odbyła się w trzech seriach a nie tak jak wczoraj w dwóch - już tutaj czułam się trochę zmęczona i serce nieźle waliło. Następnie była seria poniższych ćwicz

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 6046 Data: 2016-06-21 20:57:28 Liczba szacunów: 0