Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: siniaki po operacji

Strona 1 z 117

  • po operacji nosa

    jak długą utrzymuje się opuchlizna i siniaki po operacji plastycznej nosa oraz ból głowy i zębów jak usuwać skrzepy krwi z nosa skoro nie można go wydmuchiwać,ile dni trzeba nosić gips i czym oczyścić twarz po jego zdjęciu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1629 | Data: 2011-03-09 15:51:53 | Liczba SOGów: 0
  • problem ze zginaniem i prostowaniem ręki - po złamaniu i operacji

    złamanej miesiąc temu ok 3cm powyżej łokcia złamanie niestety pod skosem ok 3cm długości niestety po operacji mam problem z wyprostowaniem i zginaniem ręki. tzn: ręki nie moge całkowicie wyprostować ] brakuje ok 20 30 stopni a

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 26073 | Data: 2007-02-09 18:08:38 | Liczba SOGów: 0
  • cxzego brakuje jak u kogos sie robia szybko SINIAKI

    czego brakuje w pozywieniu lub w organizmie jesli u kogos robia sie bardzo szybko siniaki wystarczy lekko sie puknac lub scisnac reke, albo n audach od siedzenia robia sie siniaczki. z gory dzieki zqa odpowiedz

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 15270 | Data: 2005-07-16 16:27:01 | Liczba SOGów: 0
  • Siniaki i bol po zastrzykach.

    to juz maly koszmar. sa zastrzyk jest dosc bolesny ale dramat zaczyna sie dzien puzniej. robia mi sie lekkie siniaki a miejsce injekcji bardzo boli przez kolejnych kilka dni. zastrzyki przyjmuje e2d wiec jest coraz forzej bo wale w siniaki :/

    Odpowiedzi: 59 | Ilość wyświetleń: 10162 | Data: 2007-06-12 21:10:50 | Liczba SOGów: 2
  • Po operacji przepukliny...

    witam. jestem dwa tygodnie po operacji przepukliny pachwinowej.proszę o wypowiedzenie się osób które miały podobny przypadek i po jakim czasie zaczeły

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 14839 | Data: 2007-07-26 13:19:00 | Liczba SOGów: 0
  • Odzyskanie sprawności po artroskopii barku- prośba o opinię od ludzi po operacji.

    i dla tych, którzy zastanawiają się czy się operować mogę powiedzieć tylko tyle, że bez tego będzie ch...nia a po operacji jest szansa, że coś się poprawi. ja miałem to nieszczęście, że parę tygodni po operacji się wypieprzyłem na ziemię i nie wiem

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 12154 | Data: 2012-01-15 19:58:57 | Liczba SOGów: 0
  • siniaki

    co jest dobre na siniaki napiep.rzałem się z typem na rękawice i jak póściłem garde to mi wyje.bał i mam limo. co mam zrobić żeby zeszło

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 6588 | Data: 2004-09-14 16:02:53 | Liczba SOGów: 0
  • Po operacji przepukliny nowa-metoda

    sposobem desardy jest to ponoć nowa metoda stosowana niedawna mająca stanowić alternatywę dla stosowanych masowo operacji tzw siatkowych które nazywane są również beznapięciowymi. natomiast metoda desardy nie zawiera w sobie elemetu

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 7537 | Data: 2009-05-18 23:47:26 | Liczba SOGów: 0
  • siniaki

    siemka, mam pytanko, zauważyłem u swojej partnerki zmiany na skórze,są to tak jakby małe siniaki na rękach i nogach przeważnie. brak witamin,minerałów czy to coś innego

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 6279 | Data: 2007-06-20 17:21:34 | Liczba SOGów: 3
  • rehabilitacja po operacji kręgosłupa lędzwiowego

    jakie ćwiczenia po operacji kręgosłupa lędzwiowego

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 9552 | Data: 2010-09-24 18:19:46 | Liczba SOGów: 0
  • ćwiczenia po operacji kręgosłupa lędźwiowego

    czy po operacji stabilizacji kręgosłupa lędźwiowego można robić ćwiczenia zwane rowerkiem oraz ćwiczenia z nogami w powietrzu, a takze leżąc na bokach i podnosić nogi ...........................................

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 9499 | Data: 2011-03-31 16:51:40 | Liczba SOGów: 0
  • Siniaki po treningu na bicepsie ?!

    plecy i biceps a trzeciego dnia dziwna sprawa na wewnętrznej części bicepsa na obu rękach pojawiły się dość duże siniaki na lewej ręce siniak ok. 10x2 cm wzdłuż bicepsu na prawej w tym samym miejscu mniejszy. czy jest to spowodowane treningiem

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 4147 | Data: 2005-08-15 13:16:37 | Liczba SOGów: 0
  • Siniaki po siłowni

    czyli male ciezary duzo powtórzeń + dieta redukcyjna sciete wegle i tluszcze czuje sie dobrze rece mnie nie bola siniaki tylko jak nacisne czy powodem tego moze byc przetrenowanie moze czegos mi brakuje w diecie 2 tyg temu zaczelem przyjmowac

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1258 | Data: 2013-01-07 21:40:56 | Liczba SOGów: 0
  • jak długo goją sie rany po operacji przepukliny pępkowej

    temu mialem operacje przepukliny pepkowej z wszytymi dwoma siatkami, do dnia dzisiejszego odczuwam lekki bol po tej operacji i nad pepkiem czyli nad szwem powstalo zgrubienie podskorne ktore mnie boli, poza tym odczuwam bol miesni brzucha tj.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 7262 | Data: 2011-02-11 09:51:23 | Liczba SOGów: 0
  • siniaki na ciele bez przyczyny

    witam, od paru tygodni wyskakują mi siniaki na ciele, chociaż nigdzie się nie uderzyłam. najwięcej jest ich na nogach, szczególnie łydkach i biodrach, plecach.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4038 | Data: 2011-03-24 22:55:05 | Liczba SOGów: 0
  • guzy i siniaki na piszczelach

    po treningu tkd nie wiem jak to się stało, bo w nic nie uderzyłam miałam zakwasy i na piszczelu powychodziły mi siniaki i guzy. bolą tak, że spać nie można. nie wiem co to i zaczynam się bać. czy mieliście już coś podobnego albo możecie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 4035 | Data: 2006-09-14 07:46:24 | Liczba SOGów: 2
  • Po operacji przepukliny - dyskomfort

    witam. jestem juz rok po operacji przepukliny. mialem wszyta siatke. mam taki problem: po treningach a raczej na drugi dzien dzieje sie tak ze mam

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 6027 | Data: 2005-03-16 23:35:05 | Liczba SOGów: 0
  • Miesiąc po operacji wyrostka

    jestem miesiąc po operacji wyrostka robaczkowego i szew nadal mnie boli. brzuch w miejscu cięcia jest strasznie twardy i przy dotykaniu tego miejsca boli. czy jest to normalne i czy ból może się długo utrzymywać

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 9221 | Data: 2008-10-10 12:36:24 | Liczba SOGów: 0
  • Trening dla początkującego po operacji przepukliny

    się przepukliny lewostronnej pachwinowej. operacje przeszedłem w kwietniu i miałem założoną siateczkę. wiadomo po operacji zakaz robienia czegokolwiek, w tym brak wyjazdu do pracy co zaskutkowało ze przytyłem z 68 do ponad 80 w ciągu pól roku. w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 7136 | Data: 2008-09-10 01:03:31 | Liczba SOGów: 0
  • siniaki

    dlaczego robia mi sie siniaki /bardzo male/ na prawym przedramieniu zaznaczam ze nie sa to siniaki powstale po uderzeniu maja forme malych kropek przypominajacych wybroczyny w innych czesciach ciala nie wystepuja

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 786 | Data: 2011-06-07 09:57:30 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}