Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: skutki uboczne biosteron dhea

Strona 15 z 156

  • PULSACYJNA METODA STOSOWANIA ORALI

    to w ogole jest i po co otoz jest to metoda przyjmowania lekow zaprojektowana tak aby zminimalizowac dlugotrwale skutki uboczne takie jak blokada ukladu, uszkodzenie watroby i innych organow, oraz zmniejszyc krotkotrwale skutki uboczne takie

    Odpowiedzi: 81| Ilość wyświetleń: 10817| Data: 2007-07-20 15:08:42| Liczba SOGów: 8
  • Chcesz koksować? Czytaj-dla początkujących inie tylko

    nie używałem tego środka, ale idzie po tym siła i sucha masa mięśniowa. dobry środek, nie obciąża zbytnio wątroby, skutki uboczne są minimalne jeszcze przy takich dawkach to prawie żadne . tylko należy pamiętać o odpowiedniej diecie i o

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 11664| Data: 2003-03-06 20:49:38| Liczba SOGów: 5
  • Idealny pierwszy raz- mój pierwszy "CYKLON"

    wykorzystać tą okazje i zamówić koks + dodatki odblok, osłonki.. co tylko się przyda tak by zminimalizować skutki uboczne dodam, że chce zrobić ok 5 7kg masy mięśniowej czystej no i utrzymać efekty, później już nie chce się rozrastać ,dalej

    Odpowiedzi: 144| Ilość wyświetleń: 15005| Data: 2009-12-10 22:08:13| Liczba SOGów: 1
  • DLA KAZDEGO

    krzywica, osteoporoza, kurcze mięśni. działanie toksyczne: nieznane, jednak zbyt wysokie spożycie wapnia może mieć skutki uboczne 2. potas i sód sposób działania: sterują całą gospodarką elektrolitów i mają wpływ na równowagę kwasowo

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 9749| Data: 2003-01-22 17:18:06| Liczba SOGów: 43
  • Relanium.Ktoś używa/używał?

    rano ciężko się przebudzić,a może jest się wyspanym,wypoczętym chodzi mi o małe dawki na sen czy rozluźnienie.jakieś skutki uboczne z góry napiszę,nie jestem ćpunem i od czasu do czasu można spróbować.jak 3 4 razy w miesiącu sobie wezmę to nie

    Odpowiedzi: 69| Ilość wyświetleń: 14661| Data: 2010-10-20 23:40:43| Liczba SOGów: 2
  • Moje skutki uboczne po jednym z antybiotyków

    hej. postanowiłem ostrzec was przed antybiotykiem, który ma w składzie klarytromycynę nazwy handlowe różne . jestem raczej chorowity, średnio raz w roku antybiotyk dostaję. nigdy nie miałem jednak takich jazd jak po powyższym. przez 5

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 14644| Data: 2009-01-30 11:42:55| Liczba SOGów: 0
  • pasza dla swin:)

    na wadze jedzac pasze dla swin prowit chyba tak to sie pisze: co wy na to jak to trzeba dawkowac jakie sa po tym skutki uboczne jakie sa po tym przyrosty p.s.nie wiedzialem w jakim dziale to napisac wiec zwrocilem sie z ta prosba do was:

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 14640| Data: 2004-01-15 18:05:20| Liczba SOGów: 1
  • jakie skutki uboczne B12?

    hejka! wiele osob sie zachwyca b12 w zastrzykach, a nikt prawie nie mowi o skutkach ubocznych, moze bysmy tak zaczeli wymieniac: dzieki wszystkim ktorzy sie przylacza odkladanie sie witaminy w watrobie, kazdy z nas ma w sobie troche

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 14578| Data: 2001-02-21 16:19:20| Liczba SOGów: 1
  • METANDIENON [ART]

    się jednak zbytnio martwić ponieważ po odstawieniu środka wracają one do normy dość szybko. należy także uważać na skutki uboczne związane z nadmiarem estrogenów. metandienon dość łatwo wchodzi w reakcje z enzymem aromatazy enzym odpowiedzialny za

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 11097| Data: 2006-11-01 18:59:38| Liczba SOGów: 40
  • 7-oxo-DHEA - kolejna rewolucja?

    kondycji psychofizycznej. ma być to możliwe między innymi dzięki stosowaniu pewnych substancji chemicznych takich jak dhea dehydroepiandrosteronowi, związkowi z grupy sterydów, wydzielanemu przez korę nadnerczy. aczkolwiek nie o tym będzie mowa.

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 12596| Data: 2004-02-04 17:14:52| Liczba SOGów: 6
  • RED BULL w akcji

    dobri den!! jeszcze jedno pytanko : czy picie podczas treningu napojów jak red bull itp. niesie za soba jakieś skutki uboczne ,bo fajnie się ćwiczy z takim dopalaczem : : fachowcy wypowiedzcie się nashledano :cześć guziec13@interia.pl

    Odpowiedzi: 62| Ilość wyświetleń: 14263| Data: 2001-09-15 15:58:19| Liczba SOGów: 1
  • Tabletki na spalanie tluszczu - chce trohe shudnac-mam duzo ruchu

    + trec l karnityna. nie znam sie na tym jest to warte swojej ceny sa jakies rezultaty po tym jakies skutki uboczne

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 14116| Data: 2005-06-27 10:08:52| Liczba SOGów: 0
  • Stosowanie anabolików, czyli steroidów anaboliczno - androgennych przez młodzież

    nerwowy. zwiększają pobudliwość mózgu i rdzenia kręgowego, objętość wyrzutową serca oraz tempo przemiany materii. skutki uboczne to: utrata apetytu, bezsenność, dreszcze, nerwowość, podniecenie, nadciśnienie, zaburzenia rytmu serca, obniżenie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 7165| Data: 2006-11-18 13:59:46| Liczba SOGów: 2
  • MELANOTAN 2 - brał to ktos ?

    krótkie pytanie brał to ktoś ostatnio jakie faktyczne efekty i skutki uboczne

    Odpowiedzi: 122| Ilość wyświetleń: 13938| Data: 2010-05-07 20:45:37| Liczba SOGów: 0
  • Hmm Metanabol nie taki zły? ;)

    kremu, nie dłużej niż 3 4 tygodnie. na zlecenie lekarza po miesięcznej przerwie można powtórzyć leczenie. możliwe skutki uboczne nudności, brak apetytu, wymioty, żółtaczka, biegunka, zaburzenia popędu płciowego, trądzik, obrzęki, senność lub

    Odpowiedzi: 66| Ilość wyświetleń: 13853| Data: 2002-05-21 19:23:52| Liczba SOGów: 9
  • kto bral omke???

    omadren. chodzi mi o to czy byliscie zadowoleni z przyrostow itp. czy braliscie jakies srodki ochronne czy duze byle skutki uboczne prosze nie pisac osobom ktore nie braly tego, a mowia ze to gowno. omadren to najpopuralniejszy koks w polsce, i

    Odpowiedzi: 119| Ilość wyświetleń: 13789| Data: 2003-07-09 22:10:15| Liczba SOGów: 8
  • Geramina

    witam mam pytanie co to jest ta geramina i jakie skutki uboczne posiada i jak dlugo trawale są jesli posiada je.zadaje to pytanie dlatego bo nie moge znalesc calosci o tym czyms ;/ chodzi mi o opinie zawcow.

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 13636| Data: 2010-08-18 16:59:28| Liczba SOGów: 0
  • Jesteś specjalistą? przeczytaj

    5 mg tabletki przez 4 tyg. w standardowy sposób,a więc w niedużej ilości żadne zastrzyki nie wchodzą w grę! 4.czy skutki uboczne wystąpią i jak będą odczuwane piszecie o zawrotach głowy i o degradacji środowiska lipidowego co to dokładnie

    Odpowiedzi: 289| Ilość wyświetleń: 11987| Data: 2007-01-30 21:32:42| Liczba SOGów: 13
  • prohormony czy sterydy

    mam kilka pytan dotyczacych prochormonow. czym roznia sie one od sterydow, jakie sa najlepsze, czy maja podobne skutki uboczne raczek89

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 13573| Data: 2002-08-07 15:35:05| Liczba SOGów: 2
  • Witaminy i Minerały

    wytworzyć. muszą być dosrtarczane wraz z pokarmem. brak w organiźmie niektórych witamin powoduje charakterystyczne skutki uboczne brak lub niedobór witamin wywołuje tzw. hipowitaminozy, a ich całkowity brak awitaminozę objawy są podobne.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 13511| Data: 2005-11-28 12:23:44| Liczba SOGów: 7

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}