Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: skrętoskłony

Strona 3 z 5

  • Mój trening domowy

    opuść je, starając się nie dotykać podłoża. powtórz ćwiczenie 20 30 razy. 3 serie po 30x ćwiczenie 14 skrętoskłony połóż się na plecach, unosząc obie nogi i splatając ręce za głową. naprzemiennie uginając i prostując raz jedną raz druga

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2849| Data: 2007-09-02 09:13:54| Liczba SOGów: 0
  • [art] Trening kulturystyczny wedlug: Piotra Głuchowskiego

    lub lekki trucht itp. aby poprawić krążenie krwi, następnie różnego rodzaju wymachy ramion, skłony, skrętoskłony itp. również przed każdym ćwiczeniem powinna być wykonana minimum jedna seria rozgrzewkowa z większą ilością powtórzeń 15 20 . na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1806| Data: 2009-09-10 17:19:16| Liczba SOGów: 0
  • Martwy ciag w strongman - poradnik

    nadgarstkowe rozgrzewka powinna trwać minimum 10 minut. dalekie wykroki, skłony tułowia w przód i w tył, skrętoskłony to podstawa rozgrzewki. pozycja wyjściowa: gdy już zakończymy rozgrzewkę pora na zabawę ze sztangą. stajemy blisko

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 9083| Data: 2008-07-12 21:06:53| Liczba SOGów: 14
  • Trening Arniego...

    ramienia ze sztangielką uginanie ramion z obciążeniem na poręczach brzuch unoszenie nóg leżąc skrętoskłony brzuszki nożyce grzbiet ściąganie drążka wyciągu przy szerokim uchwycie ściągnie drążka wyciągu przy wąskim

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3330| Data: 2005-02-15 14:13:06| Liczba SOGów: 3
  • Trening Formoza i inne służby mundurowe

    robienie brzuszków z nogami zablokowanymi na dolnym szczeblu, robimy na materacu najlepiej. 9. skrętoskłony 3x 1:1, 1x 1:2 czyli to samo co wyżej ale ze skrętem tułowia, jak odczytywać ilość powtórzeń 10. wznosy nóg do pionu

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2053| Data: 2013-01-02 18:25:26| Liczba SOGów: 0
  • stekat/ dziennik treningowy - powrót?

    jestem na 2 poziomie, tj. 1. wznosy zgiętych kolan 18, 12[/color] 2. wypychanie nóg 25, 15 3. skrętoskłony 40 4. spięcia, nogi 90 max szybko , max wolno trening rozłożyłam tak: co drugi dzień treningi dzień 1, 2 i 3 + brzuch.

    Odpowiedzi: 106| Ilość wyświetleń: 4882| Data: 2009-08-17 16:56:46| Liczba SOGów: 4
  • Plan do oceny

    robić 6weidera, ponieważ jest ona nudna i nie buduje mięśni jedynie spala tłuszcz bo to aerob . spięcia 3xmax skrętoskłony jak w a6w 3xmax podciąganie kolan do klatki na leżąco 3xmax no i teraz czekam na ocene tego planu. troszkę już tak wiem

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 1084| Data: 2006-07-17 10:30:16| Liczba SOGów: 0
  • [DT] Pu never give up on your dreams)

    ze sztangielką 9. przyciąganie ramion do gryfu 10. unoszenia na boki 11. przyciąganie kolan do klatki 12. skrętoskłony na rzymskiej z talerzem trening b: 1. unoszenie bioder ze sztangą 2. wejścia na skrzynię 3. wykroki boczne 4.

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 3115| Data: 2015-05-15 11:02:50| Liczba SOGów: 0
  • Jakie najlepsze rozwiązanie.

    pompki 35 koperta 25sek. w tej chwili robię w 24s. skok w dal z miejsca obunóż 235, mój wynik 195 skrętoskłony w minutę 43, udaje mi się osiągać takie wyniki, ale brak powtarzalności, pompki na poręczach 9, w tej chwili nie jestem

    Odpowiedzi: 187| Ilość wyświetleń: 4497| Data: 2012-12-01 13:13:50| Liczba SOGów: 0
  • Trening WSB wersja domowa

    ostatnio natrafiłem w internecie na dość ciekawy trening dla chudzielców którego głównym celem jest złapanie masym, a którego autorem jest joe defranco. oto on: http://www.t nation.com/readarticle.do id=459321 , chciałbym go zmodyfikować na

    Odpowiedzi: 87| Ilość wyświetleń: 7979| Data: 2008-10-25 10:50:26| Liczba SOGów: 1
  • [BLOG]antyksg/IF- My słowianie wiemy jak rzezbić swoje ciała!

    siedząc czwórki 3s prostowanie leżąc dwójki 3s łydki i m.piszczelowe brzuch 3s na ławce skos 3s skrętoskłony 3s allachy tym planem zamierzam ćwiczyć jeszcze miesiąc,nastepnie przejde już na trening siłowy. dieta zapotrzebowanie

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1038| Data: 2014-01-29 21:14:36| Liczba SOGów: 0
  • FBW (siłownia) + pompki w domu - rozwój dla początkującego

    na rozwój siły plan treningowy: a. rozgrzewka cardio: rowerek 2 3 minuty b. rozgrzewka ogólna: skrętoskłony 15 razy w każdą stronę krążenie bioder 10 w lewo, 10 w prawo krążenie ramion 20 w każda stroną krążenie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1344| Data: 2011-09-20 14:51:01| Liczba SOGów: 1
  • "Odstające" motyle

    2. wspięcia na podstawkach 4 x max brzuch ćwiczę we wtorek i czwartek 1. brzuszki klasyczne 4 x 50 2. skrętoskłony 2 x 35 3. wznosy nóg w leżeniu 2 x 35 niby wszystko dobrze ułożone ... wszystko idzie okej tylko motyle mi odstają

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 3132| Data: 2006-12-19 17:22:58| Liczba SOGów: 0
  • DIETA DO SPRAWDZENIA < proszę o wszelkie sprostowania.

    dieta na redukcję pomysł zaczerpnięty od sarrenka + cwiczenia: 5 10 minut aerobów pajacyki, skippingi a i b, skretosklony, ruchy okrezne tułowia, nastepnie: 6tka weidera 3 serie po 20 powtorzen kazde cwiczenie!, przysiady, nogi rozstawione na

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1361| Data: 2007-11-26 14:48:47| Liczba SOGów: 0
  • TRENING SEKWENCYJNY Z NACISKIEM NA BRZUCH

    2x10kg 30 razy aby rozciągnąć boczne mięsnie brzcha, z nogami na szer bark. nogi sztywno wyprostowane. c skrętoskłony z gryfem od sztangi 30 razy łącznie na obie strony lub c skręty tłowia w pochyleniu 90stopni z 2 hantlami 2x13kg

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4335| Data: 2008-11-08 15:45:09| Liczba SOGów: 0
  • dieta (redukcja) i pyt. o kretke

    witam. staram się zbić wagę w dol mam duży bf , a jednocześnie zbudować jakieś mięśnie. moja aktualna dieta wygląda tak, ze rano jem miseczkę płatków zwykle cornflakes na 2% mleku , normalny obiad, po 18 nic, w ciągu dnia staram się owoce i

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1215| Data: 2008-08-12 16:47:23| Liczba SOGów: 1
  • PLAN na KRZEPE(siła,masa) # dla fightera #

    góry 4x 12 10 powtórzeń 3. unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 4x 12 10 powtórzeń brzuch: 1. skrętoskłony 4x 20 z obciążeniem sawior zmieniony przez sawior w dniu 2007 04 09 17:41:49

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3945| Data: 2007-04-09 17:36:36| Liczba SOGów: 0
  • Dieta na mase jest ale masy nie ma...

    na skośnej ławce/albo maszyna 3x 12 8 2. brzuch: unoszenie wyprostowanych nóg w zwisie 3x spięcia 3x skrętoskłony 3x wtorek: 1. plecy: podciąganie na drążku 3x 12 6 ściąg prosty siedząc 3x 12 6 ściąg pionowy za głowę 3x 12 8

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1439| Data: 2012-09-26 17:37:38| Liczba SOGów: 2
  • jadlospis zmienilam, kilka pytan

    doszlam do tego ze chce zmienic jadlospis, nie lubie jak sie mnie zmusza, bardzo dobrze sie czuje na tym jadlospisie jednak mam pare kwesti z tym zwiazanych jem tak i posilek owsianka platki owsiane do 5 lyzek + lyzka otrebow, szklanka

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1232| Data: 2011-05-18 09:53:27| Liczba SOGów: 0
  • Plan do oceny (prosze o sprawdzenie i poprawe)

    tzw. poziomki 4 / 25/ 20/ 15 / 10 2. skręty tułowia siedząc ze sztangą na barkach 3 50 / 40 / 30 3. skrętoskłony 3 po 30 przedramię : superseria : 20 x podchwyt , 20 x nadchwyt , 20 uchwyt nautralny , 20 skręcanie czwartek : nogi

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1405| Data: 2009-04-08 16:47:33| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}