Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: skora okolic intymnych

Strona 12 z 133

  • cos na gino progesteronowe

    bolesnością i uczuciem obrzmienia piersi, zaburzeniami równowagi emocjonalnej, migrenowymi bólami głowy, obrzmieniem okolic twarzy, rąk i stóp . cena ok. 10 zł za 30 tab., bez recepty zmieniony przez siemach w dniu 2005 02 17 14:43:16

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 11562 | Data: 2005-02-17 14:42:34 | Liczba SOGów: 12
  • GOLENIE

    niewiem co szczegolnie na szyji i na bakach ale zas jedynie na szyji robia mi sie takie chocby syfki czy cos takiego...skora sie robi czerwona i jest podrazniona. i ja niewiem co robic... ja chcialbym co dziennie chodzic tak fajnie ogolony ale nie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 11302 | Data: 2005-06-25 16:07:21 | Liczba SOGów: 0
  • Tłuszcz na "cyckach"

    na poziomie około 14 do 16%. niestety jednak od samego początku redukcji nie moge pozbyć się ani grama fatu z okolic samych sutków, efekt jest taki, że pomimo już jakiejś w miare juz klatki... zwisają same końcówki :/ i teraz kilka pytań, czy

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 11382 | Data: 2008-06-24 21:22:14 | Liczba SOGów: 0
  • Mezczyzni - granice dbania o swoj wyglad

    kremy, odzywki do wlosow, balsamy ale osobiscie nie toleruje zafarbowanych wlosow lub brwii, ogolonych miejsc intymnych i wydatkow rzedu 600 800zl na pielegnacje u kosmetyczki... pytam bo wlasnie czytam artykol o prawdziwych mezczyznach co

    Odpowiedzi: 79 | Ilość wyświetleń: 7694 | Data: 2002-08-05 05:58:00 | Liczba SOGów: 6
  • białe pryszcze na penisie

    pojawiły mi się białe pryszcze na penisie w okolicy żołądzi czym to może być spowodowane staram się o higienę dróg intymnych współżyję tylko z jedną partnerką. na początku było ich mniej a potem coraz więcej. proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 7658 | Data: 2011-07-08 11:29:25 | Liczba SOGów: 0
  • Rogowacenie naskorka - pytanie

    listopada i tak zrobilem. dostalem masc na recepte differin. mam pytanie co do jego stosowania. tj. po stosowaniu skora staje sie zaczerwieniona i zaczerwienienia nie znikaja. do tego cholernie piecze przy nakladaniu masci. czy na czas kuracji

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 11009 | Data: 2007-11-29 19:54:56 | Liczba SOGów: 0
  • co poradzic Kobitce z obwisla skora na brzuchu?

    mam taka jedna znajoma, w wieku okolo 30 lat, ktora po urodzeniu 2 dzieci ma teraz pomarszczona i obwisla skore na brzuch. babeczka zalamana, bo od kilku lat nie moze sobie z tym poradzic. juz nawet chciala operacje plastyczna robic, ale jeszcze

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 10928 | Data: 2006-04-19 00:56:13 | Liczba SOGów: 0
  • Suche ręce i te straszne zadziory - pomocy!

    witam! mam problem z rekoma skora caly czas sucha po umyciu jeszcze bardziej i powstaja straszne zadziory i bola i niektore krwawia, biore witaminki

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 10878 | Data: 2005-03-01 00:36:49 | Liczba SOGów: 0
  • sok kubus-marchwiowy

    czesc wlasnie minol tydzien od kod zaczolem regularnie pic kubusia i hmm ciekawi mnie kiedy zpomaranczowieje, no tak sobie eksperymentuje a wy tez pijecie i jak skora zmienila zabarwienie, wyglodacie jak mandarynki heheh radek

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 10855 | Data: 2002-01-11 18:47:52 | Liczba SOGów: 0
  • Stretching-Rozciaganie wszystko

    stretching wpływa na poprawę wyników. 108 trening siłowy i stretching 108 stretching zapobiega dolegliwościom okolic pachwin. 109 odruch na rozciąganie. 11o wrzecionka mięśniowe a odruch na rozciąganie.. 111 narządy ścięgniste golgiego a

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 11023 | Data: 2007-02-24 21:37:47 | Liczba SOGów: 3
  • Jak to jest z kremami ...

    sie i tradzikowa skore, uzywam zelu iwostin purritin. po umyciu na czole, nosie i troche na brodzie luszczy mi sie skora i strasznie to wyglada. wydaje mi sie ze poprostu brak jej nawilzenia. zastanawialem sie nad kupnem kremu z iwostinu na noc i

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 10749 | Data: 2007-10-17 14:58:03 | Liczba SOGów: 0
  • bieganie zimą - ubranie

    to ma byc taka chuda a la wiatrowka i pod to bluza i jakie spodnie bo w bawełnianych pewnie odmrozi mi sie skora czyli moze jakies syntetyczne, ale jakies konkretne i czy taka jedna warstwa wystarczy pomozcie prosze, bo chce kupic cos

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 10635 | Data: 2009-10-05 22:04:03 | Liczba SOGów: 2
  • Bruce Lee porcja motywacji

    są jeszcze ludzie, którzy wierzą, że wykonywanie stu brzuszków dziennie będzie zdejmować kolejne warstwy tłuszczu z okolic brzucha. wystarczy spojrzeć na wszystkie urządzenia do ćwiczenia brzucha sprzedawane w tv. bruce powiedział swoim uczniom,

    Odpowiedzi: 97 | Ilość wyświetleń: 10804 | Data: 2010-11-23 11:40:41 | Liczba SOGów: 10
  • Netball - zasady gry

    powinna miec dobry przegląd sytuacji na boisku. obrończyni gd pilnuje napastniczki w strefach 1,2 i 3, broni okolic własnego kosza i wspiera akcje zaczepne. kieruje równiez grą i przechwytuje podania. boczna obrończyni wd operuje w

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 10716 | Data: 2006-11-08 21:05:34 | Liczba SOGów: 0
  • ŁUSZCZYCA

    łuszczycy doprowadzić może do śmierci; krostkową dłoni i stóp zmiany krostkowe są ograniczone tylko do tych okolic odmiana ta ma często przebieg przewlekły i nawrotowy, ale nie jest niebezpieczna dla życia; uogólnioną ciężka postać

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 10693 | Data: 2006-07-07 20:25:12 | Liczba SOGów: 1
  • Płyn do higieny intymnej !!!

    cere tlusta , podobno przy takich zelach jak physiogel czy ivostin to dzialanie jest wrecz odwrotne do zamierzonego, skora staje sie jeszcze bardziej tlusta.

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 10484 | Data: 2007-03-23 17:23:27 | Liczba SOGów: 0
  • bardzo wstydliwy problem z włosami:(

    dać radę szczególnie z owłosieniem odbytu, bo nie dość ,że uprzyksza życie to jeszcze nieciekawie w sytuacjach intymnych wygląda

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 6919 | Data: 2007-06-22 23:54:47 | Liczba SOGów: 0
  • Bol w lewym dolnym rogu plecow - co to moze byc :-?

    moge schylic glowy w dol, czuje jak naciagaja sie prostowniki , ponadto w miejscu zaznaczonym na obrazku piecze mnie skora tak samo ale mniej na lewym boku brzucha. nie wiem co to moze byc, bo juz tydzien boli, a jezeli znowu jaka

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 10303 | Data: 2009-07-19 16:31:27 | Liczba SOGów: 1
  • Włosy w ....... .

    zapytac dziewczyn jaki maja do tego stosunek, czy nie robi im to roznicy jesli ich facet jest mocno owlosiony w okolicach intymnych a facetow pytam czy maja taki sam problem i czy zdarzyly im sie przez to jakies dziwne, smieszne, mile, zaskakujace

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 6881 | Data: 2005-08-08 01:09:31 | Liczba SOGów: 7
  • Wywiad z Haliną Kunicką :-)

    olimpia. tam rzeczywiście zawodniczki mają dwa razy większe mięśnie i rozumiem panów, którzy mówią, że w sprawach intymnych nie chcieliby mieć z nimi nic wspólnego. w polsce nie ma zawodowstwa tylko amatorstwo. może by częściej pokazywać nasze

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 6738 | Data: 2005-02-28 08:40:12 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}